Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Man rodos, Rail Baltica projektuojama su ne didesniais už 8‰ gradientais, mėlynas variantas atsidurtų keliasdešimt metrų po oro uostu. Apie posūkių spindulius išvis tyliu. Raudonas variantas eina per gyvenamuosius ir pramoninius rajonus, ten po visur tunelį daryt? Traukiniai, aišku, gražu, bet jei tavo vaikštomą mišką kerta geležinkelis, tai iš vienos pusės į kitą lengvai nepavaikščiosi. #zuikių_gatvė.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    alga
    Čia nebūtinai turi būti būtent kaip nubraižiau. Jei jau toks svarbus kraštovaizdis, galima pasirausti po juo. Arba jį aplenkti.
    Be to, traukiniai paprastai puošia o ne darko kraštovaizdį.
    Attached Files
    Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.17, 12:00.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2024-04-17 12-29-57.png
Views:	680
Size:	309,5 kB
ID:	2124721

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Tai čia nuo oro priklauso ar kaip? Vieną dieną skundžiamės kaip Ryga statosi kosmines stotis o mes ne, kitą dieną kad patogesnė stotis yra pinigų išmetimas, ar jų išleidimas kitų sąskaita.

    P.S.: Ir išvis, ilguoju laikotarpiu reiktų planuoti kažką tokio, su požemine stotimi kažkur NMC. Tam, kad 1)stotis būtų arčiau gyventojų tankumo centro, 2)nereikėtų važinėti pirmyn-atgal per Vilniaus stotį, kai gali toliau važiuoti toliau link Kauno.
    Latviai gal pritrūks pinigų šiam kartui, bet bent jau turi planą.
    Ta vieta pasižymi unikaliu Lietuvoje ir sudėtingu reljefu. Be kita ko jis yra saugomas, ten Panerių erozinio kalvyno kraštovaizdžio draustinis.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2024-04-17 12-20-51.png
Views:	448
Size:	842,4 kB
ID:	2124719

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Tai čia nuo oro priklauso ar kaip? Vieną dieną skundžiamės kaip Ryga statosi kosmines stotis o mes ne, kitą dieną kad patogesnė stotis yra pinigų išmetimas, ar jų išleidimas kitų sąskaita.

    P.S.: Ir išvis, ilguoju laikotarpiu reiktų planuoti kažką tokio, su požemine stotimi kažkur NMC. Tam, kad 1)stotis būtų arčiau gyventojų tankumo centro, 2)nereikėtų važinėti pirmyn-atgal per Vilniaus stotį, kai gali toliau važiuoti toliau link Kauno.
    Latviai gal pritrūks pinigų šiam kartui, bet bent jau turi planą.
    Atsiprašau, bet gal tamsta surastų kur būtent aš skundžiausi jog Ryga stato, o mes ne? Aš kaip tik čia buvau iš visų pusių "apmėtytas viskuom kuom įmanoma" kai sakiau, kad Rygos stotys (įskaitant į RIX) bereikalingai didelės ir neproporcingos investicijos.
    Taip ir šitos požeminės stoties statyba yra atspindys kažkokio nepilnavertiškumo komplekso, nes latviai ten stotis už šimtus mln. eurų statosi, tai ir mums būtinai reikia brangios ir požeminės. Nors galima padaryti taip pat funkcionaliai, bet pigiau ir paprasčiau. Dar reikia prisiminti ir eksploataciją ne tik einamuoju metu (elektra apšvietimui, vėdinimui), bet ir po kelių dešimtmečių - hidroizoliacijos sprendiniai ir kt.. Bet juk nepavyks pasemti milijardų iš ES, nors realybė turbūt bus kaip visada - lėšų KNS - VLN atkarpos statybai ims trūkti ir bus braukiamas brūkšnys ko nestatyti, o ši stotis ir bus žemiausioje eilėje prioritetų sąraše.

    Jeigu planuoti kažką NMC, tai reikia planuoti dabar ir nusimatyti rezervines teritorijas, nes ilguoju laikotarpiu tankėjant miestui, be numatytų erdvių tam, tai teliks tik gražiomis svajonėmis. Todėl ką ir akcentuoju - planavimas svarbus, bet jis turi būti realistiškas ir pamatuotas.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Galima suplanuoti realius objektus pagal situaciją bei logiką, arba galima suplanuoti tokius, kokie niekaip neracionalūs, bet "faini", tačiau jų niekada ir nepastatyti. Arba pastatyti, bet kažkieno kito sąskaitą.
    Tai čia nuo oro priklauso ar kaip? Vieną dieną skundžiamės kaip Ryga statosi kosmines stotis o mes ne, kitą dieną kad patogesnė stotis yra pinigų išmetimas, ar jų išleidimas kitų sąskaita.

