Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

GetJet Airlines

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    GetJet Airlines

    15min.lt 2018.11.29
    Ką reikia žinoti poilsiautojams, kurių laukė „Small Planet Airlines“ skrydis

    Nuo ketvirtadienio „Small Planet Airlines“ nebeskraidina Lietuvos poilsiautojų į šiltus kraštus – teismas trečiadienį atsisakė kelti restruktūrizacijos bylą, o Civilinė aviacijos administracija sustabdė įmonės veiklos licenciją. Planuotus reisus iškart perėmė kitos avialinijos – „GetJet Airlines“. Kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė 15min atsakė į skaitytojams dažniausiai iškilusius klausimus dėl avialinijų pasikeitimo. (...)


    – Kokiais lėktuvais bus skraidinama?
    – „GetJet Airlines“ skrydžius vykdys su „Airbus A320“ ir „Boeing B737 Next Generation“ orlaiviais. Tai numatyta su oro vežėju pasirašytoje sutartyje. (Apie juos daugiau galite paskaityti čia).

    https://www.getjet.aero/our-fleet/

    – Skrydžių numeriai juk keisis. Kaip sužinoti naują?
    – Apie vežėjo bei skrydžio numerių pasikeitimus keliautojai bus informuojami individualiai, jų pačių užsakymo nurodytais kontaktais – telefonu ir/arba el. paštu. Gavę tokį pranešimą, keliautojai privalo atsispausdinti naujus kelionės dokumentus. Keliautojai, šiuo metu esantys užsienyje, galės sugrįžti su turimais kelionės dokumentais – jų keisti nereikės.

    – Kaip reikia registruotis į skrydžius su „Get Jet“?
    Ar galima tai padaryti internetu? – Šiuo metu papildomų paslaugų užsakymas internetu ir registracija į skrydį – negalimi. Registraciją galima atlikti tik atvykus į oro uostą, o papildomas paslaugas galima užsakyti kelionių agentūroje. (...)

    https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...is-638-1067140

    #2
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    15min.lt 2018.11.29
    Ką reikia žinoti poilsiautojams, kurių laukė „Small Planet Airlines“ skrydis
    Tai kad nei B737-300, nei B737-400 nėra "Next Generation" lėktuvai. Abu tipai priskiriami "Classic" kategorijai, ir jų produkcija buvo sustabdyta 2000m., juos pakeitė "Next Generation" varijantai;
    -300 buvo pakeistas -700NG
    -400 buvo pakeistas -800NG
    -500 buvo pakeistas -600NG
    Įdomumo dėlei, Boeing pridejo nauja šeimos narį, -900NG kuris buvo didžiausias iš visų šeimos narių. Dėja, (bent jau kolkas) GetJet neturi nei vieno "Next Generation" tipo lektuvų iš minetų 4 varijantų, visi ju turimi B737 yra "Classic" šeimos lėktuvai, kurių vidutinis amžius yra maždaug 27.3 metai.

    Paskutinis taisė Romas; 2018.11.29, 20:42. Priežastis: Citavimas

    Comment


      #3
      Šiandien skrydį vykdė rent2go b738.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        #4
        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Šiandien skrydį vykdė rent2go b738.
        Oro linija buvo Go2Sky, ne rent2go

        Comment


          #5
          Parašė tomoxas Rodyti pranešimą

          Oro linija buvo Go2Sky, ne rent2go
          Atsiprašau, Jūs teisus.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            #6

            Delfi.lt lt 2018.11.30
            Po „Small Planet“ fiasko lietuvius skraidinsiančio „GetJet“ vadovas: genda ne seni, o techniškai netvarkingi orlaiviai
            „GetJet Airlines“ skrydžius vykdys su 2003 ir 2001 metų gamybos orlaiviais „Airbus A320“ ir „Boeing B737 Next Generation“ – naujesnio tipo orlaiviais. Tai numatyta su oro vežėju pasirašytoje sutartyje. Taip pat vežėjas įsipareigoja turėti pakaitinį orlaivį, tad ilgų vėlavimų apskritai turėtų mažėti. Pavyzdžiui, jei vienas iš pagrindinių orlaivių negalėtų skristi, vežėjas turi galimybę nedelsdamas pakeisti jį kitu“ - sakė 
„Tez Tour“ atstovė Inga Aukštuolytė
            (...)

