Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] RIX. Rygos oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [LV] RIX. Rygos oro uostas

    Rygos oro uostas tampa vienu is svarbesniu keliaujant ir lietuviams.
    Padariau keleta nuotr. bet nustebau, kad siame forume šios temos nebuvo.
    Bet gal tebūnie tai pradžia ...






    #2
    Ačiū už naują temą ir kelias nuotraukas. Tema turėtų pritapti, nes tikrai įdomi ir lietuviai iš tikrųjų naudojasi šiuo oro uostu, domisi juo ir jį fotografuoja.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      #3
      BPC Travel: lietuviai mieliau renkasi kitus oro uostus nei Rygą

      Iš oro vežėjų rinkos pasitraukus baziniam vežėjui „flyLAL“, daugiausiai jo keleivių atiteko „Brussels airlines“ (Belgija), „Aer lingus“ (Airija), LOT (Lenkija) ir „Utair“ (Rusija) oro linijoms. Taip rodo kelionių agentūros „BPC Travel“, valdančios ir bilietų pardavimo portalą „Skrisk.lt“, duomenys.

      „Nustojus iš Vilniaus skraidyti baziniam vežėjui „flyLAL“, oro vežėjų rinka Vilniaus oro uoste iš esmės pasikeitė. Mūsų turimais duomenimis, gerokai išaugo Belgijos, Airijos, Lenkijos, Rusijos ir kitų užsienio valstybių oro linijų keleivių skaičius. Mažiausiai augo „airBaltic“ keleivių skaičius. Tai liudija, kad keleiviai yra linkę rinktis tiesioginius skrydžius į Europą arba ieško patogiausių jungiamųjų skrydžių“, - teigė „BPC Travel“ generalinis direktorius Gvidas Aukštuolis.

      Šiemet, palyginti su praėjusiais metais, net 757 proc. padidėjo parduotų bilietų į „Brussels airlines“ skrydžius. „Aer lingus“ perkamų bilietų skaičius ūgtelėjo 500 proc. Parduotų bilietų į LOT skrydžius skaičius padidėjo 433 proc., „Utair“ bilietus pirko 340 proc. daugiau keleivių, Austrijos oro linijas rinkosi 220 proc. daugiau bilietų pirkėjų. „airBaltic“ bilietų pardavimas išaugo tik 34 proc.

      „Tiesa, didžiausią dalį ir toliau sudaro“airBaltic“ skrydžių bilietai – šiai skrydžių bendrovei tenka beveik 40 proc. visų parduotų bilietų. Bet daugiau pritraukti keleivių šia bendrovei jau nebepavyksta. Na, o minėtos kitų skrydžių bendrovių augimo tendencijos liudija, kad Lietuvos keliautojai linkę vis dažniau naudotis kitų Europos valstybių oro linijomis, jei jos pasiūlo patogesnius skrydžius. Keleiviams patogumas yra svarbiausias faktorius. Antrasis kriterijus, žinoma, yra kaina“, - teigė Gvidas Aukštuolis.

      Statistikos departamentui pranešus, kad daugiausia keleivių atvyko ir išvyko į Jungtinę Karalystę (15,5 proc.), Vokietiją (10,1 proc.), Daniją (8,9 proc.) ir Airiją (8,4 proc.), G.Aukštuolis teigė, jog ši informacija patvirtina tiesioginius skrydžius siūlančių oro linijų privalumus. Lietuvai neturint bazinio vežėjo, mūsų šalies keliautojai vis dažniau rinksis skrydžius su Europos ar Rytų valstybių oro linijomis, o ne skrydžius per Rygą, nes keleiviai vis dažniau įvertina laiko sąnaudas, tenkančias skrydžiams per tarpinius oro uostus.

      www.delfi.lt
      http://vilnius-town.myminicity.com/ind

      Comment


        #4
        Juk Brussels Airlines tik šiemet pradėjo skrydžius į Lietuvą, tai iš kur tie lyginimai su praėjusiais metais? Ar aš kažką maišau?

        Comment


          #5
          Keistas straipsnis, vejus sneka tas Aukstuolis...
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            #6
            Airbaltic'as užėmęs kone visą Rygos oro uostą, kesinasi išstumt likusius pas save, veža lietuvius iš belekur pas save, bet kainas toliau laiko užkėlę.
            Pvz. bilietai Amsterdamas-Vilnius-Amsterdamas
            EUR 28.00 EUR 126.49 EUR 20.00 1 Suaugęs EUR 174.49
            Suskaičiuoji čemodanus dar EUR 20, plius jei nori valgyt dar EUR 18. Išeina EUR 212.49
            Juokdariai tiesiog, kliedi apie kažkokias garantijas dar. Su Finnair pilna bilietų už 166 eurus, kur iš keleivių nesityčioja.
            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

            Comment


              #7

              AirBaltic seniai nesistengia būti pigiausi, pas juos dažnai patogiausias tvarkaraštis. Ir nekorektiška lygint Finnair pigiausius bilietus su AirBaltic įprastiniais - pas juos akcijų metu dar pigiau.

