Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tai tu skridai su Airbaltic ar su Carpatair nesupratau
    Tai yra Codeshare agreement, t.y. kai kelios avialinijos naudojasi kažkurios vienos lėktuvu. Elementaru, Vatsonai
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Koks dar codeshare. Nekomentuokit, jei nežinot. Vasara, BT truksta lėktuvų (dar ir dėl to kad CS300 vėluoja), tai ir ieško, kas skristų už juos.

      Comment


        Lunar yra teisus, tai nėra codeshare agreement. Carpatair skraido už Airbaltic pagal wet lease agreement - lėktuvas ir įgūla priklauso Carpatair, pelnas/nuostoliai už skrydžius atitenka Airbaltic, o Carpatair gauna suma pagal sutarta kontrakta. Kadangi viena iš įgulos narių buvo Airbaltic stiuardesė yra galimybė kad tai yra ne wet lease agreement, o damp lease agreement tačiau tai yra neaktualu, faktas tas kad tai nėra codeshare agreement.

        Dar norėjau pridurti kad tie nauji CS300 problemos neišspres, kadangi jie turi pakeisti Airbaltic turimus ir jau ne pirmos jaunystės B737, taip kad daugiau lėktuvų negu turi dabar - jie neturės. Yra įprasta kad vasaros sezonu oro linijos samdo lėktuvus kadangi skrydžių tankis vasarą yra gerokai padidintas plius vasarą atsiranda naujų, sezoninių maršrutų į šiltus kraštus...

        Comment


          kad būtų aiškiau:
          codeshare - kai kitos avialinijos skrydžiui suteikiamas savas skrydžio numeris ir parduodamas kaip savas skrydis. Tada tą skrydį gali nupirkt ir kaip vienos ir kaip kitos avialinijos. Pvz AirBaltic skrydis BT701 VNO-CDG. Jam yra air france codeshare ir gali nusipirkt kaip AF 7987.
          wet-lease kai oro linija išsinuomoja lėktuvą su įgula SAVIEMS skrydžiams vykdyti. Skrydžio numeris tvarkaraštį lieka tas pats, tiesa pats skrydis dažniausiai gauna jau skraidinančios oro linijos numerį, bte jis keleiviams nematomas. Daroma kai savas lėktuvas sugenda ir reik kuo pakeist, arba( tai įprasta praktika vasaros piko metu), kai tiesiog yra didelis poreikis ir bandoma skristi betkuo, kas tik gali skrist. Čia pvz šią vasarą už norwegian skraidė mūsų small planet, Hi-Fly ir dar visokių tokių smulkių oro linijų.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Tai tu skridai su Airbaltic ar su Carpatair nesupratau
            Ir kas ten per situacija, kad airbaltic bilietas suteikia, bet daugiau nebesuteiks, įėjimą į sas ložę?
            SAS su AirBaltic turėjo coshare agreement, maršrute OSL-RIX, kol SAS nutraukė ir nusprendė skraidyti patys. Dėl to turint įėjimą į Star Alliance ložes įleisdavo ir skrendant su Airbaltic, konkrečiam maršrute.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Vilnius-Frankfurtas-Stambulas-Dubajus-Katmandu ir pora vidaus skrydžių Nepale.

              Lengviausiai atpažįstamas Boeing 747 modelis Frankfurto oro uoste. Šių milžinų (pirmasis plataus fiuzeliažo lėktuvas) skaičius iš lėto mažėja - senesni nurašomi, o naujausio 747-8 modelio užsakymų mažėja. Šiuo metu Boeing 1 tokį lėktuvą pagamina per 2 mėnesius ir panašu, kad reikalai krypsta link gamybos nutraukimo. Mažesni modeliai rinkai patrauklesni dėl ekonomiškumo.

              1.

              Maitinimas maršrutu Frankfurtas-Stambulas (pirmyn atgal), kurio nesitikėjau, nes Vilnius-Frankfurtas davė tik kavos.
              2.

              3.

