Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sveiki,

    o su Lietuvos bankų kortelėmis, pavyksta pirkti iš UK kompanijų Thomson, Thomas Cook? Prieš pusmetį bandžiau, tai jei adresą ir galimą sufeikint, tai strigau, dėl to, jog neturiu UK bank account. Tokie instrumentai kaip Revolut, nepadėjo, supportas atsakė, kad galiu pirkti, jei turiu UK bank acc ir adresą UK, kitų opcijų nėra.

    Kalba eina apie package hollidays, t.y. skrydis + pervežimai + viešbutis.

    Gal kam yra pavykę įsigyti?

    Comment


      Revolut nuo šiandien siūlo UK bank accountą - http://revolutapp.tumblr.com/post/156938742072

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Revolut nuo šiandien siūlo UK bank accountą - http://revolutapp.tumblr.com/post/156938742072
        Atleiskit už neišmanymą, bet ar tai leis atsiskaityti parduotuvėse, kur priimamos tik UK kortelės (banko sąskaitos?)?

        Comment


          Plq-rix-arn

          Keletas paskutinių pasiskraidymų gražią žiemos dieną 01.15:
          PLQ-RIX
          https://youtu.be/03HSzOlBgbw

          Trumpas skrydis:


          Per naktį pastovėjęs lėktuvas reg: YL-BBV


          Žiema:


          Lipam į vidų:


          šiek tiek vietos kojoms:


          Atvykus pamačiau juos abus (CS300) pirma YL-CSB


          Paskui YL-CSA


          Galima buvo keliauti į Vilnių:


          Aš pasirinkau toliau:


          RIX-ARN
          https://youtu.be/E51WKi-_z6k
          Paskutinis taisė webster; 2017.02.17, 16:06.

          Comment


            Teko išmėginti išgirtas Qatar, tai nemačiau jokio skirtumo tarp jų ir kokio "pigaus" Norwegian apart nemokamų maistų, gėrimų ir pagalvėlių.
            10 eur daugiau mokėčiau už long haul skrydį su Qatar, bet jei 20 eurų daugiau tai jau turbūt imčiau Norwegian. Kalbant apie tokį patį teorinį maršrutą. Sakau teorinį, nes Qatar su sustojimu Dohoje skrenda. Tokiu atveju jau už Norwegian keliasdešimt eurų daugiau mokėčiau dėl to, kad tiesiogiai.

            Comment


              Savaitgalis su sustojimu Briuselyje

              Skrydžio trukmė: 2 h 15 min.
              Lėktuvas: a319/320.
              Maršrutias: VNO-BRU.



              Pakeleiviai vangiai rinkosi prie vartų, kaip nujausdami, jog lėktuvas iš Briuselio vėluoja.



              Vis dėl to atsirado proga už 4 Eur išgerti Švyturio



              Vienas iš tų retų atveju, jei neskraidai Lufthansa ar Aeroflot'u, kuomet tenka lipti per rankovę



              Vietos, kaip ir visuose A320 šeimos nariuose prie avarinio







              Standartinės kainos.





              Penktadienio vakaras, tad salonas pustuštis.



              Pati pasutinė vieta ir turbūt blogiausia vieta visame lėktuve - priedo, šalia tualetai.



              "Virtuvėlė"



              Standartinės vietos.



              Briuselio oro uostas.



              Ir tautiečių, taip pamėgtos Vueling availinjų reklamos.



              Keletas parduotuvių, beja oro usotas paliko tikrai gerą įspūdį.



              Haagarden'as Briuselyje 4.3 Eur



              Keliaujame toliau.



              Vakarinis salono apšvietimas.



              Vakarienė už pinigus.



              Ir mūsų paukštukas







              Ir atgal namo

              Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.05.05, 22:09.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Pigiai iš Norvegijos 1 dalis

                Pagaliau pavyko pasiruošti naujai apžvalgai. Nauj, turbūt nėra visai tikslu, nes nuotraukos darytos prieš kokius 2 metus. Vis dėl to šių avialinijų apžvalgos dar nebuvo. Mano nuomone tai turbūt yra geriausia pigių skrydžiu bendrovė, ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Įkurta dar 1993, šiai dienai yra viena iš didesnių Europos vežėjų. O kas yra jais skridę, tikriausiai sutiks dėl komforto salone. Taigi - Nowegian!