              O pats galėtum skraidyt tiesiai su Brussels Airlines ir nesukt galvos.
              kaip?

              Comment


                #8
                Parašė alm Rodyti pranešimą

                AirBaltic seniai nesistengia būti pigiausi, pas juos dažnai patogiausias tvarkaraštis. Ir nekorektiška lygint Finnair pigiausius bilietus su AirBaltic įprastiniais - pas juos akcijų metu dar pigiau.

                O pats galėtum skraidyt tiesiai su Brussels Airlines ir nesukt galvos.
                Airbaltic į Vilnių iš Amsterdamo pigiau kaip "14"eurų į vieną galą dar nemačiau
                Kiek aš žiūriu bilietų (neimant konkrečių atvejų, statistiškai per pastaruosius pora mėnesių), Amsterdamo atveju Airbaltic kainos nekonkurencinės. Tas pats greitai.lt kaip pirgiausio nemeta Airbaltic.
                Antras variantas irgi ok, bet priklauso nuo to, ar Thalys bilietus pigiausius spėji pasiimt, kitaip monkės biznis.
                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                Comment


                  #9
                  Parašė Karmanscik Rodyti pranešimą
                  BPC Travel: lietuviai mieliau renkasi kitus oro uostus nei Rygą
                  Iš oro vežėjų rinkos pasitraukus baziniam vežėjui „flyLAL“, daugiausiai jo keleivių atiteko „Brussels airlines“ (Belgija), „Aer lingus“ (Airija), LOT (Lenkija) ir „Utair“ (Rusija) oro linijoms. Taip rodo kelionių agentūros „BPC Travel“, valdančios ir bilietų pardavimo portalą „Skrisk.lt“, duomenys.
                  „Nustojus iš Vilniaus skraidyti baziniam vežėjui „flyLAL“, oro vežėjų rinka Vilniaus oro uoste iš esmės pasikeitė. Mūsų turimais duomenimis, gerokai išaugo Belgijos, Airijos, Lenkijos, Rusijos ir kitų užsienio valstybių oro linijų keleivių skaičius. Mažiausiai augo „airBaltic“ keleivių skaičius. Tai liudija, kad keleiviai yra linkę rinktis tiesioginius skrydžius į Europą arba ieško patogiausių jungiamųjų skrydžių“, - teigė „BPC Travel“ generalinis direktorius Gvidas Aukštuolis.
                  Šiemet, palyginti su praėjusiais metais, net 757 proc. padidėjo parduotų bilietų į „Brussels airlines“ skrydžius. „Aer lingus“ perkamų bilietų skaičius ūgtelėjo 500 proc. Parduotų bilietų į LOT skrydžius skaičius padidėjo 433 proc., „Utair“ bilietus pirko 340 proc. daugiau keleivių, Austrijos oro linijas rinkosi 220 proc. daugiau bilietų pirkėjų. „airBaltic“ bilietų pardavimas išaugo tik 34 proc.
                  Tai jeigu šios aviakompanijos kyla besimaitindamos FlyLAL lavonu, tai kas paskaičiavo, kokią dalį pyrago atsiriekė Star1? Arba kiek keleivių skrydžiams pasirinko nebe Vilnių, o Kauną? Arba važiavo į Rygą ir tik tada skrido? Tikriausiai kažko nesupratau arba praleidau...
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    #10
                    As kaip pats gyvendamas Marijampoleje niekad neskraidau pro Ryga man tas pats atstumas iseina iki Varsuvos vaziuojant automobiliu. O pro Varsuva daug pigesni bilietai ir daugiau krypciu tiesioginiais reisais buna

                    Comment


                      #11
                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Tikriausiai kažko nesupratau arba praleidau...
                      BPC Travel ir Flylal priklauso tai pačiai įmonių grupei, tie patys savininkai. Bet čia jau ne apie Rygos oro uostą.
                      kaip?

                      Comment


                        #12
                        Ryga-Rygge

                        Ryanair šiandien paskelbė 2010 m. kovą atidaranti naują bazę Oslo Rygge oro uoste. Vienas iš naujų maršrutų bus į Rygą. Tai bus 14-ta Ryanair kryptis iš Rygos.
                        Šiuo metu į Oslą (pagrindinį Gardermoen oro uostą) iš Rygos skrenda AirBaltic 19 kartų per savaitę ir Norwegian 4 kartus per savaitę.

                        (Į Oslo Rygge oro uostą iš Palangos nuo pavasario vėl skraidys Norwegian).
                        kaip?

                        Comment


                          #13
                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                          Ryanair šiandien paskelbė 2010 m. kovą atidaranti naują bazę Oslo Rygge oro uoste. Vienas iš naujų maršrutų bus į Rygą. Tai bus 14-ta Ryanair kryptis iš Rygos.
                          Šiuo metu į Oslą (pagrindinį Gardermoen oro uostą) iš Rygos skrenda AirBaltic 19 kartų per savaitę ir Norwegian 4 kartus per savaitę.