              Sudėtingiausias matytas kavos aparatas . Nebūtų vokiečiai. Kol pradeda bėgti kava, reikia atlikti daugokai veiksmų.
              4.

              5.

              Nieko keista, kad pamatę, kiek minučių reikės eiti, kai kurie pradeda bėgti
              6.

              Nematytas Lufthansa apipavidalinimas
              7.

              Kylant Frankfurte. Matyti kitas pakilimo takas.
              8.
              Paskutinis taisė senasnamas; 2017.11.28, 10:40.

              Comment


                Stambulo Sabiha Gokcen oro uoste. Tai Azijinėje Stambulo dalyje esantis oro uostas, pagal keleivių skaičių dvigubai mažesnis nei Atatiurko oro uostas. Žymus tuo, kad 30 mln. keleivių aptarnauja su vienu kilimo taku. Šiuo metu statomas antras.
                Atatiurko oro uostas pagal keleivių skaičių 2016 m. duomenimis pasaulyje yra 14-as, bet per šiuos metus ko gero pasistūmės ir aplenks 12 ir 13 vietoje esančius Schipholio ir Frankfurto oro uostus.
                9.

                Dubajaus oro uosto 2 terminalo laukimo salė. Tai trečias oro uostas pasaulyje, bet 2 terminale to dydžio nesijaučia. 3 terminalo, kuris apskritai yra didžiausias pasaulyje, matyti neteko. Šis oro uostas irgi sukasi efektyviai, nes 84 mln. keleivių aptarnauja tik su dviem takais.
                10.

                Flydubai Boeing 737. Tai JAE mažų kainų bendrovė, kuri pakankamai jauna, bet naujus lėktuvus jau perka šimtais. Gal todėl, kad tai valstybės bendrovė . Neseniai su Boeing pasirašė sutartį dėl naujų 225 (!) lėktuvų įsigijimo. Skraido į Prahą, Kijevą ir kitus Ukrainos miestus, gal kada užsuks ir į Vilnių.
                11.

                Šiuo metu turi 60 lėktuvų - visi yra apynaujai Boeing 737.
                12.

                Pakilus virš Dubajaus.
                13.

                Comment


                  Kaip Lukla oro uostas? Azartiškas?
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    Lukloj nesilankiau - lankiausi kitame mažiau azartiškame, bet praktiškai tokiame pačiame aukštyje esančiame, kalnų oro uoste . Apie jį vėliau.

                    Comment


                      Katmandu Tribhuvano oro uostas. Keleivių per metus panašiai kaip Vilniaus oro uoste, tačiau šalyje 29 mln. gyventojų, tai potencialo augti dar yra . Iš Europos į jį tiesiogiai skraido tik Turkijos oro linijos, jei laikysim, kad Stambulas Europos miestas. Pačios Nepalo bendrovės skraidyti į Europą negali, nes neatitinka saugumo reikalavimų.
                      14.

                      15.

                      Bet įdomesnis yra šis (Jomsomo) oro uostas, esantis 2,7 km aukštyje. Iš jo galima nuskristi į antrą pagal dydį Nepalo miestą Pokharą. Skrydis trunka 15-20 min., o alternatyva kratytis kalnų keliais autobusu ilgiau nei 10 val. ir tai nebus nė kiek saugiau.
                      16.

                      Kalnų fone galima įžiūrėti besileidžianti "lainerį" . Jomsome, skirtingai nei Lukloje, vietos oro uostui yra pakankamai ir kilimo takas nesibaigia skardžiu. Luklos oro uostas visur įvardijamas tarp pavojingiausių, tačiau veikia nuo 1964 m. ir bent jau pagal Wikipedia buvo tik vienas atvejis, per kurį žuvo keleiviai. Incidentų, kai žuvo įgulos nariai, buvo daugiau.
                      O Jomsome pernai pavasarį sudužo lėktuvas su 23 keleiviais. Priežastis blogas oras. Apskritai skrydžiai į/iš Jomsomą vykdomi tik anksti ryte, nes nuo pietų pakyla vėjas.
                      17.

