Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kol nėra jokių nacionalinių avialinijų Lietuvoje, tol jiems labai gerai, bet vyriausybė galėtų pasiūlyti, arba darom bendrą projektą arba bandysim atskirai konkuruoti. KLM - Air France irgi manau ne veltui susijungė, nes suprato, kad dviese bus konkurencingesni nei pavieniui.
    Jūs geriau pasižiūrėkit, kaip Talino oro uoste AirBaltic smaugia Nordicą - faktiškai Kijevas ir motulė Varšuva (LOT yra Nordicos strateginis partneris, besidalijantis skrydžių kodais, bilietų platinimo sistema ir lėktuvais) yra vienintelės Nordicos kryptys, kuriomis iš Talino neskraido/neskraidys latviai nu taip, dar yra keletas vasarinių maršrutų visokiose Rumunijose ir Makedonijose, bet dėl tokių sezoninių, žemo dažnio maršrutų Lietuvai turėbūti būti nei šilta nei šalta.

    Dėl to šitos jūsų kalbos apie “grūmojimą piršteliu” Latvijai, atseit junkimės, arba mes su jumis konkuruosim yra šiek tiek juokingos. “Konkuruokit” sakys latviai, atidarys tokias pačias tiesiogines kryptis iš VNO kaip ir lietuviai, tada mūsiškiai, neatlaikę konkurencijos su AirBaltic, bankrutuos ir mes eilinį kartą būsim išmetę keletą ar kelioliką milijonų į orą, o latviai galės tuomet atsitraukti ir vėl viskas bus kaip po senovei. Iš esmės panašiai kaip 2008-2010m.
    Paskutinis taisė 10.000; 2019.01.09, 15:22.

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

      Tai kad 2018m. VNO statistika dar oficialiai nepaskelbta, tai iš kur tokios žinios kad 2,5 mln. keleivių daugiau ? Kadangi RIX aptarnavo 7mln. keleivių, VNO turbūt kokius 4,8-4,9mln., tai skirtumas susidaro 2,1-2,2 mln. Atmetam 1mln., kuriuos aptarnavo antrasis VNO takas, kodiniu pavadinimu “KUN”, ir 300 000 keleivių, aptarnautų Palangos. Koks lieka skirtumas ? Mažiau nei milijonas - turbūt tie patys lietuviai, estai, suomiai iš Turku ir Tamperės, kurie RIX naudoja tik kaip persėdimų tašką. Dar Šiaurės Lietuva, kuriems RIX arčiau nei VNO
      Tai ką mes lyginam? Oro uostus ar visą šalį, KUN nėra antrasis VNO takas, nes tuomet TRP yra OSL trečiasis takas.

      Atmeskim tuomet baltarusius, latvius iš Palangos.

      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

      O kada tai įvyko ? 2000m. ir 2005 m. ? Nemanote, kad tuo metu dar buvo šiek tiek kitokia paklausa, negu dabar ? Be to, BA pardavinėja brangesnius bilietus negu mūsų tautiečiai perka skrisdami su Ryanair ir WizzAir. O paklausa nuo bilietų kainos taip pat priklauso.
      Pats minėjote skrydžius į Šveicariją, kad sustabdė nes nėra poreikio, o Swissair dar seniau nei BA sustabdė 1998 m.?
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

        Tai ką mes lyginam? Oro uostus ar visą šalį, KUN nėra antrasis VNO takas, nes tuomet TRP yra OSL trečiasis takas.
        Rygos oro uostas aptarnauja visą šalį. Vilniaus oro uostas - ne, nes turime dar du. Tas pasakymas apie antrąjį VNO taką yra tik metafora, šiaip tai net ne mano sugalvota (jau nebeatsimenu kur perskaičiau, gal net šitame forume). Nebūtina visko priimti taip jau tiesiogiai

        Pats minėjote skrydžius į Šveicariją, kad sustabdė nes nėra poreikio, o Swissair dar seniau nei BA sustabdė 1998 m.?
        Taip, atsiprašau, turėjau omeny Germania, kuri skraidė į Ziurichą berods iki 2017m.

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
          Taip, atsiprašau, turėjau omeny Germania, kuri skraidė į Ziurichą berods iki 2017m.

          ​​​​​Taip Germania projektas buvo pakankamai utopinis manau. Su be galo prastais išvykimų laikais ir absoliučiai be jokių jungimų.

