Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    TZL Tuzla
    Nedidelis Tuzlos oro uostas yra šiaurinėje Bosnijos ir Hercegovinos dalyje.
    Iš jo skrido tik Wizzair. Čia bazuojasi du lėktuvai A320.

    Foto 2019.09




    Vienos paros Tuzlos oro uosto tvarkaraštis


    Oro uostas yra apie 15 km nuo Tuzlos. Apsigyvenome prie oro uosto. Tas labai pasiteisino.

    Iš vakaro į telefoną atėjo žinutės, kad reikia ateiti anksčiau į registraciją.
    Teko oro uoste būti 4 ryto.

    Pats oro uostas yra kuklus. Jame 2018 m. buvo 584 tūkst. keleivių (perpus mažiau nei, pvz., KUN Kaune ar TGD Podgoricoje)
    Oro uoste ryte buvo abu lėktuvai- mūsiškis į Vieną, o kitas už pusvalandžio - į Dortmundą.
    Tiems, kas skrido antruoju reisu, teko pasistumdyti eilėse prie saugumo patikros.

    Patogumai minimalūs ir šiek tiek nušiurę. Tačiau viskas vyko gana greitai.
    Kai atėjo abiejų reisų keleiviai, vietos tapo mažoka.
    Didžiąją dalį sudarė emigrantai. Buvo keista girdėti, kai vietinės išvaizdos motina su savo vaiku kalbėjo tik vokiškai - gal per "integraciją" bus užtikrinta geresnė ateitis.
    Dar vienas Tuzlos trūkumas - nėra WiFi. Nieko tokio, iki Europos sąjungosliko nedaug.

    Empyriniu būdu nustatėme, kad šio oro uosto nedidelis Duty Free trūkstamoms lauktuvėms nusipirkti yra geresnis nei pernai palankyta TGD Podgorica.

    Nusipirkęs prioritetą gauni tam tikrų patogumų


    TZL Tuzla - VIE Wien (Viena)



    Skrydis į Vieną truko vieną valandą. Buvo pilna keleivių.

    Comment


      VIE. Wien. Schwechat
      Atskridome į Vieną pusvalandžiu anksčiau.


      Vieno oro uosto rytinis atvykimo tvarkaraštis


      Turėjome 4 valandas. Atrodė, pakaks laiko , jei ne nuvažiuoti iki miesto centro, tai neskubant pavaikščioti po oro uosto parduotuves.
      Praktikoje viskas buvo kitaip, ir bendras įspūdis iš penkių oro uostų turbūt prasčiausias.
      Taip, buvo gera kava, puikiai veikė internetas. pradžia buvo nei gera nei bloga.

      Vienos Švechato oro uostaspusantro - du kartus didesnis už Budapeštą ar Varšuvą (2018 m. aptarnauta 27 mln. keleivių).
      Jis kai kkuriose vietose nelabai susitvarko su keleivių srautais, Išplanavimas vietomis neracionalus, o apie registracijos ir patikros procedūras nelabai yra ką nors gerą pasakyti. Keleivių srautų valdymas tose siaurose vietose atrodė nekaip lyginant su Budapeštu ir net su Varšuva.

      Viena buvo tas oro uostas, kuriame geriau nedaryti persėdimų skrendant Wizzair ir turint registruotą bagažą.

      Likus gerokai laiko iki registracijos pradžios pradėjome ieškoti, kur užregistruoti bagažą
      Dar kartą susidūrėme su WizzAir kaštų taupyumo perlenkimais. Wizz bagažo terminalas nugrūstas kažkur į pakraštį už rekonstruojamo pastato ir dar kitoje gatvės pusėje. Tokių bagažą registruojančių oro uosto darbuotojų iki šiol niekur neteko matyti. Praeina du-trys žmonės, po to darbuotojui dėl kažkokios problemos kyla klausimų. Jam atbėga padėti du-trys kolegos (kaip pas mus parduotuvės kasos praktikantas "Maryte, o koks pistacijų kodas?"). Trys eilės stovi. Praeina dar pora žmonių, vėl kitam kyla klausimų ("Aksana, a koks slyvinių pamidorų kodas?"). Ir vėl trys eilės stovi. Ir taip viskas kartojasi virš pusvalandžio. Tai aviakompanijai personalą kažkas turbūt parūpino iš vienos tolimos šalies. Taupymas yra taupymas, tačiau aviakompanija galėjo bent kažkiek investuoti į darbuotojų kvalifikaciją.

