Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas nori lažintis, kad jie neskraidys?

    Su ir taip nedideliu Yak-40 ir plius papildomais svorio apribojimais, kad nuskristų, parduodami tik popierinius bilietus tik vienoj agentūroj - nemanau, kad jiems sektųsi. Turėtų galiausiai ir patys tą suprast.
    kaip?

    Comment


      Yak-40 aerofloto laikais buvo vadinamas "žibalo naikintuvu". Jis buvo nuostolingas visuose reisuose. Be to i Tbilisi dažnai skrenda KOPo Spartan.

      Comment


        Investavęs 2 mln. Lt, Vilniaus oro uostas tikisi sutaupyti 4 mln. Lt

        Valstybės įmonė Tarptautinis Vilniaus oro uostas imasi pertvarkyti Aviacijos saugumo departamento darbą. Už 2 mln. Lt įdiegęs naujas technologijas ir atsisakęs besidubliuojančių darbuotojų funkcijų, oro uostas tikisi vien 2010 m. sutaupyti apie 4 mln. Lt per metus.

        http://vz.lt/2/straipsnis/2009/11/27..._tikisi_sutaup

        Comment


          Vilniaus oro uostas teigia atsigaunantis

          Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) lapkritį aptarnavo 95.771 keleivį. Iš viso šiemet per 11 mėn. aptarnauta 1,218 mln. keleivių. „Laprkitį buvo aptarnauta 22 proc. mažiau keleivių nei pernai tuo pačiu metu, tačiau bendri šių metų skaičiai rodo, kad padėtis jau stabilizavosi“, – pranešime spaudai cituojamas TVOU generalinis direktorius Tomas Vaišvila.

          Placiau cia:
          http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=26468347
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Parašė praetor Rodyti pranešimą
            Aš irgi ne profas, bet kiek žinau, Airbaltic'o Boeing irgi Vilniuj nakvodavo.
            Dėl įgulos, nebūtinai ji bus lietuviška, nes Skyways lėktuvas irgi nakvoja, įgula nelietuviška.
            Matyt, kad nieko neveiks, nes tvarkaraštis išdėliotas taip, kad stovėjimai CPH ir VNO nebus tiek ilgi, kad kažką dar nuveikt. Toks vaizdas.
            Ar nėra taip, kad kol įgula miega, FlyLal Technics "tepalus keičia" lėktuvuose? Turėtų daug prasmės.

            Comment


              „Lufthansa“ didina skrydžių iš Lietuvos skaičių
              http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=26998413

              Daugėja skrydžių iš Vilniaus oro uosto
              http://vz.lt/straipsnis/2009/12/18/D...aus_oro_uosto2
              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

              Comment


                Kadangi skrydziu valdymo dispeceriu parengimo centras yra Vilniuje, video apie ju treniruokli:

                http://tv.delfi.lt/video/fQWaMfUA
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Nuo sausio 11d. SAS atnaujina skrydzius Kopenhaga-Vilnius

                  Bus grazi konkurencija su AirBaltic

                  Comment


                    „airBaltic“ pradėjo tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Amsterdamą

                    airBaltic“ duomenimis, pirmasis reisas sulaukė susidomėjimo – į Amsterdamą šįryt išskrido 92 keleiviai, o tai beveik 77 proc. sėdimų vietų. Į šį miestą keleivius skraidina lėktuvas „Boeing 737-500“, talpinantis 120 keleivių.

