Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • blitz
    pradėjo temą Pasaulio aviacijos naujienos

    Pasaulio aviacijos naujienos

    Manau pats laikas tokiai temai

    Taigi čia siųskite visas aviacijos naujienas, kurios jūsų manymu "nenusipelno" atskiros temos

  • Lettered
    replied
    Europe’s A380 Fleet Shrinks By 46%

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Apeninų pusiasalis
    Taip, bet jis sudaro tik 44% Italijos teritorijos. Neįeina Milanas, Turinas, Genuja, Verona, Venecija, Palermas...

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Baltijos šalys irgi pradeda po truputį atsidarinėti: iš Talino atidaromi skrydžiai į Berlyną, Vieną ir Paryžių https://mobile.twitter.com/airBaltic...40809788219394

    iš Rygos - į Amsterdamą, Hamburgą, Vieną ir Diuseldorfą https://mobile.twitter.com/airBaltic...59373219880960

    Na, Vilnius kol kas atsidarinėja lėčiausiai, paleidžiamas tik Oslas https://mobile.twitter.com/airBaltic...02298658164736

    (kiek žinau Wizz Air dar gavo leidimus skraidyti iš Kauno į kitus 2 Norvegijos miestus - Alesiundą ir Bergeną)

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Stebiuosi, kad italai taip skubinasi. Pvz.: Finnair planuoja pradėti keleivinius skrydžius tik liepą, LOT - birželio viduryje...
    Na bet juk Italija uždirba ženklią dalį pajamų iš atvykstamojo turizmo, tai normalu kad skubinasi, juk nelauks kol vasara ateis į pabaigą...

    Beje, Italija - ne pusiasalis
    Apeninų pusiasalis

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Stebiuosi, kad italai taip skubinasi. Pvz.: Finnair planuoja pradėti keleivinius skrydžius tik liepą, LOT - birželio viduryje...

    Beje, Italija - ne pusiasalis
    Paskutinis taisė Sula; 2020.05.22, 09:11.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2020.05.20
    Nuo birželio 3 d. Italijos oro uostai atveria duris
    Italijos vyriausybė pranešė, kad nuo birželio 3 d. į šalį bus vėl įleidžiami ES turistai. Tą pačią dieną bus atšauktas ir privalomas į pussiasalį atvykstančių užsieniečių karantinas.

    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...uris-14973608/

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „Air France“ galutinai atsisako didžiųjų „Airbus A380” https://www.vz.lt/transportas-logist...ju-airbus-a380
    Oro linijų bendrovė pareiškė pereinanti prie naujos kartos orlaivių, įskaitant mažesnius lėktuvus „Airbus A350“ ir „Boeing 787“. „Žingsnis, iš pradžių planuotas įgyvendinti iki 2022 m. pabaigos“, skirtas padaryti grupės lėktuvų parką „konkurencingesniu“, pradedant naudoti modernesnius, našesnius orlaivius, gerokai mažiau kenkiančius aplinkai“. Manoma, kad „laipsniškas atsisakymas“ atsieis „Air France-KLM“ 500 mln. Eur, pridūrė bendrovė. „Air France-KLM“ grynieji nuostoliai pirmąjį metų ketvirtį sudarė 1,8 mlrd. Eur, o artimiausio laikotarpio perspektyvos nedžiuginančios.

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Manau sunkus laikai atejo Boeingui. Pandemija su ekonomine krize, aviakompaniju bankrutavimas bei zemiausios kuro kainos - ne pats geriausias metas pardavineti naujus lektuvus, bei taisyti finansine padeti po 737-Max "cock up". Man atrodo Boeingui reikia kurti ne 797, o 737 ipedini nes viskas eina link tuo kad jis gali pelningiausia rinkos dali prarasti. Tuo paciu kurdamas 737 ipedini Boeing privers savo ruoztu Airbus kurti A320 ipedini skatindamas konkurencija

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    JAV leisti Boeing bankrutuoti būtų tolygu, atsisakyt NASA, Holivudo ar NYC. Miglota 737 ateitis, bet 797 - tarpinis variantas tarp 757 ir 767 pataikys į augančias rinkas ir poreikį skraidibti ne 180, o 220 keleivių. Su dideliu skrydžio nuotoliu, ekonomiškais varikliais ir kas svarbiausia nauju fiuzeliažu.

    Dėl Lufthansos, Air France, KLM, SAS ir net privačios Norwegian!!(kurią remia Švedų vyriausybė) - senai yra pasiektas supratimas, skaičiuoti ne tik pajamas gautas iš bilietų, bet ir netiesiogines pajamas.

    Šių žaidėjų vaidmuo per daug svarbus, net Italijoje, kur didelę vidinės rinkos dalį užima Ryanair yra tikslas išlaikyti nuostolingą Alitalia. Jei mažajam AirBaltic latviai atseikėjk virš 200 mln., tai galit įsivaizduot apie kokias sumas mes kalbame Lufthansos atveju.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Priklausomai nuo to, kas toliau bus prezidentu, Trumpas ar Bidenas.
    Prie Trumpo net labiau tikėtina. Jis labiau linkęs į neortodoksines priemones.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Būtent. Blogiausiu atveju nacionalizuos, gal restruktūrizuos kažkiek.
    Priklausomai nuo to, kas toliau bus prezidentu, Trumpas ar Bidenas.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    US SECDEF dar pries COVID krize sake kad vienaip ar kitaip neleis Boeing bankrutuoti. Nelikus Boeing, LM liktu vienintelis karines aviacijos tiekejas US.
    Būtent. Blogiausiu atveju nacionalizuos, gal restruktūrizuos kažkiek.

    Be civilinių lėktuvų gamybos JAV irgi tikrai nenorės likti.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    Bus idomu jai bankrutavusi Boeing nupirks koks Lockheed Martin
    US SECDEF dar pries COVID krize sake kad vienaip ar kitaip neleis Boeing bankrutuoti. Nelikus Boeing, LM liktu vienintelis karines aviacijos tiekejas US.

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Bendrovės galbūt naudojasi proga šį tą išpešti iš valstybės
    „Boeing“ vadovas: tikėtina, kad dėl koronaviruso krizės žlugsime
    Boeing galvojo kad B737-Max "cock up" padengs B777X sekme. Bet kas gi juos pirks dabartineje situacijoje...

    Bus idomu jai bankrutavusi Boeing nupirks koks Lockheed Martin
    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.05.12, 17:11.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Bendrovės galbūt naudojasi proga šį tą išpešti iš valstybės

    „Boeing“ vadovas: tikėtina, kad dėl koronaviruso krizės žlugsime

    https://slaptai.lt/boeing-vadovas-ti...87-gZ9NbW3k-7Q

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Bankrutuoja Lufthansa.
    Tai kad jie praranda daug, dar nereiskia ju bankrutavyma - taip gali bankrutuoti dukterines imones kaip dave duba Germanwings. Bet kokiu atveju Lufthansa turi uznugaryje vokietijos izda.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Bankrutuoja Lufthansa.
    Dar nebankrutoja. Gera proga restruktūrizuotis. Gal perduoti dukterines atgal jų vietinėms vyriausybėms (Swiss, Austrian, Brussels...)

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    ištemps valstybės ir niekas nebankrutuos.
    "We are losing about €1 million in liquidity reserves per hour. Day and night. Week by week," he added.
    Spohr said bailout discussions had already started with governments in countries where its airlines were based.
    "I'm optimistic that these talks in Bern, Berlin, Brussels and Vienna will lead to good and positive outcomes."
    Lufthansa had started the crisis with financial reserves of around €4 billion, he said.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Bankrutuoja Lufthansa.

    German airline giant Lufthansa 'losing €1 million per hour'

    Komentuoti:

Working...
X