Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Audrys Rodyti pranešimą
    Gal žinote koks tai sraigtasparnis buvo??? ar ne Robinson R44?

    Joniškio rajone aerodrome nukrito sraigtasparnis, žuvo du vyrai


    Joniškio rajone Barysių kaime esančiame aerodrome penktadienio popietę nukrito sraigtasparnis, yra sužeistų žmonių, pranešė Bendrasis pagalbos centras.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=80697107


    taigi dvivietis ultralengvasis... https://www.aviacijospasaulis.lt/ind...-zuvo-2-zmones

    Comment


      Jeigu kam vis dar įdomi tema, straipsnis su versija apie tai, kodėl iš tikrųjų nukrito 737MAX
      https://leehamnews.com/2019/03/22/bj...-crash-part-2/
      The Captain had successfully counter trimmed MCAS 21 times and probably told the FO to do the same.
      In both of these cases, the pilots are flying faster than normal at the low altitudes they flew (5,000ft pressure altitude for JT610, 9,000ft for ET302). This is to build a safety margin while sorting out stall warning and flight control problems.
      Boeing 737 has a blowback elevator problem at high dynamic pressures.
      MCAS didn’t crash the aircraft, Blowback did.

      Comment


        Analitikai narsto tą problemą ištisas savaites, o pilotams priimti sprendimą reikėjo per kelias minutes. Kažkaip viskas tame lėktuve labai sudėtinga. Nieko keista, kad pilotai nežino niuansų, kurie pasireiškia tik išimtiniais atvejais. Ir tų išimtinių atvejų tikimybę padidino būtent MCAS.

        The JT610 crew knew nothing about MCAS and a potential blowback problem. The ET302 crew knew about the MCAS problem but not about the danger of flying to fast while sorting MCAS.
        I have checked with longtime pilots of the 737. They have not heard of a Blowback problem when flying at elevated speeds at low altitude. And before MCAS there was no reason to, it was beyond normal flying practice.
        Kai lėktuvai ant žemės, Boeing dirba sparčiai

        Boeing has completed the fix for the 737 MAX’s MCAS anti-stall system
        https://www.aviation24.be/manufactur...m3F3hBuQYjkTuA
        Paskutinis taisė senasnamas; 2019.03.25, 13:23.

        Comment


          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
          Analitikai narsto tą problemą ištisas savaites, o pilotams priimti sprendimą reikėjo per kelias minutes. Kažkaip viskas tame lėktuve labai sudėtinga. Nieko keista, kad pilotai nežino niuansų, kurie pasireiškia tik išimtiniais atvejais. Ir tų išimtinių atvejų tikimybę padidino būtent MCAS.
          Bet kuris išsilavinęs žmogus žino kad kuo technika yra papastesnė (t.y. kuo mažiau joje visokių mikroschemų ir procesorių), tuo ji yra patikimesnė.
          Paskutinis taisė Aleksio; 2019.03.25, 13:58.
          Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

          Comment


            Ir taip ir ne. Zmogus jau is esmes yra "silpnoji grandis", t.y. technika gali daug ką padaryti tiksliau ir geriau. Kitas dalykas - kuo visa įranga sudėtingesnė, tuo vidutiniams tos įrangos vartotojui sunkiau suprasti jos veikimą (ir ypač pamatyti neveikimą) - darant daug rankinių operacijų visa sistema yra pajuntama ir gali būti valdoma ne vien instrumentiškai, o kai dabar to nera, viskas automatizuota, tokiom neiprastoms situacijoms paruosimas tampa menkesnis. Viskas gerai, kol viskas veikia...

            Comment


              Čia reikėtų grįžti į pradžią ir pasakyti, kad tas įrangos gausumas MAX lėktuvuose atsirado dėl konstrukcinių trūkumų. Tai įdomu, kiek ilgai tuos trūkumus pavyks kamšyti papildomais jutikliais ar programinės įrangos naujinimais. Čia panašiai kaip kosulį paslopinti tai vienais, tai kitais vaistais ignoruojant kosulio priežastį. Galbūt pavyks, pilotai skirs daugiau laiko pasiruošimui ir MAX skraidys toliau. Tačiau jis vis tiek bus sudėtingesnis ir potencialiai problemiškesnis palyginti su kitais lėktuvais!

