Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ aš manau, kad jie nesivaiko didelių pelnų, nors pelnas apie $500mln. Svarbu, kad pritraukti turistų, kurie dar ir NT nusipirktų. Bet čia tik teorija.
    Jei kas netingit, galima palyginti kaštus, gal ten atsispindėtų tas pigesnis kuras. Bet čia jau tada gaunasi subsidija.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Bet aš visvien truputį išlieku skeptikas. Čia žiauriai didelė loterija su tokiais skaičiais ir sumomis, praktiškai neturint vietinės rinkos. Jeigu viskas susimaus, tai su labai dideliu trenksmu.
      Su NT ten buvo berods krizė, bet kažkaip išsivartė.

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą
        /\ aš manau, kad jie nesivaiko didelių pelnų, nors pelnas apie $500mln. Svarbu, kad pritraukti turistų, kurie dar ir NT nusipirktų. Bet čia tik teorija.
        Jei kas netingit, galima palyginti kaštus, gal ten atsispindėtų tas pigesnis kuras. Bet čia jau tada gaunasi subsidija.
        Nežinau, ar kuras tiesiogiai susijęs, bet subsidijos, be abejo, atlieka vaidmenį. Bet net ir su subsidijomis pirkti 140 vienetų A380'ų yra WTF.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Nežinau, ar kuras tiesiogiai susijęs, bet subsidijos, be abejo, atlieka vaidmenį. Bet net ir su subsidijomis pirkti 140 vienetų A380'ų yra WTF.
          Gal bus reisas ir į Vilnių?
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Gal bus reisas ir į Vilnių?
            Deja, bet Vilniuje takas per trumpas A 380 nutūpti, net sukvietę lenkus, gudus ir latvius nepririnktume pilno

            O jei rimtai, tai visos trys bendrovės: Emirates/Qatar/Etihad, turi savo hub'us išsidėsčius vos keli šimtai kilometrų vienas nuo kito. Jos visos atima didelius srautus, tiek iš Azijos tiek Europos bendrovių. Ir labai paprastai, jos turi lėšų dideliems lėktuvams. O kuo didesnis lėktuvas, tuo pigesnė kėdės savikaina.

            A380 turbūt pakeis augančius maršrutus, kuriuos aptarnauja b777. Pridėkim dar 150 naujos kartos b 777, bei A 350. Srautai, kuriuos jie galės pervežt bus įspūddingi.

            Maža to jos yra suinteresuotos ten tik išoriniais, bet ir vidiniais Europos srautais, tai puikiai parodo jungimasis su "Air Berlin" ar investicijos į "Al Italia".
            "Qatar" atlikinėja vidinius Azijos reisus.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Nežinau, ar kuras tiesiogiai susijęs, bet subsidijos, be abejo, atlieka vaidmenį. Bet net ir su subsidijomis pirkti 140 vienetų A380'ų yra WTF.
              Manau, čia panaši avantiūra kaip Dubajaus apstatymas dangoraižiais, tik lėktuvas paklausi prekė, bet kada gali išsiparduoti. Įdomu, naudoto lėktuvo kaina daug krenta? Nes kiek girdėjau, detalių tarnavimo laikas skaičiuojamas gana tiksliai - valandomis.

              Comment


                Labai nuo daug ko priklauso lėktuvo kaina: skrydžio valandų, nusileidimų skaičiaus, lėktuvo patobulinimų (upgrade). Bet lėktuvo, kaina nekrenta taip, kaip automobilių, jie gan ilgai "išlaiko" vertę. "Emirates" atveju, užtruktų, kol rinka sugebėtų įsisavinti 140 A380, 150 b777.

                Nes net pardavinėjant juos mažesne kainą nei rinkos, vienetas kainuotų, kokie 700-800 mln. lt. O tam, kad įsigyti A380 reikia turėti didžiulius srautus, eksplotacijos kaštai irgi beprotiški.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  /\

                  Bet visus pagamins ne iš karto? Galėtų perpardavinėti pamažu?