                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=27440939

                    Nu neblogas uzpyldymas pagal sia pastraipa. Tikriausiai begale bilietu pardave zemiau savikainos, arba si kryptis su geru keleiviu srauto poreikiu...
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      Dvi naujos geros zinios! ) Tik nelabai susigaudau, ar tai nauji TVOU projektai:

                      Oro uosto naujienos

                      Projektas „Tarptautinio Vilniaus oro uosto naujo keleivių terminalo ne Šengeno šalių keleiviams statyba“
                      Projektas patvirtintas Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008-10-13 įsakymu Nr. 3-383 „Dėl Lietuvos 2007–2013 m. Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategijos Ekonomikos augimo veiksmų programos 5 prioriteto "Transeuropinių transporto tinklų plėtra" priemonės VP2-5.3-SM-01-V "Tarptautinių oro uostų keleivių terminalų išplėtimas, skrydžių saugos ir aviacijos saugumo priemonių diegimas“ valstybės projektų sąrašo patvirtinimo". Projektui įgyvendinti Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2009-04-21 įsakymu Nr. 3-147 "Dėl projektų, pateiktų pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 5 prioriteto "Transeuropinių transporto tinklų plėtra" VP2-5.3-SM-01-V priemonę "Tarptautinių oro uostų keleivių terminalų išplėtimas, skrydžių saugos ir aviacijos saugumo priemonių diegimas" finansavimo skyrimo" yra skirtos Europos Sąjungos lėšos ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos, skirtos projektų bendrajam finansavimui.
                      Pranešame, kad Europos Sąjungos Sanglaudos fondo 2007-2013 metų programos lėšomis finansuojamo projekto VP2-5.3-SM-01-V-01-006 „Tarptautinio Vilniaus oro uosto naujo keleivių terminalo ne Šengeno šalių keleiviams statyba“ 2009 m. gegužės 28 d. buvo pasirašyta trijų šalių finansavimo ir administravimo sutartis tarp Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerijos, Transporto investicijų direkcijos ir Valstybės įmonės Tarptautinio Vilniaus oro uosto. Projekto lėšos: ES lėšų - 14 429 000 litų, bendrojo finansavimo lėšų - 2 547 000 litų, VĮ Tarptautinis Vilniaus oro uostas įsipareigotas skirti ne mažiau nei 58 599 708,30 Lt.
                      Projekto esmė.
                      Projekto metu numatoma pritaikyti keleivių terminalą Šengeno konvencijos reikalavimams, pastatant naują keleivių terminalą iki prisijungimo prie Šengeno susitarimo, kad TVOU nuo 2008 m. sausio mėn. turėtų galimybę aptarnauti ne Šengeno erdvės maršrutų skrydžius ir keleivius, atskiriant Šengeno ir ne Šengeno erdvės keleivius naujame oro uosto terminale. Pagrindinis reikalavimas TVOU keleivių terminalui – laisvas Šengeno erdvės piliečių judėjimas erdvės viduje nepateikiant pasų. Naujame pastate yra numatytos tarnybinės Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) ir muitinės patalpos, keleivių laukimo zonos, 12 keleivių registravimo vietų, 6 pasienio kontrolės kabinos po dvi darbo vietas, 9 aviacijos saugumo patikros punktai, bagažo skyrius, kitos reikalingos patalpos, užtikrinančios terminalo funkcionavimą.
                      Keleivių terminalas reikalingas atkirti keleivių srautus išvykstantiems keleiviams į ne Šengeno šalis ir padidinti oro uosto pajėgumus augant keleivių srautams bei suteikti kokybišką jų aptarnavimą.
                      Projekto įgyvendinimas taip pat prisidės prie šių TVOU problemų sprendimo: Vilniaus oro uostas aptarnauja didžiausią dalį tarptautinių skrydžių ir yra stambiausias Lietuvoje pagal keleivių vežimą, tačiau, palyginus su regioniniais Vakarų Europos oro uostais, yra tik vidutinio dydžio; TVOU infrastruktūra ne visiškai pritaikyta padidėjusiam keleivių srautui; plečiant ir modernizuojant TVOU infrastruktūrą, būtina skirti ypatingą dėmesį papildomų aviacijos saugumo priemonių įgyvendinimui; nepilnai išnaudojami Vilniaus oro uosto pajėgumai, kadangi yra pakankamai laisvų laiko tarpsnių skrydžių tvarkaraštyje; TVOU keleivių terminalas neatitinka Šengeno konvencijos ir kitų ES reikalavimų.
                      Projekto tęstinumas.
                      Lėšas pastatyto naujo keleivių terminalo išlaikymui skirs ir už sukurtos infrastruktūros tinkamą naudojimą bus atsakingas TVOU. Ne mažiau kaip penkerius metus nuo projekto įgyvendinimo pabaigos naujasis terminalas nebus perleistas, įkeistas ar kitokiu būdu suvaržytos daiktinės teisės į jį. Projekto įgyvendinimas leis išplėsti teikiamų paslaugų mastą ir kokybę, taip didindamas TVOU konkurencingumą ir patrauklumą. Pastačius naująjį terminalą,TVOU numato tolimesnę infrastruktūros plėtrą: keleivių ir bagažo registracijos bei įlaipinimo patogumo didinimą, įrengiant automatizuotos registracijos kioskus, automatines įlaipinimo kontrolės sistemas, kurios pagreitins atvykstančių keleivių aptarnavimą.
                      Bendra projekto vertė be PVM - 104.604.770,15 Lt.

