Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Jei ir bus dalinis atsitraukimas, prasidėjus rinkos atsigavimui grįš. Heathrow irgi ne guminis. Mums aktualiausia ar LGW kryptys iš Lietuvos liks.
    Jei LHR pasistatys trečią taką, tada gal ir liks.
    Flickr

    Comment



      „Ryanair“ pareiškė apskųsianti „Lufthansa“ gelbėjimo planą ES teisme

      Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ pareiškė ketinant teisme užginčyti 9 mlrd. eurų vertės paramos paketą, skirtą vienos didžiausių pasaulyje oro linijų bendrovės – Vokietijos „Lufthansa“ – gelbėjimui, ketvirtadienį pranešė bendrovės atstovas. „Informavome Europos Komisiją, kad apskųsime visus sprendimus ir visus patvirtinimus: tas pats pasakytina ir apie šiandieninį pagalbos paketo bendrovei „Lufthansa“ patvirtinimą“, – žurnalistams teigė „Ryanair“ vyriausiasis teisininkas Juliuszas Gomorekas.

      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1338302?copied
      Flickr

      Comment


        https://www.forbes.com/sites/alexled.../#1b68d0e63a0a

        The French government bailed out its airline industry to the tune of €7 billion ($7.9 billion) after the impacts of Covid-19, on the condition that it becomes more environmental conscious. This week, it demanded in return, that all airlines operating in France also ‘go green’ and dramatically reduce the number of short-haul flights if there is a rail or bus alternative.

        French Environment Minister Elisabeth Borne said “we have asked Air France to accelerate its environmental transition” replacing up to 40% of flights where there is a rail link of under 2 or 2.5 hours.
        Manau tik laiko klausimas, kuomet šitas reikalavimas paplis Europoje, laukiam PVM, akcizų, ir ekologinių mokesčių aviaciniam kurui.

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          https://www.forbes.com/sites/alexled.../#1b68d0e63a0a
          Manau tik laiko klausimas, kuomet šitas reikalavimas paplis Europoje, laukiam PVM, akcizų, ir ekologinių mokesčių aviaciniam kurui.
          Šiaip jau gana senai vyksta šita tendencija, nes gerėja susisiekimas traukiniais, o oro uostai vis labiau užgrūsti, ilgėja laikas praleistas jame, ypač po 9/11, kai sugriežtėjo patikros. Pvz. koks tikslas kokio nors skrydžio Frankfurtas - Diuseldorfas, kai tarp miestų atstumas nedidelis ir gali iš centro į centrą nuvažiuoti patogiai traukiniu 300 km/h greičiu. Net jei Frankfurto oro uostas tik tarpinė stotelė, vis tiek greičiau iš Diuseldorfo centro nuvažiuoti tiesioginiu traukiniu į Frankfurto oro uostą, nei gaišti kelias valandas kelionei į Diuseldorfo oro uostą, rizikuoti dėl atšaukto/vėluojančio lėktuvo, sėdėti susispaudus ir pan.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Šiaip jau gana senai vyksta šita tendencija, nes gerėja susisiekimas traukiniais, o oro uostai vis labiau užgrūsti, ilgėja laikas praleistas jame, ypač po 9/11, kai sugriežtėjo patikros. Pvz. koks tikslas kokio nors skrydžio Frankfurtas - Diuseldorfas, kai tarp miestų atstumas nedidelis ir gali iš centro į centrą nuvažiuoti patogiai traukiniu 300 km/h greičiu. Net jei Frankfurto oro uostas tik tarpinė stotelė, vis tiek greičiau iš Diuseldorfo centro nuvažiuoti tiesioginiu traukiniu į Frankfurto oro uostą, nei gaišti kelias valandas kelionei į Diuseldorfo oro uostą, rizikuoti dėl atšaukto/vėluojančio lėktuvo, sėdėti susispaudus ir pan.
            Skristi reisu Diuseldorfas - Frankfurtas - Vilnius teko keletą kartu ir buvo visai patogu. Lufthansos kainodara tokia buvo, kad nelabai apsimokėjo pereidinėti į traukinį, tas skrydis Frankfurtas - Diuseldorfas nieko prie kainos nepridėdavo, o už traukinio bilietus būtų reikėję apmokėti. Tuo labiau Diuseldorfo oro uostas netoli nuo miesto.

            Be to, tokie reisai su persėdimais labai patogūs, kai turi daug bagažo ar keliauji su vaikais, nes į traukinį reikia ir visus lagaminus susitįsti rankiniu būdu.

            Aišku jei neliks tai neliks, ypatingai didelės žalos turbūt nebus dėl tokių reisų panaikinimo.

            Comment

            Working...
            X