      Saugumo patikra išdėstyta gana keistai - jau po Duty Free.
      Saugumo patikra lėta ir chaotiška. Tempas kaip kokiame kurorto oro uoste kur vienu metu išskrenda 9 lėktuvai o veikia tik vienas patikros postas.
      Vienoje, aišku veikė kelios saugumo laktos. Prie šioje pasaulio dalyje neįprasto lėtumo prisidėjo perteklinis pedantiškumas. Viskas kas galėjo užkliūti, buvo iš anksto priduota į bagažą. Saugumo patikra griežtesnė nei baltarusiškose Pryvalkos ar Kamiannyj Loh muitinėse. Jų radarams užkliuvo lauktuvės. Reikėjo išversti pusę rankinio bagažo, kol jie surado kas kėlė įtarimus.

      Praėjus austrišką saugumo patikrą Duty Free patogumai buvo jau mažesnių pajėgumų .
      Tiesą sakant, po to stovėjimo eilėse jau nieko nesinorėjo.

      Kažkur skaičiau, kad Wizz praplėtė savo Vienos bazę, todėl per ją galima bus rasti įdomių naujų jungčių.
      Nuo spalio iš Vilniaus į Vieną pradės skraidyti Ryanair. Bus įdomu palyginti įspūdžius apie oro uostą.
      Tik iš ten grįžtant verta pasilikti daugiau laiko oro uostui.

      VIE Wien - WAW Warszawa
      Į lektuvą buvo rankovė; nuotrakų nėra.
      Šiame reise, kaip ir iš Varšuvos, vėl buvo didesnis lėktuvas A321.

      Jau WAW Varšuva. Chopino oro uostas
      Čia jau viskas gerai pažįstama.
      Prisiminiau smulkmeną, kad Varšuvos oro uoste WiFi yra nemokamas, bet reikia registruotis, kas kažkiek laiko WiFi dingsta ir reikia iš naujo prisijungti.







      Ačiū už dėmesį

      Comment


        Kopenhaga - Liuksemburgas

        Skrydžio trukmė: 1h 30 min.
        Lektuvas: Bombardier Dash 8.
        Maršrutias: CPH-LUX



        Reisas vykdomas Luxair lėktuvu, kuris anksti atskrenda iš Liuksemburgo susirinkti kelių danų ir visų kitų atskridusių su SAS.



        Vietos kojoms nėra per daug.



        Lėktuvas pustuštis. Iš visų reisų, kuriais teko skristi, tai pastebėjau, jog lėktuvai užsipildo tik ketvirtadienio ir penktadienio vakarais, skrendant atgal į Kopenhagą.





        Vos pakylus pradedamas servisas.



        Nieko ypatingo, bet nespėjus papusryčiaut, visai ok.





        Welcome to Luxembourg:





        Atstumas iki centro vos 7 km. taksi kaina apie 40 eurų.
        Man tiesą pasakius Liuksemburgas paliko labai slogų įspūdį. Eilinis klinkerinis prancūziškas provincijos miestelis. Dominuojanti populiacija- ES klerkai, vyresnio amžiaus ir dažniausiai iš Prancūzijos ir Belgijos(dėl kalbos). Kas keisčiausia be galo daug portugalų aptarnavimo srityje: taksistai, viešbučių, oro uosto, barų personalas - pasirodo net 20% populiacijos yra portugalai. Portugalijai įstojus į ES, tai tapo populiariausia imigracine kryptimi.

        Tad keletas kadrų iš senamiesčio, kurį visą apeiti galima per 2 valandas.









        Brangus miestelis, kuris savaitgaliais ir vakarais yra tuščias ir nuobodus.







        Kelionės atgal turinys labai panašus, tik, keletas pastebėjimų apie oro uostą: registracija perkrauta, lygiai taip pat, kaip ir keleivių patikra - susigaišta be galo daug laiko. Vis dėl to didžioji dalis prancūzų, vokiečių ir belgų namo važiuoja traukiniais.

        Pats oro uostas tuščias ir nuobodus.









        Ir vakarienė.



