Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Kurgi ne. Pvz., Frecciarossa 9607 Turinas - Neapolis kryptį keičia 2 kartus (Milane ir Romoj). Reversinimas užtrunka 10 min.
    Kai tarp Panevėžio ir Vilniaus bus toks pat atstumas kaip tarp Torino ir Naples, irgi bus galima du kartus keisti kryptį. Ir greičiausi ten keičiama ne kabina, o mašinistas, t.y. tuo pačiu metu vienas priima priekinę kabiną, kitas uždaro galinę kabiną. Nes tiek pat laiko užtrunka mašinisto pasikeitimas toje pačioje kabinoje Jelgavoje. Jei mašinistui reiktų pereiti į kitą kabiną, pridėk dar bent 5 minutes.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    O kodėl būtina požeminė atkarpa? Kodėl negalima tiesiog paartinti?
    Šiaip gana sudėtingai ten atrodo paartinti, yra tikslas ten išlaikyti bėgius paraleliai su pagrindine linija kad tarpe statyti krovinių stotį, ir laikantis to stipriai arčiau nepadarysi jeigu nori palikti vietos ateityje kur statyti terminalą. Bet su požeminėmis atkarpomis aš irgi neįsivaizduoju kaip tvarkingai išdėstyti reikėtų.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    nuo planuojamos stoties iki KUN keleivių terminalo apie 2,5 km (tiesiąja linija).. geriausiu atveju paleis kokį shuttle'ą bus'ą aplink oro uostą , kol už 100 metų pastatys metro sujungimą ar dar kažką logiškesnio. Realesnis scenarijus, kad reiks per balas pėdint iki terminalo kažkaip pačiam arba kviestis BOLT'a (jeigu bus kelias dar nutiestas iki tos stotelės).

    Aš suprantu, kad brangu, bet kodėl gi ne suinvestavus į požeminę atkarpą tiesiai po oro uostu, kuri tikrai ilguoju laikotarpiu atsipirktų (kiek kainuos busas, kiek kainuos algos, infrastruktūra is visas išlaikymas per 50 metų + pabrangimai, naujų kelių, šaligatvių, lempų montavimai ir t.t.). Gyvenam šiandiena.. anūkai ačiū tikrai nepasakys.
    O kodėl būtina požeminė atkarpa? Kodėl negalima tiesiog paartinti?

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    KUN stotis yra planuojama, kartu su Kaunas-Vilnius atkarpa. Klausimas kiek pats oro uostas integruosis, kalbos perkelti terminalą ten buvo, bet nelabai aiškios.
    nuo planuojamos stoties iki KUN keleivių terminalo apie 2,5 km (tiesiąja linija).. geriausiu atveju paleis kokį shuttle'ą bus'ą aplink oro uostą , kol už 100 metų pastatys metro sujungimą ar dar kažką logiškesnio. Realesnis scenarijus, kad reiks per balas pėdint iki terminalo kažkaip pačiam arba kviestis BOLT'a (jeigu bus kelias dar nutiestas iki tos stotelės).

    Aš suprantu, kad brangu, bet kodėl gi ne suinvestavus į požeminę atkarpą tiesiai po oro uostu, kuri tikrai ilguoju laikotarpiu atsipirktų (kiek kainuos busas, kiek kainuos algos, infrastruktūra is visas išlaikymas per 50 metų + pabrangimai, naujų kelių, šaligatvių, lempų montavimai ir t.t.). Gyvenam šiandiena.. anūkai ačiū tikrai nepasakys.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Aš pilnai sutinku, bet manau kad nebūtų blogai jei Panevėžys būtų galutinė stotelė. T.y. turėtume maršrutus Šiauliai - Panevėžys ir Daugpilis - Panevėžys, idealiu atveju suderintus taip kad į Panevėžį atvažiuoja vienu laiku ir tada po kokio pusvalandžio išvažiuoja priešinga kryptimi. Bendros kelionės laikas kažkiek nukentėtų, bet aš nemanau kad būtent Šiauliai-Daugpilis srautai yra ar kada bus tokie rimti kad reikėtų daryti vieną maršrutą.
    Na Daugpilis įdomus/svarbus tuo, kad Panevėžio - Daugpilio linija jungtųsi Sankt Peterburgas - Varšuva, ir Helsinkis - Varšuva linijos, analogiškai kaip Vilnius ir Kaunas. Daugpilis kada nors ateityje vėl bus svarbus taškas ir leis pasiekti Sankt Peterburgą iš Šiaulių ir Klaipėdos.
    Paskutinis taisė ifl; 2024.01.07, 17:11.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Manau, kad normaliausias sprendimas būtų buvę tiesti keleivinę kilpą pro Vakarinę ir Pramonės gatves (ant žemės). Geležinkelis labai gerai aptarnautų daugiabučių rajonus, stotis būtų ties Klaipėdos ir Vakarinės g. sankryža. Aplink esančius garažus ir tuščius plotus būtų galima perstatyti į normalius kvartalus, „užmautus“ ant geležinkelio, puikiai pasiekiamus iš regiono ir visos Lietuvos. Deja...

