Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Nekalbu apie tunelius ir stoties perkėlimą. Man tiesiog įdomu pasidarė, kodėl reikėjo tiest naują "kreivą" vėžę, o ne lygiagrečią esamam trumpiausiam tiesiam keliui nuo Kaišiadorių. Kelionės laikas iki Kauno pailgėja, nes kelias tampa ilgesnis.
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai kad įtartini tie projektuotojai, negali savo mąstysenos išvaduoti iš caro laikų projektų. Kur daugiau gyvena žmonių, Kauno centre ar tarkim Šilainiuose? Vilniaus senamiestyje ar Justiniškėse Fabuose Viršuluose? Tad apie žmonių srautus jų supratimas kelia klausimų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
O taip, pamokykim transporto projektuotuojus projektuoti transportą. Jie, be abejo, apie keleivių srautus nepagalvojo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.
išsišakojimas yra ar ne 5km nuo dabartinio 1520mm geležinkelio, tai ne kaži koks lankas.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?Paskutinis taisė alga; 2022.01.20, 15:23.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?Paskutinis taisė Sula; 2022.01.20, 14:55.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąSveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.
Komentuoti:
-
Ar aš čia ką praleidau, ar jie su RB atšaka į Vilnių planuoja "atgaivinti" Panerių tuneli? Pagal žemėlapį taip atrodo, bet kažkaip to tikrai neįsivaizduoju...
Komentuoti:
-
Ar aš čia ką praleidau, ar jie su RB atšaka į Vilnių planuoja "atgaivinti" Panerių tuneli? Pagal žemėlapį taip atrodo, bet kažkaip to tikrai neįsivaizduoju...
Komentuoti:
-
Štai turiu Pesa 630 DMU prariedančio prie Lentvario video. Kol traukinys toliau už ~50 m, jo garsą užgožia šalia kleksintis dyzelis. https://youtu.be/0Yv3-UUnxLw
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.
Kolega nusipirko tarpukariu statytą vokišką namą per 50 m nuo Wrocław-Leśnica stoties, geležinkelio kaimynystė gyvent netrukdo nei kiek, bet namas už tuos pačius pinigus išėjo daug prabangesnis. Esu pas jį nakvojęs, važiuojančių pro šalį traukinių nesigirdėjo visai.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNežinau ar galima sulyginti RB važiuosiančius tarukinius su tais kurie važinėja Vokietijoje, bet ten triukšmo taršos klausimas išspręstas kitaip - traukiniai važiuoja labai tyliai, net esant gana netoli beveik nesigirdi traukinio. Nežinau kaip jie tai pasiekė, bet likau labai maloniai nustebintas išsinuomavęs viešbutį "pigiai nes prie geležinkelio bėgių".
Komentuoti:
-
Nežinau ar galima sulyginti RB važiuosiančius tarukinius su tais kurie važinėja Vokietijoje, bet ten triukšmo taršos klausimas išspręstas kitaip - traukiniai važiuoja labai tyliai, net esant gana netoli beveik nesigirdi traukinio. Nežinau kaip jie tai pasiekė, bet likau labai maloniai nustebintas išsinuomavęs viešbutį "pigiai nes prie geležinkelio bėgių".
Komentuoti:
-
Komentuoti: