Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PLQ] Palangos oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [PLQ] Palangos oro uostas

    Palangoje leisis boingai iš Kaliningrado

    Nuo rugpjūčio 11 dienos Kaliningrado kompanija „KD AVIA“ pradės skrydžius per Palangą į Tel Avivą, nuo rugpjūčio 21 dienos – ir į Dubliną, Maskvą bei Kaliningradą.

    Tai pranešė bendrovės „Palangos AVIA“, administruojančios Rusijos privačios aviacijos kompanijos „KD AVIA“ bilietų pardavimą Lietuvoje, generalinis direktorius Viktoras Dmitrijevas. „Palangos AVIA“ aktyviai skverbiasi į užpildytą lėktuvų bilietų pardavimo rinką ir siūlo pigesnius nei konkurentai bilietus. Bilietas į Tel Avivą ir atgal kainuoja nuo 800 Lt. „Čia nėra jokios klastos, - sakė V. Dmitrijevas. - Kompanija bilietų kainas gali sumažinti dėl kelių priežasčių.“

    „KD AVIA“ naudoja tik rusišką aviacijos kurą, kuris beveik du kartus pigesnis nei Vakarų Europos. Bilietai parduodami naudojant savą bilietų rezervavimo sistemą, o tai irgi mažina skrydžių savikainą.

    Pasak V. Dmitrijevo, per Palangą skris keturi lėktuvai „Boing 737-300“, priklausantys „KD AVIA“. Šį rudenį kompanija ketina organizuoti reisus per Palangą į Turkiją.

    „KD AVIA“ - buvusi valstybinė kompanija „Kaliningrad AVIA“, kurią neseniai privatizavo Rusijos verslininkų grupė.

    ELTA
    Mano galerija Flickr'yje

    #2
    Bojingai
    Pats siandien buvau pasigedes panasios temos
    Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

    Comment


      #3
      Delfi:
      Lietuvos civilinės aviacijos administracija (CAA) įspėja apie prieš savaitę į Lietuvos aviacijos rinką įsiveržusios Rusijos privačios aviacijos kompanijos KD AVTA ir gundančios lietuvius pigiais bilietais klastą. Teigiama, kad KD AVTA neturi ir negaus leidimo skraidinti lietuvių jau išreklamuotais reisais, antradienį rašo dienraštis "Respublika".

      Bendrovė "Palangos AVIA", administruojanti KD AVIA bilietų pardavimą Lietuvoje, skelbia, kad nuo rugpjūčio 11 dienos Kaliningrado kompanija KD AVIA pradės skrydžius per Palangą į Tel Avivą, nuo rugpjūčio 21 dienos - ir į Dubliną, Maskvą bei Kaliningradą.

      Pagal Europos Sąjungos (ES) teisės aktais reglamentuojamas taisykles visos aviakompanijos, norėdamos vykdyti skrydžius per Lietuvos teritoriją, turi gauti CAA leidimus, išskyrus ES šalių aviakompanijas, kurios turi pateikti tik notifikacijas.

      Laikinai einančio CAA direktoriaus pareigas Alvydo Šumsko teigimu, pigius skrydžius planuojanti organizuoti kompanija dar nesikreipė dėl leidimų vykdyti reguliarų oro susisiekimą bei užsakomuosius reisus.

      "Jei net ir kreiptųsi - leidimų negautų. Tai nėra ES valstybė, o Lietuvos ir Rusijos valstybių susitarime nėra numatyta vadinamoji penkta skrydžių laisvė nei jų, nei mūsų šalies vežėjams. Rusijos aviakompanija negali Lietuvoje paimti keleivių ir skraidinti jų į trečią šalį. Rusai mūsų kompanijoms taiko tokias pačias priemones", - sakė A.Šumskas.

      Pasak jo, Rusijos ir Lietuvos sutartyje dėl oro susisiekimo yra priedas, kuriame įvardyti abiejų šalių miestai, tarp kurių įmanomas susisiekimas oru. Kaliningrado tame sąraše nėra. Todėl net Rusijos susisiekimo ministerija nesuteiktų kompanijai teisės skristi reisu Kaliningradas-Palanga.

      KD AVIA teigia, kad skrydžių kainas gali sumažinti dėl kelių priežasčių: naudoja tik rusišką aviacijos kurą, kuris beveik du kartus pigesnis nei Vakarų Europos. Bilietai parduodami naudojant savą bilietų rezervavimo sistemą.