                Tiesa pasakius, pasižiūrėjus į datą paiškėjo, kad pirmosios nuotraukos darytos dar 2013 m. Veiksmas prasideda VNO



                Ir labai seno Boeint 737-300, kurių Norwegian nebeturi, bei kurių greit niekur Europje nebebus galima sutikti



                Atsarginis išėjimas





                Kainos šiai dienai yra pakilusios 1-2 Eur.



                Sena gera b737 panele, šis Boeing'as prieš pakliūdamas į Norwegian rankas, skraidė už Turkijos Sunexpress



                Judam Oslo link



                Avarinis išėjimas




                Ši ikona turbūt geriausiai atspindi lėktuvo amžių



                Žemėjimas



                Oslas




                Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.08.06, 22:17.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Kuo tas salono komfortas pasireiškia?
                  Aš turbūt kažkoks aplinkoje nesirorientuojantis, nes man visi panašaus dydžio lėktuvų salonai vienodai patogūs. Absoliučiai nei vieno atvbejo nebuvo, kad galvočiau - šitas nepatogesnis nei kiti, arba šitas patogesnis nei kiti. Nė mikroskopinio skirtumo nejaučiu. Čia gal pasireiškia tik daug skraidantiems
                  Beje aš rašiau, kad nejaučiau absoliučiai jokio skirtumo, neskaitant nemokamiu dalykų, long haul skrydžiuose tarp norwegian ir qatar, turbūt irgi nustebinsiu, nes juk qatar tai ohoho, o norwegian tai pigios

                  Comment


                    Man labiausiai jaučiami (lyginant tą patį B737 tarp skirtingų oro linijų variantų) yra: atstumas tarp sėdynių, atlenkiamos sėdynės, minkštos kišenės, į kurias gali įsidėti knygą ar dar ką nors. Gal skambės keistai, bet kietos siauros kišenės (kai į saloną pasiimi knygą, o blogiausia, jei nusiperki vandens buteliuką) gali rimtai nervinti.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Kuo tas salono komfortas pasireiškia?
                      Aš turbūt kažkoks aplinkoje nesirorientuojantis, nes man visi panašaus dydžio lėktuvų salonai vienodai patogūs. Absoliučiai nei vieno atvbejo nebuvo, kad galvočiau - šitas nepatogesnis nei kiti, arba šitas patogesnis nei kiti. Nė mikroskopinio skirtumo nejaučiu. Čia gal pasireiškia tik daug skraidantiems
                      Beje aš rašiau, kad nejaučiau absoliučiai jokio skirtumo, neskaitant nemokamiu dalykų, long haul skrydžiuose tarp norwegian ir qatar, turbūt irgi nustebinsiu, nes juk qatar tai ohoho, o norwegian tai pigios
                      Tai susideda iš mažų dalykų: nauji lėktuvai su didesn erdve, entertainment sistema, nemokamas wifi, pigesni gėrimai ir užkandžiai, atsilenkiančios patogios sėdynės.

                      Parašė index Rodyti pranešimą
                      Man labiausiai jaučiami (lyginant tą patį B737 tarp skirtingų oro linijų variantų) yra: atstumas tarp sėdynių, atlenkiamos sėdynės, minkštos kišenės, į kurias gali įsidėti knygą ar dar ką nors. Gal skambės keistai, bet kietos siauros kišenės (kai į saloną pasiimi knygą, o blogiausia, jei nusiperki vandens buteliuką) gali rimtai nervinti.
                      Tikrai taip, net ir tie kurie nenustojo naudoti kišenių pereina prie plastikinių, kur niekas netelpa išskyrus tai, kas jau sudėta iš anksti.

                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Pigiai iš Norvegijos II dalis



                        Po gerų 40 min. prie vartų prisiparkavo lėktuvas, kuris skraidins į AES (Alesund).



                        Norwegian, kaip ir daugelis pigių skrydžių bendrovių laipina per abejas duris



                        Tiesa įlipus pradėjo tipriai lyti



                        Naujo tpo Norwegian kišenės




                        Saugos instrukcijų demonstracija vyksta ekranuose



                        Virš debesų visada giedra



                        Norwegian salonas, labai maloniai nuteikiantis. Jie vieni pirmųjų pradėjo "sky interior" savo lėktuvuose, maža to WIFI buvo atsiradęs jau keletą metų iki to. Bei "entertainment system", kur galima žiūrėti filmus, klausytis muzikos ir sekti skrydžio progresą. Pakankamai gerai, kaip vidiniams skrydžiams.