                      Kanadiečių gamybos 19 vietų de Havilland Canada DHC-6 Twin Otter.
                      18.

                      Skrydis iš esmės vyksta tarp kalnų, tai nesunku suprasti, kodėl esant blogam matomumui kartais įsirėžiama į šlaitą. Bet statistika nėra tokia bloga, kad niekas neskristų - maždaug 1-2 atvejai per dešimtmetį.
                      19.

                      Leidžiantis Pokharoje.
                      20.

                      Comment


                        Paskutiniosios nuotraukos iš Pokharos oro uosto. Jame yra kavinė (terasoje), kurios galėtų pavydėti daugelis oro uostų, nes iš jos matosi visas pakilimo takas. Bet oro uostas tik vidaus skrydžių, tai lėktuvėliai ne patys didžiausi.
                        21.

                        22.

                        Iškalbingas bendrovės pavadinimas
                        23.

                        24.

                        Skrydis Pokhara-Katmandu. Atstumas 200 km, trukmė gal kiek virš pusvalandžio, autobusu kelionė būtų trukusi visą dieną, nes lygių ir tiesių atkarpų ten nelabai yra.
                        Britų gamybos 30 vietų British Aerospace Jetstream 41 viduje. Tara Air skrydžio metu davė saldainių, riešutų ir vaisvandenių. Puiki bendrovė .
                        25.
                        Pabaiga.
                        Paskutinis taisė senasnamas; 2017.11.28, 22:19.

                        Comment


                          Puiki apžvalga, kokios vidinių skrydžių kainos? Ir kaip susisiekimas tarp oro uosto ir miesto/miestelio?
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            120-125 USD. Bilietus pirkom dieną prieš skrydį. Bet skaičiau, kad vietiniai skrenda už gerokai mažesnę kainą. Susisiekimas daugiausia vyko kojom. Jomsomą galima vadinti kaimu, Pokharoje turistinė gatvė (ežeras) maždaug 2 km atstumu nuo oro uosto, o Katmandu centras 4-5 km atstumu nuo oro uosto. Katmandu važiavom taksi, kaina maždaug 5 eur. Kaina sutariama prieš važiuojant .

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              Gal kas skridot Cathay Pacific?
                              Šią savaitę 3 dienoms buvau Taivane (CPH-AMS-HKD-RMQ-HKD-LHR-CPH), į kurį vykau su Cathay Pacific. Į priekį per Amsterdamą, atgal per Londoną. Įmetu kelis kadrus:


                              1. Rytinis reisas CPH-AMS su SAS CRJ9. Reisas buvo pilnas, o sodino iš autobuso. Bjauriausia, kad visus keleivius paleido ant lauko šalti ir autobusas nuvažiavo.



                              2. Judant link pakilimo tako pravažiavom pro CityJet BAe 146 - maža reaktivinį lėktuvą su 4 varikliais.



                              3. Amsterdame buvau gerokai prieš skrydį. Prie mano vartų vyko SIA naujo Airbus 350 de-icing'as.



                              4. De-icing skysčio likučius "sušlavė" pora New Holland traktorių su surinkimo cisternomis.



                              5. Išvalius aikštelę atitempė ir Cathay Pacific Boeing 777-300ER. Reisą vykdė 77G modifikacija su verslo klasės kabina, bet be pirmos klasės.



                              6. Prieš sodinimą buvo galima stebėti kaip krauna krovinius. Pagrinde - gėlės.



                              7. Sėdynės plonos, bet patogios. Kiekviena vieta turi savo in-seat entertainment'o ekraną. Filmų ir serialų pasirinkimas geras. Taip pat kiekvienam 3 sedynių blokui yra skirtos 2 rozetės nešiojamiems PC ar kitai įrangai. Antra nuotrauka iš skrydžio atgal.





                              8. Meniu



                              9. Pietūs.



                              10. Pusryčiai



                              11. Hong Konge persėdimas satelitiniame terminale iš Cathay Pacific B777 į Cathay Dragon A320. Satelitinis terminalas mažas ir į jį patenkama autobusu.