            Keliautojų forumuose kilo diskusijų, ar dėl šių pokyčių nesikeis suplanuotų atostogų datos, ar visi skrydžiai įvyks laiku, kiti ėmė nerimauti dėl „GetJet Airlines“ orlaivių parko techninės būklės. Puslapyje planespotters.net lietuviai dalijasi nurodyta informacija, kurioje rašoma, kad vidutinis lietuvių bendrovės „GetJet Airlines“ orlaivių amžius yra 24,9 metai. Tame pačiame puslapyje rašoma, kad „GetJet Airlines“ iš viso turi 9 orlaivius, kurių naujausiam 12,2 metai, o seniausiam – 30 metų.

            Apie lėktuvų būklę, jų priežiūrą DELFI kalbėjosi su „GetJet Airlines“ direktoriumi Dariumi Viltrakiu.
            – Ar jūsų turimas orlaivių parkas pajėgus aptarnauti smarkiai išaugusį keleivių skaičių?

            Tikrai taip. Naujas klientas sudarys ne daugiau 30 proc. mūsų įprastų metinių apimčių, todėl neturime abejonių dėl mūsų galimybių juos aptarnauti. Tiek toks keleivių srautas, tiek toks skrydžių skaičius „GetJet Airlines“ įprasti ir nesudarys jokių problemų užtikrinti, kad aptarnautume keleivius saugiai ir kokybiškai.

            – Žmonės susirūpinę dėl jūsų orlaivių parko amžiaus, vidutinis amžius puslapyje planespotters.net nurodomas beveik 25 metai, ar jie tikrai saugūs?

            – „GetJet Airlines“ skrydžius vykdys su 2003 ir 2001 metų gamybos orlaiviais „Airbus A320“ ir „Next Gen“ (naujesnio tipo) „Boeing B737“. Tai numatyta ir sutartyje su kelionių organizatoriumi. Bet kuriuo atveju, lėktuvo saugumą apsprendžia ne amžius, o techninė priežiūra ir jos kokybė. Visi mūsų orlaiviai yra prižiūrimi sertifikuotuose techninės priežiūros centruose, griežtai laikantis gamintojo rekomendacijų.

            https://www.delfi.lt/keliones/naujie....d?id=79734687

            Comment


              #7
              Lizingo bendrovė = AviaAM leasing?,
              "sertifikuotas techninės priežiūros centras" = FL technics?

              Comment


                #8
                Tikra evoliucijos istorija: Aurela -> Grand Cru Airlines -> GetJet
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  #9
                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Tikra evoliucijos istorija: Aurela -> Grand Cru Airlines -> GetJet
                  Ar tikrai Grand Cru Airlines virto GetJet? Kaip suprantu Grand Cru Airlines veikia atskirai nuo GetJet. Kiek teko skaityti tai vienintelis dalykas kuris sieja GetJet ir GCA yra B737 (LY-GGC) kurį GCA išnuomavo GetJet, daugiau jokiu sąsajų kaip ir nėra? GetJet iki 2016 buvo žinoma šiuo pavadinimu; Oro Taksi, UAB. Taip pat įdomus faktas kad maždaug 2 savaitės prieš SPA bankrotą, GetJet įsigijo/išsinuomavo buvusį Lenkijos SPA A320 (pagamintas 2003), kuris yra kolkas vienintelis lėktuvas atitinkantis jų numatytus normatyvus. Sprendžiant iš straipsnio jie planuoja turėti 2 - A320 naujesnius nei 2001 + ? B737NG... Visi kiti jų turimi A320 yra pagaminti veliau nei 2001 kas reiškia kad turbūt pirks/nuomuosis dar vieną A320, bei B737NG. GetJet.aero jau yra skelbimas kad oro linija ieško A320/B737 kapitonų bei FO.