                      Finansavimo šaltinio pavadinimas
                      Suma, Lt

                      ES strūkturinių fondų finansavimas
                      14.429.000,00

                      Valstybės biudžeto lėšos
                      2.547.000,00

                      Nuosavos lėšos
                      58.599.708,30

                      Kiti lėšų šaltiniai
                      0,00

                      Iš viso
                      75.575.708,30


                      Projektas „Tarptautinio Vilniaus oro uosto riedėjimo tako 9.4 („E“) statyba“
                      Projektas patvirtintas Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008-10-13 įsakymu Nr. 3-383 „Dėl Lietuvos 2007–2013 m. Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategijos Ekonomikos augimo veiksmų programos 5 prioriteto "Transeuropinių transporto tinklų plėtra" priemonės VP2-5.3-SM-01-V "Tarptautinių oro uostų keleivių terminalų išplėtimas, skrydžių saugos ir aviacijos saugumo priemonių diegimas“ valstybės projektų sąrašo patvirtinimo".
                      Projektui įgyvendinti Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2009-04-21 įsakymu Nr. 3-147 "Dėl projektų, pateiktų pagal Ekonomikos augimo veiksmų programos 5 prioriteto "Transeuropinių transporto tinklų plėtra" VP2-5.3-SM-01-V priemonę "Tarptautinių oro uostų keleivių terminalų išplėtimas, skrydžių saugos ir aviacijos saugumo priemonių diegimas" finansavimo skyrimo" yra skirtos Europos Sąjungos lėšos ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos, skirtos projektų bendrajam finansavimui.
                      Pranešame, kad Europos Sąjungos Sanglaudos fondo 2007-2013 metų programos lėšomis finansuojamo projekto VP2-5.3-SM-01-V-01-007 „Tarptautinio Vilniaus oro uosto riedėjimo tako 9.4 („E“) statyba“ 2009 m. birželio 30 d. buvo pasirašyta trijų šalių finansavimo ir administravimo sutartis tarp Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerijos, Transporto investicijų direkcijos ir Valstybės įmonės Tarptautinio Vilniaus oro uosto. Projekto lėšos: ES lėšų - 2.835.693,03 litų, valstybės biudžeto lėšų - 500 416,42 litų, įsipareigotas skirti ne mažiau nei 332 767,10 Lt.

                      Projekto esmė.
                      Projekto tikslas - tobulinti ir didinti TVOU pajėgumą – tai atitinka Ilgalaikės (iki 2025 metų) Lietuvos transporto sistemos plėtros strategijos 64.1. (sukurti geros kokybės, integruotą ir tranzitui pritaikytą oro transporto sistemą) ir 67.3 (modernizuoti oro uostų infrastruktūrą) punktų nuostatas. Siekiant patenkinti didėjantį oro transporto keleivių ir krovinių gabenimo poreikį, reikia intensyvinti skrydžius, todėl pastatytas naujo orlaivių riedėjimo takas 9.4 („E“). Jis jungia kilimo - tūpimo taką (KTT) ir orlaivių magistralinį riedėjimo taką, didina KTT pralaidumą, leidžia aptarnauti daugiau orlaivių per tą patį laiką, taupyti aviacinį kurą bei skrydžių laiką, mažina teršalų kiekį, leidžia sumažinti orlaivių keliamą triukšmą pietinėje TVOU dalyje. Projekto įgyvendinimas pagerins skrydžių saugumą, padidins TVOU patrauklumą, užtikrins nepertraukiamą jo darbą, sudarys geresnes sąlygas turizmui ir verslo kelionėms, sostinės oro uosto įvaizdžio formavimui. Naujas jungiamasis riedėjimo takas paspartins orlaivių patekimą į starto arba perono stovėjimo vietas, mažins variklių darbo trukmę manevro metu, tuo pačiu mažindamas atmosferos teršimo bei triukšmo lygį TVOU teritorijoje. Įgyvendintas projektas suteiks oro uostui galimybę užtikrinti geresnį paslaugų tiekimą, mažins nuostolius ir riziką, kuriuos patiria avialinijos.TVOU, sukurdamas darbo vietas oro uoste, avialinijose, muitinėje bei įmonėse, susijusiose su turizmo industrija, besivystančiose šalia oro uosto, sąlygoja investicijų ir naujų darbo vietų kūrimo poreikį, tuo tiesiogiai ir netiesiogiai skatindamas regiono ir šalies socialinį vystymąsi.

                      Projekto tęstinumas.
                      TVOU organizacinė struktūra užtikrina efektyvų riedėjimo tako 9.4 („E“) valdymą ir naudojimą. Projekto įgyvendinimas leis išplėsti TVOU teikiamų paslaugų mastą ir kokybę. Pastatytas naujas riedėjimo takas bus atnaujinamas ir palaikomas TVOU lėšomis. Projekto įgyvendinimas leis sutrumpinti orlaivių, riedėjimo kelią, padidins kilimo - tūpimo takų pralaidumą bei leis sumažinti aviacinio kuro bei skrydžių laiko sąnaudas. Ne mažiau kaip penkerius metus nuo projekto įgyvendinimo pabaigos šis turtas, kuriam skirtas finansavimas, nebus perleistas, įkeistas ar kitokiu būdu suvaržytos daiktinės teisės į jį.

                      Bendra projekto vertė be PVM - 3.668.876,55 Lt.

                      Finansavimo šaltinio pavadinimas
                      Suma, Lt
                      ES strūkturinių fondų finansavimas
                      2.835.693,03
                      Valstybės biudžeto lėšos
                      500.416,42
                      Nuosavos lėšos
                      332.767,10
                      Kiti lėšų šaltiniai
                      0,00
                      Iš viso
                      3.668.876,55
                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                      Comment


                        Na tas ne Šengeno terminalas jau seniai stovi pastatytas O dėl to riedėjimo tako tai nežinau, įdomu kaip ten su juo.
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                          Na tas ne Šengeno terminalas jau seniai stovi pastatytas O dėl to riedėjimo tako tai nežinau, įdomu kaip ten su juo.
                          Bet pagal kaina, tai gali buti apskritai ispletimas, nes Juk senasis kainavo virs 100mln.
                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                          Comment


                            Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                            Bet pagal kaina, tai gali buti apskritai ispletimas, nes Juk senasis kainavo virs 100mln.
                            Bendra projekto vertė be PVM - 104.604.770,15 Lt.
                            Tamsta, matyt praleidai šitą eilutę
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Keista, riedėjimo takas 9.4 („E“) jau eksploatuojamas:
                              http://www.ans.lt/data/aip/maps/EY_A...VI_4-15_en.pdf

