Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Atpildas
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    LG viduje jau vaikšto kalbos, Rail Balticos projektasbus užšaldomas bent 4 metams! Lietuva, kaip ir +- viskas gerai, bet ale Latvija, Estija nesusitvarko su projektu...
    Jeigu tai tiesa, tuomet mums reiktu visas pajamas, technika ir darbus permesti Kaunas - Lenkija ir susijungti su europa numatyta data. Likusia atkarpa Kaunas - Latvija pradėt kai jie pradės. Aš pirmenybės noriu susijungimui su vakarų europa per Lenkija.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Malach Rodyti pranešimą

    Tai yra planai Kauno stoties, parengi DO architects, biški gastro zonų, biški ala coworking, nu kaip ir neblogas patalpų išnaudojimas. Yra ir daugiau apie dizainą, iš esmės labai panašus į atnaujintą Vilniaus interjerą. Visą dokumentą galima rasti čia: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=607522 (Išzipinus main, tada bus TS priedai ir ten pirmasis priedas.).
    Pirkimas buvo birželį, bet neįvyko. Nepastebėjau, kad būtų bandoma iš naujo.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-01-25 at 12.23.39.png Views:	34 Size:	699,4 kB ID:	2106374
    Manau ponas Zefyras norejo labiau demesi atkreipti i stoties aplinka o ne kalbeti apie stoties pastata. Visa teritorija aplink stoti yra tiesiog nepalanki zmogui ir sukausto visa judejima tarp visokiu tvoru ir pozeminiu pereju. Ir as visiskai sutinku su jo pastebejimais, bet manau Lietuvoje judeti link tokiu pertvarku dar toli.

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Kalbant apie Kauno stotį, tai skirtumas tarp Lietuvos ir miestų tarkime Vokietijoje tai toks, kad išėjus iš stoties Kaune pirma mintis būna, kad miestas yra mašinų, nes sankryža yra aptverta, o kol nueisi iki stotelių ta 2000-aisiais alsuojančia perėja, greičiau norėsi išsikviesti taksi. Tuo tarpu Vokietijoje išėjęs iš stoties pateksi tiesiai į VT terminalą, kur ant delno bus autobusų, tramvajų stotelės, taksi sustojimai. Tas net Vilniuje yra, kad ir kaip ta stotis užknisa kartais. Kaune reiktų Gel. stoties stoteles sukoncentruoti vienoje vietoje arčiau sankryžos, kad būtų galima persėsti patogiau.

    Manau kad iš pačios Kauno stoties tikrai galima daug ką išspaust. Apskritai tas kvartalas prie pat Geležinkelio stoties nelabai atsigavęs. Lietuvos mastu tai ikoniškiauja stotis (aišku nelyginam su Leipcigu ar Antverpenu). bet įvertinant praeities svarbą, tikrai stipresnė nei Vilniaus. Gali daryti ką nori, kokį nors coworką, pasisedėjimų erdvę, išnuomuoti patalpas kavinėms ir t.t.
    Tai yra planai Kauno stoties, parengi DO architects, biški gastro zonų, biški ala coworking, nu kaip ir neblogas patalpų išnaudojimas. Yra ir daugiau apie dizainą, iš esmės labai panašus į atnaujintą Vilniaus interjerą. Visą dokumentą galima rasti čia: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=607522 (Išzipinus main, tada bus TS priedai ir ten pirmasis priedas.).
    Pirkimas buvo birželį, bet neįvyko. Nepastebėjau, kad būtų bandoma iš naujo.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-01-25 at 12.23.39.png
Views:	1403
Size:	699,4 kB
ID:	2106374

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Kalbant apie Kauno stotį, tai skirtumas tarp Lietuvos ir miestų tarkime Vokietijoje tai toks, kad išėjus iš stoties Kaune pirma mintis būna, kad miestas yra mašinų, nes sankryža yra aptverta, o kol nueisi iki stotelių ta 2000-aisiais alsuojančia perėja, greičiau norėsi išsikviesti taksi. Tuo tarpu Vokietijoje išėjęs iš stoties pateksi tiesiai į VT terminalą, kur ant delno bus autobusų, tramvajų stotelės, taksi sustojimai. Tas net Vilniuje yra, kad ir kaip ta stotis užknisa kartais. Kaune reiktų Gel. stoties stoteles sukoncentruoti vienoje vietoje arčiau sankryžos, kad būtų galima persėsti patogiau.