          Swiss grįžimas gal ir nebūtų blogiausias variantas ypač po kelių metų, tik ar Lufthansa leis, va kur klausimas.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Lietuvoje tiesioginės ir netiesioginės pajamos iš aviacijos sudaro 3% GDP.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą

              Tikrai prisimenu prieš kokius 5 ar daugiau metų straipsnį, kad airbaltic yra daugiausiai vėluojanti oro linija Europoje ar panašiai.

              Kas lėmė tokį neįtikėtiną šuolį nuo pačios apačios į patį viršų?
              Avialinijų punktualumas skaičiuojamas palyginus faktinį atvykimo laiką su laiku pagal tvarkaraštį. Avialinijos, siekiančios punktualiausios vardo (ir nenorinčios mokėt per daug kompensacijų už vėlavimus) tiesiog gali pavėlinti atvykimo laiką tvarkaraštyje - vienu mostu tapti punktualesnėmis.

              Nesakau, kad Airbaltic taip pradėjo dabar daryti. Tik sakau, kad "punktualiausios aviakompanijos" vardas yra beprasmis.

              https://www.telegraph.co.uk/travel/t...re-never-late/ Airlines extending flight times to avoid payouts for delays, report claims

              (...)


              OAG found that over the last couple of decades, despite new technology, scheduled flight times - ie. how long an airline estimates it will take to complete a journey - have actually increased by as much as 50 per cent.

              Looking at Europe’s busiest international route, for example - Heathrow to Dublin - it found that in 1996 the vast majority of airlines published a scheduled flight time of between 60 and 74 minutes. Fast forward 22 years and almost all claim the journey takes between 75 and 89 minutes, while a handful bank on 90 minutes or more.

              Which? Travel, meanwhile, compared the flight times of 125 routes and found that 76 are scheduled to take longer now than they were in 2008 - some but as much as 35 minutes. Nine out of 11 Ryanair routes, nine out of 12 Virgin services, and 16 out of 26 EasyJet flights, are said to be slower.

              Comment


                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                Nesakau, kad Airbaltic taip pradėjo dabar daryti. Tik sakau, kad "punktualiausios aviakompanijos" vardas yra beprasmis.
                Manau labai klysti. Išvykimas pvz.: 15-30min anksčiau, su atsarga nėra kažkas labai svarbaus, bet jei tiek laiko vėluoja į tranzitinį oro uostą, tai jau gali būti rimta bėda jei skirtingos linijos. Todėl nevėlavimas yra lbai svarbu.
                O bendra skrydžio laikų ilginimo tendencija buvo žinioma ir skelbta. Tai ne vien dėl oro linijų noro pasirodyti gražiomis, bet ir oro trasų, nusileidimo takų užkrautumo didėjimo lyginant su situacija prieš 10-20 metų.

                Comment


                  Ir vis didesnio kuro ekonomijos aspekto priedo

                  Comment


                    Bankrutuoja oro bendrovė „Germania“ https://www.vz.lt/transportas-logist...ia-oro-linijos
                    Vidutinės kainos oro linijų bendrovė „Germania“ skraidė į maždaug 60 vietų Europoje, Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose. „Germania“ bankroto procedūras pradėjo praėjus vos metams po to, kai bankrutavo dar viena Vokietijos oro bendrovė – „Air Berlin“.
                    p.s. reikia Jono įsikišimo ir į Vokietijos avia linijų veiklą.

                    Comment


                      Įdomus palyginimas B777X variklio ir B737 fiuzeliažo dydžių.

                      Paskutinis taisė Lettered; 2019.02.07, 15:05.
                      Flickr

                      Comment


                        Boeing 747 švenčia 50-metį.

                        Happy 50th Birthday, Queen of the Skies!

                        On 9 February 1969, Boeing test pilots Jack Waddell and Brien Wygle, together with Jess Wallick at the flight engineer’s station, took control of the first Boeing 747 – msn 001 and nicknamed ‘City of Everett’ – and took off for a test flight over Western Washington.
                        https://www.aviation24.be/manufactur...1nbf-uSSBJJvQ0

                        Comment


                          Meanwhile in Toulouse...

                          Airbus says A380 superjumbo production will end


                          European aircraft manufacturer Airbus has said it will stop making its A380 "superjumbo", the world's largest passenger aircraft.

                          In a statement, the firm said it would make its last deliveries of the aircraft in 2021.

                          The decision comes after Emirates, the largest customer of the A380, reduced its order.

