Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Smiltynės perkėla

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Smiltynėje žada grandiozinius pokyčius


    Kursuotų vandens autobusai?

    "Smiltynės perkėlos" generalinis direktorius Darius Butvydas svajoja apie vandens autobusų atsiradimą.

    "Ar Klaipėdai tikrai pakanka dviejų vidinio susisiekimo taškų su Smiltyne? Man, kaip "šakniniam" klaipėdiečiui ir perkėlos vadovui - tikrai ne. Kelintus metus šnekame apie vandens autobuso idėją, kuris turėti plaukioti po uosto akvatoriją ir atlikti ne tik pramoginę, bet ir viešojo transporto funkciją. Kodėl gyventojai, norėdami nuvykti iš pietinės į šiaurinę miesto dalį, negalėtų rinktis vandens kelio, tuo pačiu turėdami susisiekimą su Smiltyne?" - klausė D. Butvydas, rodydamas užsienio miestų pavyzdžius.

    Autobusas galėtų sujungti daugybę taškų. Pavyzdžiui, Smiltynėje jis galėtų stoti prie Jūrų muziejaus, Senosios perkėlos, atgijusio jachklubo, Kiaulės nugaros. Iš miesto pusės sustojimai galėtų atsirasti prie Šiaurinio molo, Šiaurinio rago, Naujosios perkėlos. Norint atidaryti susisiekimą vandeniu tarp pietų ir šiaurės reikėtų rasti būdą atverti bent mažytę dalį Malkų įlankos, iš kurios ir būtų surenkami pietinėje miesto dalyje gyvenantys žmonės.

    "Siūlau idėją, kurią reikėtų apgalvoti, kaip įgyvendinti. Įsivaizduokite - jei turėtume tokį tinklą, kaip palengvėtų susisiekimas mieste", - pabrėžia D. Butvydas.

    Beje, be idėjų jau vyksta ir realūs darbai. Kitąmet bus sutvarkyta prieplauka keltams ir kitiems laiveliams prie Jūrų muziejaus, o Senosios ir Naujosios perkėlos laukia nemenkos rekonstrukcijos.

    "Naujojoje perkėloje nuo kasų iki kelto telpa 60 automobilių, tad piko metu vasaros savaitgaliais neretai automobiliai užkiša Varnėnų gatvę ir Minijos gatvės sankryžą. Po rekonstrukcijos išplėtus teritoriją joje tilptų 120 automobilių, tad būtų išspręsta kamščių problema", - pasakojo D. Butvydas. Antruoju etapu norima atnaujinti keltus - vienu metu į ar iš kelto galėtų judėti dvi eilės automobilių, kad itin pagreitintų procesą. Trečiuoju etapu žadama įkurti daugiaaukštį automobilių garažą bei kavinę, iš kurio atsivertų vaizdą į Kuršių marias.

    Norima atnaujinti ir Smiltynės pusėje esančias Naujosios ir Senosios perkėlos keltų sustojimo vietas. Senojoje perkėloje svarstoma apie keleivių aptarnavimo pavilijono atsiradimą, kuriame be automobilių atvykusius žmones surinktų autobusai, o Kelių direkcija žada atnaujinti nuo Smiltynės gatvės link Naujosios perkėlos vedančius kelius - padaryti daugiau juostų, vietoje sankryžos įrengti žiedą.

    Patogumą didins naujosios technologijos. Pavyzdžiui, kintamieji ženklai, kurie Juodkrantėje, o galbūt ir Nidoje rodytų preliminarų laukimo laiką prie keltų. Analogiška informacija būtų pateikiama ir mobiliesiems telefonams skirtoje aplikacijoje.

    ...

    Comment


      AB "Smiltynės perkėla" 2015 m. pajamos viršijo planuotas

      Balandžio 25 d. vykusiame AB "Smiltynės perkėla" eiliniame visuotiniame akcininkų susirinkime patvirtinti bendrovės 2015 m. finansinės veiklos rezultatai. Pajamų gauta kiek mažiau nei 2014 m., tačiau jos gerokai pranoko planuotas - 4870 tūkst. eurų. Gauta 798 tūkst. eurų mažiau nei 2014 m., bet net 391 tūkst. eurų daugiau nei planuota. Pajamų mažėjimą lėmė kitos veiklos, iš kurios bendrovė 2014 m. gavo 967 tūkst. eurų, sumažėjimas. 2014 m. bendrovė pardavė nenaudojamą nekilnojamąjį turtą bei uždirbo iš keltų nuomos Suskystintųjų gamtinių dujų terminalo krantinės statybai. 2015 m. iš papildomos veiklos (keltų, reklamos plotų nuomos, automobilių stovėjimo aikštelės ir kt.) gavo 111 tūkst. eurų.

      Per minėtą laikotarpį 6 proc. didėjo bendrovės veiklos sąnaudos, daugiau lėšų skirta paramai.

      AB "Smiltynės perkėla" 2015 m. uždirbo 163 tūkst. eurų grynojo pelno. Pridėjus 2015 m. suformuotus rezervus, šiemet bendrovė akcininkams išmokės daugiau kaip 234 tūkst. eurų dividendų, iš kurių 232 tūkst. eurų bus pervesti į Lietuvos Respublikos valstybės ir biudžeto pajamų surenkamąją sąskaitą.