                  Comment


                    Žinoma, tai užtruks ne vienerius metus, kol visi A380 bus pagaminti, dalis pakeis senesnius, kažkiek gal bus parduotų. Bet jų planas ir yra augti, o A380 yra greičiausias kelias į tai.

                    Vargu ar jie žiūri į A380, kaip į tiesioginę investiciją, manau visų pirma jie žiūri į tranzitinio srauto auginimą per Dubajų (žmonės laukdami kito lėktuvo, palieka daug pinigų oro uoste), kitas dalykas siūlydami mažesnę kainą už geresnę kokybę, jie žudo kitas avialinijas, operuojančias tarp Europos-Azijos/Australijos. Reikia nepamiršti ir ambicijos -būti pirmiems.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      /\ aš tik riziką bandžiau primesti. Aš manau, kad dempinguos kitas avialinijas. Jų tikslas didelės apyvartos, o tada uždirbs ne vien iš didelės apyvartos bet ir sąlyginai monopolio.

                      Comment


                        "Ryanair" pelnas smuko pirmą kartą per 5 metus

                        Plačiau: http://vz.lt/article/2014/5/19/ryana...#ixzz329mr2FJJ

                        Comment


                          Rusija ir Kinija susitarė dėl bendros lėktuvo gamybos

                          Rusija ir Kinija artimiausiu metu pradės plataus korpuso tolimojo nuotolio lėktuvo gamybą. Atitinkama sutartis tarp Jungtinės lėktuvų gamybos korporacijos (JLGK) ir Kinijos kompanijos COMAC buvo pasirašyta antradienį Šanchajuje per oficialių Rusijos prezidento Vladimiro Putino vizitą Kinijoje. Apie tai pranešama oficialiame Rusijos lėktuvų gamybos koncerno pranešime.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Avialinijų bendrovė SAS (Scandinavian Airlines) išplatino naujo standarto salono iliustracijas:

                            Business-Class







                            New Premium Economy (SAS Plus) - similar to Lufthansa's new premium econ product:





                            Economy (SAS Go)





                            Šaltinis
                            Exp@nding h¤rizons

                            Comment


                              Šveicarijoje sukurtas naujas saulės energijos varomas lėktuvas pirmąkart pakilo į orą
                              Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/mokslasit/straip...#ixzz33UMBKIux

                              Comment


                                /\ Maks. greitis 140km/h, 6 kartus lėčiau skristų už reaktyvinį lainerį. Tiktų gabenti kroviniams, bei trumpiems atstumams europoje.
                                Paskutinis taisė andyour; 2014.06.02, 17:07.

                                Comment


                                  SAS keleiviams – modernūs tolimųjų reisų lėktuvų salonai

                                  Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...#ixzz33lHmakvB

                                  Comment


                                    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                                    SAS keleiviams – modernūs tolimųjų reisų lėktuvų salonai

                                    Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...#ixzz33lHmakvB
                                    Paveikslėlius galite pamatyti čia.
                                    Exp@nding h¤rizons

                                    Comment




                                      Gal biški ne į temą, bet naujos daryt manau nereikia
                                      Sicilijoj, Comiso oro uoste mačiau tokį dalyką.
                                      Kam to reikia?)

                                      Comment


                                        Pigius skrydžius siūlanti bendrovė „Ryanair“ tampa „draugiška šeimoms“

                                        Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz34uz1wgzM
                                        Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook

                                        Comment


                                          Vienas iš keturių Stokholmo oro uostų netrukus gaus investicijų injekciją. Priimtas sprendimas skirti 2 mlrd. komercinio oro uosto Bromma (Stockholm Bromma Airport) plėtrai. Šis oro uostas yra arčiausiai Stokholmo miesto centro, siūlantis geriausią aptarnavimą verslo klientams žemyne (2013 m. skirtas apdovanojimas).

                                          Bromma byggs ut för två miljarder
                                          Paskutinis taisė Silber418; 2014.06.18, 01:14.
                                          Exp@nding h¤rizons

                                          Comment

                                          Working...
                                          X