        Kryptis, kurios neverta įtraukti į maršrutus. Oro linijos pranoksta miestą ir šalį.
        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.10.27, 20:04.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Kokie dalykai lenia, kad oro uostas nenuobodus, o kokie, kad nuobodus?

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Kokie dalykai lenia, kad oro uostas nenuobodus, o kokie, kad nuobodus?
            Na kuo mažiau veiklos keliautojams, tuo jis nuobodesnis.

            Dvi kavinės, 10 kv.m. Duty-free, o visa kita laukimo salės, net TV nėra. Plius salės yra tikrai toli nuo pagrindiniame pastate esančių "pramogų zonos".
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Kokie dalykai lenia, kad oro uostas nenuobodus, o kokie, kad nuobodus?
              Victoria's Secret krautuvė įeina 100%
              You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

              Comment


                Dar vienas regioninis vežėjas, kurio paslaugomis teko naudotis šį rudenį, Air ALSIE – danų čarteris vykdantis vietinius skrydžius. Skraido tik viena kryptimi iš Kopenhagos į Søndeborg (pietvakarių Danija).

                Ir šitas maršrutas neegzistuotų, jei ne vietinė įmonė Danfoss, kuri skraidina savo darbuotojus kasdieną į Kopenhagą ir atgal. Tuo pačiu dalį bilietų yra parduodami ir tretiems asmenims, kurie nėra susiję su Danfoss, o tiesiog keliauja į Kopenhagą ar Søndeborg.

                Kompanija skrydžius vykdo dviem ATR 72 lėktuvais, 11 metų amžiaus. Abu perimti iš AZAL Azerbaijan Airlines, prieš 6 metus.
                Skrydžio trukmė: 35 min.
                Lektuvas: ATR 72
                Maršrutias: CPH-SGD



                Vartai, tikrai toli, tikrame CPH oro uosto “užkampyje”



                ]Atvykus prie vartų, lėktuvas jau stovėjo, mano nuomone, be galo graži juoda matinė spalva.



                Į ATR lėktuvus, kaip visada laipinama pro galines duris. Įdomu, kad tuose lėktuvuose, kuriuose yra verslo klasė, ji būna lėktuvo gale.





                Sėstis galima, kur nori, vietos nėra suzymetos ant bilietų. Vietos kojoms be galo daug, nieko keisto.. privatus lėktuvas, skirtas “saviem”.







                „Safety on board“ kortelė



                Vaizdas vos pakilus iš Kopenhagos.



                Vos atsiplėšus prasidėjo servisas.



                Kava su pienu + šokoladas



                Keletas kadrų virš Danijos



                Nepaisant didelės turbulencijos ir keleto gūsių artėjant tako link nusileidome Søndeborg. 1797 metrų nusileidimo takas.



                Be galo "dideli" terminalas


                Juodasis Air Alsie



                Ir 4 bakrutavusios Jet Airways ATR72 lėktuvai, atkeliavę iš Indijos. Viena jų b738, visai nesenai teko matyti Varšuvoje skraidant už LOT.



                Keletas nuotraukų iš Søndeborg, miestelio viduryje stovi 20+ aukštų dangoraižis. Kuriame 16 aukštas yra savivaldybės ir įrengtas, kaip savivaldybės gyventojams skirta apžvalgos aikštelė.











                Keliaujant atgal, didysis oro uostas.




                Juokingiausia, kad tas pats žmogus atidaro oro uostą, tave įregistruoja, atlieką saugos patikrą ir atidaro vartus į lėktuvą.



                Mažasis Alsie perone.




                Lėktuve nėra vykdoma jokia komercinė veikla, viskas, kas paminėta meniu, nėra apmokęstinta



                Bei pusryčių bandelė

                Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.11.03, 12:23.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Labai įdomus reportažas iš nekasdienės krypties. Ačiū!
                  Įdomumo dėlei pažiūrėjau, kiek kainuoja RT po savaitės – populiariausiais laikais €280. Geras yield'as

                  Comment


                    Bandysiu neuzilgo padaryt reportaza is vasaros keliones i Kinija,gal bus idomu pasiziuret

                    Comment


                      Kas kart vis kitus skraidina darbuotojus, ar yra tokių, kurie 22 dienas per mėnesį skrenda oirmyn atgal į darbą. Toks egzotiškas momentas būtų, nebūtum pagalvojęs.
                      Kuo užsiima ta įmonė, kad reikia skraidinti net darbuotojus?
                      O koėl tik kavos ėmei jei visas meniu nemokamas?