      ...

      2015 m. atlikta 26 tūkst. reisų, perkelta 2194 tūkst. keleivių ir dviratininkų, t. y. 1 proc. mažiau nei 2014 m. Transporto priemonių perkelta 637 tūkst., arba 23 vnt. mažiau nei pernai. Lyginant su planu, atitinkamai perkelta 1 proc. mažiau keleivių ir 2 proc. daugiau transporto priemonių.

      2015 m. neatlygintino perkėlimo lengvata suteikta 244 tūkst. transporto priemonių, arba 9 proc. daugiau nei 2014 m. Keleiviams suteiktų neatlygintino perkėlimo lengvatų skaičius taip pat išaugo ir sudarė 218 tūkst. Neatlygintinai perkelta 190 Neringoje savo gyvenamąją vietą deklaravusių asmenų daugiau nei 2014 m. Per minėtą laikotarpį už Neringos gyventojų perkėlimą bendrovė iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos gavo 1704 tūkst. eurų, t. y. Kelių priežiūros ir plėtros programos fondo lėšų, skirtų negautų pajamų už neatlygintiną perkėlimą kompensavimui, panaudota 25 proc. daugiau nei 2014 m.

      ...

      Keleivių pamėgtas maršrutas Klaipėda-Juodkrantė-Nida-Juodkrantė-Klaipėda greitaeigiu laivu startuos ir šiemet nuo gegužės 27 d. Ši susisiekimo su Kuršių nerija alternatyva pernai bendrovei uždirbo 10 proc. daugiau pajamų nei 2014 m. Tam įtakos turėjo didžiulis keleivių, mėgstančių ekologinį turizmą, susidomėjimas šia bendrovės siūloma paslauga, nes už dviračių perkėlimą mokėti nereikia. Pernai, nuo 2015 m. gegužės 23 d. iki rugsėjo 30 d., maršrutu Klaipėda-Juodkrantė-Nida ir atgal perkelta 14,1 tūkst. keleivių.

      Šiemet bilietų kainos, perkant internetu, nekils. Tačiau, skatinant išankstinį bilietų įsigijimą internetu, bilietui, jį perkant laive, bus taikomas administracinis mokestis. Siekiama, kad klientai kelionę laivu planuotų iš anksto, tai garantuotų patogesnį įsėdimą, padėtų išvengti eilių prie laivo.

      ...

      Comment


        Priešpiet Naujoje perkėloje.

        Comment


          Vakarop Šiaurės rage.

          Comment


            Laikraštis „Kauno tiesa“ 1959 m. birželio 28 d.





            Comment


              O, nežinojau, kad jis Kaune statytas buvo.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Smiltynėje pertvarkys keltų krantinę
                Numatyta, kad krantinės bus sutvarkytos taip, kad prie jų vienu metu galėtų švartuotis „Smiltynės perkėlos“ keltai „Baltija“ ir „Nida“ bei katamaranas „Smiltynė“. Yra noras buvusį švartavimo kaušą užpilti arba pastatyti prie krantinių nedidelį atskirų laivų švartavimo pirsą. Koks rekonstrukcijos variantas bus pasirinktas gali paaiškėti dar šiais metais.
                http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...rantine-753961

                Kaušą reikia didinti tiek į ilgį, tiek į plotį.

                Prieš mėnesį teko keltis į Smiltynę su "Kintais". Net nejuokinga buvo kaip jis prie Jūrų muziejaus tik iš kelinto karto prisišvartavo, o Smiltynėj daužėsi į kaušo kampus. Ar tai kapitonas dar mokinys, ar girtas, bet taip fail'inti negalima.
                O dar ir padangas nuo bortų nuėmė. Užkabintų bent jau atgal, o tai visai sudaužys senuką.

                Comment


                  Šiandien.



                  Comment


                    Prieš popietinį reisą į Nidą.

                    Comment


                      Pavakarės blyksnis.

                      Comment


                        Kodėl keltas į muziejų plaukia dažniau?
                        http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...zniau-1470405/
                        Visą birželį AB "Smiltynės perkėla" keltas "Kintai" iš Šiaurinio rago žmones į Lietuvos jūrų muziejų ir atgal plukdo net 7 kartus per dieną.

                        "Smiltynės perkėlos" atstovai sako, kad toks sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į Lietuvos jūrų muziejaus poreikius, po to, kai jis pradėjo rengti ruonių pasirodymus lauke. Anksčiau perkėlos keltai tik nuplukdydavo žmones į pasirodymus, o birželio mėn., muziejaus prašymu, nuspręsta juos iš ten ir parplukdyti.
                        Pasak klientų aptarnavimo vadovo, liepą, rugpjūtį bendrovė visiems savo klientams žada įvairių naujovių, susijusių su keltų maršrutais, tačiau kalbėti apie jas pokalbininkas dar nenorėjo. Jis patikino, kad reisų į Jūros muziejų nepadaugės, bus 5-6.
                        Suintrigavo. Įdomu, kokios tos naujovės? Plaukiant į Nidą darys sustojimą naujojoje perkėloje? Ar paleis keltą iš senosios perkėlos į naująją?