                  Comment


                    #10
                    Grand Cru LY-SPC, LY-CGC, LY-CGC, LY-CGC perėjo į GetJet rankas. Dar už Ellinair tvarkingai paskraidė būdami tai vienų tai kitų rankose.

                    ​​​​​Sutapimas ar ne, bet dar ir parkavimosi vietas iš Grand Cru perėmė kas? Ar tik ne Getjet ?

                    Iš viso jie dabar turi 2 ex SPA lėktuvus.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      #11
                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Grand Cru LY-SPC, LY-CGC, LY-CGC, LY-CGC perėjo į GetJet rankas. Dar už Ellinair tvarkingai paskraidė būdami tai vienų tai kitų rankose.

                      ​​​​​Sutapimas ar ne, bet dar ir parkavimosi vietas iš Grand Cru perėmė kas? Ar tik ne Getjet ?

                      Iš viso jie dabar turi 2 ex SPA lėktuvus.
                      Tiesa LY-SPC visai pražiopsojau. Tada išeina kad GetJet iš SPA 'perėmė' LY-EMU ir LY-SPC nors pastarasis yra per senas nes pagamintas seniau nei 2001, kas reiškia kad vistiek turės iš kažkur gauti dar viena. Idomumo dėlei vakar, Hurgados skrydis buvo vykdomas su B737-300 LY-EWE, 21 metų senumo lėktuvu.

                      Vėlgi aš nežinau ar teisinga sakyti kad perėjo į GetJet rankas, kadangi apart LY-EWE visi kiti lėktuvai yra nuomuojami? Ar aš kažka netaip suprantu. Dėl parkavimo vietų komentuoti negaliu nes apie tai nieko nežinau.

                      Comment


                        #12
                        Bent jau žiūrint lėktuvų istoriją, susidaro įspūdis, kad tuos kuriuos nuomojo Grand Cru, jų nuomą tęsia GetJet, o likusius nuomojasi iš pačios Grand Cru.

                        O LY-EWE apskritai "patvorinis" buvęs kurį laiką, nors ir ne toks senas:

                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          #13
                          Tas yra tiesa, ir iš dalies kažkiek keista. Tačiau bent jau kolkas Grand Cru Airlines vis dar gyvuoja, ir teoriškai veikia atskriai nuo GetJet, nors turi tik 1 likusį lėktuva kuris taipogi yra išnuomuotas. Gana įdomiai pasirodė kompanijos profilis kuris yra nurodytas kaip;
                          "Grand Cru Airlines is a totally-integrated aircraft leasing-services operator providing: air-charters; as well as: ACMI / Wet lease, finance lease, dry lease, and aircraft management to clients in fast-growing emerging markets; in addition to a full range of aviation-related services."
                          Jei atvirai nežinau ką jie gali pasiūlyti su vienu B737, nebent visos informacijos apie turima avia parką neskelbia.

                          Galima sakyti kad visa jų (GetJet) flotilė vienu ar kitu metu yra buvusi 'užkonservuota', ypač senesni B737, LY-EWE ne išimtis.
                          Paskutinis taisė tomoxas; 2018.12.03, 20:41.

                          Comment


                            #14
                            As ne i tema,bet gal yra koks puslapis kur galima pamatyt bet kurios aviakompanijos lektuvu skaiciu ir amziu pagal lektuvo numeri?Aciu
                            Paskutinis taisė Jopapa; 2018.12.03, 19:16.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                              As men i tema,bet gal yra koks puslapis kur galima pamatyt bet kurios aviakompanijos lektuvu skaiciu ir amziu pagal lektuvo numeri?Aciu
                              Galima čia: https://www.airfleets.net/home/
                              Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                              Comment


                                #16
                                „Novaturas“ pasirašė ilgalaikę sutartį su „GetJet Airlines“