                              Comment


                                Tai iseina, kad flyLAL kletinimas pasistayti savo privatu terminala dabar bus visai zluges...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tai iseina, kad flyLAL kletinimas pasistayti savo privatu terminala dabar bus visai zluges...
                                  FlyLAL terminalas žlugo dar su pačiu FlyLAL'u. Apie kažkokį naują terminalą bus galima svajot nebent tik tada, kai dabartinis bus prie ribos. O tai, tikriausiai, bus dar labai negreit.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Jei is viso kada bus reikalingas. Nebent Baltarusija i ES istotu...

                                    Comment


                                      “AER LINGUS” KETINA UŽDARYTI REISĄ IŠ LONDONO Į VILNIŲ
                                      2010 01 8, 15:30 Comments(2) temos: lėktuvai
                                      “Aer Lingus” nuo vasaros sezono pradžios ketina nutraukti skrydžius iš Londono Gatwick oro uosto į Vilniaus oro uostą. Šiuo metu “Aer Lingus” skraido kasdien su 174 vietų “Airbus A320″ lėktuvu.

                                      Drauge su Vilniaus reisu iš Londono “Aer Lingus” nutraukia skrydžius į Bukareštą, Eindhoveną, Faro, Miuncheną, Varšuvą, Nicą, Tenerifę, Vieną, Ciūrichą.

                                      “Aer Lingus” šį sprendimą motyvuoja optimizacija, nepalankia aplinka aviacijai plėtotis Anglijoje bei per maža paklausa skrydžiams iš Londono. “Aer Lingus” sumažino veiklą 2009 m. viduryje Dubline ir atleido nemažą būrį darbuotojų, nors Londono Gatwick bazė buvo atidaryta tik 2008 m. gruodžio mėnesį. Kalbama, jog “Aer Lingus” gali dar tęsti optimizaciją ir galbūt atsisakys ilgų nuotolių skrydžių veiklos.

                                      Aviakompanija iki šiol vykdė veiklą 5 lėktuvais Londone, o 2010 m. ketino bazę išplėsti iki 9 “Airbus A320″ lėktuvų. Nusprendus mažinti apsukas Gatwick’e, liks trys lėktuvai.

                                      “Aer Lingus” iš Gatwick oro uosto ketina skraidyti tik į tris Airijos miestus – Dubliną, Cork ir Knock bei Malagą.

                                      http://simonas.bartkus.lt/blog/2010/...dono-i-vilniu/
                                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                      Comment


                                        /\ Kita vertus, yra ir geresnių naujienų

                                        Delfi: „airBaltic“ atnaujins skrydžius iš Vilniaus į Londoną

                                        Delfi: Estai iš Vilniaus skaidys į Amsterdamą


                                        Įdomu, ar bent per artimiausius 5 metus atsiras tiesioginių skrydžių į šiaurinę Angliją?

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tai iseina, kad flyLAL kletinimas pasistayti savo privatu terminala dabar bus visai zluges...
                                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                          FlyLAL terminalas žlugo dar su pačiu FlyLAL'u. Apie kažkokį naują terminalą bus galima svajot nebent tik tada, kai dabartinis bus prie ribos. O tai, tikriausiai, bus dar labai negreit.
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Jei is viso kada bus reikalingas. Nebent Baltarusija i ES istotu...
                                          1. Žiemelis dabar iesko pirkejo naujam terminalui, kaip sekasi nzn.
                                          2. Žiemelis bando stumti naujo oro uosto statybos ideja prie baltarusijos sienos, atseit abieju saliu aptarnavimui, bet sitos idejos logikos (iskyrus nuraut litu statybu metu) as isvis nesuprantu, nuo dabartinio oro uosto iki baltarusijos 30 km kelio.
                                          Paskutinis taisė JlL; 2010.01.13, 22:30.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X