Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Jei ir bus dalinis atsitraukimas, prasidėjus rinkos atsigavimui grįš. Heathrow irgi ne guminis. Mums aktualiausia ar LGW kryptys iš Lietuvos liks.
    Jei LHR pasistatys trečią taką, tada gal ir liks.
    Flickr

    Comment



      „Ryanair“ pareiškė apskųsianti „Lufthansa“ gelbėjimo planą ES teisme

      Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ pareiškė ketinant teisme užginčyti 9 mlrd. eurų vertės paramos paketą, skirtą vienos didžiausių pasaulyje oro linijų bendrovės – Vokietijos „Lufthansa“ – gelbėjimui, ketvirtadienį pranešė bendrovės atstovas. „Informavome Europos Komisiją, kad apskųsime visus sprendimus ir visus patvirtinimus: tas pats pasakytina ir apie šiandieninį pagalbos paketo bendrovei „Lufthansa“ patvirtinimą“, – žurnalistams teigė „Ryanair“ vyriausiasis teisininkas Juliuszas Gomorekas.

      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1338302?copied
      Flickr

      Comment


        https://www.forbes.com/sites/alexled.../#1b68d0e63a0a

        The French government bailed out its airline industry to the tune of €7 billion ($7.9 billion) after the impacts of Covid-19, on the condition that it becomes more environmental conscious. This week, it demanded in return, that all airlines operating in France also ‘go green’ and dramatically reduce the number of short-haul flights if there is a rail or bus alternative.

        French Environment Minister Elisabeth Borne said “we have asked Air France to accelerate its environmental transition” replacing up to 40% of flights where there is a rail link of under 2 or 2.5 hours.
        Manau tik laiko klausimas, kuomet šitas reikalavimas paplis Europoje, laukiam PVM, akcizų, ir ekologinių mokesčių aviaciniam kurui.

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          https://www.forbes.com/sites/alexled.../#1b68d0e63a0a
          Manau tik laiko klausimas, kuomet šitas reikalavimas paplis Europoje, laukiam PVM, akcizų, ir ekologinių mokesčių aviaciniam kurui.
          Šiaip jau gana senai vyksta šita tendencija, nes gerėja susisiekimas traukiniais, o oro uostai vis labiau užgrūsti, ilgėja laikas praleistas jame, ypač po 9/11, kai sugriežtėjo patikros. Pvz. koks tikslas kokio nors skrydžio Frankfurtas - Diuseldorfas, kai tarp miestų atstumas nedidelis ir gali iš centro į centrą nuvažiuoti patogiai traukiniu 300 km/h greičiu. Net jei Frankfurto oro uostas tik tarpinė stotelė, vis tiek greičiau iš Diuseldorfo centro nuvažiuoti tiesioginiu traukiniu į Frankfurto oro uostą, nei gaišti kelias valandas kelionei į Diuseldorfo oro uostą, rizikuoti dėl atšaukto/vėluojančio lėktuvo, sėdėti susispaudus ir pan.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Šiaip jau gana senai vyksta šita tendencija, nes gerėja susisiekimas traukiniais, o oro uostai vis labiau užgrūsti, ilgėja laikas praleistas jame, ypač po 9/11, kai sugriežtėjo patikros. Pvz. koks tikslas kokio nors skrydžio Frankfurtas - Diuseldorfas, kai tarp miestų atstumas nedidelis ir gali iš centro į centrą nuvažiuoti patogiai traukiniu 300 km/h greičiu. Net jei Frankfurto oro uostas tik tarpinė stotelė, vis tiek greičiau iš Diuseldorfo centro nuvažiuoti tiesioginiu traukiniu į Frankfurto oro uostą, nei gaišti kelias valandas kelionei į Diuseldorfo oro uostą, rizikuoti dėl atšaukto/vėluojančio lėktuvo, sėdėti susispaudus ir pan.
            Skristi reisu Diuseldorfas - Frankfurtas - Vilnius teko keletą kartu ir buvo visai patogu. Lufthansos kainodara tokia buvo, kad nelabai apsimokėjo pereidinėti į traukinį, tas skrydis Frankfurtas - Diuseldorfas nieko prie kainos nepridėdavo, o už traukinio bilietus būtų reikėję apmokėti. Tuo labiau Diuseldorfo oro uostas netoli nuo miesto.

            Be to, tokie reisai su persėdimais labai patogūs, kai turi daug bagažo ar keliauji su vaikais, nes į traukinį reikia ir visus lagaminus susitįsti rankiniu būdu.

            Aišku jei neliks tai neliks, ypatingai didelės žalos turbūt nebus dėl tokių reisų panaikinimo.

            Comment


              Pandemija pakirto keliautojų srautus – „British Airways“ atsisako viso „Boeing 747“ parko
              https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...arko-15646427/
              Ji pridūrė, kad paskutinis lėktuvas turėjo būti „išleistas į pensiją“ 2024 metais, nes vežėja pereina prie modernesnių ir degalus taupančių modelių, tokių kaip „Boeing 787“ ir „Airbus A350“. Pandemija smogė oro transporto sektoriui. Praėjusią savaitę „United Airlines“ perspėjo, kad gali atleisti net 36 000 darbuotojų. Tuo tarpu australų „Virgin Australia“ perims amerikiečių įmonė. Gegužės mėnesį „British Airways“ savininkė IAG pranešė, kad per tris mėnesius iki kovo pabaigos jie patyrė 1,68 mlrd. eurų grynųjų nuostolių.

              Comment


                Official: Boeing to End Production of Legendary 747 in 2022

                https://aviationvoice.com/official-b...fApuiwMr91bIQA

                Comment


                  Milijardieriaus valdomos oro linijos skelbia bankrotą https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...rota-15866284/
                  Jungtinės Karalystės (JK) oro linijos „Virgin Atlantic“ Jungtinėse Valstijose pradėjo bankroto procedūrą. Nuo balandžio dėl koronaviruso pandemijos neskraidžiusi bendrovė šiuo metu bando pasiekti gelbėjimo susitarimą. Milijardieriaus Richardo Bransono iš dalies valdoma „Virgin Atlantic“ balandį nutupdė savo lėktuvus, tačiau liepą paskelbė planus sulaukti 1,2 mlrd. svarų sterlingų (apie 1,3 mlrd. eurų) privataus finansavimo, kuris leistų bendrovei įgyvendinti restruktūrizaciją. Teismo dokumentai rodo, kad „Virgin Atlantic“ siekia bankroto apsaugos JAV. Teismui patenkinus bendrovės prašymą, „Virgin Atlantic“ turtas JAV būtų apsaugotas, kol bendrovė sulauks JK kreditorių finansavimo. „Virgin Atlantic“ ketina sumažinti metines išlaidas 280 mln. svarų, o anksčiau šiemet skelbė dėl pandemijos ketinanti atleisti daugiau nei 3 000 darbuotojų.

                  Comment


                    Pandemija aviacijos rinką pakeis iš esmės https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...smes-15897601/
                    Skrydžių bilietai galbūt net atpigs, užtat maistas ar papildomas bagažas turėtų pabrangti, nes oro linijoms teks kompensuoti milžiniškus nuostolius. Tokia aviacijos ateitis piešiama atslūgus koronaviruso pandemijai. Aviacijos bendrovėms, ypač dirbančioms keleivinio transporto sektoriuje, pandemija smogė itin skaudžiai – kai kurios liko kone be pajamų. Todėl ateityje jų gali būti mažiau, tačiau tai bus stipresni žaidėjai. Taip prognozuoja „Avia Solutions Group“ vadovas Gediminas Žiemelis, neslepiantis, kad krizės ateina ir praeina, užtat kai kam jos suteikia daug galimybių.

                    Comment


                      AirBaltic per pusmetį patyrė 185mln eur nuostolį, o dėl betvarkės reikalavimuose kelionėms iš covid paveiktų šalių pagrindinis hub'as buvo praktiškai perkeltas iš Rygos į Vilnių. Pastaruoju metu matau logikos trūkumą pas latvius, ar jie jau taip ketina numarinti savo avialinijas?