    Manau kad iš pačios Kauno stoties tikrai galima daug ką išspaust. Apskritai tas kvartalas prie pat Geležinkelio stoties nelabai atsigavęs. Lietuvos mastu tai ikoniškiauja stotis (aišku nelyginam su Leipcigu ar Antverpenu). bet įvertinant praeities svarbą, tikrai stipresnė nei Vilniaus. Gali daryti ką nori, kokį nors coworką, pasisedėjimų erdvę, išnuomuoti patalpas kavinėms ir t.t.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2024.01.24, 23:39.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Man tai visiškai vienodai stotis, tegu tik būna bėgiai ir traukiniai. Dar malonu būtų pastogė platformoj palei visą jos ilgį, suoliukai, griežto dizaino analoginis laikrodis kaip Šveicarijoj, švieslentės ir bilietų pardavimo automatas. Stotyse, kiek prisimenu, tik užsukinėjau į tuliką, pirkau kavos, ir ieškojau savo perono. Ai, Monako stoty iš vendomato esu pirkęs kažkokio egzotinio skonio Fantos. Prieš ~25 metus Ciuricho stoty esu tūsinęs reive per Street Parade, bet kaip nors apsieisiu, jei Kaune to nebus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Tuo tarpu - patvirtintas Kauno mazgo infrastruktūros vystymo planas https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/vy...vystymo-plana/
    Man buvo visad įdomu, kaip į "Kauno mazgą" įsipaišys Kauno stotis? Taip ir liks viskas, kaip dabar, bet su pora platformų RB, kur techniškai bus įmanoma įlipti/išlipti iš traukinio?
    Kauno stotis yra absoliučiai next level pagal tai, kokia bloga, inaccessible ir šiaip klaiki gali būti geležinkelio stotis absoliučiai visomis įmamonomis prasmėmis. Ar kas nors bus daroma su pačia stotimi RB vystymo metu, kad dabartinę apgailėtiną stoties būklę kaip nors pagerinti?
    Paskutinis taisė John; 2024.01.24, 23:41.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Tuo tarpu - patvirtintas Kauno mazgo infrastruktūros vystymo planas https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/vy...vystymo-plana/

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Jo, Latviai šiaip ne taip susiorganizavo galų gale pirkimą nors ir buvo gana nemažai diskusijų politikų dėl kainos, Estai irgi pradėjo pirkimus vykdyti statybai, ir štai pats laikas tiesiog imt ir užšaldyt projektą nes kažkaip jie tai ale nesusitvarko (nors aiškai matosi kad ne, vis dėl to daro). Pletkai kažkokie o ne realybė.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    LG viduje jau vaikšto kalbos, Rail Balticos projektasbus užšaldomas bent 4 metams! Lietuva, kaip ir +- viskas gerai, bet ale Latvija, Estija nesusitvarko su projektu...
    Nesusitvarko? Nugal, nors stotis ten jie stato ir gal net įpusėję jau. Ar čia tipo "info tautiečiam" gal netyčia? Nes nu kokie blogi latviai ir estai tai juk ne mes, nors kas dėl stočių pas mus tai ir bet koks bezdalas materialesnis už mūsų tuos "konektikutus". Turbūt turima omeny kad latviai/estai bėgių netiesia? Ar taip?
    Paskutinis taisė evvt; 2024.01.24, 16:59.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Jei žmogus dirba LG, tai čia jo darbo vidinė informacija. Gal nereikia varyti ant žmogaus, jeigu jis vidine info pasidalijo?
    Nei varau, nei planuoju tą daryti. Tiesiog pasitikslinimui paklausiau, kiek patikima galėtų būti tokia informacija.
    Kadangi pats turiu pažįstamų LG ir tenka atsitiktinai išgirsti "intriguojančios" perpasakotos informacijos, kuri nelabai pasitvirtina.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai niekas ir nevaro, o tik konstatuoja, kad buvo pasidalinta pletkais.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kiek tos kalbos turi ryši su realybe, arba kiek tiesiog kažkieno sukurti pletkai?
    Jei žmogus dirba LG, tai čia jo darbo vidinė informacija. Gal nereikia varyti ant žmogaus, jeigu jis vidine info pasidalijo?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    LG viduje jau vaikšto kalbos, Rail Balticos projektasbus užšaldomas bent 4 metams! Lietuva, kaip ir +- viskas gerai, bet ale Latvija, Estija nesusitvarko su projektu...
    Kiek tos kalbos turi ryši su realybe, arba kiek tiesiog kažkieno sukurti pletkai?
    Negaliu suprasti kokia logika yra projektą "užšaldyti"? Šiandien neatlikti darbai, nepaskelbti konkursai po kelių mėnesių jau tikėtina, kad kainuos brangiau. Nebent būtų kažkokia fantastinė vizija dėl defliacijos ir statybų kainų sumažėjimo. Tačiau realybe šiai dienai - visiškai priešinga.
    Juo labiau, kad tikslas yra prijungti Baltijos šalis prie Europos tinklo. Mums šiam tikslui įgyvendinti nereikalinga nei Latvija, nei Estija. Kokia prasmė viską laikinai sustabdyti?
    Įšaldyti būtų galima nebent pvz. riedmenų pirkimą, jeigu projektas tikėtinai pavėluos ir tų riedmenų neprireiks, bet tikrai ne statybą, kai priežastis "vėlavimas" Kiek juokinga vėlavimą kompensuoti įšaldymu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    LG viduje jau vaikšto kalbos, Rail Balticos projektasbus užšaldomas bent 4 metams! Lietuva, kaip ir +- viskas gerai, bet ale Latvija, Estija nesusitvarko su projektu...
    Užšaldomas kur tiksliai? Latvijoje ir Estijoje ar ir Lietuvoje?