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Kas kart vis kitus skraidina darbuotojus, ar yra tokių, kurie 22 dienas per mėnesį skrenda oirmyn atgal į darbą. Toks egzotiškas momentas būtų, nebūtum pagalvojęs.
                        Kuo užsiima ta įmonė, kad reikia skraidinti net darbuotojus?
                        O koėl tik kavos ėmei jei visas meniu nemokamas?
                        Nežinau, kaip jie rotuoja, bet faktas, kad pirmyn ir atgal kasdien keliauja nemažai darbuotojų.

                        Danfoss(tarp kitko aktyviai veikianti ir Lietuvoje) yra viena didžiausių bendrovių įsikūrusi šalia to miestelio. Gerų specialistų rasti sunku, tad skraidinasi iš Kopenhagos.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Emirates. Kopenhaga - Dubajus - Rangūnas - Pnom Penas. I dalis

                          Dar vienas, bet turbūt kol kas paskutinis reportažas iš Kopenhagos.

                          Skrydžio trukmė: 6 val.
                          Lektuvas: A380-800
                          Maršrutias: CPH-DXB



                          Kelionė ilga, lengvas apsipirkimas, kad laukiant vieno ar kito lėktuvo laikas neprailgtų.



                          Ir štai karalienė - a380. Keleiviai absoliutus miksas, nuo arabų iki pakistaniečių, nuo danų, amerikiečių iki indų ir kinų.



                          Laipinimas be galo sklandus, tad ilgai - kol jau buvome lėktuve.





                          Štai ir mano vieta, iš karto už sparno



                          Erdvės pojūtis - geras, aukštos lubos.



                          Vietos kojoms dar daugiau. O sėdint prie lango, tarp kėdės ir sienelės dar kokie papildomi 7 cm.



                          Kaip ir visada, Qatar skraido beveik identišku grafiku, kaip ir Emirates.



                          Rozetė, usb jungtis, pultelis ir ekranas.



                          Pledas ir pagalvėlė bei ausinės, kaip visada būna padėta ant kėdės, tik ausinės truputį geresnės, nei įprastai.



                          Prieš pakilimą, išdalinami ir menu.



                          Riedam tako link.





                          Galinė kamera, esanti ant uodegos.





                          Lėtai ir sunkiai įsibėgėjam ir atsiplešiam - kilti su A380 visada super jausmas.











                          Kai kurios kėdės turi net du langus.



                          Truputis "inflight entertainment".









                          Vos pakilus, įjungiamas apšvietimas bei išdalinami užkandžiai ir gėrimai.





                          Po kurio laiko atkeliauja ir pietūs.



                          Paprašius dar vyno, atneša 2013 Grenach - Syrah, nieko ypatingo, tiesiog vienas skaniausių vynų, man asmeniškai.



                          Po truputį pradeda temti.



                          Užsidega ir lubuose integruotas apšvietimas.



                          Sveiki atvykę į Dubajų.



                          Kadangi laukti daugiau, nei 10 val. iki kito skrydžio Emirates davė nakvynę, šalia oro uosto esančiame viešbutyje.



                          Rytinis vaizdas pro langą.



                          Po pusryčių, tas pats Emirates autobusiukas, kuris atvežė į viešbutį, jau laukė kelionei į DXB.



                          Viešbutį, paliekame dykumoje.



                          Ir keletas vaizdų iš DXB prieigų.




                          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.11.10, 22:32.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Visai subjektyvi mano nuomonė iš asmeninės A380 patirties, didesnis tarpas tarp sėdynės ir lango yra blogis, nes negali ten ko nors pasidėti po galva.

                            Comment


                              Here's What It Was Like to Take the World's Longest Non-Stop Flight https://time.com/5706162/worlds-long...w-york-sydney/

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Kas kart vis kitus skraidina darbuotojus, ar yra tokių, kurie 22 dienas per mėnesį skrenda oirmyn atgal į darbą. Toks egzotiškas momentas būtų, nebūtum pagalvojęs.
                                Kuo užsiima ta įmonė, kad reikia skraidinti net darbuotojus?
                                O koėl tik kavos ėmei jei visas meniu nemokamas?
                                Nenorėčiau 22 dienas per mėnesį skrist lėktuvu - radiacijos panašiai lyg kasdien pasidaryt po 5 rentgeno nuotraukas. Nėra tragedija, bet geriau apsieit be to.