                      Comment


                        nuostolį patyrė ko gero 99,9% keleivinių pasaulio aviakompanijų, tai nieko čia nuostabaus

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                          AirBaltic per pusmetį patyrė 185mln eur nuostolį, o dėl betvarkės reikalavimuose kelionėms iš covid paveiktų šalių pagrindinis hub'as buvo praktiškai perkeltas iš Rygos į Vilnių. Pastaruoju metu matau logikos trūkumą pas latvius, ar jie jau taip ketina numarinti savo avialinijas?
                          Latviai taiko apribojimus skrydžiams, skirtingai nei Lietuva, todėl dabar keliaujama per Vilnių.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Europos pigių skrydžių vežėjai išnaudoja pandemiją: tikisi atsiriekti didesnę rinkos dalį https://www.delfi.lt/verslas/bloombe....d?id=85101383
                            „Wizz Air“, trečios didžiausios pigių skrydžių oro linijos, po „Ryanair“ ir „EasyJet Plc.“, pranešė toliau didinsiančios lėktuvų flotilę, priešingai visą paslaugų kompleksą teikiantiems pasauliniams oro vežėjams, norintiems atidėti lėktuvų iš „Airbus SE“ ir „Boeing“ pristatymą. „Ryanair“, kuri protestavo prieš finansinės paramos teikimą tokioms vežėjoms kaip „Air France-KLM“ ir „Deutsche Lufthansa AG Co.“, pranešė svarstysianti apie dar vieną „Boeing 737 Max“ lėktuvų užsakymą, kai lėktuvas bus grąžintas eksploatuoti. Išsiskiriantis lėktuvų parko formavimo modelis galimai sudrebins tvarką Europoje ateinančiais metais, „Ryanair“ pagal dydį sėkmingai kopiant aukštyn ir sutelkiant dėmesį į pastangas pasivyti „Lufthansa“ iki 2023 metų. Pigių skrydžių bendrovės atsidūrė geresnėje padėtyje nei reguliarių skrydžių oro linijos, pasitikusios COVID-19 pandemiją su daug didesnėmis pinigų atsargomis. Be to, jos daugiausia atlieka trumpojo nuotolio „nuo taško iki taško“ skrydžius, kurie, anot Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA), atsigaus anksčiau. Priešingai, ilgojo nuotolio kelionės, nuo kurių priklauso reguliarių skrydžių bendrovės, gali atsigauti ne anksčiau nei 2024 metais, prognozuoja IATA. „Krizei praėjus ir šią vasarą prasidėjus kainų karui, „Ryanair“ ir „Wizz“ atsidūrė ant svarbaus slenksčio: kelyje į trejus–penkerius metus truksiančią jungimosi bei plėtros erą, nes pastaruoju metu aplinkiniai rinkos dalyviai traukiasi ir sunkiai kapstosi iš duobės“, – savo pranešime klientams rašė Markas Manduca, Londono „Citi“ analitikas.
                            „Wizz“, įsikūrusi Vengrijoje, pranešė norinti išplėsti savo naująją bazę Londono Getviko oro uoste, naudodamasi, jos teigimu, mažiausių sąnaudų modeliu, nuo vos vieno lėktuvo iki 20-ies per metus, jeigu tik sugebėtų užsitikrinti tinkamą laiko intervalą tarp nusileidimų ir pakilimų.

                            Comment


                              Lufthansa planuoja atsisakyti visų A380 ir B747 lėktuvų.

                              Lufthansa is now looking to retire all Airbus A380s, Boeing 747s

                              Lufthansa is looking at retiring remaining Airbus A380 double-deckers, the bulk of smaller A340s, and all of its Boeing 747-400 jumbos, according to the people, who asked not to be named discussing a confidential matter. There would also be a cull of narrow-body planes that feed longer routes, they said.
                              Flickr

                              Comment

                              Working...
                              X