                              12. Cathay Dragon A320 turi žymiai didesnes bagažo lentynas, nei visi mano matyti A320 skraidantys Europoje.



                              13. Skrydyje į Taivaną galima naudotis nemokamu Wi-Fi per kurį specialios programėlės pagalba galima žiūrėti filmus ir serialus savo telefone. Kadangi tam reikia instaliuoti programą ne iš Google Play store - kaip veikia nebandžiau.



                              14. Nors skrydis tik 1h 10 min, tačiau visi gauna šilto maisto. Pietums - klasikinis Chicken Rice.



                              Skrendant atgal Cathay Dragon pietums - Noodles with Chicken.

                              15. Hong Konge kas dieną 3 valandų bėgyje vakare vyksta 3 skrydžiai į Londoną: Cathay Pacific, British Airways, Cathay Pacific. Aš skridau vėliausiu reisu, nes norėjau pasivaikščioti palei Victoria Harbour - man asmeniškai vienas gražiausių vaizdų pasaulyje.



                              16. British Airways A380 skrido iš tų pačių vartų kaip ir mano skrydis.



                              17. Cathay Pacific B777-300ER, šį kartą 77H modifikacija su 1 klase.



                              LHR-CPH skrydis su British Airways A321. Niekuo neįpatingas, tai ir nuotraukų nėra,

                              Comment


                                Rugsėjo spalio mėnesiais buvau stažuotėj Taivane, Taipėjuj. Į ir iš skridau per Amsterdamą, tik operatoriai skirtingi (nors formaliai į abi puses skraidino KLM) - rugsėjį į Taipėjų KLM Dutch airlines su Boeing 777-300ER, spalį iš Taipėjaus Taivano oro linijos (China airlines) su Airbus A350-900.

                                Boeing:
                                Click image for larger version

Name:	WP_20170927_20_29_40_Pro.jpg
Views:	1
Size:	232,4 kB
ID:	1605677

                                Click image for larger version

Name:	WP_20170927_20_20_21_Pro.jpg
Views:	1
Size:	203,1 kB
ID:	1605678

                                Airbus A350-900 (Taipėjus - Amsterdamas):
                                Click image for larger version

Name:	WP_20171028_00_19_36_Pro.jpg
Views:	1
Size:	261,3 kB
ID:	1605679

                                Puikus servisas abiejų skrydžių metu. Aišku, Airbus'as naujesnis daiktas, tad net ir ekonominėj klasėj daugiau komforto.

                                Buvo įdomu, kad skrendant iš Taipėjaus į Amsterdamą skrista virš Japonijos ir šiaurinės Rusijos dalies, kai skrydis pirmyn buvo tiesiai iš Amsterdamo virš Kinijos.
                                N N N

                                Comment


                                  Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                  Buvo įdomu, kad skrendant iš Taipėjaus į Amsterdamą skrista virš Japonijos ir šiaurinės Rusijos dalies, kai skrydis pirmyn buvo tiesiai iš Amsterdamo virš Kinijos.
                                  Kiek esu skaites, tai dėl Kinijos ir Taivano komplikuotų santykių Taivano oro linijoms yra draudžiama naudotis Kinijos oro erdve jeigu lėktuvas skrenda iš Taivano į Europą. (Ar bent jau draudžiama naudotis tam tikrais sektoriais - Tibet, Xinjiang etc.)

                                  KLM ne per seniausiai, prieš maždaug ~3 metus gavo leidima naudotis Kinijos oro erdve, ko pasekoi buvo pradėti tiesioginiai skrydžiai į Taivaną, būtent dėl šitos priežasties KLM skrido pro pačia Kinija, bet CI (China Airlines) skrydis atgal į Amsterdamą pasuko link Japonijos ir Rusijos taip aplenkiant Kinijos oro erdve.

                                  Ankščiau skrydžiai tarp šitų dviejų miestų (šalių) buvo vykdomi per Dubajų/Bankoką etc.

                                  Comment


                                    Madeira už 60 eurų. I dalis.

                                    Ieškojau kelionės, kryptis nebuvo labai svarbi, tad žiūrėjau pigiausius variantus: vienas pigesnių buvo į Milano Bergamo už 24,99 su Wizz, į Skyscaanner įvedus BGY ir Everywhere pirmasis pasirinkimas buvo Porto su Ryanair už 14,99. Kodėl gi dar kartą neaplankius Portugalijos?

                                    VNO.



                                    Laukiant autobuso, pirmą kartą autobusas į WIZZ.



                                    "BOARDING".



                                    5B, turbūt blogiausia, kas gali nutikti, skrendant apsuptam, nepažįstamų žmonių.



                                    Kylam į pietus. Lengvas ir švelnus.



                                    Dzūkijos miškai, Geguže, judant Lenkijos link.



                                    Vieta kojoms.


                                    Wizz, privati erdvė-užuolaidos.


                                    Wizz arbata, už kelis eurus.


                                    Po 1,5 valandos Aloės.


                                    Wizz, salono valdymo skydelis.


                                    Pirmoji eilė, su papildoma vieta.


                                    Artjant prie Bergamo.


                                    Autobusas, iki terminalo:


                                    Vengriškas paukštis.


                                    "Perfect scenary".



                                    Nusileidom, prieš 8.00, tad prekybos centras esantis, vos dvi minutės nuo oro uosto, buvo uždarytas.



                                    Bergamo oro uostas.









                                    Lėktuvas, skraidinsiantis Porto link.





                                    Ar gali, labiau sektis? 5B.





                                    Kylam iš BGO.



                                    Vršutinė panelė B738s.



                                    Išskrydimas į vandenyną mažinant, greitį ir aukštį.



                                    Žemėjam Porto link.



                                    "On final"



                                    Mūsų lėktuvas.



                                    Paivaikščiojimas 32 laipsnių C.



                                    Porto oro uostas.



                                    Francisco Sa Carneiro.







                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Madeira už 60 eurų. II dalis.

                                      Porte praleidom dvi dienas, per akis pamatyt pagrindines įžymybes ir paragauti vietinės virtuvės. Iš Porto kelionę tęsėm su Transavia, bilietai kainavo 19,99, skrydis apie 1,5 h. Kol kas keletas kadrų iš miesto:









                                      Vietinis alus.













                                      Na ir pabaigai Porveinas.



                                      Susisiekimas su oro uosto, paprastas ir patogus, kursuoja tramvajus, kainuoja kelis eurus.



                                      Porto oro uostas.







                                      Transavia vykdo skrydžius iš Paryžiaus Orly oro uosto, per Porto ir toliau skrenda į Madeirą



                                      Transavia iš Paryžiaus.



                                      Transavia, Olandijos pigių skrydžių bendrovę, turint 44, Boeing 737 lėktuvus.





                                      Naujutėlis ir labai žalias b738s salonas.



                                      Vaizdas pro langą.



                                      Vieta kojoms, panašiai kaip Wizz ar senuosiuose Ryanair.



                                      Kylam.


                                      Tradicinis menu.



                                      Ir lengvas užkandis.









                                      "Skyinterior"



                                      Madeira.





                                      Žaliosios sėdynės.



                                      Transavia, Madeiros fone.





                                      Vaizdas įėjus į terminalą.


                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Madeira už 60 eurų. II dalis.

                                        Porte praleidom dvi dienas, per akis pamatyt pagrindines įžymybes ir paragauti vietinės virtuvės. Iš Porto kelionę tęsėm su Transavia, bilietai kainavo 19,99, skrydis apie 1,5 h.
                                        Čia iki kur tas 19,99eur? Jeigu iki Madeiros 40eur. Kokiu metu laiku skrydai?

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                          Čia iki kur tas 19,99eur? Jeigu iki Madeiros 40eur. Kokiu metu laiku skrydai?
                                          19,99 € Porto-Madeira, gegužės galas.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X