                        Skrydis vos 45 min,, bet įgula sukasi greitai



                        Vos pasiekus kruiznį aukštį, pradedama žemėti



                        Ir vėl apsiniaukę, AES



                        Ir mus atskraidinęs LY-NOE

                        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.08.09, 18:27.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Laipinimas per dvi duris blogai ar gerai? Nes jei blogai įdomu kodėl, jei gerai, kodėl šiuo aspekti pirmauja būtent pigios linijos.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Laipinimas per dvi duris blogai ar gerai? Nes jei blogai įdomu kodėl, jei gerai, kodėl šiuo aspekti pirmauja būtent pigios linijos.
                            Jos labiau galvoja kaip atpiginti/gauti daugiau pelno taupnat ir laipinimo trukmės sąskaita. Keleiviams tai gerai, jei jau tenka lipti ne per rankovę

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Laipinimas per dvi duris blogai ar gerai? Nes jei blogai įdomu kodėl, jei gerai, kodėl šiuo aspekti pirmauja būtent pigios linijos.
                              Manau yra du aspektai:

                              a) kai priekinės lėktuvo durys atidarytos į rankovę, tuomet, netgi tie kurie turi vietas gale gali lipti per priekį, pvz. dėl to, kad lauke lyja.

                              b) kai lėktuvas stovi perone ir nepaisant oro sąlygų visi keliauja per lauką.

                              Laipinimas per dvejas duris greitesnis, bet daugiau komforto žinoma per rankoves- tik tai didina prastovos laiką ir bilieto kainą
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                ...

                                Laipinimas per dvejas duris greitesnis, bet daugiau komforto žinoma per rankoves- tik tai didina prastovos laiką ir bilieto kainą
                                Įdomu, o kodėl lipimas per rankovę yra brangesnis? Suprantu, kad oro linijų bendrovėms rankovė yra brangesnė paslauga, kurią parduoda oro uostas. Bet pvz, jei yra didesnis lėktuvas, tai reikia jau ne vieno o min. 2 autobusų, tai negi tai gaunasi pigiau nei naudoti rankovę? Juk rankovė neturi kažkokių didelių kintamų kaštų? ar aš klystu? Autobusai neturi tiek komforto, plius, jei yra vėluojančių, kad ir pora žmonių, visas autobusas laukia, ir paskui sulipa visi, kas prailgina patį įlipimo procesą bendrąją prasme. Be to, privežant autobusu (ar einant lauku) reik daugiau personalo, kad keleiviai nenuklystų kur nereikia. Tad gal kas nusimanantis galėtų paaiškinti, kodėl rankovė ale brangiau?

                                Comment


                                  Parašė edvva Rodyti pranešimą

                                  Įdomu, o kodėl lipimas per rankovę yra brangesnis? Suprantu, kad oro linijų bendrovėms rankovė yra brangesnė paslauga, kurią parduoda oro uostas. Bet pvz, jei yra didesnis lėktuvas, tai reikia jau ne vieno o min. 2 autobusų, tai negi tai gaunasi pigiau nei naudoti rankovę? Juk rankovė neturi kažkokių didelių kintamų kaštų? ar aš klystu? Autobusai neturi tiek komforto, plius, jei yra vėluojančių, kad ir pora žmonių, visas autobusas laukia, ir paskui sulipa visi, kas prailgina patį įlipimo procesą bendrąją prasme. Be to, privežant autobusu (ar einant lauku) reik daugiau personalo, kad keleiviai nenuklystų kur nereikia. Tad gal kas nusimanantis galėtų paaiškinti, kodėl rankovė ale brangiau?
                                  Dauguma LCC parkuojasi, kažkur visai netoli vartų, kad nereiktų keleivių vežti. Keleiviai dažniausiai vežami autobusu tais atvejais, kuomet orlaivio tipas nėra tinkamas parkavimuisi prie vartų, arba visi vartai yra užimti.

                                  Bet parkuotis perone gali būti net iki 6 kartų pigiau, priklauso nuo oro uosto, laiko ir orlaivio dydžio. Dar būna tokių variantų, kad oro uostas paprasčiausiai neturi rankovių
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Apžvalgos pabaigai dar keletas nuotraukų iš Norwegian. Prieš kelis metus, prieš pat šventes, lankiausi komandiruotėje vakarų Norvegijoje. Asmuo atsakingas už bilietus, tiesiog pamirš užsakyti skrydį atgal, o vienintelis įmanomas skrydis atgal buvo į Palangą su nakvyne Osle.