      Comment


        #4
        Tai visgi ar pakilo KD AVIA "bojingas" is Palangos i Tel Aviva praeita savaite? Gal kas turi ziniu apie visa sia keista istorija? O gal cia buvo balandzio 1-os pokstas (perkeltas i rugpjuti)?

        Comment


          #5
          Nors norejo kilti, bet neleido
          Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

          Comment


            #6
            „flyLAL“ skraidins į Londoną ir iš Palangos
            http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=7795906
            Mano galerija Flickr'yje

            Comment


              #7
              Naujas oro maršrutas sparčiai populiarėja

              Vincas GRIGAS

              Maršrutui Kopenhaga-Palanga-Kopenhaga sukako vieneri metai. Vakar „Radisson SAS“ viešbutyje buvo paminėtas šis pirmasis jubiliejus.

              „Tai sėkmingiausias SAS (Skandinavijos oro linijos) produktas Baltijos regione. Skrydžiai tarp Palangos ir Kopenhagos yra labai patogūs net tik keliaujantiems verslo reikalais, bet ir vykstantiems poilsiauti“, - sakė SAS generalinė direktorė Baltijos ir NVS šalių regionui Elizabeta Milton Hemingsen (Elisabeth Milton Hemmingsen).

              SAS viceprezidentas Europai, Vidurio Rytams ir Afrikai Peras Moleris Jensenas (Per Mųller Jensen) sakė, kad kasmet keliaujančių lėktuvais vis daugėja. Anot jo, oro transportas yra perspektyvus verslas. Jis taip pat pasidžiaugė sėkmingai įdiegtu ir vis populiarėjančiu maršrutu. „Tai yra labai gerai“, - šypsodamasis kalbėjo P. Jensenas.

              Iš Palangos oro uosto į Kopenhagą per šiuos metus skrido apie 27 tūkstančius keleivių, iš jų daugiau nei keturi tūkstančiai šių metų spalį. Bilietas į vieną pusę kainuoja nuo 150 litų, neįskaičius oro uosto mokesčių.

              Šiuo metu maršrutu SAS lėktuvai skrenda kiekvieną dieną du kartus.

              Reisą į Palangą aptarnauja du SAS laineriai, tai 50 keleivių vietų reaktyvinis CRJ ir 72 vietų turbopropelerinis „DeHavilland Dash-8 Q400“, kuris pasiekia 660 kilometrų per valandą greitį.

              SAS pernai iš viso skraidino daugiau nei 34 milijonus keleivių.
              Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

              Comment


                #8
                Nutiestas oro tiltas tarp Palangos ir Londono

                Praėjusį šeštadienį aviakompanija "flyLAL" pradėjo tiesioginius skrydžius iš Palangos tarptautinio oro uosto į Londoną.

                Aviakompanija yra numačiusi, kad skrydžiai į Didžiosios Britanijos sostinę iš Palangos bus organizuojami kiekvieną savaitgalį - po vieną šeštadieniais ir sekmadieniais.

                "Iki šiol Vakarų ir Šiaurės Lietuvos regionų gyventojams reikėjo važiuoti į Kauną, Vilnių ar netgi Rygą. Palanga turėtų tapti stipriu traukos centru tiems, kurie įvertina kelionės išlaidas iki toli esančio tarptautinio oro uosto", - sako "flyLAL" generalinis direktorius Vidas Žvinys.

                Kelionė iš Palangos į Londoną trunka apie pustrečios valandos. Iš Palangos į Getviko oro uostą atskridęs "flyLAL" lėktuvas "Boeing 737" po valandos jau skrenda į Vilnių. Pasak aviakompanijos atstovų, Kalėdų laikotarpiui jau rezervuoti beveik visi bilietai iš Londono į Lietuvą.

                "flyLAL" vadovų teigimu, kol kas maršrutas Palanga-Londonas yra kompanijos "bandymų poligonas". Jam pasiteisinus, iš Palangos oro uosto bus organizuojami skrydžiai ir į kitus Europos miestus.

                Šiuo metu iš Palangos oro uosto reguliariais reisais keleivius, be "flyLAL", skraidina "AmberAir" bei dvi užsienio aviakompanijos - SAS ir "Avitrans".

                Žiemos sezono metu iš šio Vakarų Lietuvos oro uosto daromi reguliarūs reisai į Kopenhagą (Danija), Dubliną (Airija), Londoną, Stokholmą (Švedija), Ronebį (Švedija) ir Hamburgą (Vokietija).