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    LG viduje jau vaikšto kalbos, Rail Balticos projektasbus užšaldomas bent 4 metams! Lietuva, kaip ir +- viskas gerai, bet ale Latvija, Estija nesusitvarko su projektu...

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    ...kurį apmokėtų ES.
    Bet tas pats galioja ir alternatyvoms: baseinams, darželiams, dvirtakiams, Zaha Hadid stotims, etc.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Ne, negali be šitų tepliojimų paniatkėmis, Gariūnais ir 90-aisiais, komiblokais ir automobilizmu? Ir eik velniop. Vilniaus rapid transit šiaip ar taip yra oftopikas šitoj temoj.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    John jam nepakankamos fantazijos oponentus vadina baudžiava, VLR jiems į burnas deda devyniasdešimtuosius ir Naujuosius Vasiukus.

    Pasiūlyčiau tokią analogiją: praktiškai bet kuris iš mūsų su padoriu ofisiniu darbu gali nueiti į Mercedes Benz ar BMW saloną ir lizingu nusipirkti naują prabangos klasės automobilį. Tai bus grubiai 1000 € per mėnesį. Bet retas tai daro, nes yra geresnių būdų išleisti tą 1000 €. Keleto kilometrų tunelis susikainuos panašiai, kaip VMS metinis biudžetas. Ar gali savivaldybė pirkti Mersą išsimokėtinai? Greičiausiai gali. Ar geriau tas tunelis, ar keliasdešimt km tramvajų linijų, ar išvis po tuziną naujų baseinų, darželių, gatvių ir dvirtakių? Reik gerai pasvarstyt. Švedai važinėja Mersais? Rumunai važinėja Mersais? Good for them.
    Mersais važinėja ne Švedijoje ar Rumunijoje, mersais važinėja Lietuvoje, Albanijoje, Šiaurės Makedonijoje ir kitose iš 90-ųjų ‘paniatkių’ išaugti nesugebėjusiose skylėse. Bet tik apie pusė populiacijos - likusi pusė (vaikai, neįgalūs, neturintys pinigų ir pan.) sėdi izoliuoti komiblokuose, neintegruoti į miestų gyvenimą ar darbo rinkas.

    ‘Mersas’, beje, dažnai yra naudojamas kaip prabangos prekė ir išimtis - čia jis visiškai netinka, nes ne švedai ir rumunai, o Vilnius yra išimtis VT kontekste. Tad, jei jau pradėjome rašinėti apie automobilius, kur kas teisingiau būtų sakyti, kad ne Krokuva, Lodzė ar Cluj važinėja su mersu, o kad Vilnius važinėja su Zapu.

    Beje - tarkime, kad geras Vilniaus VT būtų aktualus kokiam pusei milijono gyventojų. Tarkime norime pastatyti kietą light metro sistemą, kurios kaina - 3 milijardai ir kurios statymas užims 20 metų. Tai:
    - tėra 150 milijonų per metus - grubiai skirtumas tarp Rygos ir Vilniaus VT biudžetų (arba 25 eurai per mėnesį vienam naudotojui)
    - praktikoje, tai greičiau yra koks 50 milijonų ar dar mažiau dėl galimų ES ir valstybinių subsidijų (apie 8 eurai per mėnesį vienam gyventojui)

    Geras VT yra pigus skaičiuojant vienam naudotojui. Privačiam automobiliui už tokius pinigus nenupirksi nei padangų. Tad juokingai atrodo, kai žodžio ‘milijardas’ išsigandę automobilistai pradeda kalbėti apie ‘mersus’ ir kosmodromus, o po to patys siūlo vienam gyventojui išleisti daug kartų daugiau automobiliui (ir panašiai tiek naujiems ‘aplinkkeliams’), kad galėtų degalus deginti kamštyje ir didesnius pinigus mokėti vien už parkingą.
    Paskutinis taisė VLR; 2024.01.12, 03:55.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Keleto kilometrų tunelis susikainuos panašiai, kaip VMS metinis biudžetas...
    ...kurį apmokėtų ES.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    John jam nepakankamos fantazijos oponentus vadina baudžiava, VLR jiems į burnas deda devyniasdešimtuosius ir Naujuosius Vasiukus.

    Pasiūlyčiau tokią analogiją: praktiškai bet kuris iš mūsų su padoriu ofisiniu darbu gali nueiti į Mercedes Benz ar BMW saloną ir lizingu nusipirkti naują prabangos klasės automobilį. Tai bus grubiai 1000 € per mėnesį. Bet retas tai daro, nes yra geresnių būdų išleisti tą 1000 €. Keleto kilometrų tunelis susikainuos panašiai, kaip VMS metinis biudžetas. Ar gali savivaldybė pirkti Mersą išsimokėtinai? Greičiausiai gali. Ar geriau tas tunelis, ar keliasdešimt km tramvajų linijų, ar išvis po tuziną naujų baseinų, darželių, gatvių ir dvirtakių? Reik gerai pasvarstyt. Švedai važinėja Mersais? Rumunai važinėja Mersais? Good for them.

    Komentuoti:

Working...
X