Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[GB] Londono Heathrow 5-asis terminalas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [GB] Londono Heathrow 5-asis terminalas

    Nepaisant visko Londonas (ar tik Heathrow) nuo Lietuvos toliiii - lietuviai kaip žinia dažniau kitus oro uostus renkasi. Pirmą žinutę apie chaosą lietuviškoje žiniasklaidoje pastebėjau tik antros dienos viduryje

    Ačiū už vaizdelius.

    #2
    Ačiū už reportažą.

    Kiekvienos didesnės statybos UK metu šiokią tokią pinigų sumą reikia skirti ir meniniams objektams, kurie būtų įkurdinti arba pačiame objekte, arba prie jo. Šis irgi neišimtis. Taigi Londone besibazuojantis menininkų kolektyvas TROIKA kūrė du objektus šiam terminalui (bet jie abu laukimo salėse).

    "Debesis"

    http://www.troika.uk.com/cloud.htm

    kitas

    "All the time in the world"

    http://www.troika.uk.com/alltime.htm


    P.S. Čia yra daug filmukų apie patį terminala, interviu su vadukais ir pan. Kai kurie skamba labai juokingai, ypač kai ten tiek problemų po atidarymo
    http://uk.youtube.com/user/terminal5insider
    Propoganda ir penas mintims >>>

    Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
    www.ted.com

    Comment


      #3
      Manau, kad anglai padarė katastrofišką klaidą su apšvietimu - pabrėžė patalpos ribas, ypač lubas. Atkreipęs dėmėsį į John pateiktas nuotraukas pastebėjau, kad HK terminale lubos nėra taip smarkiai pabrėžiamos. Taipogi ir taip siauros patalpos dar susiaurintos, prikišus į vidų masyvių konstrukcijų.
      Iš to išplaukia, kad High-Techas siaurose erdvėse neatneša naudos.

      Comment


        #4
        Parašė John
        HK Terminalas projektuotas N.Foster'io, o T5 R.Rogers'o t.y. du, ko gero, geriausiai pasaulyje zinomi britu architektai. Taigi, HK oro uostas taip pat yra sukurtas anglu... nors kazkodel britu architektai "dosnesni" buna uzjuriams (neseniai atidarytas Pekino oro uostas taip pat sukurtas N.Foster'io... nei keik neabejoju, kad jis kur kas ispudingesnis uz HT5), nei savo tevynei... pasiteisinimas galetu buti nebent tas, kad ne viskas priklauso nuo architektu ir galbut jiems buna nurodyta "sutilpti" i tam tikrus finansinius remus... kitu atveju belieka apgailestauti.
        Deja taip, vakaru pasaulis vis labiau ir labiau yra valdomas "buhalteriu" kurie be sekancio ketvircio skaiciu ir "shareholders value" daugiau niekuom nesidomi. Todel perspektyva, ilgalaikis planavimas, kazkokios vizijos (ne tiesiogine pinigine prasme) tampa praktiskai neimanomos.

        Azijoje i pinigus ir i valdyma apskritai ziurima siek tiek kitaip. Todel tokie statiniai ir tampa imanomi.

        Comment


          #5
          Nesutinku, kad aukštos lubos būtinai ir visada yra gerai. Tokios erdvės pabrėžia žmogaus menkumą prieš sistemą (kurią reprezentuoja pastatas).
          Taigi galbūt žemomis lubomis terminalui norėta suteikti jaukumo ir žmogiškumo?
          Pvz. lyginant paskutines dvi John nuotraukas, Heathrow atrodo jaukiau, o Bankoke - tarsi Tianenmenio aikštė po stogu
          Paskutinis taisė c2h5oh; 2008.04.01, 12:56.

          Comment


            #6
            Na is pateiktu nuotrauku, naujasis Londono atrodo tikrai jaukesnis ir pilniau irengtas. O pietryciu azijos vienetai daug sterilesni ir saltesni.
            Keista biski tik kaina 20 milijardu
            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

            Comment


              #7
              Parašė praetor Rodyti pranešimą
              Keista biski tik kaina 20 milijardu
              20 tūkstančių milijonų

              Arabai ketina pastatyti miestą uz 26 milijardus, o čia vienas pastatas uz 20 milijardų, manau jei duotu man tuos pinigus tai pastatyčiau: Heathrow T5 GOLD.

              Comment


                #8
                Viskas atrodo tiesiog tobulai.