                                    Haugesundo oro uostas dydžiu nepasižymi, vis dėl to turi 8 kasdienius skrydžius į Oslą, po vieną skrydį turi Ryanair ir Wizz.



                                    Kol sulipom į lėktuvą spėjo ir sutemti.



                                    Vis dėl to persikrausčiau į priekį, kur visos trys sėdynės buvo mano.



                                    Tikrai daug vietos Norwegian lėktuvuose, nepaisant, kad tai yra žemų sąnaudų vežėjas.



                                    Naujasis Oslo terminalas, nakvoti teko Osle, nes skrydis į Palangą laukė tik kitą dieną.





                                    Saulėta diena Norvegijoje.



                                    Bei virš Baltijos



                                    Artėjant link Lietuvos pakrantės.



                                    Apsukam ratą virš tako.





                                    Ir Palangos oro uostas




                                    Taigi Norwegian, mano nuomone yra geriausia žemų sąnaudų kompanija. Kalbant apie kainos ir kokybės santykį manau ji apskritai yra geriausia kompaniją skraidanti Europoje, jei atmesime visas priklausomybes aljansams, taškų rinkimams ir laiko leidimui ložėse. Tikrai įkandamos bilietų kainos, komfortas salone, WIFI praktiškai visuose skrydžiuose, maža registruoto bagažo kaina. Asmeniškai labai norėčiau, kad Norwegian atidarytų bazę Lietuvoje ir pasiūlytų daugiau krypčių, bet kol kas tai lieka svajonė.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Kontrastai

                                      Prieš du mėnesius skrendant iš Oslo, teko paskraidyti 27 m. senumo lėktuvu, Airbaltic nuomuojamu Fokker 100.

                                      Prieš skrydį užsukau į SAS ložę, tiesa moteriškė, kuri saugo, kad bet kas nepatektų, piktai pažiūrėjo į mano AirBaltic bilietą ir pasakė, kad tai bus paskutinis kartas, kuomet aš įeinu su jų bilietais



                                      Šiai dienai Oslo SAS Gold lounge yra geriausia ložė iš visų SAS ložių sandinavijoje, tiek išplanavimo prasme, tiek pasirinkimu, lengvai lenkia Stokholma ir žymiai Kopenhagą.



                                      Atsiveria viazadas į terminalo vidų.



                                      Gerai, kad patekimas į čia apribotas.











                                      Bet anksčiau ar vėliau, esi priverstas grįžti į realybę, o šį kartą, Rumunų 27 metus skaičiuojantis Carpatair Fokkeris F100.



                                      Rolls-Royce variklis.



                                      Ir turbūt geriausia vieta šiame lėktuve, tarp sparno ir variklio.(jei bent šiek tiek žaviesi aviacija).



                                      Įdomiausia, kad šis lėktuvas pakilimo metu nenaudoja "flaps'ų"





                                      Gal ir atrodo, kad vietos ne daug, bet kėdžių dydis ir plotis tą kompensuoja.







                                      90-ieji.



                                      Oldschool tualetas ir retro detalės.











                                      Skrydžio metu.



                                      Įgulos kėdės.



                                      Šis lėktuvas, dar mena tuos laikus, kuomet nebuvo stengiamasi išnaudoti, kiekvieną salono milimetrą.



                                      2-3 kėdžių išdėstymas.



                                      Pilotai buvo iš Carpatair, kaip ir dvi stiuardesės, vis dėl to viena iš įgulos buvo Airbaltic atstovė.



                                      Žemėjimas Rygos link.





                                      1h 25min neprailgo.



                                      Naujasis BT CS300



                                      YR-FKA turbūt skaičiuoja jau paskutinias savo dienas.



                                      Ruošiasi skrydžiui į Palangą.




                                      Liūdna, kad tokių lėktuvų nebelieka, primena tuos laikus, kai skrydžiai buvo kažkas neįprasto ir nekasdieniško.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Gal kas skridot Cathay Pacific?

                                        Comment


                                          Tai tu skridai su Airbaltic ar su Carpatair nesupratau
                                          Ir kas ten per situacija, kad airbaltic bilietas suteikia, bet daugiau nebesuteiks, įėjimą į sas ložę?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X