              Comment


                Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                Ir taip ir ne. Zmogus jau is esmes yra "silpnoji grandis", t.y. technika gali daug ką padaryti tiksliau ir geriau. Viskas gerai, kol viskas veikia...
                Jeigu žmogus nedaro klaidų, irgi viskas gerai veikia, jei Windowsai neužlūsta, irgi viskas ok, bet ar norėtumėte skristi lėktuvu valdomu tik kompiuterių be pilotų (netolima ateitis turbūt)?
                Ar būtų šitie 2 lėktuvai nukritę, jei juose apskritai nebūtų anti-stall programinės įrangos ir pilotai patys turėtų reguliuoti pasvirimo kampą tik pagal daviklius?
                Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.25, 15:01.
                Flickr

                Comment


                  Jei nebūtų MCAS, šie du nebūtų nukritę, bet gal būtų nukritę kiti, kuriuose ši sistema suveikė tinkamai ir laiku?

                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                    Jei nebūtų MCAS, šie du nebūtų nukritę, bet gal būtų nukritę kiti, kuriuose ši sistema suveikė tinkamai ir laiku?
                    Tai gal jei nebūtų montavę ant seno korpuso naujų variklių, gal ir MCAS nebūtų reikėję ?
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                      Analitikai narsto tą problemą ištisas savaites,
                      ...
                      Kai lėktuvai ant žemės, Boeing dirba sparčiai

                      Boeing has completed the fix for the 737 MAX’s MCAS anti-stall system
                      https://www.aviation24.be/manufactur...m3F3hBuQYjkTuA
                      Dirbtų dar sparčiau jei biurokratai ir politikai š*** nemaltų
                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_2019-03-26 Maddow Blog on Twitter The software fix to solve the unexpected nosedive problem in these planes had [...].png
Views:	1
Size:	274,6 kB
ID:	1710180

                      https://twitter.com/MaddowBlog/statu...46623554719744

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                        Tai gal jei nebūtų montavę ant seno korpuso naujų variklių, gal ir MCAS nebūtų reikėję ?
                        Vartotojiška visuomenė mėgsta naujus blizgučius.

                        Boeing technikų paskaičiavimais dėl sunkesnio variklio greičiau besidėvičios padangos, stabdžių kaladės , naujų variklių detalių tiekimai ir technikų apmokymai visiškai suėda spėjamą kuro ekonomiją.
                        Nugalėjo Boeing vadybininkai ...

                        Ir dėl Lions - technikai nuo pilotų neatsiliko. Po remonto naktį prieš paskutinį skrydį AOA parodymai dar ant žemės skyrėsi 20° .

                        Vienžo, kaip sename anekdote:
                        " Seneli, seneli, sako tu per karą 2 lėktuvus numušei?
                        Na, ne tai kad numušiau, tiesiog neužpildžiau kiek reikia ..."

                        Comment


                          Panašu, kad taip.

                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                          Tai gal jei nebūtų montavę ant seno korpuso naujų variklių, gal ir MCAS nebūtų reikėję ?

                          Comment


                            In test of Boeing jet, pilots had 40 seconds to fix error suspected in Lion Air, Ethiopian Airlines crash

                            If the system starts pushing the plane's nose down, pilots can reverse the movement via a switch at their left thumb, a typical reaction in that situation.
                            To fully neutralise the system, pilots would need to flip two more switches. That would shut off the electricity to a motor that allows the system to push the plane towards the ground. Then the pilots would need to crank a wheel to correct whatever problems had emerged.
                            Po fakto lengva problemą greitai išspręsti, kai visi apie tai jau prisiskaitę ir pasidomėję.
                            https://www.straitstimes.com/world/u...box=1553580647

                            Comment


                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                              In test of Boeing jet, pilots had 40 seconds to fix error suspected in Lion Air, Ethiopian Airlines crash


                              Po fakto lengva problemą greitai išspręsti, kai visi apie tai jau prisiskaitę ir pasidomėję.
                              https://www.straitstimes.com/world/u...box=1553580647
                              Ethiopian pilotai turėjo būti perskaitę, Boeing buvo išleidę oficialų dokumentą ( 2018 11 06, savaitė po Lions 610 2018 10 29).
                              Ethiopian bosas teigė kad pilotai tikrai žinojo.

