Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Marux Rodyti pranešimą
    Jurbarkas tikrai nėra pusiaukelė. Na taip, čia užsakomasis reisas, bet vis tiek daug pigiau gaunasi.
    Rašiau maždaug dvigubai, iš akies bedžiau pusiaukelę jei jau taip keičia labai esmę:


    Jei arti Jurbarkas ir nesvarbu, kad privertinai būtent tą pačią dieną grįžti reikia, tai geras variantas. O jei iš Kauno, ar į rytus nuo jo - dar pridėt reikia kelionę iki Jurbarko.

    Comment


      Kodėl visiems atrodo, kad nusigaut "Raketa" iki Nidos ir ten ilsėtis papigiai, turi būti prigimtinė lietuvio teisė?

      Comment


        Per penkerius metus planuojama atnaujinti laivybą Nemunu nuo Kauno iki Baltarusijos

        Per artimiausius penkerius metus išvalius Nemuno vagą aukštupyje nuo Kauno hidroelektrinės iki Baltarusijos sienos, planuojama atnaujinti laivybą šia atkarpa.

        Vidaus vandens kelių direkcija, prieš pusantrų metų pasirašiusi memorandumą su dešimčia savivaldybių dėl laivybos vystymo, šiuo metu siekia įsigyti plaukiojančią ir žeme važiuojančią žemkasę ir valymo darbus tikisi pradėti jau 2021-ųjų balandį.

        „Reikia suformuoti patį farvaterį, vagą bunomis – tokiais neypatingais skaldos statiniais. Kilometražas yra nemažas, dideli darbai, bet tam reikia naujos technikos, nes direkcija turi vieną naują žemkasę ir vieną labai seną, jų pajėgumų neužtenka net žemupiui sutvarkyti nuo Kauno iki Kuršių marių, nekalbant apie aukštupį“, – BNS sakė direkcijos vadovas Vladimiras Vinokurovas.

        Pasak jo, savivaldybėms su direkcija pavyko įtikinti Susisiekimo ministeriją projekto nauda, ji pirkiniui skyrė 2,6 mln. eurų – specialią techniką planuojama nusipirkti dar šiemet.

        Tikimasi, kad laivybos atnaujinimas skatins savivaldybių ekonomikas, turizmą, pritrauks investicijų.

        Pasak jo, daugelis nežino, kad „įsėdus į Laivą Kaune bus galima išlipti prie Juodosios jūros“.

        „Valymas užtruks, ko gero, keturis gerus metus. Aišku, tam tikruose ruožuose vietinė laivyba bus galima jau ir po kelių metų. Bet kalbant apie susisiekimą iš laivo Kauno mariose ir jei norėsime išlipti, pavyzdžiui, prie Juodosios jūros arba kažkur Europoje, kas yra įmanoma per Lenkiją, per Augustavo kanalą, tai tokiu atveju reikės palaukti tuos keturis – penkis metus“, – tvirtino įstaigos direktorius.

        Anot V.Vinokurovo, laivai šia atkarpa plaukiojo tarpukariu, tačiau buvo laivyba fragmentinė ir yra tam tikrų upės ruožų, kurie niekada nebuvo valyti.

        Vandens kelių direkcijos perkama žemkasė skirsis nuo naudojamos žemupyje, nes minėtoje atkarpoje nuo Kauno iki Baltarusijos vandenys vietomis labai seklūs, dugnas akmenuotas – kitaip nei upe žemyn nuo Kauno, kur dugną daugiausia sudaro žvyras ir smėlis.

        „Tai būtų savaeigis vikšrinis įrenginys, kuris ne tik vikšrais važiuoja, bet ir plaukia vandenyje, kaip laivas, turi siurbimo, kasimo ir keičiamą ekskavatoriaus galvą. Pavyzdžiui, jis nuvažiuoja nuo platformos, stačiu šlaitu įvažiuoja į vandenį vikšrais, iš jo išvažiuoja, kur pakanka gylio, vandenyje plaukia kaip laivas, o kai pradeda siekti dugną, vėl važiuoja“, – tvirtino V.Vinokurovas.

        Jei kai kuriose vietose nebus galimybės palikti išvalyto grunto, jį planuojama krauti į pagalbinį laivą.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Kodėl visiems atrodo, kad nusigaut "Raketa" iki Nidos ir ten ilsėtis papigiai, turi būti prigimtinė lietuvio teisė?
          Ir kuomgi ta "Raketa" tokia įpatinga. Eilinis sovietinis upių autobusas. Dabar bandoma sovietine nostalgija groti ir kosminius pinigus už tai imti.

          Comment


            Tai aš nieko ir nesakau. Bet stumiama nuomonė
            žiniasklaidoj, kad oj oj Raketa ir Nida, tik turčiam, kur paprastam žmuogui tokį pinigą mokėt, prie sovietų kainavo 2kap ir rūpėjo paprac žmuogus

            Comment


              LR SM PiaR 2020.07.30
              Į Nemuną laivu išplaukęs susisiekimo ministras Jaroslav Narkevič su devynių savivaldybių merais ir Vidaus vandenų kelių direkcijos vadovais sutarė dėl spartaus laivybos upių kelių gaivinimo visoje Lietuvoje, sparčiai investuojant į Nemuno, Neries, Nevėžio ir kitus vandens kelius. Per artimiausius trejus metus, investavus daugiau kaip 30 mln. eurų, būtų
              atgaivinta krovininė laivyba Nemunu maršrutu Kaunas-Klaipėda, suaktyvėtų keleivinė ir pramoginė laivyba visoje Nemuno upėje, Kauno mariose ir Kuršių mariose.

              http://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/pri...kelio-atkurimo
              https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rimo-15810989/

              Comment

              Working...
              X