                                Comment


                                  Parašė disident Rodyti pranešimą

                                  Nenorėčiau 22 dienas per mėnesį skrist lėktuvu - radiacijos panašiai lyg kasdien pasidaryt po 5 rentgeno nuotraukas. Nėra tragedija, bet geriau apsieit be to.
                                  Na, tai nevisai tiesa. Kadangi skrydis tarp Sonderberg'o ir Kopenhagos yra gana trumpas, lėktuvas papraščiausiai neturi pakankamai laiko pakilti į gana didelį aukštį. Radiacijos dozė kuria žmogus gautų per vieną skrydį būtų maždaug 0.17 microSv, arba 0.00017 mSv. Pirmyn bei atgal būtų - 0.00034 mSv, padauginam šią suma x22 ir gaunam 0.0075mSv = mėnesio dozė. 0.075*12=0.09 mSv metinė dozė, kas būtų lygu krutinės X-Ray kurio dozė yra maždaug 0.10 mSv. Taigi žmogus skrendantis šiuo maršrutu visus metus gautu tokia dozę, kokia gautum darydamas vieną krutinės rentgena. Realistiškai, jeigu skritumėte per atlanta ir atgal, gautumėte maždaug tokia pačia dozę, kokia žmogus gautų skraidantis visus metus tarp 2 minėtų Danijos miestų.

                                  Sonderbergas-Kopenhaga
                                  Click image for larger version

Name:	EKSB-EKCH.jpg
Views:	1
Size:	43,0 kB
ID:	1761625
                                  Dublinas-JFK (New York)
                                  Click image for larger version

Name:	EIDW-KJFK.jpg
Views:	1
Size:	43,0 kB
ID:	1761626
                                  Na o čia yra įvardinti radiacijos šaltiniai ir dozė mSv. Kaip matom nėra taip blogai.
                                  Click image for larger version

Name:	Radiation Graph.jpg
Views:	1
Size:	34,3 kB
ID:	1761627

                                  Comment


                                    Artimesnės turbūt temos nėra:
                                    Lėktuvu po Lietuvą: kaip kadaise keleiviniai lėktuvai skraidė ir į Rokiškį, ir į Panevėžį https://www.15min.lt/ar-zinai/naujie...i-1162-1228566
                                    Kartais atsirasdavo netgi kurioziškų maršrutų, kurių logiką paaiškinti sunku. Pavyzdžiui, 1960 m. buvo galima nuskristi iš Alytaus į Birštoną, tarp kurių yra vos 23 kilometrai. Kelionė tekainavo 5 rublius.

                                    Comment


                                      Toks juokingas straipsnis. D Su lėktuvu iš Alytaus į Birštoną. Straipsnio SSRS laikai priminė Ciurlionio du devynioliktus Danijoj, kur tas pats bičas atrakina oro uostą, patikrina, sulaipina į lėktuvą ir išskraidina

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Artimesnės turbūt temos nėra:
                                        Lėktuvu po Lietuvą: kaip kadaise keleiviniai lėktuvai skraidė ir į Rokiškį, ir į Panevėžį https://www.15min.lt/ar-zinai/naujie...i-1162-1228566
                                        Ačiū už nuorodą.
                                        Iš įvairių temų atsirastų medžiagos "naujai temai "Lietuvos aviacijos istorija".

                                        Comment


                                          Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                          Toks juokingas straipsnis. D Su lėktuvu iš Alytaus į Birštoną. Straipsnio SSRS laikai priminė Ciurlionio du devynioliktus Danijoj, kur tas pats bičas atrakina oro uostą, patikrina, sulaipina į lėktuvą ir išskraidina
                                          Kas čia juokingo? Birštonas buvo tik tarpinė stotelė pakeliui į Alytų. Tais laikais dauguma žmonių neturėjo automobilio, keliai, autobusai buvo lėti ir nepatogūs, tai nieko keisto, kad žmonės daug skraidė vidiniais skrydžiais. Galėtų ir dabar vasarą skaidyti iš Vilniaus į Palangą arba Nidą.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X