Parašė B.S.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Siūlyčiau pasidomėti atvejais užsienyje, ypač didelėse šalyse kaip Kinija, kiek traukinių per dieną gali pravažiuoti dviejų kelių geležinkeliu kol prireikia pridėti dar kelią ar du. Skaičiai yra milžiniški, Rail Baltica jų niekada nepasieks. Rail Baltica yra geležinkelis, kuris su visais savo krovinių srautais bus ilgai subsidijuojamas, nes jų paprasčiausiai ten bus smarkiai per mažai. Nekalbant jau apie tai, kad vienas pagrindinių projekto tikslų yra 'žalias' transportas geležinkeliais. Turint elektrifikuotą geležinkelį leisti krovinius paraleliai neelektrifikuotu geležinkeliu be signalizacijos būtų tikrai prastas sprendimas, kurio nebūtų įmanoma pateisinti ES, o elektrifikuoti tą ruožą ir įrengti blokiruotę būtų per brangu ir neracionalu. Tad galime pamiršti to geležinkelio naudojimą europinės vėžės eismui. Juo toliau naudosis tik rusiška vėže važiuojantys traukiniai, kurie ten važinėjo ir iki RB1.
Dabar del elektrifikacijos ir siganzacijos sistemu diegimo, o is kur tu istraukei, kad nieks nediegs situ dalyku? Jau keli metai kalbama, kad reikia stipriau elektrifikuotis ir modernizuot gelezinkelius diegiant signalizacijos sistemas, siekiant didesnio ju efektyvo ir saugumo. Tai tavo tokie argumentai, kad nieko cia nebus rodo kazkoki pesimizma, defitizma ir pritempinejimus savo isankstiniams nusistatymams pateisint.Paskutinis taisė TrippleA; 2024.03.31, 23:46.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąVLR
Žmogau, tau viskas tvarkoje? Išeik į lauką, įkvėpk gryno oro, pavasaris.
Stotis yra taškinis objektas kurio statymas paprastai būna daug lengvesnis. Yra infliacija, yra ir pragyvenimo lygio augimas. Viską perkame pasaulinėmis kainomis šiaip ar taip, žemės paimti nereikia, tai su laiku toks projektas "pinga" kaip procentinė miesto/šalies biudžeto dalis.
Jūsų pasakos apie RB1 irgi jau nusibodo. Čia jau panašėja į "Landsbergis sugriovė kolūkius", "atidavė Mažeikius amerikonams ir primokėjo", "kam tas plūduras už milijardą". Kaip ne kartą aiškinta, didžioji dalis RB1 pinigų nuėjo Kaliningrado vėžei, už kurią gauname pinigus po šiai dienai. Niekas jums jokių stočių už tuos pinigus nebūtų perstatinejęs. Ypač kai Vilnius net nefigūravo tuo metu.
P.S.: čia dar pamąstymui. Kas nutiks su LG nuosavybėje esančia žemės kaina kai geležinkelis bus atvestas/vedamas į Vilniaus stotį? Kas nutiks su naujų pastatų verte senų bėgių vietoje? Nežinau ar būtent taip galvoja LG, bet išperkant žemę, ją nori nupirkti kuo greičiau. Parduodant - kuo vėliau. Va tau ir vienas galimas pinigų šaltinis rekonstrukcijai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Į ad hominem reaguoti nesiruošiu, bet į eilinę dozę neteisybių atrašysiu.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąStotis yra taškinis objektas kurio statymas paprastai būna daug lengvesnis.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąYra infliacija, yra ir pragyvenimo lygio augimas. Viską perkame pasaulinėmis kainomis šiaip ar taip, žemės paimti nereikia, tai su laiku toks projektas "pinga" kaip procentinė miesto/šalies biudžeto dalis.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKaip ne kartą aiškinta, didžioji dalis RB1 pinigų nuėjo Kaliningrado vėžei, už kurią gauname pinigus po šiai dienai.
Parašė TrippleA Rodyti pranešimąKitas dalykas, kad jei turim atskirta high-speed trasa ir paprasto greicio trasa, apkrova high-speed trasai bus mazesne ir bus maziau velavimu, bei mazesne incidentu rizika.
Parašė TrippleA Rodyti pranešimąTai is esmes, maziau defitizmo ir pesimizmo ir daugiau optimizmo ir matymo situacijos, kaip ji yra is tikruju.Paskutinis taisė VLR; 2024.03.31, 21:27.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
VLR
Žmogau, tau viskas tvarkoje? Išeik į lauką, įkvėpk gryno oro, pavasaris.