    Beje, čia buvo svarstymų apie traukinių kursavo intervalus. Tai primenu, kad pagal tą Final Report (jame pateikiamus tvarkaraščių gabaliukus, reisų skaičių per dieną) esu „rekonstravęs“ visos dienos tvarkaraščius 2030 metams. T. y. tinklaraštyje galite galite pamatyti, koks bus tvarkaraštis, kai atsidarys Rail Baltica:
    Kiek greitųjų traukinių Lietuvoje turėsime 2030 metais? • Būsimas Rail Balticos tvarkaraštis
    Vilnius - Kaunas 3h tarpas tarp 8 ir 11 valandos su HSR?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Dabartinė Panevėžio stotis irgi nėra centre tai tokios (anksčiau minėtos) jungtys (1520mm vėže) iš miesto krašto į miesto kraštą greičiausiai, nebus labai populiarios. Labai gaila, kad neišėjo pritraukti stoties arčiau gyvenamųjų rajonų, tačiau smagu, kad buvo atsisakyta to absurdo Gustonyse. Kitas žingsnis bus atšaukti tą lanką pro Gustonys apskritai - tiesti paralelius HSR ruožus bulvių laukuose lyg jie būtų Madridas ar Berlynas yra pinigų išmetimas.

    Dabar geriausias variantas Panevėžiui būtų gero transporto linija jungianti tikrą centrą, komiblokus ir stotį. Taip pat paruošti planą teritorijai tarp stoties ir komiblokų, įskaitant P+R aikštelę prie stoties ir aplinkkelio. Galima padaryti getai, bet čia jau ateities kartoms užduotis, nes dabartinė chebra tiek valstybiniam lygyje, tiek (tuo labiau) savivaldybės lygyje apie tokius dalykus visiškai nesigaudo.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Marijampolės esantis geležinkelis iš esmės yra lygiagretus naujai RB linijai, kai Panevėžys yra 45 laipsnių kampu t.y. "skersai". Tai Marijampolės atveju galima tiesiog panaudoti esamo geležinkelio trasą užsukimui į Marijampolę, kai Panevėžyje taip neišeitų ir tektų arba pragriauti jau urbanizuotas teritorijas, arba tiesti nemažą gabalą naujo geležinkelio pro kitą pusę su labai dideliu lanku, žemės išpirkimais etc. Nu arba tuneliuoti, kas tokio dydžio nykstančiame mieste būtų per brangu. Tai dabartinis sprendimas matyt kad yra gana optimalus. Aišku, sus ąlyga, kad bus apdarytas normalus VT nuo naujos RB stoties į centrą.
    Manau, kad normaliausias sprendimas būtų buvę tiesti keleivinę kilpą pro Vakarinę ir Pramonės gatves (ant žemės). Geležinkelis labai gerai aptarnautų daugiabučių rajonus, stotis būtų ties Klaipėdos ir Vakarinės g. sankryža. Aplink esančius garažus ir tuščius plotus būtų galima perstatyti į normalius kvartalus, „užmautus“ ant geležinkelio, puikiai pasiekiamus iš regiono ir visos Lietuvos. Deja...

