Ar yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.
Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąBet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.
Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąBet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Bet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ar yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?Susisiekimo ministerija patvirtino, kur turėtų būti tiesiama nauja europinės vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio linija nuo Kauno iki Vilniaus.
Nuspręsta, kad „visų suinteresuotų šalių poreikius labiausiai atitinka vadinamoji šiaurinė S5 alternatyva“, pranešė ministerija. Atšaka bus sujungti Lentvario, Vievio ir Kaišiadorių miestai, tai nebuvo numatyta kitose pietinėse alternatyvose.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7i496YkoD
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą„Rail Baltica“ nuo Kauno iki Vilniaus bus tiesiama šalia dabartinio geležinkelio
Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-nuo-kauno...-gelezinkelio/
Komentuoti:
-
„Rail Baltica“ nuo Kauno iki Vilniaus bus tiesiama šalia dabartinio geležinkelio
Planuojama jį tiesti šalia esamo 1520 mm vėžės geležinkelio. Rengiant specialųjį planą, numatytos jungtys su Vievio ir Kaišiadorių stotimis, Vilniaus intermodaliniu terminalu, Vilniaus ir Kauno oro uostais, antradienį pranešė Susisiekimo ministerija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
„Rail Baltica“: perkamos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos ruožui „Kaunas-Vilnius“
https://www.rail-baltica.lt/naujieno...aunas-vilnius/
Vasario 28 d. paskelbtas naujas viešojo pirkimo konkursas dėl projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų, skirtų ruožo „Kaunas-Vilnius“ statybai. Konkursą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos užsakymu organizuoja bendra Baltijos šalių įmonė „RB Rail AS“, koordinuojanti projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą Baltijos šalyse.
Viešojo pirkimo konkursą sudaro du etapai. Pirmasis iš jų yra kvalifikacinis. Paraiškos Latvijos viešųjų pirkimų sistemoje EIS gali būti teikiamos iki 2022 m. balandžio 14 d. Antrasis konkurso etapas yra pasiūlymų teikimo ir derybų etapas. Iki šių metų pabaigos planuojama pasirašyti naujos 64 km ilgio linijos nuo Kauno miesto mazgo iki Vilniaus miesto mazgo projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų sutartį.Preliminarią „Rail Baltica“ magistralės atkarpos „Kaunas–Vilnius“ apimtį sudaro maždaug 64 km ilgio ir 1435 mm pločio dvikelis geležinkelis, maždaug 16 km esamos 1520 mm pločio geležinkelio linijos rekonstrukcija, 3 pralankos, 10 kelio viadukų, 1 kelio tunelis, 13 geležinkelio viadukų, 8 laukinių gyvūnų perėjos, 15 pralaidų ir kita infrastruktūra bei inžineriniai tinklai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąManot, Baltarusijoj ar Ukrainoj būtų intereso tiesti standartinės vėžės geležinkelius? Kažkaip abejoju.
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąPastovus srautas į Berlyną net iš Vilniaus realiai nėra komerciškai įmanomas konkuruojant kad ir su brangiais skrydžiais. Iš kaimynų net Talinas-Varšuva jau yra ribinis. Jeigu kažkada Gudija netaptų nedraugiška valstyve, RB3 atšaka per tenai į Kijevą atrodo vienintelis naujas tarptautinis variantas, o į Berlyną kažkur reikės derintis prie Vokiečių-Lenkų tinklelio.
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąPastovus srautas į Berlyną net iš Vilniaus realiai nėra komerciškai įmanomas konkuruojant kad ir su brangiais skrydžiais. Iš kaimynų net Talinas-Varšuva jau yra ribinis. Jeigu kažkada Gudija netaptų nedraugiška valstyve, RB3 atšaka per tenai į Kijevą atrodo vienintelis naujas tarptautinis variantas, o į Berlyną kažkur reikės derintis prie Vokiečių-Lenkų tinklelio.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNa, žiūrėkim 30 metų į priekį. Jei ekologiniai sumetimai privers valdžią pakeist trumpus ir vidutinio nuotolio pigius skrydžius greitaisiais traukiniais, tas srautas į Berlyną gali pavirsti šimtais tūkstančių žmonių per metus. Man atrodo, link to einama.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nauda Kaišiadorims ir kt.
https://youtu.be/CQXyJCo5er4
P.S. transliacija pasibaigė ir uždėjau laiko žymęPaskutinis taisė gerietis; 2022.01.25, 17:09.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Matom kur dabar yra didžiausi keleivių srautai ir iš kurio oro uosto daugiausia skraido avialinijos, manot, kad sutrumpinus kelionę traukinio tarp Kauno ir Vilniaus visokie SAS, Lulthansa, Turkish perkels savo skrydžius į KUN? Į Taivaną paklausa 0, o į JAV be problemų lėktuvai gali skristi ir iš VNO, pernai kažkiek skraidė net į karibus taip pat iš VNO, o ne geografinio centro KUN.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąGator@Lettered
Kam taip kategoriškai? Juk tai yra natūrali raida. Žaslių nebus bent 20 metų. O Kaunas+Klaipėda+Šiauliai+Panevėžys yra daugiau gyventojų nei vien Vilnius. Tad jei bus pastatytas patogus terminalas ant RB2, KUN natūraliai tures didesnius srautus. Be to, mums reikia konkuruoti su RIX, nes kitaip liksim nekonkurencingu užkampiu. Vilniaus niekas neuždarytų, bet štai skraidyti į Taivaną, JAV, jau tektų iš Kauno.
Komentuoti:
-
Tai, kad padarė Vilniaus susisiekimą su KUN nėra lygu KUN tapimu pagrindiniu oro uostu. Tai tiesiog pagerintas Vilniaus susisiekimas su KUN.
Komentuoti:
-
Nieks dar nepatvirtinta, bet iš to, kad pasirinko S5, tikėtina, kad KUN taps pagrindiniu oro uostu, o Vln - Pnvž. (o kartu ir Ryga) tiesioginio kelio nebus. Dėl pastarojo - apmaudu. Kažkada Baltarusijai tapus normaliai, tai būtų pagrindinis ir greičiausias kelias nuo Helsinkio iki Varšuvos.
Komentuoti:
-
Aš sakau, kad net nepatvirtimta, kad bus Klaipėda, o tu jau ir pabaigą po 8m. matai. Tai galvojau, kad kažką praleidau...
Komentuoti:
-
Gator
Du iš trijų pasiūlymų eina per Šiaulius(ir NATO bazę). Trečias per laukus mažiausiai tikėtinas nes neprideda jokių papildomų srautų. Galutinis terminas nepaskelbtas, bet šneka buvo jog būtina pajungti iki 2030 metų.
@Lettered
Kam taip kategoriškai? Juk tai yra natūrali raida. Žaslių nebus bent 20 metų. O Kaunas+Klaipėda+Šiauliai+Panevėžys yra daugiau gyventojų nei vien Vilnius. Tad jei bus pastatytas patogus terminalas ant RB2, KUN natūraliai tures didesnius srautus. Be to, mums reikia konkuruoti su RIX, nes kitaip liksim nekonkurencingu užkampiu. Vilniaus niekas neuždarytų, bet štai skraidyti į Taivaną, JAV, jau tektų iš Kauno.Paskutinis taisė B.S.; 2022.01.22, 19:03.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: