Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Boeing 737 Next Generation“ – tai trečioji B737 karta, gaminama nuo 1996 metų. Kaip galite įsivaizduoti, tai yra beprotiškai populiarūs lėktuvai. Jei dažnai keliaujate, jums neabejotinai yra tekę sėdėti ir 737NG salone. Iš viso pagaminta daugiau nei septyni tūkstančiai šio tipo lėktuvų, o jų tarnavimo laiką tikriausiai pratęsė ir ketvirtosios 737 kartos, žinomos kaip 737 MAX, problemos. Tačiau dabar 737NG turi savų bėdų – sparnų konstrukcijoje pastebėti įtrūkimai.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1212208?copied

    Comment


      Kiek anksčiau buvau minėjęs, jog Švedijoje bus statomas naujas tarptautinis oro uostas Scandinavian Mountains Airport, skirtas keleiviams į/iš žiemos kurortą Sälen Trysil regione. Tai dar vienas oro uostas, kuris papildys privačių oro uostų sąrašą didžiausioje Skandinavijos šalyje. Taip pat oro uostas bus vienas iš kelių valdomų nuotoliniu būdu - skrydžių kontrolės centras yra dislokuotas apie 500 km atsumu, Sudsvalio miesto oro uoste. Planuojama, jog pirmieji komerciniai skrydžiai bus aptarnaujami jau artėjančio žiemos sezono pradžioje.



      Šaltinis


      Šaltinis
      Paskutinis taisė Silber418; 2019.10.31, 01:55.
      Exp@nding h¤rizons

      Comment


        Panašu, jog pagaliau baigėsi Boeing ištikusi krizė po nesėkmių su B737 MAX.

        „737 MAX“ dar angaruose, bet „Boeing“ akcijos jau ant kilimo tako

        „Boeing“ akcijos pabrango beveik 5% lėktuvų gamintojai paskelbus žinią, kad pavyko išspręsti programinės įrangos problemas. „Boeing“ tikisi, kad JAV Federalinė aviacijos administracija (FAA) gruodžio mėnesį priims palankų sprendimą, kuris leis skrydžius šiais lėktuvais atnaujinti kitų metų sausį, skelbia „Reuters“.

        Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz65LQeqD7K
        Flickr

        Comment


          Tai optimistinis scenarijus, kurio norėtų pati Boeing. Realiai tai tie terminai vis atidedami.

          Southwest pilots union says Boeing may be trying to hasten 737 MAX return

          https://www.reuters.com/article/us-b...-idUSKBN1XO0EM

          Comment


            Ilgą laiką padangių karaliumi buvusį „Boeing 737“ lainerį pagaliau nukarūnavo Europos gamintojo „Airbus“ keleivinis lėktuvas A320, skelbia britų laikraštis „The Telegraph“.

            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=82823053

            Comment


              Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
              Ilgą laiką padangių karaliumi buvusį „Boeing 737“ lainerį pagaliau nukarūnavo Europos gamintojo „Airbus“ keleivinis lėktuvas A320, skelbia britų laikraštis „The Telegraph“.

              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=82823053
              Kas yra natūralu ir teisinga, kai Boeing atsakas į A320neo buvo greitai ir pigiai sukurta MAX nesąmonė, kuriai dėl nesaugumo uždrausta skraidyti ir tą daryti bent Europoje tikriausiai dar leis negreit. Nebent JAV vėl geranoriškai leis, nes juk "reikia palaikyti mūsų aviacijos pramonę".
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Parašė index Rodyti pranešimą

                Kas yra natūralu ir teisinga, kai Boeing atsakas į A320neo buvo greitai ir pigiai sukurta MAX nesąmonė, kuriai dėl nesaugumo uždrausta skraidyti ir tą daryti bent Europoje tikriausiai dar leis negreit. Nebent JAV vėl geranoriškai leis, nes juk "reikia palaikyti mūsų aviacijos pramonę".
                A320neo irgi ant tos pačios senos bazės padarytas, o ne naujo dizaino lėktuvas, skirtumas tik tas, kad ir pirminis A320 turėjo aukštą važiuoklę, priešingai nei B737, kuris sukurtas dar porą dešimtmečių seniau, kai varikliai buvo ilgi ir labai siauri, todėl A320neo dėl aukštesnės važiuoklės neturėjo problemų prilipdyti modernius didelio diametro variklius.



                Flickr

                Comment


                  A320 pirmas skrydis buvo 1987 metais
                  B737 pirmas skrydis buvo 1967... Va čia ir yra esminis skirtumas, nuo kurio kilo ir tai, kad B737 konstrukcijoje dar naudojami trosai ir yra mechaninė jungtis, o A320 jau buvo kurtas su joysticku bei kiti kūrėjų apribojimai siekiant išvengti resertifikavimo

                  Comment


                    Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                    A320 pirmas skrydis buvo 1987 metais
                    B737 pirmas skrydis buvo 1967... Va čia ir yra esminis skirtumas, nuo kurio kilo ir tai, kad B737 konstrukcijoje dar naudojami trosai ir yra mechaninė jungtis, o A320 jau buvo kurtas su joysticku bei kiti kūrėjų apribojimai siekiant išvengti resertifikavimo
                    Gal Boeing reiktų tiesiog kurti naudo dizaino lėktuvą, o be bandyti kažką išspaudinėti iš 1967 modelio? Kainuotų brangiau, bet dabar problemos dėl max dizaino irgi kainuoja nemažai ir neaišku, kiek kainuos ateityje, net jei visos valstybės leis skraidyti, dalis keleivių vis tiek nenorės skraidyti, atitinkamai avialinijos mažins užsakymus ir daugiau užsakinės A320neo, plius kurdami naują lėktuvą turėtų konkurencinį pranašumą prieš A320neo kuris irgi ne visiškai šviežaus dizaino.
                    Flickr

                    Comment


                      Gal Boeing reiktų tiesiog kurti naudo dizaino lėktuvą, o be bandyti kažką išspaudinėti iš 1967 modelio?
                      Būtent. Boeing daužo galva į sieną bandydama kuo greičiau sutvarkyti visus formalumus ir grąžinti tą lėktuvą į dangų, bet toks vaizdas, kad tik kasasi dar giliau į duobę. Gamyba apribota, bet tęsiasi, o gaminti į sandėlį yra didelė rizika. Atrodo, kad gaus leidimą ir viskas bus kaip seniau. Bet gali ir nebūti. Situaciją kažkiek gelbsti tai, kad rinkoje yra lėktuvų trūkumas ir bendrovės negali staigiai užsisakyti reikalingo skaičiaus lėktuvų iš Airbus. Bet jei bendrovės matys keleivių nepasitikėjimą MAXais, bet kokiu atveju iš lėto dreifuos Airbus link arba Boeing bus spaudžiama kurti visai naują modelį. Ir pradės tą daryti gerokai vėluodama.

                      Comment


                        niekas nuo nulio kurti nenori, nes tai uztrunka iki 10 metu ir kainuoja baisiai. Paziurekite, kiek Boeing kankinosi su dreamlineriu jį paleidus, kaip dabar 777x veluoja, galiausiai kaip Airbus su A380 prasove - jei tik yra imanoma apseiti be kurimo, ta ir daro. Galiausiai, Boeing paskelbus apie visiskai naujo lektuvo kurima, Airbus tikrai atsakytu tuo paciu. O ir aviakompanijoms tai reikstu masini pilotu permokinima ir kitas prieziuros komplikacijas
                        Be to, kiek zmoniu pries isesdami i lektuva pasidomi, kokio tipo lektuvu skris - tikrai labai maza dalis

                        Comment


                          Be to, kiek zmoniu pries isesdami i lektuva pasidomi, kokio tipo lektuvu skris - tikrai labai maza dalis
                          Kai pajunta baimę dėl saugumo, ima domėtis . Sunku pasakyti, kiek metų sėkmingo skraidymo (be rimtesnių incidentų) Boeing reikės, kad keleiviai išvis nekreiptų į dėmesio į lėktuvo modelį.

                          Many fliers say they will avoid Boeing’s 737 Max even if it’s cleared to fly

                          At least 20% of U.S. travelers say they will definitely avoid the plane in the first six months after flights resume, according to a study led by consultant Henry Harteveldt. More than 40% said they’d be willing to take pricier or less convenient flights to stay off the Max. A separate UBS Group AG survey found that 70% would hesitate today to book a flight on Boeing’s bestselling jet.
                          https://www.latimes.com/business/la-...604-story.html

                          Comment


                            Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                            niekas nuo nulio kurti nenori, nes tai uztrunka iki 10 metu ir kainuoja baisiai. Paziurekite, kiek Boeing kankinosi su dreamlineriu jį paleidus, kaip dabar 777x veluoja, galiausiai kaip Airbus su A380 prasove - jei tik yra imanoma apseiti be kurimo, ta ir daro. Galiausiai, Boeing paskelbus apie visiskai naujo lektuvo kurima, Airbus tikrai atsakytu tuo paciu. O ir aviakompanijoms tai reikstu masini pilotu permokinima ir kitas prieziuros komplikacijas
                            Be to, kiek zmoniu pries isesdami i lektuva pasidomi, kokio tipo lektuvu skris - tikrai labai maza dalis
                            Na, po to kai atsirado žinios apie MCAS aš pigų Norwegian bilietą išdrįsau nusipirkti tik kai pamačiau, kad skris senas geras 737-800 NextGen.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Na, po to kai atsirado žinios apie MCAS aš pigų Norwegian bilietą išdrįsau nusipirkti tik kai pamačiau, kad skris senas geras 737-800 NextGen.
                              Nežinau kaip konkrečiai Norwegian, bet teko nekart susidurti, kad perkant bilietą nurodomas lėktuvas būna ne toks su kuriuo tenka skristi. Konkrečiai, Lufthansa teko susidurti, kad rodoma A320neo, o atskrenda tiesiog A320 ir priešingai, yra buvę pakeista ir į A321. Taip pat su United, varijuoja tarp 737-800/900. Tik long haulai, kol kas 100 proc. atitikdavo kas nurodyta. Nors gal Norwegian kaip su mažesniu fleet, gali geriau susiplanuoti ir tikslesnę info pateikti.

                              Comment


                                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                Nežinau kaip konkrečiai Norwegian, bet teko nekart susidurti, kad perkant bilietą nurodomas lėktuvas būna ne toks su kuriuo tenka skristi. Konkrečiai, Lufthansa teko susidurti, kad rodoma A320neo, o atskrenda tiesiog A320 ir priešingai, yra buvę pakeista ir į A321. Taip pat su United, varijuoja tarp 737-800/900. Tik long haulai, kol kas 100 proc. atitikdavo kas nurodyta. Nors gal Norwegian kaip su mažesniu fleet, gali geriau susiplanuoti ir tikslesnę info pateikti.
                                Žinau atvejį, kai ir Lufthansa buvo pakeitus B748 į A380, turbūt tas yra numatyta bilietų pirkimo taisyklėse, bet čia esmė ne techninis klausimas, o visuomenės nuomonė, jei žmonės nenorės skraidyti su max'ais, taip paprastai apgauti neišeis, netgi sukels dar didesnį atoveiksmį, čia panašiai kaip Trumpas siūlė net pavadinimą pakeisti, nes max'ai dabar visiems asocijuojasi su katastrofomis. Kinija ir ES JAV mėtantis sankcijomis irgi nebus linkusi nusileisti.
                                Flickr

                                Comment


                                  Nors skrydžių populiariamas Švedijoje pastaraisiais metais kiek sumažėjo dėl gajaus aplinkosaugos idėjų plitimo visuomenėje, pagrindinio Stokholmo-Arlanda oro uosto plėtros neatsakyta bei statomas naujasis penktasis pirsas 5/Pier 5, kuris bus skirtas aptarnauti didžiausius lėktuvus.





                                  Exp@nding h¤rizons

                                  Comment


                                    Po pertraukos grąžinami tiesioginiai skrydžiai tarp Stokholmo ir Tokijo miestų. Pirmieji skrydžiai vyks nuo kitų metų vasaros sezono. Reisą aptarnaus Japonijos oro linijų bendrovė All Nippon Airways (ANA).

                                    Plačiau.: https://www.thelocal.se/20191119/swe...okyo-next-year.
                                    Exp@nding h¤rizons

                                    Comment


                                      Nors skrydžių populiariamas Švedijoje pastaraisiais metais kiek sumažėjo dėl gajaus aplinkosaugos idėjų plitimo visuomenėje
                                      Nelabai vykusia kryptimi tos idėjos juda: transportas sukuria maždaug trečdalį viso CO2 kiekio, bet aviacijos dalis bendrame kiekyje siekia tik 2-3 proc. Tegu švedai verčiau skaičiuoja, kiek jų IKEA iškerta medžių
                                      Paskutinis taisė senasnamas; 2019.11.30, 15:01.

                                      Comment


                                        Viena žinomiausių aviacijos įmonių – per žingsnį nuo bankroto: susidūrė su stipriomis profsąjungomis https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=82878551
                                        Tačiau užuot išsprendusi problemas atvedusias „Alitalia“ prie eilinio nemokumo, Italija tiesiog suteikė 900 milijonų eurų kreditą, kuris šiemet baigsis. Per dvejus metus jokių rimtų reformų neįvyko, portalo simpleflying duomenimis, šiuo metu įmonė kasdien patiria 700 tūkstančių eurų nuostolį. Italijos vyriausybė svarsto planus surasti dar 350 milijonų eurų. Neabejotinai, kur kas mažesnė suma vis augančią nuostolių problemą atitolins labai trumpam.
                                        Itališkos profsąjungos yra didelė jėga. 2017 metais, prieš įsikišant vyriausybei su finansine pagalba, tuomet įmonę valdžiusios Etiopijos kompanijos vadovai bandė 400 milijonus eurų nuostolių patyrusią kompaniją pakelti penktadaliu mažindama etatus. Į streiką stojo ne tik dauguma iš beveik 12 tūkstančių įmonės darbuotojų, į pagalbą atėjo ir kitos profsąjungos, sukurdamos visoje šalyje transporto chaosą.
                                        Etiopijos kompanijos tiesiog metė turėtus 49 proc. akcijų ir pasitraukė. Atėjusi Italijos vyriausybė davė 900 milijonų, kuriuos įmonė išnaudojo per dvejus metus. Tačiau šįkart bus kur kas sudėtingiau. Šalies finansinė padėtis prastėja. Valdžios sprendimu jau parduoti keli istoriniai pastatai, kuriuose šimtmečius veikė šalies paštas, policijos įstaigos ar muziejai. Ant stalo greitu metu atsidurs daugiau istorinio paveldo. Kiek dar laiko bus ryžtamasi gelbėti finansiškai skęstantį nuostolingą vežėją?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X