    Beje, čia buvo svarstymų apie traukinių kursavo intervalus. Tai primenu, kad pagal tą Final Report (jame pateikiamus tvarkaraščių gabaliukus, reisų skaičių per dieną) esu „rekonstravęs“ visos dienos tvarkaraščius 2030 metams. T. y. tinklaraštyje galite galite pamatyti, koks bus tvarkaraštis, kai atsidarys Rail Baltica:
    Kiek greitųjų traukinių Lietuvoje turėsime 2030 metais? • Būsimas Rail Balticos tvarkaraštis
    Paskutinis taisė taccido; 2024.01.07, 15:25.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Taip, bet jei nustoti žiūrėti nacionalistiškai, o pradėti žiūrėti europietiškai, tai Daugpilio gyventojams RB pasiekti būtų daug greičiau per Panevėžį, ir statant stotis į tai irgi būtų atsižvelgiama, t.y. Ryga, Daugpilis, Panevėžys, Šiauliai sujungta patogiu žiedu.
    Aš pilnai sutinku, bet manau kad nebūtų blogai jei Panevėžys būtų galutinė stotelė. T.y. turėtume maršrutus Šiauliai - Panevėžys ir Daugpilis - Panevėžys, idealiu atveju suderintus taip kad į Panevėžį atvažiuoja vienu laiku ir tada po kokio pusvalandžio išvažiuoja priešinga kryptimi. Bendros kelionės laikas kažkiek nukentėtų, bet aš nemanau kad būtent Šiauliai-Daugpilis srautai yra ar kada bus tokie rimti kad reikėtų daryti vieną maršrutą.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Taip, turėtų apsisukinėti. Bet nežinau kiek realistiška tuo geležinkeliu bus važiuoti link Daugpilio. Egzistuojančiam Mažeikiai-Panevėžys maršrutui apsisukinėti nereiktų. Gal variantas būtų tiesiog turėti du maršrutus, su kažkiek suderinimo Panevežyje, vis tiek tikriausiai persėdimai daugiausiai judėtų į Rail Baltica, ne tarp Šiaulių ir Daugpilio.
    Taip, bet jei nustoti žiūrėti nacionalistiškai, o pradėti žiūrėti europietiškai, tai Daugpilio gyventojams RB pasiekti būtų daug greičiau per Panevėžį, ir statant stotis į tai irgi būtų atsižvelgiama, t.y. Ryga, Daugpilis, Panevėžys, Šiauliai sujungta patogiu žiedu.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Nuvažiavimai iš abiejų pusių: t.y. įsivaizduojamas traukinys Daugpilis - Šiauliai turės apsisukti (reverse), norėdamas paleisti žmones Panevėžio RB?
    Taip, turėtų apsisukinėti. Bet nežinau kiek realistiška tuo geležinkeliu bus važiuoti link Daugpilio. Egzistuojančiam Mažeikiai-Panevėžys maršrutui apsisukinėti nereiktų. Gal variantas būtų tiesiog turėti du maršrutus, su kažkiek suderinimo Panevežyje, vis tiek tikriausiai persėdimai daugiausiai judėtų į Rail Baltica, ne tarp Šiaulių ir Daugpilio.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    KUN stotis yra planuojama, kartu su Kaunas-Vilnius atkarpa. Klausimas kiek pats oro uostas integruosis, kalbos perkelti terminalą ten buvo, bet nelabai aiškios.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Yra nuvažiavimai 1520mm trasos į RB stotį. Nenustebčiau jeigu senojoje geležinkelio stotyje nebestotų keleiviniai traukiniai (nors šiaip koks "Panevėžys shuttle" tarp abiejų stočių būtų visai įdomi idėja).
    Nuvažiavimai iš abiejų pusių: t.y. įsivaizduojamas traukinys Daugpilis - Šiauliai turės apsisukti (reverse), norėdamas paleisti žmones Panevėžio RB?

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Tokios stotys tik skatina automobilizaciją, nes niekas nevažinės su persėdimais iš vieno autobuso į kitą ir krūva lagaminų.

    Atvažiuoji traukiniu iš Šiaulių į Panevėžį, tada lauki VT, kad nuvyktum į RB geležinkelio stotį, nors RB linija ir Šiaulių linija susikerta. Dar garantuotai Šiaulių - Panevėžio, Panevėžio VT ir RB tvarkaraščiai bus nesuderinti (kaip kad yra visoje Lt), todėl VT lauksi valandą, kuris nuveš 10min. po RB išvykimo. Tokios stotys niekur veikia tik fantazijose.
    Yra nuvažiavimai 1520mm trasos į RB stotį. Nenustebčiau jeigu senojoje geležinkelio stotyje nebestotų keleiviniai traukiniai (nors šiaip koks "Panevėžys shuttle" tarp abiejų stočių būtų visai įdomi idėja).

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Oro uosto stotis planuose šiaip kad buvo. Bet traukiniai iš Vilniaus į Panevėžį vistiek joje nestotų. Patikrinsiu vėliau planus ar vis dar yra, bet kiek atsimenu, tai bent jau galimybė tai kaip minimum palikta yra.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Be užsukimų į miestus tos stotys keliolika km nuo miestų bus iš esmės vaiduokliai.
    Tokios stotys tik skatina automobilizaciją, nes niekas nevažinės su persėdimais iš vieno autobuso į kitą ir krūva lagaminų.

    Atvažiuoji traukiniu iš Šiaulių į Panevėžį, tada lauki VT, kad nuvyktum į RB geležinkelio stotį, nors RB linija ir Šiaulių linija susikerta. Dar garantuotai Šiaulių - Panevėžio, Panevėžio VT ir RB tvarkaraščiai bus nesuderinti (kaip kad yra visoje Lt), todėl VT lauksi valandą, kuris nuveš 10min. po RB išvykimo. Tokios stotys niekur veikia tik fantazijose.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    17 km detour kiek dar užtruks? Anyway, kokia prasmė susirasti vieną blogą pavyzdį ir jį naudoti? Žinoma, kad galima daryti blogai, bet tai nėra variantas.
    Nes jis nėra blogas pavyzdys, o pavyzdys kaip turėtų būti daroma.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Marijampolės esantis geležinkelis iš esmės yra lygiagretus naujai RB linijai, kai Panevėžys yra 45 laipsnių kampu t.y. "skersai". Tai Marijampolės atveju galima tiesiog panaudoti esamo geležinkelio trasą užsukimui į Marijampolę, kai Panevėžyje taip neišeitų ir tektų arba pragriauti jau urbanizuotas teritorijas, arba tiesti nemažą gabalą naujo geležinkelio pro kitą pusę su labai dideliu lanku, žemės išpirkimais etc. Nu arba tuneliuoti, kas tokio dydžio nykstančiame mieste būtų per brangu. Tai dabartinis sprendimas matyt kad yra gana optimalus. Aišku, sus ąlyga, kad bus apdarytas normalus VT nuo naujos RB stoties į centrą.
    Be užsukimų į miestus tos stotys keliolika km nuo miestų bus iš esmės vaiduokliai. Kaip jūs įsivaizduojat susisiekimą, važiuoji su VT iki centrinės stoties, tada kitas autobusas nuveža iki geležinkelio stoties ir jau tada sėdi į greitajį traukinį? Ar važiuoji taxi ir moki iš esmės antrą bilieto kainą?

    Click image for larger version

Name:	5Pl25XQ.jpg
Views:	363
Size:	64,9 kB
ID:	2102220

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Kurgi ne. Pvz., Frecciarossa 9607 Turinas - Neapolis kryptį keičia 2 kartus (Milane ir Romoj). Reversinimas užtrunka 10 min.
    17 km detour kiek dar užtruks? Anyway, kokia prasmė susirasti vieną blogą pavyzdį ir jį naudoti? Žinoma, kad galima daryti blogai, bet tai nėra variantas.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ar išties nebus jokio sustojimo ties Kauno oro uostu? Aš maniau, kad nuo Kaišiadorių trasa eis lanku, o ne tiesiai senąja trasa per Pravieniškes būtent dėl jungties su oro uostu važiuojant tarp Vilniaus ir Kauno. Rail Baltica puslapyje keleivinę stotį rodo:
    Attached Files

    Komentuoti:

Working...
X