Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Lėktuvų stebėjimas Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Čia gal kokie bandomieji reisai ir vėliau Delta reguliariai skraidys į NYC kelis kartus per savaitę?
    Čarteris Nato kariams, kita vertus, skrydžiai į NY yra tikrai įgyvendinamas dalykas.

    Bet greičiausiai pirmas reguliarus transatlantinis būtų į Čikagą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą


    Tikrai idomu kas cia per skrydis, galvojau kad tiesiog in storage pas mus sedejo tas lektuvas.
    Taigi kariškius atskraidino iš Rammstein'o.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Čia gal kokie bandomieji reisai ir vėliau Delta reguliariai skraidys į NYC kelis kartus per savaitę?

    Tikrai idomu kas cia per skrydis, galvojau kad tiesiog in storage pas mus sedejo tas lektuvas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Na ką turime, LOT skrydžius į Tokiją, Delta per 8 val. nuskrenda į NYC, čarteriniai vyksta į Madagaskarą. VNO takas renovuotas, dabar vyksta perono renovacijos darbai belieka sulaukti naujo terminalo ir Elektrėnų oro uosto tikrai nereikės
    Čia gal kokie bandomieji reisai ir vėliau Delta reguliariai skraidys į NYC kelis kartus per savaitę?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Na ką turime, LOT skrydžius į Tokiją, Delta per 8 val. nuskrenda į NYC, čarteriniai vyksta į Madagaskarą. VNO takas renovuotas, dabar vyksta perono renovacijos darbai belieka sulaukti naujo terminalo ir Elektrėnų oro uosto tikrai nereikės

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Dalinuosi Lietuvos lėktuvų stebėtojų informacija:

    Į VNO atvyksta Delta Air Lines A332. Planuojamas atvykimo laikas: ~11:20

    ~12 val. planuojamas išvykimas iš VNO į JFK, tačiau tikėtina, jog orlaivis išvykti vėluos.

    Sekti: https://fr24.com/DAL8820/24def36c
    Lithuanian planespotters

    Delta Air Lines
    Airbus A330-223 (Reg: N861NW)
    EYVI - Vilnius Int.
    Foto:
    Karolio Kavolėlio fotografija

    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.07.07, 17:51.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Negi nesugalvojo į 5x3 metrų dydžio griozdą įdėti GPS išsiuntimą per SMS ir duomenis? Kažkoks absurdas jei dėl to tenka sustabdyti oro eismą Latvijoje.
    Galės Latvijos karinės oro pajėgos (jei tokios apskritai yra) pasitreniruoti tokiu atveju, jei atskristų priešų dronas, kurį reiktų nuleisti ant žemės.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Gal ir tas tavo minimas latvių stebuklas atburzgės iki VNO
    https://twitter.com/i/status/1256877385472970754
    Negi nesugalvojo į 5x3 metrų dydžio griozdą įdėti GPS išsiuntimą per SMS ir duomenis? Kažkoks absurdas jei dėl to tenka sustabdyti oro eismą Latvijoje.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Gal ir tas tavo minimas latvių stebuklas atburzgės iki VNO
    https://twitter.com/i/status/1256877385472970754

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Dar vienas, nematytas paukštis.

    Įdomi situacija kaimyninėje Latvijoje. Šiomis dienomis jie prarado karinio drono valdymą, kuris ore gali išbūti iki 90 valandų. Latvijos CAA išplatino pranešimą apie įvykį ir prašo gyventojų pastebėjus skrendantį droną pranešti. Vizualiai drono ieško ir Latvijos karinių oro pajėgų AN-2.
    O šiandien į Rygą turėjęs skristi Azur Air Boeing 767-300 (Reg: VP-BXW), apsukęs keletą ratų virš Latvijos teritorijos, galiausiai nusileido Vilniuje. Tikėtina, jog tai įvyko dėl nekontroliuojamo drono.

    Foto: Karolio Kavolėlio fotografija

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kas čia per reisas?
    Vėl atskraidino apsaugos priemones iš Kinijos - dabar tai jau įprasta. Varinėja keleivinius.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kas čia per reisas?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Dar vienas restas paukštis Vilniuje, Azerbaidžiano avialinijų Boeing 787. Mano nuomone viena gražiausių dažymo schemų.



    Keletas kadrų iš VNO- Azerbaijan airlines
    Boeing 787-8 Dreamliner
    EYVI - Vilnius Int.
    Foto: Karolis Kavolėlis





    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Jei karantinuojatės ir norėtumėte pasižiūrėti, kaip atrodo 747 iš arčiau, tai leisis Vilniuje po 4,5 h.

    https://www.flightradar24.com/CLX8755/245ec45a

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kaip su 787 VNO? Galėtų kilti su max svoriu t.y. pilnais bakais, pilnas keleivių+bagažo?
    Ne. Truksta ~500 metru standartine diena. 787-8 su standartiniais varikliais ir standartine diena grafikas 39 psl: https://www.boeing.com/resources/boe.../acaps/787.pdf

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O kaip su 787 VNO? Galėtų kilti su max svoriu t.y. pilnais bakais, pilnas keleivių+bagažo?

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Bet kokiu atveju, a380 programa baigta, plius sitos krizes dekai liks tik twin engine keleiviniai, tad mum aktualiau planuot atsizvelgiant i visokius 777 ir a350

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

    VNO takas yra standartinio platumo, lygiai toks pat platus kaip pvz. Stansted, kuriame emirates skraido su a380 ir 777, o norint pilnai atitikri reikalavimus, tereiktu padengt po 10-15m is abieju sonu.
    As labiau apie taxiways galvojau.

    Bet kuriuo atveju kam idomu visi techniniai niuansai gali paskaityti Airport and Maintenance planning manual'a A380 (https://www.airbus.com/content/dam/c...ft-AC-A380.pdf)

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    Jei gerai pamenu, A380 reikia platesniu riedejimo taku. Kitaip ju varikliai gali pasigauti FOD nuo zemes.
    VNO takas yra standartinio platumo, lygiai toks pat platus kaip pvz. Stansted, kuriame emirates skraido su a380 ir 777, o norint pilnai atitikri reikalavimus, tereiktu padengt po 10-15m is abieju sonu.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jei ne pilnu baku ir ne pilnai pakrautas, tuomet gal ir gali, tie patys B747 dabar atskrenda tuščiais bakais, o kyla tuščiais krovinių skyriais.
    Jei gerai pamenu, A380 reikia platesniu riedejimo taku. Kitaip ju varikliai gali pasigauti FOD nuo zemes.

    Komentuoti:

Working...
X