                                Kelionių organizavimo AB „Novaturas“ pasirašė ilgalaikę sutartį su oro vežėju „GetJet Airlines“. Šia sutartimi „GetJet Airlines“įsipareigoja vykdyti užsakomuosius skrydžius iš Vilniaus, per „Nasdaq Vilnius“ biržą išplatintame pranešime teigia „Novaturas“. „Novaturo“ planas B investuotojų neįtikino „Novaturo“ akcininkus jau nervina „Small Planet“ bėdos Šiaulių banko dividendų politika prislėgtoje rinkoje įspūdžio nepadarė „Visi skrydžiai bus vykdomi kaip suplanuota“, – tikina kelionių organizatorius. P
                                https://www.vz.lt/paslaugos/2018/12/...etjet-airlines


                                Jopapa https://www.planespotters.net/
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  #17
                                  O šitos oro linijos savo pavadinimų nededa ant lėktuvų ir neturi išdažymo kaip SPA vien dėl to, kad pagrinde lėktuvų nuoma užsiima ar yra kažkokia kita priežastis? Kai dabar tapo LT komercinės aviacijos flagmanu, gal užsiims parko atnaujinimu bei brand’o žinomumu... Tikėkimės.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė mr.NJ Rodyti pranešimą
                                    O šitos oro linijos savo pavadinimų nededa ant lėktuvų ir neturi išdažymo kaip SPA vien dėl to, kad pagrinde lėktuvų nuoma užsiima ar yra kažkokia kita priežastis? Kai dabar tapo LT komercinės aviacijos flagmanu, gal užsiims parko atnaujinimu bei brand’o žinomumu... Tikėkimės.
                                    Lėktuvų dažymas nėra pigus dalykas, tai kam dažyti jei galima nedažyti?

                                    Be tai nėra pagrindinė priežastis, turbūt tinkamas pavyzdys būtų: jie parduoda ne pačią paslaugą, o įrankį su kuria ta paslauga teikiama.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      #19
                                      Poilsiautojai liejo pyktį dėl nuolat vėluojančių „Small Planet Airlines“ lėktuvų. Kai šį oro vežėją nutupdė finansinė krizė, didieji kelionių organizatoriai klientus sumanė susodinti į paslaptingos įmonės „GetJet Airlines“ lėktuvus. Ar bus geriau? Atrodytų, kad pasirašiusi ilgalaikę sutartį su didžiausiais Lietuvoje kelionių organizatoriais „Novaturu“ ir „Tez Tour“ „GetJet Airlines“ vadovybė turėtų krykštauti iš džiaugsmo.

                                      Išrikiuota veteranų flotilė Poilsiautojai nuolat šaipėsi tyrinėdami „Small Planet Airlines“ orlaivių gamybos metus ir būtent tai siejo su nuolatiniais gedimais, trukdžiusiais numatytiems skrydžiams. „Lietuvos rytas“ nutarė pasidomėti, kam dabar savo klientus patikėjo didieji Lietuvos kelionių organizatoriai. Viešai paskelbtame „GetJet Airlines“ naudojamų orlaivių sąraše yra septyni lėktuvai – du „Airbus A320“ bei penki „Boeing 737-400“. Visi jie registruoti Lietuvoje. Naujausias lėktuvas šiame sąraše pagamintas prieš 19 metų – tai „Airbus 320“ (LY-FOX), kurį užsakė Ispanijos oro vežėjas „Iberia“, o vėliau perleido Bulgarijos užsakomųjų skrydžių bendrovei. Seniausiam „GetJet Airlines“ orlaiviui – jau 29-eri. Šį „Boeing 737-400“ dar 1989-aisiais pradėjo naudoti Jungtinės Karalystės bendrovė „British Midland“. Vidutinis „GetJet Airlines“ orlaivių amžius išties kelia nerimą, jeigu palygintume su šiuolaikinės aviacijos standartais, – net 24 metai ir 9 mėnesiai. Lėktuvai, nuo šiol skraidinsiantys Lietuvos atostogautojus, raižė padanges įvairiose šalyse, pavyzdžiui, Eritrėjoje ar Vietname.
                                      https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos.../#foto=8483293
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        #20
                                        Didžiausias ir vienintelis Baltijos šalyse „Airbus A330“ orlaivis atliko pirmąjį skrydį

                                        Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...irmaji-skrydi/ .

                                        Comment

                                        Working...
                                        X