Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.
    Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.
    Keleiviams nėra skirtumo, skirtumas mums čia besidomintiems, kuriems pateiktas neteisingas teiginys.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.
    Laiko sutaupymas didelis, nes ekspresu kelionė išeis tik 38 min. Dabar greičiausias – 71 min.


    O dėl Elektrėnų tikrai gaila. Kaip jau rašiau prieš metus, pritraukus trasą prie Elektrėnų, eiti nuo geležinkelio stoties praktiškai į bet kurį miesto tašką reikėtų ne ilgiau kaip 6-12 minučių (o tai yra 13 000 gyventojų turintis miestas!). Retai pasitaiko galimybė įrengti naują geležinkelio stotį, kuri būtų taip arti daugelio gyventojų ir tuo pačiu toje stotyje stotų jau esami populiariausi šalies maršrutai (išskyrus ekspresus).
    Susisiekimo ministerija atsakė, kad jungtis į Elektrėnus galėtų atsirasti kažkada vėliau

    Click image for larger version

Name:	elektrenu-atsaka-2-miestas.png
Views:	319
Size:	1,04 MB
ID:	1999993

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Tai vienintelis miestelis, kuris nesugebėjo pasijungti, yra didžiausias iš jų - Elektrėnai. Liūzerių liūzeriai, būtų tereikėję pirštą pajudinti kelis kartus nuo projekto pradžios - nesugebėjo nei to.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.
    Labai blogai, kad trasos ilgis ilgesnis, bei kad i Kauną važiuojama netiesiogiai.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Ar yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?
    https://tiny.cc/rbaltica

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.
    Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.
    Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Bet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.
    Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.
    Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Bet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.
    Tipiškas žurnalistų ar pranešimų spaudai rašytojų nusipezėjimas. "Everything you read in the newspapers is absolutely true except for the rare story of which you happen to have firsthand knowledge"

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Bet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ar yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?
    Susisiekimo ministerija patvirtino, kur turėtų būti tiesiama nauja europinės vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio linija nuo Kauno iki Vilniaus.



    Nuspręsta, kad „visų suinteresuotų šalių poreikius labiausiai atitinka vadinamoji šiaurinė S5 alternatyva“, pranešė ministerija. Atšaka bus sujungti Lentvario, Vievio ir Kaišiadorių miestai, tai nebuvo numatyta kitose pietinėse alternatyvose.


    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7i496YkoD
    https://www.vz.lt/transportas-logist...skaunas-atsaka

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    „Rail Baltica“ nuo Kauno iki Vilniaus bus tiesiama šalia dabartinio geležinkelio



    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-nuo-kauno...-gelezinkelio/
    Ar yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    „Rail Baltica“ nuo Kauno iki Vilniaus bus tiesiama šalia dabartinio geležinkelio

    Planuojama jį tiesti šalia esamo 1520 mm vėžės geležinkelio. Rengiant specialųjį planą, numatytos jungtys su Vievio ir Kaišiadorių stotimis, Vilniaus intermodaliniu terminalu, Vilniaus ir Kauno oro uostais, antradienį pranešė Susisiekimo ministerija.
    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-nuo-kauno...-gelezinkelio/

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    „Rail Baltica“: perkamos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos ruožui „Kaunas-Vilnius“
    https://www.rail-baltica.lt/naujieno...aunas-vilnius/

    Vasario 28 d. paskelbtas naujas viešojo pirkimo konkursas dėl projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų, skirtų ruožo „Kaunas-Vilnius“ statybai. Konkursą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos užsakymu organizuoja bendra Baltijos šalių įmonė „RB Rail AS“, koordinuojanti projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą Baltijos šalyse.

    Viešojo pirkimo konkursą sudaro du etapai. Pirmasis iš jų yra kvalifikacinis. Paraiškos Latvijos viešųjų pirkimų sistemoje EIS gali būti teikiamos iki 2022 m. balandžio 14 d. Antrasis konkurso etapas yra pasiūlymų teikimo ir derybų etapas. Iki šių metų pabaigos planuojama pasirašyti naujos 64 km ilgio linijos nuo Kauno miesto mazgo iki Vilniaus miesto mazgo projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų sutartį.
    Preliminarią „Rail Baltica“ magistralės atkarpos „Kaunas–Vilnius“ apimtį sudaro maždaug 64 km ilgio ir 1435 mm pločio dvikelis geležinkelis, maždaug 16 km esamos 1520 mm pločio geležinkelio linijos rekonstrukcija, 3 pralankos, 10 kelio viadukų, 1 kelio tunelis, 13 geležinkelio viadukų, 8 laukinių gyvūnų perėjos, 15 pralaidų ir kita infrastruktūra bei inžineriniai tinklai.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Manot, Baltarusijoj ar Ukrainoj būtų intereso tiesti standartinės vėžės geležinkelius? Kažkaip abejoju.
    Manau ES finansuojant per Rytų partnerystę - atsirastų turėti mišrias vėžias, panašiai kaip ir mes čia kalbame, ir būti susijus su abiem poliais. Jeigu ta valstybė netaptų Sąjungine ir galėtų formuoti toliau tokią politiką, žinoma. Ekonomiškai beje irgi taip galvoju - pigiausią technologiją galinti tiekti Kinija, Europa naudoja ir tiekia irgi pagal standartą, tad ateityje bendrai modernizavimas būtų jiems konkurencingesnis ar sakykim naudingesnis. Bet nesu skaitinėjęs tech. dokumentų, kiek ten yra skirtumų elektrifikuojant, valdymo standartuose, kiek ta dalis netaptų nepriimtina?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Pastovus srautas į Berlyną net iš Vilniaus realiai nėra komerciškai įmanomas konkuruojant kad ir su brangiais skrydžiais. Iš kaimynų net Talinas-Varšuva jau yra ribinis. Jeigu kažkada Gudija netaptų nedraugiška valstyve, RB3 atšaka per tenai į Kijevą atrodo vienintelis naujas tarptautinis variantas, o į Berlyną kažkur reikės derintis prie Vokiečių-Lenkų tinklelio.
    Manot, Baltarusijoj ar Ukrainoj būtų intereso tiesti standartinės vėžės geležinkelius? Kažkaip abejoju.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Pastovus srautas į Berlyną net iš Vilniaus realiai nėra komerciškai įmanomas konkuruojant kad ir su brangiais skrydžiais. Iš kaimynų net Talinas-Varšuva jau yra ribinis. Jeigu kažkada Gudija netaptų nedraugiška valstyve, RB3 atšaka per tenai į Kijevą atrodo vienintelis naujas tarptautinis variantas, o į Berlyną kažkur reikės derintis prie Vokiečių-Lenkų tinklelio.
    Na tai čia manau buvo spekuliacija kas būtų jeigu skrydžiai būtų apmokestinti pagal realią taršą - t.y. traukiniai būtų pigiau.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Na, žiūrėkim 30 metų į priekį. Jei ekologiniai sumetimai privers valdžią pakeist trumpus ir vidutinio nuotolio pigius skrydžius greitaisiais traukiniais, tas srautas į Berlyną gali pavirsti šimtais tūkstančių žmonių per metus. Man atrodo, link to einama.
    Pastovus srautas į Berlyną net iš Vilniaus realiai nėra komerciškai įmanomas konkuruojant kad ir su brangiais skrydžiais. Iš kaimynų net Talinas-Varšuva jau yra ribinis. Jeigu kažkada Gudija netaptų nedraugiška valstyve, RB3 atšaka per tenai į Kijevą atrodo vienintelis naujas tarptautinis variantas, o į Berlyną kažkur reikės derintis prie Vokiečių-Lenkų tinklelio.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Nauda Kaišiadorims ir kt.

    https://youtu.be/CQXyJCo5er4

    P.S. transliacija pasibaigė ir uždėjau laiko žymę
    Paskutinis taisė gerietis; 2022.01.25, 18:09.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Matom kur dabar yra didžiausi keleivių srautai ir iš kurio oro uosto daugiausia skraido avialinijos, manot, kad sutrumpinus kelionę traukinio tarp Kauno ir Vilniaus visokie SAS, Lulthansa, Turkish perkels savo skrydžius į KUN? Į Taivaną paklausa 0, o į JAV be problemų lėktuvai gali skristi ir iš VNO, pernai kažkiek skraidė net į karibus taip pat iš VNO, o ne geografinio centro KUN.
    Sprendžiat apie rytojų pagal šiandien. Taip visada juk nebus. Bus greita vėžė į Panevėžį, Šiaulius, ir į Klaipėdą, miestus kurie dabar dažniau naudojasi RIX. Tai visiškai keičia balansą už 8 metų. VNO nebus pagrindinis oro uostas, nesvarbu jūsų ar mano norai. Tai užprogramuota. Ne be reikalo šnekama apie Žąslius ar KUN praplėtimą. Na bet toliau galit primygtinai tikėtis kad bus kitaip. Pašnekėsim po 8-10 metų

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Gator​​​​​​@Lettered
    Kam taip kategoriškai? Juk tai yra natūrali raida. Žaslių nebus bent 20 metų. O Kaunas+Klaipėda+Šiauliai+Panevėžys yra daugiau gyventojų nei vien Vilnius. Tad jei bus pastatytas patogus terminalas ant RB2, KUN natūraliai tures didesnius srautus. Be to, mums reikia konkuruoti su RIX, nes kitaip liksim nekonkurencingu užkampiu. Vilniaus niekas neuždarytų, bet štai skraidyti į Taivaną, JAV, jau tektų iš Kauno.
    Matom kur dabar yra didžiausi keleivių srautai ir iš kurio oro uosto daugiausia skraido avialinijos, manot, kad sutrumpinus kelionę traukinio tarp Kauno ir Vilniaus visokie SAS, Lulthansa, Turkish perkels savo skrydžius į KUN? Į Taivaną paklausa 0, o į JAV be problemų lėktuvai gali skristi ir iš VNO, pernai kažkiek skraidė net į karibus taip pat iš VNO, o ne geografinio centro KUN.

    Komentuoti:

Working...
X