                              Ir ... ?

                              Comment


                                Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                Ethiopian pilotai turėjo būti perskaitę, Boeing buvo išleidę oficialų dokumentą ( 2018 11 06, savaitė po Lions 610 2018 10 29).
                                Ethiopian bosas teigė kad pilotai tikrai žinojo.

                                Ir ... ?
                                Na taigi aukščiau įdėjau straipsnį, kuriame iškelta versija, kad nukrito dėl kitos priežasties. Tyrimas greičiausiai parodys bent jau ar ta versija reali, ar ne.

                                Comment


                                  Parašė tomtom Rodyti pranešimą

                                  Na taigi aukščiau įdėjau straipsnį, kuriame iškelta versija, kad nukrito dėl kitos priežasties. Tyrimas greičiausiai parodys bent jau ar ta versija reali, ar ne.
                                  Straipsnis apie tai kad stengdamiesi "nenuvirsti" greičiausia pernelyg viršijo tame aukštyje leistiną greitį ir nebesugebėjo suvaldyti lėktuvo.

                                  Greičio viršijimo aliarmas tikrai buvo instaliuotas už dyką, ir greičio viršijimo pasėkmės tokios pačios visiems orlaiviams, ne tik 737MAX.

                                  Comment


                                    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                    Ethiopian pilotai turėjo būti perskaitę, Boeing buvo išleidę oficialų dokumentą ( 2018 11 06, savaitė po Lions 610 2018 10 29).
                                    Ethiopian bosas teigė kad pilotai tikrai žinojo.

                                    Ir ... ?
                                    Ir... supranti koks tai yra absurdas, kad turi atlikti n veiksmų norėdamas išjungti sistemą, kai lėktuvas pradeda smigti žemyn. Turbūt pražiūri n elementų, kol supranti, kas iš tiesų vyksta ir jei ir pradedi kažką daryti laiko būna per mažai. Čia sekmės atveju, kuomet tiksliai identifikuoji klaidą ir atlieki veiksmus skirtus klaidai pašalinti.

                                    Tokia komplikuota, automatinė sistema neturėtų egzistuoti.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                      Ir... supranti koks tai yra absurdas, kad turi atlikti n veiksmų norėdamas išjungti sistemą, kai lėktuvas pradeda smigti žemyn. Turbūt pražiūri n elementų, kol supranti, kas iš tiesų vyksta ir jei ir pradedi kažką daryti laiko būna per mažai. Čia sekmės atveju, kuomet tiksliai identifikuoji klaidą ir atlieki veiksmus skirtus klaidai pašalinti.

                                      Tokia komplikuota, automatinė sistema neturėtų egzistuoti.
                                      2 veiksmai:
                                      1. Rankiniu būdu su vairalazdėje esančiu mygtuku nustatai kad lėktuvas nesileistų;
                                      Lions 610 "The Captain had successfully counter trimmed MCAS 21 times and probably told the FO to do the same. The FO trimmed, but he did it in too short periods, B in Figure 2. Gradually the MCAS got the trim moved more and more nose down"
                                      2. Išjungi 2 tumblerius

                                      Ir toliau sukinėji ratą su atlenkiama rankenėle

                                      Su paveiksliukais, https://www.nytimes.com/interactive/...h-cockpit.html

                                      1400 psl vadove ši veiksmų seka tikrai buvo aprašyta.

                                      Comment


                                        Pilots on the doomed Ethiopian Air 737 Max reportedly followed Boeing's emergency procedures, but still couldn't stop the plane from crashing

                                        Boeingui gerų naujienų dar teks palaukti.

                                        https://www.businessinsider.com/737-...aign=buffer-bi

                                        Comment


                                          Tai reiškia, kad instaliuotos lemputės už 80 000 ir duomenų skaitymas iš dviejų daviklių nepadės.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X