                "flyLAL" šiuo metu tiesiogiai iš Vilniaus reguliariaisiais reisais skraidina keleivius į 13 Europos miestų.
                Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                Comment


                  #9
                  beje flyLAL atnaujino savo puslapį (www.flylal.com), o netrukus galima bus ir bilietus nusipirkti internetu

                  Comment


                    #10
                    "Ryanair" susidomėjo Palangos oro uostu


                    Airijos pigių skrydžių bendrovė "Ryanair" gali pradėti veiklą ir Vakarų Lietuvoje.

                    Tarptautinio Palangos oro uosto direktorius Leonas Kvietkauskas "Vakarų ekspresui" patvirtino, kad "Ryanair" yra išreiškusi susidomėjimą šiuo oro uostu. Tačiau jis neatskleidė, kas inicijavo dialogą - ar oro uostas, ar airiai.

                    L. Kvietkauskas nekalbėjo ir apie tai, ar "Ryanair" atėjimo į Palangą atveju tektų šiai kompanijai mokėti kompensacijas. Žinia, už tai, kad nuo pernai rugsėjo "Ryanair" lėktuvai pradėtų skraidyti iš Kauno į Londono Stanstedo oro uostą Vilniaus ir Kauno savivaldybės sutiko sumokėti 105 tūkst. eurų (362,5 tūkst. litų) kompensaciją.

                    2005-ųjų pradžioje L. Kvietkauskas "Vakarų ekspresui" buvo sakęs, kad į jo vadovaujamą oro uostą atėjus bet kuriai labai mažų tarifų reikalaujančiai pigių skrydžių aviakompanijai, tokius pačius tarifus reikėtų pradėti taikyti ir kitoms čia dirbančioms aviabendrovėms.

                    "Tokiu atveju galbūt net tektų prašyti miesto valdžios ar apskrities paramos. Juk mes turime iš kažko gyventi", - tada sakė L. Kvietkauskas.

                    Vakar Palangos oro uosto vadovas tvirtino nežinantis konkrečių terminų, kada galės suteikti platesnę informaciją apie "Ryanair" planus.

                    Šiuo metu "Ryanair" aptarnaujamas maršrutas į Londoną iš Kauno yra labai sėkmingas - skrydžiai tapo pelningi, pasiektas 90 proc. lėktuvų apkrovimas. Kompanijos internetiniame puslapyje skelbiama, kad nuo kovo 29-osios iš Karmėlavos oro uosto bus pradėti skrydžiai į Stokholmą (Švedija), o nuo balandžio 29 dienos - į Airijos sostinę Dubliną.
                    Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                    Comment


                      #11
                      Palangos oro uostą tvarkys dvi bendrovės

                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8998360

                      čia vienas komentaras iš delfio:

                      Parašė Jonas
                      Kai tik perskaitau apie Palangos oro uosto pletra, svarstau - ar tai gerai apgalvota.Juk oro uostas, tai ne tik patogumas poilsiautojams, bet ir kenkimas jiems ir gamtai - triuksmas ir oro tarsa.Del to sveikatos apsaugos tarnybu reikalaujama plati sanitarine zona ir tuo prarandama nemazai pajurio teritorijos.Niekaip nesuprantu motyvu, kodel neatkuriamas Klaipedos oro uostas.Butu visiem geriau.

                      Klaipėda kažkada turėjo oro uostą ?
                      Westside is the best ! :jura:

                      Comment


                        #12
                        Nieko, paleis trmvajų iš Klaipėdos į Šventąją ir Palangos oro uostas taps Klaipėdos oro uostu
                        Parašas :)

                        Comment


                          #13
                          MODERNIZUOS TAKĄ. Palangos oro uoste planuojama pailginti lėktuvų nusileidimo ir kilimo taką po 150 m abiejuose galuose iki 2,3 kilometro. Lėktuvai turės daugiau kelio įsibėgėti ir galės saugiau pakilti. Tako plotis padidės po 2,5 m ir apims 45 m. Neliks jau 30-metį nekeistos dar buvusioje Čekoslovakijoje gamintos apšvietimo sistemos.