Stotis yra taškinis objektas kurio statymas paprastai būna daug lengvesnis. Yra infliacija, yra ir pragyvenimo lygio augimas. Viską perkame pasaulinėmis kainomis šiaip ar taip, žemės paimti nereikia, tai su laiku toks projektas "pinga" kaip procentinė miesto/šalies biudžeto dalis.
Jūsų pasakos apie RB1 irgi jau nusibodo. Čia jau panašėja į "Landsbergis sugriovė kolūkius", "atidavė Mažeikius amerikonams ir primokėjo", "kam tas plūduras už milijardą". Kaip ne kartą aiškinta, didžioji dalis RB1 pinigų nuėjo Kaliningrado vėžei, už kurią gauname pinigus po šiai dienai. Niekas jums jokių stočių už tuos pinigus nebūtų perstatinejęs. Ypač kai Vilnius net nefigūravo tuo metu.
P.S.: čia dar pamąstymui. Kas nutiks su LG nuosavybėje esančia žemės kaina kai geležinkelis bus atvestas/vedamas į Vilniaus stotį? Kas nutiks su naujų pastatų verte senų bėgių vietoje? Nežinau ar būtent taip galvoja LG, bet išperkant žemę, ją nori nupirkti kuo greičiau. Parduodant - kuo vėliau. Va tau ir vienas galimas pinigų šaltinis rekonstrukcijai.Paskutinis taisė B.S.; 2024.03.31, 20:29.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
VLR nepyk, nu, bet kazkoki labai jau dideli butthurt'a pagavai su tom stotim. Taip, Ryga dabar stato. Taip, Vilniuj labai reik naujos stoties, ne tik traukiniam, bet ir, kad pati vieta atrodytu tvarkingai. Bet mes negyvenam neribotu resursu pasauly, kur viska galim iskart pirkt ir statyt. Yra piniginiu apribojimu, taip pat atsiranda ir visokiu nenumatytu kliuciu, kaip infiliacijos banga, karas Ukrainoj ir pan. Siuo atveju LTG ir Lietuvos vyriausybes pasirinkta kryptis, kad su dabartiniu finansavimu varom pilnu tempu su infrastrukturos statymu, o statis vystom atskirai yra labai protingas sprendimas, nes nesuplakam dvieju skirtingu projektu. Teisines problemos, NIMBY aktyvizmas ir kitokie briedai skiriasi nuo tu, kur statant stoti vienam mieste. Finansavimas, zemes paemimas, privataus ir valstybinio sektoriu itraukimas ir kiti svarbus procesdai skirias tiesiant gelezinkeli ir statant nauja traukiniu stoti. Ir viska sumetus i viena kruva mes gautume HS2 nesekme Jungtineje Karalysteje, kur projekto liko tik trecdalis nuo planuoto pirma, nes visa infrstruktura iskaitant begius, mazgus, stotis ir pan. buvo daroma vienu projektu, kas galu gale uzlauze projekto eiga, istempe terminus, uzkele kainas ir is esmes suzlugde projekta. Net ir Rail Baltica stringa del panasiu priezasciu, nes visas projektas einantis per tris salis buvo sukistas po viena kompanija, kas is esmes vadybos prasme yra durniausias imanomas dalykas, nes skiriasi saliu lukesciai, galimybes ir ka jie nori su tuo projektu pasiekti galu gale. Ir dabar, pagaliau, buvo priimtas sprendimas projekta skelti i mazesnes dalis ir tvarkyt situacija. Tas gerai paaiskinama neseniai cia imestam pokalbi su LTG Infra naujuoju vadovu https://www.delfi.lt/verslas/transpo...vezes-96255857 .
Del Rail Baltica 1 kazkokiu kliedesiu, kad cia pinigu plovimas ir nesekme. Nu jo, gal ir galejom geriau padaryt, bet, kad visiskai sudas buvo tai ne pro kur nesutinku. Del RB1 projekto atsirado Europines vezes jungti i Kauna, buvo sutvarkytas Kauno mazgas ir intermodalinis terminas. Taip pat, kadangi yra planuojam atsisakyt rusiskos vezes, jau bent dalis gelezinkeliu Lietuvoj yra perdaryta. Kitas dalykas, kad jei turim atskirta high-speed trasa ir paprasto greicio trasa, apkrova high-speed trasai bus mazesne ir bus maziau velavimu, bei mazesne incidentu rizika. Tai is esmes, maziau defitizmo ir pesimizmo ir daugiau optimizmo ir matymo situacijos, kaip ji yra is tikruju.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąTaip, Vilnius ne Ryga ir niekada toks nebus. Nes Lietuva ne vieno miesto šalis, ir tokios grandiozinės stoties kaip Rygoje nereikia ir turbūt niekada nereikės.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKam išvis stotis Vilniuje, jei kai kurie jūsų prognozuoja kad Vilnių išvis gali iškirpti ar nukelti neaišku kokiam laikui?
Parašė B.S. Rodyti pranešimąDar juokingiau atrodo aplinkelių ir VT suplakimas į vieną kartu su geležinkeliais. Lyg jie būtų finansuojami per tą pačią programą.Paskutinis taisė VLR; 2024.03.31, 19:20.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKlaipėdos prijungimas standartine vėže yra absoliutus nesigaudymas situacijoje. Kur yra ar bus perkrovimo terminalai į rusišką vėžę? Jei jų nebus, tranzitą pamirštame. Kaip ir efektyvų krovinių pristatymą visoje valstybėje. Realesnis variantas - persiūti visą tinklą į standartinę vėžę.
Jei darome prielaidą, kad ilgalaikėje perspektyvoje esama situacija rytuose stipriai nesikeis, tikrai verta tiesti europinę vėžę į Klaipėdą, prisijungiant prie RB ir suformuojant stiprų logistikos centrą Kaune. O iš Kauno - atviros kryptys europine vėže į šiaurę, pietus, vakarus. Taip pat į Ukrainą.
Tačiau jeigu darom prielaidą, kad putino ir jo palaikoma lukašenkos diktatūra netolimoje ateityje žlugs, dabar imti ardyti rusiškąją vėžę būtų absurdiškas sprendimas, nes Klaipėdos uostas (kartu su pagrindiniu konkurentu Rygos uostu) yra artimiausias ir patogiausias Baltarusijos kroviniams.
O gal įmanoma ir verta į Klaipėdą turėti abi vėžes? Tai būtų galima įgyvendinti neardant esamos geležinkelių infrastruktūros, o nutiesiant visiškai naują ruožą. Kažkurioje forumo temoje jau vyko diskusijos dėl naujos geležinkelio trasos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
ejs-ejs
Tu apie ką? Kaune perkrovimo terminalas. Vilniuje terminalas. Panevėžyje terminalas. Reikės, bus ir Klaipėdoje terminalas.
@VLR
Taip, Vilnius ne Ryga ir niekada toks nebus. Nes Lietuva ne vieno miesto šalis, ir tokios grandiozinės stoties kaip Rygoje nereikia ir turbūt niekada nereikės. Toliau. Stotį perstatyti galima per 3 metus o vėžė Vilniuje geriausiu atveju bus už 6 metų. Taip kad nepanikuok, yra svarbesnių dalykų. Kam išvis stotis Vilniuje, jei kai kurie jūsų prognozuoja kad Vilnių išvis gali iškirpti ar nukelti neaišku kokiam laikui?
Dar juokingiau atrodo aplinkelių ir VT suplakimas į vieną kartu su geležinkeliais. Lyg jie būtų finansuojami per tą pačią programą.
Linksma bus sugrįžti ir pasiskaityti visus šituos vėjus už kelių metų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tarpmiestinio keleivinio susisiekimo aspektu Vilnius yra provincija. Ačiū Lizdeikai. Todėl jo prijungimas standartine vėže yra labiau valstybės, nei europinis projektas. Ir jei ES bus poreikis ką nors atidėti, ši atsaka bus viena pirmųjų.
Klaipėdos prijungimas standartine vėže yra absoliutus nesigaudymas situacijoje. Kur yra ar bus perkrovimo terminalai į rusišką vėžę? Jei jų nebus, tranzitą pamirštame. Kaip ir efektyvų krovinių pristatymą visoje valstybėje. Realesnis variantas - persiūti visą tinklą į standartinę vėžę. Tik ką daryti su riedmenimis? Vietoje to, kad efektyvinti krovinių pristatymą geležinkeliu, darome tinklo fork'ą ir turime du neveikiančius geležinkelio tinklus.