    P.S.: Ir išvis, ilguoju laikotarpiu reiktų planuoti kažką tokio, su požemine stotimi kažkur NMC. Tam, kad 1)stotis būtų arčiau gyventojų tankumo centro, 2)nereikėtų važinėti pirmyn-atgal per Vilniaus stotį, kai gali toliau važiuoti toliau link Kauno.
    Latviai gal pritrūks pinigų šiam kartui, bet bent jau turi planą.
    Attached Files
    Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.17, 04:20.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Iš kur šis brėžinys?
    Iš paskutinio viešinimo, https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...rezinys-m5000/ antras brėžinys.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Įdomūs jūs
    Argumentuojate kad VNO stotis būtų toliau nei siūloma. Kokiu tikslu? Juk savaime aišku kad arčiau yra geriau nei toliau.
    Labai paprasta dešimtmetį prieš galimas statybas pabraižyti kokį generalinį ar plėtros planą su 100+ mln. kainos sprendiniu vs kokių 30 mln. sprendinys, nes juk "kol kas" nieko daryti nereikia. O tada suėjus terminui grįžtama į realybę - tokių lėšų nėra arba dar kitokios kliūtys dėl turimų nugriauti keliolikos gyv. namų ir niekas nevyksta. O galimos teritorijos, kuriose būtų pavykęs pigesnis ir racionalesnis sprendinys, jau panaudotos kažkam kitam, nes jose niekas nebuvo suplanuota.
    Tai vat toks ir argumentavimas. Galima suplanuoti realius objektus pagal situaciją bei logiką, arba galima suplanuoti tokius, kokie niekaip neracionalūs, bet "faini", tačiau jų niekada ir nepastatyti. Arba pastatyti, bet kažkieno kito sąskaitą.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Įdomūs jūs
    Argumentuojate kad VNO stotis būtų toliau nei siūloma. Kokiu tikslu? Juk savaime aišku kad arčiau yra geriau nei toliau.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Stotis planuojama tiesiai priešais egzistuojantį terminalą, ėjimo atstumo palyginus su taksi iki oro uosto skirtumo neturėtų būti. 200m ėjimo nėra didelis išlošimas, bet nėra ir nulinis, neaišku tik koks kainos skirtumas tarp variantų.
    Iš kur šis brėžinys?

    Palyginimo su taksi aš irgi nelabai supratau. Taksi veža nuo durų iki durų. Traukinys bet kokiu atveju neveš nuo durų, nebent stotis priešais namų langus. Tai čia tie porą šimtų metrų yra visiškai niekinis atstumas, nes pačiame oro uoste dažniausiai tenka nueiti daugiau. Man prie namų, nuo laiptinės durų iki vietos kur gali privažiuoti taksi, reikia eiti apie 100 metrų.
    O kainos skirtumas būtų kartais ir ne 2 ar 3 Juo labiau, kad prabangus stoties pozicionavimas, neturės visiškai jokios įtakos keleivių skaičiui ar naudojimuisi traukiniu. Jeigu būtų iš kur patogiai atvykti tuom traukiniu, tai net 500 metrų atstumas nieko neatbaidytu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Stotis planuojama tiesiai priešais egzistuojantį terminalą, ėjimo atstumo palyginus su taksi iki oro uosto skirtumo neturėtų būti. 200m ėjimo nėra didelis išlošimas, bet nėra ir nulinis, neaišku tik koks kainos skirtumas tarp variantų.
    Kodėl neturėtų būti? Atseit kažkas vietoj traukinio rinksis taksi, nes tingės paeiti minutę-dvi iki traukinio ir tai blogai? Jei tie 200m šitam kelionės gale per daug, tai tuo labiau bus per daug persėdimai ir nueit iki galinio taško kur turbūt bus daugiau nei 200 metrų. Ir vistiek rinksis taksi nežiūrėdamas kas bus arčiau.

    Arba galima padaryt horizontalų eskalatorių kuris pravežtų tuo per ilgu tuneliu

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nes ėjimo ten nuo atvykimo terminalo būtų ~200 m, kas yra nedaug. Nes statant požeminę stotį, ji vis vien galėtų būti tik +/- A. Gustaičio g. ar Rodūnio kl. ašyje.
    Stotis planuojama tiesiai priešais egzistuojantį terminalą, ėjimo atstumo palyginus su taksi iki oro uosto skirtumo neturėtų būti. 200m ėjimo nėra didelis išlošimas, bet nėra ir nulinis, neaišku tik koks kainos skirtumas tarp variantų.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240415_183536.png
Views:	418
Size:	404,5 kB
ID:	2124370

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    o iki 2030 metų po juo ketinama pastatyti požeminę europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ stotį.
    Šiaip ta požeminė stotis būtų visiškas lėšų švaistymas iš esmės nesprendžiantis jokių problemų. Žymiai pigiau, racionaliau ir kt. stoties klausimą galima išspręsti taip:

    Click image for larger version

Name:	ScS12.png
Views:	462
Size:	1,27 MB
ID:	2124357

    Nes ėjimo ten nuo atvykimo terminalo būtų ~200 m, kas yra nedaug. Nes statant požeminę stotį, ji vis vien galėtų būti tik +/- A. Gustaičio g. ar Rodūnio kl. ašyje.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Ieškoma, kas padės projektuoti dar vieną Vilniaus oro uosto terminalą

    Naują Vilniaus oro uosto atvykimo terminalą numatoma pastatyti iki 2027 metų. Tuo metu iki 2028 metų planuojama atnaujinti dabartinį jo pastatą, jame įkuriant komercines erdves, o iki 2030 metų po juo ketinama pastatyti požeminę europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ stotį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Trakų r. savivaldybė 2024.03.01
    Įgyvendinant europinės vėžės geležinkelio projektą „Rail Baltica“ intensyvūs darbai vyksta visuose projekto ruožuose, tarp jų – ir ruože Kaunas–Vilnius. Šiuo metu čia vyksta baigiamasis teritorijų planavimo etapas.
    Kovo pabaigoje prasidės pakartotinis specialiojo plano viešinimas. Tai reiškia, kad visi norintys turės galimybę susipažinti su patikslintais plano sprendiniais.

    Plano viešinimui bus skirti du mėnesiai. Jiems praėjus vyks viešas svarstymas, kurio metu bus viešai pristatyti specialiojo teritorijų planavimo dokumento sprendiniai.

    https://www.trakai.lt/naujienos/6178...asvilnius:4188
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.15, 17:40.

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Skelbiamas Vilniaus geležinkelių mazgo projektavimo paslaugų pirkimas.

    Pirkimas apima „Rail Baltica“ stotimi tapsiančią Vilniaus keleivinę stotį, Vilniaus oro uosto ir Lentvario regioninę stotis bei krovinių aptarnavimui skirtus Vilniaus intermodalinį terminalą, prekinių traukinių 1435 kelyną bei jungiamuosius ir privažiuojamuosius geležinkelio kelius. Konkursą laimėjusi įmonė bus atsakinga už šių objektų ir jų infrastruktūros suprojektavimą.

    Sutartį su konkurso laimėtoju planuojama pasirašyti trečiąjį šių metų ketvirtį.

    „Vilniaus geležinkelių mazgo atnaujinimas yra integrali viso projekto dalis, sukursianti pridėtinę vertę visam globaliam projektui. Numatoma, kad sukurta Vilniaus geležinkelio mazgo infrastruktūra aptarnaus apie 2,3 mln. keleivių ir 8,6 mln. tonų krovinių per metus“, – sako „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovas Dovydas Palaima.

    Viešasis pirkimas https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NO...N:HTML&src=0

    Daugiau informacijos???? https://www.rail-baltica.lt/naujieno...inkeliu-mazga/

    #RailBaltica #CEFTransport #LTGInfra
    Paskutinis taisė Brokeris; 2023.02.14, 20:22.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    O kaip yra su alternatyvia trasa per Kauną? Negi krovininiai traukiniai važiuojantys tranzitu turės kirsti miestą per vidurį? Trasa pro HES'ą atrodo labiau logiška.
    Taigi per HE ir eis RB. Dalis Jiesia - Rokai jau rūdija kelis metus, nes toliau iki Palemono kol kas nėra prasmės tiesti dėl nedidelių krovinių srautų.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įdomu, kiek dabar vilniečių važinėja skristi iš KUN, kad būtų vertos tokios investicijos ir visi važiuojantys Kaunas - Vilnius turėtų be reikalo tokį lanką daryti.
    Gal būt su laiku galėtų gerokai daugiau? Kauno oro uosto augimo perspektyvos atrodo gerokai didesnės nei Vilniaus. Su greitu traukiniu pasiekti jį iš Vilniaus būtų neesminė problema.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    O kaip yra su alternatyvia trasa per Kauną? Negi krovininiai traukiniai važiuojantys tranzitu turės kirsti miestą per vidurį? Trasa pro HES'ą atrodo labiau logiška.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Per Pilaitę ne tiesus. Turėtų eiti maždaug Žemaitės g., pro Akropolis-2, Parodų centrą, Lazdynus, Gudelius, Kriaučiūnus, Karveliškes, ten kirsti Nerį ir toliau link Rykantų.
    Karveliškės yra apie 100 m aukščiau Neries lygio ties Stirniais, stotis apie 60 m aukščiau Neries ties Lazdynais. čia būtų scifi projektas su bent trečdaliu kelio tuneliuose ir dar su įspūdingai aukštais ir ilgais tiltais virš Neries. RBII stato vieną tokį tiltą ties Jonava, ir tai jau amžiaus statyba pradedama pora metų anksčiau viso geležinkelio ir įvertina apie 1% viso projekto sąmatos.

    Komentuoti:

Working...
X