                          (Į Oslo Rygge oro uostą iš Palangos nuo pavasario vėl skraidys Norwegian).
                          Gal žinai kartais ar bent nutuoki kokie srautai yra Tamperėn su Ryanair? Nes kažkoks įdomus maršrutas atrodo, į niekur.
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            #14
                            Parašė praetor Rodyti pranešimą
                            Gal žinai kartais ar bent nutuoki kokie srautai yra Tamperėn su Ryanair? Nes kažkoks įdomus maršrutas atrodo, į niekur.
                            Ne į niekur, o į Rygos barus . Suomijoj gi šnapsas labai brangus.

                            Aišku, keltuose tarp Helsinkio ir Talino šitas srautas daug akivaizdesnis (o ten kelių firmų laivuose tūkstančiai vietų kasdien būdavo, tik senokai jau neplaukiau ir nesidomėjau, nežinau kiek liko).
                            kaip?

                            Comment


                              #15
                              Lufthansa dažniau skraidys iš Rygos
                              delfi.lt

                              2010 m. vasarą „Lufthansa“ pasiūlys 7 papildomus savaitinius skrydžius iš Latvijos Rygos oro uosto į Vokietiją.

                              Bendrovė pranešė, kad nuo 2010 m. liepos 19 d. iki rugpjūčio 28 d. „Lufthansa“ dažniau skriadys į Frankfurtą.

                              Šiuo laikotarpiu iš Latvijos skrendantys keleiviai galės pasirinkti popietinį arba vakarinį skrydį.

                              Skrydžio Ryga–Frankfurtas bilietas į abi puses, užsakant internetu, su visais mokesčiais kainuoja 79 latus (385 litus).
                              Atrodo, kad stiprus vietinis vežėjas yra nemažiau svarbus oro uosto rodikliams, nei gera rinkodaros komapnija.
                              Paskutinis taisė Perfect; 2009.11.26, 12:32.

                              Comment


                                #16
                                Svarbu skelbti geras žinias, pvz ryga skelbiasi, kad skraidinama vis daugiau keleivių, tai aviakompanijoms atsiranda pretekstas atidaryti maršrutus į Rygą. Jei Vilniaus oro uostas skelbsis blogas žinias, tuomet "traukinys nudardės dar toliau"... Turi skelbti geras žinias, kad vežėjai gerai galvotų apie TVOU.
                                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                Comment


                                  #17
                                  siame infrastrukturos forume galima kurti ir uzsienio infrastrukturos projektu temas?

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    siame infrastrukturos forume galima kurti ir uzsienio infrastrukturos projektu temas?
                                    Mano požiūriu Rygos oro uostas nemažai daliai Lietuvos gyventojų ne mažiau aktualus nei Lietuvos oro uostai. Jame būnant sunku nepastebėti kiek daug lietuvių juo naudojasi.

                                    Iš Panevėžio, Šiaulių ar Klaipėdos į Rygos oro uostą galima nuvažiuoti tiesiogiai, be persėdimų, tuo tarpu Vilniaus oro uostą pasiekti viešuoju transportu šiek tiek sudėtingiau. Automobiliu važiuojant į oro uostą - automobilio stovėjimas Rygos oro uoste pigesnis nei Vilniaus.

                                    Bet svarbiausia - skrydžių pasirinkimas Rygoje daug didesnis, kainos dažnu atveju irgi geresnės.
                                    kaip?

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                                      Mano požiūriu Rygos oro uostas nemažai daliai Lietuvos gyventojų ne mažiau aktualus nei Lietuvos oro uostai. Jame būnant sunku nepastebėti kiek daug lietuvių juo naudojasi.

                                      Iš Panevėžio, Šiaulių ar Klaipėdos į Rygos oro uostą galima nuvažiuoti tiesiogiai, be persėdimų, tuo tarpu Vilniaus oro uostą pasiekti viešuoju transportu šiek tiek sudėtingiau. Automobiliu važiuojant į oro uostą - automobilio stovėjimas Rygos oro uoste pigesnis nei Vilniaus.

                                      Bet svarbiausia - skrydžių pasirinkimas Rygoje daug didesnis, kainos dažnu atveju irgi geresnės.
                                      Manau kad tik Kaunas galetu sugrazinti tuos kurie dabar naudojasi Rygos oro uostu,bet deja is Kauno dar mazoka skrydziu.

                                      Comment


                                        #20
                                        Kaunui reiktu geresnio susisiekimo, kaip tai yra RIXe, is kur yra tiesioginiai autobusai i Lietuva ir Estija, nekalbant apie pacia Latvija. Keista, pvz. is Klaipedos yra tiesioginis autobusas i RIXa, o i KUNa nera, tas mikrobas su pravaziavimo kaina neatitinkancia reilybei nesiskaito, jis skirtas ora veziuoti.
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment

                                        Working...
                                        X