Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PLQ] Palangos oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ne, tik šiek tiek per brangu. Ir net ne šiek tiek.
    Beje, numatoma Palangos oro uosto rekonstrukcijos kaina 24 mln.EUR, valstybės "investicijos" - 18 mln. EUR.
    Turbūt pakilimo - nusileidimo tako kainai eismo intensyvumas turi tik labai mažą įtaką. O tako apleisti iki tiek, kad būtų pavojinga irgi negalima, tai tokia ir padėtis.

    Comment


      Klaipėdos (Palangos) oro uosto tvarkaraštis nuo 1967 05 17 iki 11 14 d.
      "Tarybinė Klaipėda".

      Įdomu, kodėl pirmi du maršrutai nurodyti kaip iš Palangos, o likę - iš Klaipėdos.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Klaipėdos (Palangos) oro uosto tvarkaraštis nuo 1967 05 17 iki 11 14 d.
        "Tarybinė Klaipėda".

        Įdomu, kodėl pirmi du maršrutai nurodyti kaip iš Palangos, o likę - iš Klaipėdos.
        Klaipėdos oro uosto takas buvo per trumpas vykdyti skrydžius tokiais lėktuvais kaip IL-14, todėl ir skraidė iš Palangos. Dabar Klaipėdos oro uostas naudojamas tik mėgėjams ir visokiems parašiutininkams. Nelabai aišku, kodėl buvo nuspręsta statyti oro uostą Palangoje, o ne plėsti esamą Klaipėdoje. Gal kad SSRS grietinėlei būtų patogiau į kurortą atskristi?

        https://www.google.lt/maps/place/Kla...1!4d21.2429264
        Flickr

        Comment


          Tai matomai. Klaipėdon gali nuvažiuoti traukiniu. Tai davė Palangai lėktuvus

          Comment


            Kunigiškėse buvo karinis oro uostas tai matyt nuo jo ir prasidėjo oro uosto istorija. Šiaip geriausia oro uosto vieta būtu tarp Kalotės ir Kretingalės.

            Comment


              Tai vis tiek klausimas atviras. Kodėl du skrydžiai iš Palangos, o kiti iš Klaipėdos, nors nurodyta, kad Klaipėdos aerouostas.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai vis tiek klausimas atviras. Kodėl du skrydžiai iš Palangos, o kiti iš Klaipėdos, nors nurodyta, kad Klaipėdos aerouostas.
                Dėl tako ilgio, Klaipėdos buvo per trumpas vykdyti ilgesnius skrydžius.
                Flickr

                Comment


                  Tai tada klaidinanti antraštė to grafiko.

                  Comment


                    Palangos oro uosto taką už 13,6 mln. Eur rekonstruos Latvijos įmonė „A.C.B.“
                    https://www.vz.lt/transportas-logist...ijos-imone-acb

                    Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo taką rekonstruos Latvijos įmonė „A.C.B.“. Darbų metu, planuojama rugsėjo – spalio mėnesiais, 45 dienoms bus stabdoma oro uosto veikla.

                    Lietuvos oro uostai (LTOU) praneša, kad ši įmonė jau turi analogiškos patirties, rekonstruojant Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo taką 2017 metais.

                    Nurodoma, kad šio projekto metu planuojama atnaujinti taip pat ir vieną orlaivių riedėjimo taką, kai kurias perono dalis. Oro uosto darbas rudenį, kaip manoma, bus stabdomas pačiam trumpiausiam reikalingam laikotarpiui – 45 dienoms.

                    Pernai rudenį skelbtame Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos rangos viešajame pirkime dalyvavo 6 didelių projektų patirtį turinčios Lietuvos ir užsienio įmonės. Visus numatytus darbus pirkimą laimėjusi įmonė įsipareigojo atlikti už 13,6 mln. Eur (be PVM). Ši suma esą yra mažesnė, nei planuota dar prieš skelbiant pirkimą.

                    LTOU su bendrove „A.C.B.“ tikisi pasirašyti rangos darbų sutartį po visų reikiamų procedūrų, įskaitant ir įmonės tikrinimą nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių projektų komisijoje.

                    Numatoma, kad sutartį galima būtų pasirašyti iki šių metų balandžio.

                    Pranešime cituojamas Dainius Čiuplys, LTOU Operacijų ir infrastruktūros departamento vadovas, tvirtina, kad 2007 m. rekonstruotos Palangos oro uosto infrastruktūros atnaujinimas yra būtina priemonė, siekiant užtikrinti saugą ir gerinti aplinkosauginius sprendimus.

                    Iki šiol bendrovė „Sweco Lietuva“ yra atlikusi šio oro uosto rekonstrukcijos pasirengimo darbus: infrastruktūros situacijos vertinimą, tyrinėjimus, statinių gyvavimo trukmės vertinimą, parengė priešprojektinius siūlymus, techninius projektus.

                    LTOU nurodo, kad parengiamuose šio projekto etapuose rangos darbus planuota finansuoti tik įmonės lėšomis, tačiau pandemijos poveikis pakirto bendrovės finansines galimybes šį projektą įgyvendinti tik savo jėgomis. VŽ rašė, kad šiuo metu kartu su Susisiekimo ministerija ieškoma galimybių šią rekonstrukciją finansuoti alternatyviais būdais.
                    Paskutinis taisė bato_usai; 2021.01.27, 22:18.

                    Comment


                      Vasaros sezono PLQ maršrutai
                      https://www.ltou.lt/lt/ziniasklaidai...ik-40-marsrutu

                      Palangos oro uoste balandį oro bendrovės siūlys patogų susisiekimą su Kopenhagos ir Rygos oro uostais, per kuriuos keliautojai gali pasiekti daugelį Europos ir pasaulio šalių. Tiek verslo atstovų, tiek atostogaujančiųjų mėgstami maršrutai yra vykdomi visus metus.

                      Į Danijos sostinę Kopenhagą tęs skrydžius Skandinavijos oro linijų bendrovė „SAS - Scandinavian Airlines“, o į kaimyninės Latvijos sostinę Rygą – „airBaltic“.
                      Click image for larger version  Name:	2007_1b4054a9c99ca2dfae1630616a5b96ff.jpg Views:	1 Size:	97.4 KB ID:	1873632
                      Paskutinis taisė bato_usai; 2021.03.29, 20:32.

                      Comment


                        Vyriausybė skyrė 10 mln. Eur Palangos oro uostui
                        https://www.vz.lt/transportas-logist...gos-oro-uostui
                        Ministerija praneša, kad oro uosto lėktuvų kilimo ir tūpimo bei riedėjimo takams ir peronui rekonstruoti skiriama 10,25 mln. Eur, laikinai sumažinant kitų, nenurodomų, susisiekimo sektoriaus reikmių finansavimą.

                        Nurodoma, kad tarptautinio Palangos oro uosto infrastruktūros atnaujinimas būtinas, siekiant užtikrinti skrydžių saugą ir saugų lėktuvų judėjimą aerodrome. Šiuo metu oro uosto kilimo ir tūpimo tako, riedėjimo takų ir perono danga yra pažeista – susidarę plyšių, nelygumų, sumažėjęs atsparumas slydimui. Būtina tvarkyti žiburių sistemą, perono apšvietimą, paviršinio vandens surinkimo sistemas.

                        Pernai Palangos uostas aptarnavo 123.948 keleivius, šiemet planuojama jų skraidinti 137.251.

                        Comment

                        Working...
                        X