                        Comment


                          Palaukime 20 eurų už kartą Alksnynėje. Matysime kaip srautai keisis/nesikeis.

                          Comment


                            Perkėlos keltai keleivius plukdys dar vienu maršrutu

                            Nuo 2016 m. liepos 1 d. AB „Smiltynės perkėla“ reguliarių maršrutų sąrašą papildys dar vienu – Naujoji perkėla-Jachtklubas-Senoji perkėla-Jūrų muziejus ir atgal. Bendrovei ši idėja gimė po to, kai Klaipėdos miesto savivaldybės administracija vis garsiau ėmė kalbėti apie susisiekimo vandens keliais išvystymą ir Smiltynės, kaip klestinčio kurorto, atgaivinimą.

                            Tikimasi, kad naujasis reguliarus maršrutas, sujungiantis miestą vandeniu net keturiose vietose, pagerins Smiltynės paplūdimių, jūrų muziejaus ir neseniai duris atvėrusio Smiltynės jachtklubo pasiekiamumą ir netrukus taps įprastu.

                            „Keleivius iš Senosios perkėlos tiesiai į jūrų muziejų plukdome jau ne pirmus metus. Išaugus poreikiui, šiemet nuo birželio mėnesio padidinome tiesioginių reisų skaičių, o atsidarius Smiltynės jachtklubui, gimė mintis esamą maršrutą pratęsti iki Naujosios perkėlos, tuo pačiu palengvinant naujojo uosto pasiekiamumą tiek iš šiaurinės, tiek iš pietinės mieto dalių“, – pasakojo bendrovės generalinis direktorius Darius Butvydas.

                            „Kelto maršrute atsiradusi nauja stotelė suteikia patogesnę galimybę aplankyti Smiltynės Jachtklubą žmonėms, kurie pageidauja atvykti be automobilio. Mes čia galime pasiūlyti ne tik kavos puodelį, stebint uosto gyvenimą, bet ir nakvynę 3 žvaigždučių viešbutyje, pramogines iškylas į marias ir jūrą bei poilsiautojų neapgultus paplūdimius“, – pasakojo Smiltynės Jachtklubo atstovas Giedrius Meškelė.

                            Nuo Naujosios perkėlos iki pat Kopgalio besitęsiantis maršrutas, tikimasi, sudomins tiek į paplūdimius, jachtklubą ar Jūrų muziejų vykstančius keleivius ir dviratininkus, tiek pažintinių kelionių ar romantiškų pasiplaukiojimų po uosto akvatoriją ištroškusius poilsiautojus. Anksčiau jūrų muziejus iš Naujosios perkėlos buvo pasiekiamas tik automobiliais, atidarius maršrutą jį vandeniu pasieks ir pėstieji. Dviratininkams atsivers neišbandytų trasų galimybės.

                            Kol kas AB „Smiltynės perkėla“ keltas keleivius ir dviratininkus naujuoju maršrutu Naujoji perkėla-Jachtklubas-Senoji perkėla-Jūrų muziejus pirmyn ir atgal plukdys 5 kartus per dieną pagal iš anksto suderintą grafiką. Esant poreikiui, reisų skaičius didės. Transportas šiuo maršrutu nebus keliamas.

                            Pirmasis reisas iš Naujosios perkėlos numatytas 9:30 val., paskutinis – 17:30 val. Keltas naujuoju maršrutu keleivius plukdys šešias dienas per savaitę. Atsižvelgiant į Lietuvos jūrų muziejaus darbo laiką, reisai pirmadieniais nebus vykdomi.

                            Įvertinus atstumus tarp stotelių ir naujojo maršruto ilgį, bilieto kaina keleiviams ir dviratininkams bus 0,80 Eur už vieną kelionę, nepriklausomai nuo to, kurioje stotelėje keleivis įlips ar išlips.

                            „Neatmetama galimybė, kad ateityje šis maršrutas prasitęs iki šiaurinio molo ir net sujungs Kairių gatvę su Smiltyne pietinėje miesto dalyje. Šiuo metu dėl tokių planų kalbamasi su Klaipėdos miesto savivaldybės administracija ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Tokiam maršrutui aptarnauti būtų perkamas naujas, atitinkantis keleivių poreikius, laivas“, – ateities planais dalinosi D. Butvydas.

                            Comment


                              'Kintai' naujajame maršrute.

                              Comment


                                Šįryt kruizinių laivų terminale, fotografuojant atplaukusį lainerį...

                                Comment


                                  ... ir už pusvalandžio Naujojoje perkėloje, fotografuojant 'TOKS' bei 'Kautros' autobusus keliaujančius į Nidą...



                                  Comment




                                    Comment




                                      Comment




                                        - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                        - Rusija su Amerika kariauja.
                                        - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                        - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                        - O amerikiečiai?
                                        - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                        Comment


                                          Keltas po uostą - geras išradimas

                                          Pamatai daugiau uosto - infrastruktūros, laivų, krovos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X