                          "Klaipėda"
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #14
                            Palangos oro uostas jau dabar pervadintas i Klaipedos/Palangos Urouosta.
                            Pries kaledas teko pirkti bilieta atgal ish swiss, tai pasakiau, kad noriu skristi i Planga, tai man buvo atsakyta, kad tox orouostas neegzistuoja. Veliau paaiskejo, kad jis dabar jau Klaipedos/Palangos

                            Comment


                              #15
                              PLANUOJA SKRYDĮ. Švedijos Vekšės savivaldybės Strateginio planavimo skyriaus vadovas Olofas Liofbergas teigė, kad planuojamas nuolatinis lėktuvų skrydis tarp Vekšės ir Palangos.
                              www.klaipeda.daily.lt
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #16
                                Iš Palangos – naujas skrydis
                                NERINGA MACIŪTĖ

                                Aviakompanija KLM ir turizmo agentūra „West Express“ pristatė naują skrydį iš Palangos į Amsterdamą.

                                Turizmo agentūros „West Express“ generalinis direktorius Andrius Sideravičius teigė, kad skrydis iš Palangos į Amsterdamą yra patrauklus.

                                „Žmonės vis daugiau keliauja. Turizmo rinka per pastaruosius kelis metus kasmet ūgtelėdavo po 40 procentų.

                                Klaipėdiečiams nebereikės važinėti į Rygą ir į Vilnių. Todėl džiaugiamės galėdami pasiūlyti naują skrydį“,- teigė jis.

                                Į Amsterdamą skraidinantis bendrovės „flyLAL“ lėktuvas talpina nuo 50 iki 58 žmonių. Orlaiviai beveik visuomet būna pilni.

                                Iš Amsterdamo driekiasi oro keliai į kitus pasaulio miestus. Todėl daugeliui keliaujančiųjų šis Olandijos miestas tampa tarpine stotele.

                                Turizmo agentūros „West Express“ Vakarų Lietuvos regiono vadovas Alfonsas Juodčeris teigė, kad populiarios yra savaitgalio kelionės į Amsterdamą.

                                Šia kryptimi noriai naudojasi ir jūreiviai bei užsienyje dirbantys lietuviai.

                                Didžiausią keleivių dalį sudaro verslininkai – jie yra apie 70 procentų turizmo agentūros klientų.

                                www.klaipeda.daily.lt
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Iš Palangos – naujas skrydis
                                  NERINGA MACIŪTĖ

                                  Aviakompanija KLM ir turizmo agentūra „West Express“ pristatė naują skrydį iš Palangos į Amsterdamą.

                                  Turizmo agentūros „West Express“ generalinis direktorius Andrius Sideravičius teigė, kad skrydis iš Palangos į Amsterdamą yra patrauklus.

                                  „Žmonės vis daugiau keliauja. Turizmo rinka per pastaruosius kelis metus kasmet ūgtelėdavo po 40 procentų.

                                  Klaipėdiečiams nebereikės važinėti į Rygą ir į Vilnių. Todėl džiaugiamės galėdami pasiūlyti naują skrydį“,- teigė jis.

                                  Į Amsterdamą skraidinantis bendrovės „flyLAL“ lėktuvas talpina nuo 50 iki 58 žmonių. Orlaiviai beveik visuomet būna pilni.

                                  Iš Amsterdamo driekiasi oro keliai į kitus pasaulio miestus. Todėl daugeliui keliaujančiųjų šis Olandijos miestas tampa tarpine stotele.

                                  Turizmo agentūros „West Express“ Vakarų Lietuvos regiono vadovas Alfonsas Juodčeris teigė, kad populiarios yra savaitgalio kelionės į Amsterdamą.

                                  Šia kryptimi noriai naudojasi ir jūreiviai bei užsienyje dirbantys lietuviai.

                                  Didžiausią keleivių dalį sudaro verslininkai – jie yra apie 70 procentų turizmo agentūros klientų.

                                  www.klaipeda.daily.lt
                                  Šaunios naujienos Džiugu, kad Lietuvoje turime net 3 neblogai funkcionuojančius tarptautinius oro uostus.
                                  BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                  Comment


                                    #18
                                    Pailgins oro uosto taką

                                    NERINGA MACIŪTĖ

                                    Atšilus orams, bus pradėtas rekonstruoti Palangos oro uosto pakilimo takas.

                                    Jame bus instaliuota nauja signalinių žiburių sistema.

                                    Šiuo metu lėktuvų kilimo ir nusileidimo taką apšviečia prieš trisdešimt metų dar buvusioje Čekoslovakijoje pagaminta apšvietimo sistema.

                                    Ji nepakankamai užtikrina orlaivių skrydžių saugumą. Nusileidimo takas tūpiančių lėktuvų pilotams ypač prastai matomas esant blogam orui.

                                    Tako apšvietimo sistema atitiks tarptautinių Lietuvos ir Europos oro uostų takų saugumo lygį.

                                    Miškų apsuptyje esantis takas bus pailgintas nuo 2 iki 2,3 kilometro. Takas bus praplėstas penkiais metrais iki 45 metrų.

                                    Lėktuvai turės daugiau kelio įsibėgėti ir galės saugiau pakilti.

                                    Palangos oro uosto direktorius Leonas Kvietkauskas teigė, kad nuo 1930 metų veikiančio oro uosto pakilimo ir nusileidimo tako danga paskutinį kartą buvo tvarkyta 1996-1998 metais.

                                    Lėktuvų taką ketinama pradėti atnaujinti vos atšilus orams, o baigti iki metų pabaigos.

                                    Keleivių terminalas yra atnaujinamas kasmet.

                                    „Lietuvai įstojus į Šengeno zoną, dabartinis keleivių terminalas nebetenkins. Reikia įrengti dvi technologines linijas. Vieną – Šengeno šalių piliečiams, kitą – ne Šengeno šalių piliečiams“, - teigė L.Kvietkauskas.

                                    Šiuo metu Palangos oro uoste yra vykdoma 40 reguliarių reisų per savaitę. Per trejus metus Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą keleivių skaičius Palangos oro uoste išaugo dvigubai.

                                    www.klaipeda.daily.lt
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #19
                                      Palangos oro uoste prasideda remontas
                                      2007.03.09 | 08:02
                                      http://www.balsas.lt/naujienos/lietuva/straipsnis55225

                                      Tarptautinis Palangos oro uostas netrukus bus aptvertas statybų tvoromis. Kitą savaitę čia pradedamas statyti keleivių terminalo priestatas. Dabar esantis 1700 kvadratinių metrų ploto terminalas bus praplėstas daugiau nei du kartus, rašo "Lietuvos rytas".

                                      Tuščiame plote tarp dabartinio terminalo ir oro uosto administracinio pastato atsiras priestatas, kurio plotas sieks beveik 2 tūkstančius kvadratinių metrų.

                                      Po rekonstrukcijos su keleivių terminalu bus sujungtas dabar atskirai stovintis oro uosto administracinis pastatas.

                                      Senajame pastate bus aptarnaujami Šengeno šalių keleiviai. Terminalo priestatas bus skirtas ne Šengeno valstybių keleiviams, kuriems bus būtinas atidesnis pasienio ir muitinės tarnybų patikrinimas.

                                      Kartu su nauja įranga būsimo terminalo statybos darbai kainuos 11,3 milijono litų. Iš šios sumos 4 mln. litų skiria šalies biudžetas. Likusius pinigus oro uostas skolinsis iš bankų.

                                      Dar 3,6 mln. į naująjį terminalą investuos Valstybės sienos apsaugos tarnyba, kuri įrengs vaizdo kameras, asmenų identifikavimo įrangą, darbo vietas.

                                      Naujasis terminalas turi būti pastatytas iki rugsėjo pabaigos. Senojo terminalo rekonstrukciją planuojama pradėti kitais metais.

                                      Dabar 2 kilometrų ilgio ir 40 metrų pločio esantis takas abiejose galuose bus pailgintas po 150 metrų ir praplatės penkiais metrais. Bus atnaujinama ir tako vandens surinkimo sistema.

                                      Ilginant taką šiaurinėje pusėje 10 hektarų miško plote teks iškirsti aukščiausius medžius.

                                      Modernizuoti Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo taką iš viso kainuos 23,2 mln. litų.

                                      Tako atnaujinimo darbai turi būti baigti gruodžio mėnesį.

                                      Oro uostas neveiks 4 dienas. Vykstant darbams oro uostas nenutrauks veiklos. Statant terminalo priestatą keleiviai bus priimami senajame terminale.

                                      Šaltinis: BNS

                                      Comment


                                        #20
                                        Keista... Kažkaip greitai jie ketina pastatyti tą priestatą.
                                        Kartu su nauja įranga būsimo terminalo statybos darbai kainuos 11,3 milijono litų. Iš šios sumos 4 mln. litų skiria šalies biudžetas.Likusius pinigus oro uostas skolinsis iš bankų
                                        Pagaliau nėra tos įgrisusios frazės: likusias lėšas tikimasi gauti iš ES struktūrinių fondų.

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X