                Comment


                  #9
                  Parašė John
                  Tiesa... gaila , kad taip yra. Vakarai perejo i kazkoki sunkiai supantama postmodernizma ar dar bala zino ka, kur prabanga ir dekoracijos nebera aktualu, o liko tik funkcija.
                  Kodel gi, suprantamas tai kaip tik nesunkiai. Tik kad nuo to ne geriau. Anoniminiai pinigai gimdo anoniminius sprendimus. Drasesni (=brangesni) sprendimai su situo yra nesuderinami.

                  Tai beje ir yra vakaru "achilo kulnas" kuri aziatai labai gudriai isnaudoja.

                  Keista, kad Azijoje, kur kartais atrodo, kad visiems terupi tik "pynighai pynighai", tokiems dalykams visgi nera taupoma ir stengiamasi padaryti tiesiog graziai. Gincytis del poreikio tai daryti galima, bet, kaip minejau jau ne karta, Honkongo ar Singapuro oro uostai (kur daug kas padaryta vien del to, kad butu grazu ar "faina") paliko neisdildoma ispudi... ir, ko gero, ne vien man, bet ir milijonams kitu keleiviu. Tai lyg ir savotiska investicija i marketinga.
                  Aziatai vis dar yra islaike autoritarini valdymo stiliu, todel jei big bosas pasake, kad pageidauja "kieciausio", tai ir bus kieciausias. Nesvarbu kiek kainuotu, pinigu jie siuo metu turi. Ir joks "buhalteris" neisdris net cyptelt.
                  Tai zinoma nera vien tik geris, nes bosai buna kad ir nepataiko. Ir netaip jau retai.

                  Comment


                    #10
                    Parašė John
                    Sprendziant is Skytrax apklausu rezultatu (t.y. didziusia tokio tipo apklausa), jie pataiko, nes paskutiniame (o ir ankstesniuose) pasaulio top-10 oro uostu 5 yra is Azijos. Trys auksciausios irgi is Azijos (Honkongo, Singapuro, Seulo). Panasu, kad keleiviai tai ivertina: http://www.worldairportawards.com/Aw...irport2007.htm
                    John, Heathrow dešimtuke nėra ir niekada nebus, nors ir auksinį terminalą jie ten pasistatytų.

                    Heathrow stabiliai pirmauja pagal vėlavimų ir pradanginto bagažo skaičių, taip pat pagal eiles (tai dalykai, sukeliantys didžiausią keleivių įniršį). Heathrow yra beviltiškai perkrautas, ir terminalo architektūra su tuo nelabai susijusi.
                    Paskutinis taisė c2h5oh; 2008.04.02, 10:30.

                    Comment


                      #11
                      Parašė John
                      Sprendziant is Skytrax apklausu rezultatu (t.y. didziusia tokio tipo apklausa), jie pataiko, nes paskutiniame (o ir ankstesniuose) pasaulio top-10 oro uostu 5 yra is Azijos. Trys auksciausios irgi is Azijos (Honkongo, Singapuro, Seulo). Panasu, kad keleiviai tai ivertina: http://www.worldairportawards.com/Aw...irport2007.htm
                      Tiesiog nevyke projektai nera taip gerai matomi ir greit pamirstami. As turejau omeny aziatu bizni apskritai, ne vien aerouostus.

                      Kas del pastatu, tai pasamdzius pripazinta korifeju ir netrukdant jam dirbt suzlugdyt projekta yra ganetinai sudetinga Ka aziatai siuo metu dazniausiai ir praktikuoja.

                      Comment


                        #12
                        Apskritai Heathrow cia yar tik 5-asis terminalas, o ne visas oro uostas...
                        Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                        Comment


                          #13
                          Gražios foto!!!
                          "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                          Comment


                            #14
                            Įdomu, kodėl stato tokias ilgas rankoves

                            Comment


                              #15
                              Parašė AnD Rodyti pranešimą
                              Įdomu, kodėl stato tokias ilgas rankoves
                              Negi nematai kodėl, tam kad transporto juostos reikalingos tarp lėktuvo ir pastato...
                              "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                              Comment


                                #16
                                Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
                                Negi nematai kodėl, tam kad transporto juostos reikalingos tarp lėktuvo ir pastato...
                                Aha, matau. Tam kad būtų galima transportą priparkuot nuo lietaus

                                Comment

                                Unconfigured Ad Widget

                                Collapse
                                Working...
                                X