Primenu, jog geležinkelis atsirado kaip efektyvi krovinių transportavimo priemonė tuomet, kai nebuvo sunkvežimių ir konkuruoti Lietuvoje turi būtent su sunkvežimiais. O sunkvežimis beveik visuomet laimės paskutinėje pristatymo grandinės atkarpoje. Tas pats Šiaurės Lietuvos siauruko tinklas ir nunyko todėl, kad transportuoti krovinius sunkvežimiais trumpais atstumais yra efektyviau (nebūtinai pigiau) nei geležinkeliu. O dabar pabandom prognozuoti ar vagonas su siuntomis iš Klaipėdos, išvykęs 23:00 pasieks Kauną 06:00.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąPasikartosiu: saviplakos sindromas.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąPasikartosiu: saviplakos sindromas.
Latviai pasistatys gražias stotis,
https://www.globalconstructionreview...ral-station-p/
Parašė B.S. Rodyti pranešimąPasikartosiu: saviplakos sindromas.
ir greičiausiai kažkur lėtins greičius, bus vienbėgis kai kuriose atkarpose.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąĮ tą laiką lietuviai prisijungia Vilnių
Parašė B.S. Rodyti pranešimą(Kaip visi greitai pamiršo apie šitą gigantišką Lietuvos laimėjimą).
Parašė B.S. Rodyti pranešimąJei ir duos latviams papildomą finansavimą, tai tą finansavimą duos ir mums, ir bus vėžė į Klaipėdą.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKodėl kritikams vis negerai kai jau šimtąjį kartą pakartota kad užtenka savų resursų. Bus bėgiai, visa kita galima tobulinti. O ne atvirkščiai.
Beje, aš suprantu, kad Lietuvoje tokie dalykai kaip 'pirma pastatysim bėgius ir paleisim traukinius, tada statysim stotis' labai gerai sueina, nes už stočių pinigus per tą laiką galima pastatyti ar praplėsti aplinkkelį. Tačiau gal gali pateikti pavyzdžių, kur geležinkeliai buvo tiesiami be stočių projektų? Pavyzdžiui, neseniai milžinišką tinklą pasistatė Kinija, kiek seniau - Ispanija. Kur buvo projektai vykdomi pagal tą principą, kur stotys buvo pradėtos statyti jau pabaigus naują geležinkelį?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Sita pastraipa tai kazkoks pasamones srautas. Prie ko cia Rail Baltica kastu isaugimas, VT Rygoj ir aplinkeliu statymas Lietuvoj? Ta prasme siulai palikt visa tranzitini eisma centre ir begini antzemini begini transporta vystyt? Minties stiprumas auksciausios prabos, nemeluosiu. Gal tiesiog metas pripazint, kad Latviai prasisove su staigiu stociu statymu, neturint jokiu begiu ir gelezinkeliu mazgu su Europine veze, o ne toliau kazkokius isvedziojimus skaldyt, kurie per nieka nesirisa.
Dėl tranzitinių srautų Vilniuje - tikri tarpmiestiniai koridoriai Vilniuje yra sujungti vakariniu aplinkkeliu ir tūkstantmečio gatve. Visi kiti tėra vietinis srautas. Net Molėtų plento AADT yra itin mažas vos išvažiavus is Vilniaus. Tad tai yra vietiniam eismui skirti projektai. Žaisti tą katės-pelės žaidimą su tokiais ‘tranzitiniais srautais’ neturint gero VT yra visiška durnystė ir pinigų išmetimas. ‘Tranzitinių srautų’ iš priemiesčių be gero viešojo transporto nuimti nėra įmanoma. Automobilis užima per daug vietos mieste - nuėmus juos vienur jie atsiras kitur ir vėl reikės 'aplinkkelių'.
Taip, antžeminis VT Pilaitė-Konstitucijos, Ukmergės-Konstitucijos, einantis vidury gatvių, dabar yra 1000 kartų svarbesnis bei bet koks fake ‘aplinkkelis’ ir tai akivaizdu bet kam, kas yra išlindęs iš šito mikrorajonų kratinio ir nuvažiavęs daugiau nei į Egiptą ar Turkiją. Nekalbant jau apie tai, kad Vilniaus stalininė traukinių stotis buvo pastatyta kai Vilnius buvo 5 kartus mažesnis ir nuo to laiko miestas išsiplėtė dar kokiais 7 kilometrais į šiaurę. Tai va, galim statyti Rygos lygio stotį. Ji kainuos apie pusę milijardo.Paskutinis taisė VLR; 2024.03.31, 04:13.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pasikartosiu: saviplakos sindromas.
