Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą
    Būtent. Blogiausiu atveju nacionalizuos, gal restruktūrizuos kažkiek.
    Priklausomai nuo to, kas toliau bus prezidentu, Trumpas ar Bidenas.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Priklausomai nuo to, kas toliau bus prezidentu, Trumpas ar Bidenas.
      Prie Trumpo net labiau tikėtina. Jis labiau linkęs į neortodoksines priemones.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        JAV leisti Boeing bankrutuoti būtų tolygu, atsisakyt NASA, Holivudo ar NYC. Miglota 737 ateitis, bet 797 - tarpinis variantas tarp 757 ir 767 pataikys į augančias rinkas ir poreikį skraidibti ne 180, o 220 keleivių. Su dideliu skrydžio nuotoliu, ekonomiškais varikliais ir kas svarbiausia nauju fiuzeliažu.

        Dėl Lufthansos, Air France, KLM, SAS ir net privačios Norwegian!!(kurią remia Švedų vyriausybė) - senai yra pasiektas supratimas, skaičiuoti ne tik pajamas gautas iš bilietų, bet ir netiesiogines pajamas.

        Šių žaidėjų vaidmuo per daug svarbus, net Italijoje, kur didelę vidinės rinkos dalį užima Ryanair yra tikslas išlaikyti nuostolingą Alitalia. Jei mažajam AirBaltic latviai atseikėjk virš 200 mln., tai galit įsivaizduot apie kokias sumas mes kalbame Lufthansos atveju.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Manau sunkus laikai atejo Boeingui. Pandemija su ekonomine krize, aviakompaniju bankrutavimas bei zemiausios kuro kainos - ne pats geriausias metas pardavineti naujus lektuvus, bei taisyti finansine padeti po 737-Max "cock up". Man atrodo Boeingui reikia kurti ne 797, o 737 ipedini nes viskas eina link tuo kad jis gali pelningiausia rinkos dali prarasti. Tuo paciu kurdamas 737 ipedini Boeing privers savo ruoztu Airbus kurti A320 ipedini skatindamas konkurencija

          Comment


            „Air France“ galutinai atsisako didžiųjų „Airbus A380” https://www.vz.lt/transportas-logist...ju-airbus-a380
            Oro linijų bendrovė pareiškė pereinanti prie naujos kartos orlaivių, įskaitant mažesnius lėktuvus „Airbus A350“ ir „Boeing 787“. „Žingsnis, iš pradžių planuotas įgyvendinti iki 2022 m. pabaigos“, skirtas padaryti grupės lėktuvų parką „konkurencingesniu“, pradedant naudoti modernesnius, našesnius orlaivius, gerokai mažiau kenkiančius aplinkai“. Manoma, kad „laipsniškas atsisakymas“ atsieis „Air France-KLM“ 500 mln. Eur, pridūrė bendrovė. „Air France-KLM“ grynieji nuostoliai pirmąjį metų ketvirtį sudarė 1,8 mlrd. Eur, o artimiausio laikotarpio perspektyvos nedžiuginančios.

            Comment


              Lrytas.lt 2020.05.20
              Nuo birželio 3 d. Italijos oro uostai atveria duris
              Italijos vyriausybė pranešė, kad nuo birželio 3 d. į šalį bus vėl įleidžiami ES turistai. Tą pačią dieną bus atšauktas ir privalomas į pussiasalį atvykstančių užsieniečių karantinas.

              https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...uris-14973608/

              Comment


                Stebiuosi, kad italai taip skubinasi. Pvz.: Finnair planuoja pradėti keleivinius skrydžius tik liepą, LOT - birželio viduryje...

                Beje, Italija - ne pusiasalis
                Paskutinis taisė Sula; 2020.05.22, 09:11.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Stebiuosi, kad italai taip skubinasi. Pvz.: Finnair planuoja pradėti keleivinius skrydžius tik liepą, LOT - birželio viduryje...
                  Na bet juk Italija uždirba ženklią dalį pajamų iš atvykstamojo turizmo, tai normalu kad skubinasi, juk nelauks kol vasara ateis į pabaigą...

                  Beje, Italija - ne pusiasalis
                  Apeninų pusiasalis

                  Comment


                    Baltijos šalys irgi pradeda po truputį atsidarinėti: iš Talino atidaromi skrydžiai į Berlyną, Vieną ir Paryžių https://mobile.twitter.com/airBaltic...40809788219394

                    iš Rygos - į Amsterdamą, Hamburgą, Vieną ir Diuseldorfą https://mobile.twitter.com/airBaltic...59373219880960

                    Na, Vilnius kol kas atsidarinėja lėčiausiai, paleidžiamas tik Oslas https://mobile.twitter.com/airBaltic...02298658164736

                    (kiek žinau Wizz Air dar gavo leidimus skraidyti iš Kauno į kitus 2 Norvegijos miestus - Alesiundą ir Bergeną)

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                      Apeninų pusiasalis
                      Taip, bet jis sudaro tik 44% Italijos teritorijos. Neįeina Milanas, Turinas, Genuja, Verona, Venecija, Palermas...

                      Comment


                        Europe’s A380 Fleet Shrinks By 46%

                        Flickr

                        Comment

                        Working...
                        X