                          The costly aircraft has struggled to compete with more efficient, smaller models.

                          Comment


                            Spekuliacijos ta tema tęsėsi senokai ir tas modelis iš esmės buvo priklausomas nuo vienos bendrovės, kuri sumažinusi savo paskutinį užsakymą iš esmės ir nulėmė tokį sprendimą. Yra pagaminti 237 tokie lėktuvai ir dar turėtų būti pagaminti 76. Boeing 747 ir 787 pašaipiai kikena. Kiek oro uostai investavo, kad galėtų priimti A380

                            Comment


                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                              Spekuliacijos ta tema tęsėsi senokai ir tas modelis iš esmės buvo priklausomas nuo vienos bendrovės, kuri sumažinusi savo paskutinį užsakymą iš esmės ir nulėmė tokį sprendimą. Yra pagaminti 237 tokie lėktuvai ir dar turėtų būti pagaminti 76. Boeing 747 ir 787 pašaipiai kikena. Kiek oro uostai investavo, kad galėtų priimti A380
                              787 nėra ko kikenti, jų konkurentas a350, kuriam puikiai sekasi - pagaminta jau apie 300, o užsakymų yra apie 900. Tuo tarpu b787 pagaminta 800, užsakymų 1400, bet tokia maža smulkmena, Boeing 5 m. anksčiau perdavė vežėjams savo pirmąjį orlaivį.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                Yra pagaminti 237 tokie lėktuvai ir dar turėtų būti pagaminti 76. Boeing 747 ir 787 pašaipiai kikena. Kiek oro uostai investavo, kad galėtų priimti A380
                                A380 gamybos nutraukimas bus ne rytoj, ir net ne po pusmečio. Net ir nutraukus gamybą, lėktuvai bus eksploatuojami dar ne vienerius metus.
                                Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                Comment


                                  A380 gamybos nutraukimas bus ne rytoj, ir net ne po pusmečio. Net ir nutraukus gamybą, lėktuvai bus eksploatuojami dar ne vienerius metus.
                                  Na ir kas. Akivaizdu, kad Airbus iš A380 tikėjosi gerokai daugiau ir ateityje tas modelis ko gero bus įvardijamas kaip nesėkmingas ir nepateisinęs lūkesčių.

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    Na ir kas. Akivaizdu, kad Airbus iš A380 tikėjosi gerokai daugiau ir ateityje tas modelis ko gero bus įvardijamas kaip nesėkmingas ir nepateisinęs lūkesčių.
                                    Išeit ant 0 grubiai skaičiuojama apie 1000 pagamintų vienetų. Didžiausia bėda, kad nėra antrinės rinkos.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      A380 tiesiog per anksti sukurtas, kai keleivių skaičius taip sparčiai auga, oro uostų slotų mažėja ir jie brangsta, pilotų atlyginimai irgi didėja labai sparčiai ir jų trūksta, po kokių 10 metų manau vėl galės būti atnaujinta programa, ypač jei bus pagaminti pakankamai galingi varikliai, jog užtektų dviejų. Šiaip ir šiemet išeisiančio 777 facelifto 2 varikliai turės labai panašią galią kaip A380 keturi.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        A380 tiesiog per anksti sukurtas
                                        Kažin, bendrovės juk žiūri į priekį ir negyvena vien šia diena. Keleivių skaičiai auga seniai ir nuolat, bet bendrovės nepuola jo užsakinėti. Tiesiog keičiasi tendencijos. Panašiai kaip NBA , kur seno tipo tradicinių centrų vaidmuo mažėja, nes imama žaisti greičiau. Bendrovėms reikia lankstumo ir efektyvumo. Mažesni, bet irgi didelius atstumus galintys įveikti lėktuvai, tai suteikia. Ir mažesnė rizika neišpardavus vietų. B747 savu laiku geriau pataikė į rinkos tendencijas. Aišku, tada buvo ir mažesnė konkurencija.

                                        Comment


                                          Alaska Airlines pledges to increase its African American female pilots by 2025

                                          Today, we only have four African American female pilots at Alaska and Horizon combined, which is about 1 percent. It begs the question: why so few?
                                          Unfortunately, there isn’t a pool of qualified African American women ready to be hired. And creating this pool takes time.
                                          Marazmas plinta. Kiek yra inuitų, čerokių, irokėzų kilmės pilotų (-ių)?
                                          https://worldairlinenews.com/2019/02...LZ1LjGRI5g-oa8

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X