Latviai pasistatys gražias stotis, ir greičiausiai kažkur lėtins greičius, bus vienbėgis kai kuriose atkarpose. Į tą laiką lietuviai prisijungia Vilnių (Kaip visi greitai pamiršo apie šitą gigantišką Lietuvos laimėjimą). Jei ir duos latviams papildomą finansavimą, tai tą finansavimą duos ir mums, ir bus vėžė į Klaipėdą. Kodėl kritikams vis negerai kai jau šimtąjį kartą pakartota kad užtenka savų resursų. Bus bėgiai, visa kita galima tobulinti. O ne atvirkščiai.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kalbant apie latvius, be aukščiau minėto projekto ir oro uosto stoties, per tuos kelis metus jie sugebėjo nusipirkti naujų priemiestinių traukinių už daugiau nei 200 milijonų eurų, investuoti porą šimtų milijonų ES eurų į multimodalinius sprendimus stotyse, gavo daug ES paramos pačio oro uosto plėtrai ir atnaujino tramvajaus liniją. Tuo pat metu, jų autobusai ir troleibusai atrodo geriau nei lietuviškieji. Ką gero per tą laiką nuveikė mūsų vietiniai 'aplinkkelių' statytojai ir autobusų dažnio didintojai? Transporto prasme, esame visiškas apleistas kaimas lyginant su Ryga, ir skirtumas tarp mūsų ne mažėja, o auga ir auga labai sparčiai. Ir taip yra ne dėl to, kad latviai daro kažka labai gerai, taip yra dėl to, kad Lietuvoje transporto sektoriuje dominuoja automarozai ir analfabetai.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
AJAJAI, RB vėžė neužsuka į Miesto centrą, stotis numatoma kažkur Salaspilyje.Kaip vargšo turisto su lagaminais nusigaus nuo didžiausio regione oro uosto?
Komentuoti:
-
Kaip jau sakiau, du ar trys metai nieko nepakeis. Tokie projektai yra daromi šimtui (jei ne šimtams) metų į priekį.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKažkoks saviplakos sindromas pas kai kuriuos.
Stotys yra gražus, bet trečiaeilis dalykas visame šitame projekte.
Pagyvensime, pamatysime. Ne tiek ilgai laukti.
Kalbant apie latvius, be aukščiau minėto projekto ir oro uosto stoties, per tuos kelis metus jie sugebėjo nusipirkti naujų priemiestinių traukinių už daugiau nei 200 milijonų eurų, investuoti porą šimtų milijonų ES eurų į multimodalinius sprendimus stotyse, gavo daug ES paramos pačio oro uosto plėtrai ir atnaujino tramvajaus liniją. Tuo pat metu, jų autobusai ir troleibusai atrodo geriau nei lietuviškieji. Ką gero per tą laiką nuveikė mūsų vietiniai 'aplinkkelių' statytojai ir autobusų dažnio didintojai? Transporto prasme, esame visiškas apleistas kaimas lyginant su Ryga, ir skirtumas tarp mūsų ne mažėja, o auga ir auga labai sparčiai. Ir taip yra ne dėl to, kad latviai daro kažka labai gerai, taip yra dėl to, kad Lietuvoje transporto sektoriuje dominuoja automarozai ir analfabetai.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Šmaikštu. Tik niekas neatšaukė šitos dalies ir jos neatšauks, ji tiesiog nėra prioritetas atinantiems keliems metams, kaip prioritetu nėra ir kitos projekto dalys, tokios kaip Vilnius - Kaunas atšaka. Paveiksliuke parašyta, kad abi stotys bus prijungtos vos 2030-aisiais. Tokio projekto skalėje tai yra rytoj ir garantuotai anksčiau, nei bus pajungtas Vilnius.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKažkoks saviplakos sindromas pas kai kuriuos.
Stotys yra gražus, bet trečiaeilis dalykas visame šitame projekte.
Pagyvensime, pamatysime. Ne tiek ilgai laukti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kažkoks saviplakos sindromas pas kai kuriuos.
Stotys yra gražus, bet trečiaeilis dalykas visame šitame projekte.
Pagyvensime, pamatysime. Ne tiek ilgai laukti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą„LTG Infra“ vadovas: nemanau, kad ilgalaikėje perspektyvoje reikia rytietiškos vėžės
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...vezes-96255857
Tiltas ties Jonava, per kurį planuota „Rail Baltica“, turėjo būti pastatytas iki šių metų pabaigos, tačiau terminas nusikelia iki 2026 m. vasaros.Parašė Briedis Rodyti pranešimąBet labiau tikėtina, kad rangos darbų suma išaugs keliolika mln. eur., o matant dabartinį statybų aikštelės vaizdą, pabaigos terminas nusikels į 2026 m.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: