Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Man rodos, Rail Baltica projektuojama su ne didesniais už 8‰ gradientais, mėlynas variantas atsidurtų keliasdešimt metrų po oro uostu. Apie posūkių spindulius išvis tyliu. Raudonas variantas eina per gyvenamuosius ir pramoninius rajonus, ten po visur tunelį daryt? Traukiniai, aišku, gražu, bet jei tavo vaikštomą mišką kerta geležinkelis, tai iš vienos pusės į kitą lengvai nepavaikščiosi. #zuikių_gatvė.
- 2 patinka
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąTai čia nuo oro priklauso ar kaip? Vieną dieną skundžiamės kaip Ryga statosi kosmines stotis o mes ne, kitą dieną kad patogesnė stotis yra pinigų išmetimas, ar jų išleidimas kitų sąskaita.
P.S.: Ir išvis, ilguoju laikotarpiu reiktų planuoti kažką tokio, su požemine stotimi kažkur NMC. Tam, kad 1)stotis būtų arčiau gyventojų tankumo centro, 2)nereikėtų važinėti pirmyn-atgal per Vilniaus stotį, kai gali toliau važiuoti toliau link Kauno.
Latviai gal pritrūks pinigų šiam kartui, bet bent jau turi planą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąTai čia nuo oro priklauso ar kaip? Vieną dieną skundžiamės kaip Ryga statosi kosmines stotis o mes ne, kitą dieną kad patogesnė stotis yra pinigų išmetimas, ar jų išleidimas kitų sąskaita.
P.S.: Ir išvis, ilguoju laikotarpiu reiktų planuoti kažką tokio, su požemine stotimi kažkur NMC. Tam, kad 1)stotis būtų arčiau gyventojų tankumo centro, 2)nereikėtų važinėti pirmyn-atgal per Vilniaus stotį, kai gali toliau važiuoti toliau link Kauno.
Latviai gal pritrūks pinigų šiam kartui, bet bent jau turi planą.
Taip ir šitos požeminės stoties statyba yra atspindys kažkokio nepilnavertiškumo komplekso, nes latviai ten stotis už šimtus mln. eurų statosi, tai ir mums būtinai reikia brangios ir požeminės. Nors galima padaryti taip pat funkcionaliai, bet pigiau ir paprasčiau. Dar reikia prisiminti ir eksploataciją ne tik einamuoju metu (elektra apšvietimui, vėdinimui), bet ir po kelių dešimtmečių - hidroizoliacijos sprendiniai ir kt.. Bet juk nepavyks pasemti milijardų iš ES, nors realybė turbūt bus kaip visada - lėšų KNS - VLN atkarpos statybai ims trūkti ir bus braukiamas brūkšnys ko nestatyti, o ši stotis ir bus žemiausioje eilėje prioritetų sąraše.
Jeigu planuoti kažką NMC, tai reikia planuoti dabar ir nusimatyti rezervines teritorijas, nes ilguoju laikotarpiu tankėjant miestui, be numatytų erdvių tam, tai teliks tik gražiomis svajonėmis. Todėl ką ir akcentuoju - planavimas svarbus, bet jis turi būti realistiškas ir pamatuotas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Galima suplanuoti realius objektus pagal situaciją bei logiką, arba galima suplanuoti tokius, kokie niekaip neracionalūs, bet "faini", tačiau jų niekada ir nepastatyti. Arba pastatyti, bet kažkieno kito sąskaitą.
P.S.: Ir išvis, ilguoju laikotarpiu reiktų planuoti kažką tokio, su požemine stotimi kažkur NMC. Tam, kad 1)stotis būtų arčiau gyventojų tankumo centro, 2)nereikėtų važinėti pirmyn-atgal per Vilniaus stotį, kai gali toliau važiuoti toliau link Kauno.
Latviai gal pritrūks pinigų šiam kartui, bet bent jau turi planą.Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.17, 04:20.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Iš kur šis brėžinys?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąĮdomūs jūs
Argumentuojate kad VNO stotis būtų toliau nei siūloma. Kokiu tikslu? Juk savaime aišku kad arčiau yra geriau nei toliau.
Tai vat toks ir argumentavimas. Galima suplanuoti realius objektus pagal situaciją bei logiką, arba galima suplanuoti tokius, kokie niekaip neracionalūs, bet "faini", tačiau jų niekada ir nepastatyti. Arba pastatyti, bet kažkieno kito sąskaitą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomūs jūs
Argumentuojate kad VNO stotis būtų toliau nei siūloma. Kokiu tikslu? Juk savaime aišku kad arčiau yra geriau nei toliau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Stotis planuojama tiesiai priešais egzistuojantį terminalą, ėjimo atstumo palyginus su taksi iki oro uosto skirtumo neturėtų būti. 200m ėjimo nėra didelis išlošimas, bet nėra ir nulinis, neaišku tik koks kainos skirtumas tarp variantų.
Palyginimo su taksi aš irgi nelabai supratau. Taksi veža nuo durų iki durų. Traukinys bet kokiu atveju neveš nuo durų, nebent stotis priešais namų langus. Tai čia tie porą šimtų metrų yra visiškai niekinis atstumas, nes pačiame oro uoste dažniausiai tenka nueiti daugiau. Man prie namų, nuo laiptinės durų iki vietos kur gali privažiuoti taksi, reikia eiti apie 100 metrų.
O kainos skirtumas būtų kartais ir ne 2 ar 3 Juo labiau, kad prabangus stoties pozicionavimas, neturės visiškai jokios įtakos keleivių skaičiui ar naudojimuisi traukiniu. Jeigu būtų iš kur patogiai atvykti tuom traukiniu, tai net 500 metrų atstumas nieko neatbaidytu.
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąStotis planuojama tiesiai priešais egzistuojantį terminalą, ėjimo atstumo palyginus su taksi iki oro uosto skirtumo neturėtų būti. 200m ėjimo nėra didelis išlošimas, bet nėra ir nulinis, neaišku tik koks kainos skirtumas tarp variantų.
Arba galima padaryt horizontalų eskalatorių kuris pravežtų tuo per ilgu tuneliu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNes ėjimo ten nuo atvykimo terminalo būtų ~200 m, kas yra nedaug. Nes statant požeminę stotį, ji vis vien galėtų būti tik +/- A. Gustaičio g. ar Rodūnio kl. ašyje.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
o iki 2030 metų po juo ketinama pastatyti požeminę europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ stotį.
Nes ėjimo ten nuo atvykimo terminalo būtų ~200 m, kas yra nedaug. Nes statant požeminę stotį, ji vis vien galėtų būti tik +/- A. Gustaičio g. ar Rodūnio kl. ašyje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ieškoma, kas padės projektuoti dar vieną Vilniaus oro uosto terminalą
Naują Vilniaus oro uosto atvykimo terminalą numatoma pastatyti iki 2027 metų. Tuo metu iki 2028 metų planuojama atnaujinti dabartinį jo pastatą, jame įkuriant komercines erdves, o iki 2030 metų po juo ketinama pastatyti požeminę europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ stotį.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Trakų r. savivaldybė 2024.03.01
Įgyvendinant europinės vėžės geležinkelio projektą „Rail Baltica“ intensyvūs darbai vyksta visuose projekto ruožuose, tarp jų – ir ruože Kaunas–Vilnius. Šiuo metu čia vyksta baigiamasis teritorijų planavimo etapas.
Kovo pabaigoje prasidės pakartotinis specialiojo plano viešinimas. Tai reiškia, kad visi norintys turės galimybę susipažinti su patikslintais plano sprendiniais.
Plano viešinimui bus skirti du mėnesiai. Jiems praėjus vyks viešas svarstymas, kurio metu bus viešai pristatyti specialiojo teritorijų planavimo dokumento sprendiniai.
https://www.trakai.lt/naujienos/6178...asvilnius:4188Paskutinis taisė Romas; 2024.04.15, 17:40.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Skelbiamas Vilniaus geležinkelių mazgo projektavimo paslaugų pirkimas.
Pirkimas apima „Rail Baltica“ stotimi tapsiančią Vilniaus keleivinę stotį, Vilniaus oro uosto ir Lentvario regioninę stotis bei krovinių aptarnavimui skirtus Vilniaus intermodalinį terminalą, prekinių traukinių 1435 kelyną bei jungiamuosius ir privažiuojamuosius geležinkelio kelius. Konkursą laimėjusi įmonė bus atsakinga už šių objektų ir jų infrastruktūros suprojektavimą.
Sutartį su konkurso laimėtoju planuojama pasirašyti trečiąjį šių metų ketvirtį.
„Vilniaus geležinkelių mazgo atnaujinimas yra integrali viso projekto dalis, sukursianti pridėtinę vertę visam globaliam projektui. Numatoma, kad sukurta Vilniaus geležinkelio mazgo infrastruktūra aptarnaus apie 2,3 mln. keleivių ir 8,6 mln. tonų krovinių per metus“, – sako „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovas Dovydas Palaima.
Viešasis pirkimas https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NO...N:HTML&src=0
Daugiau informacijos???? https://www.rail-baltica.lt/naujieno...inkeliu-mazga/
#RailBaltica #CEFTransport #LTGInfraPaskutinis taisė Brokeris; 2023.02.14, 20:22.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąO kaip yra su alternatyvia trasa per Kauną? Negi krovininiai traukiniai važiuojantys tranzitu turės kirsti miestą per vidurį? Trasa pro HES'ą atrodo labiau logiška.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, kiek dabar vilniečių važinėja skristi iš KUN, kad būtų vertos tokios investicijos ir visi važiuojantys Kaunas - Vilnius turėtų be reikalo tokį lanką daryti.
Komentuoti:
-
O kaip yra su alternatyvia trasa per Kauną? Negi krovininiai traukiniai važiuojantys tranzitu turės kirsti miestą per vidurį? Trasa pro HES'ą atrodo labiau logiška.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Per Pilaitę ne tiesus. Turėtų eiti maždaug Žemaitės g., pro Akropolis-2, Parodų centrą, Lazdynus, Gudelius, Kriaučiūnus, Karveliškes, ten kirsti Nerį ir toliau link Rykantų.
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: