Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą

    Turėtų, taip pat panašu, kad užsakomieji skrydžiai vėl auga sparčiau dėka naujų žaidėjų rinkoje ir jų tarpusavio konkurencijos ir jei nebus kažkokių naujų bankrotų ir pasitraukimų čia ir AirBaltic sėkmingai paleis visus naujus maršrutus, 2020-ieji turėtų vėl turėti šiek tiek labiau įprastą augimo tempą, nei kad praėję metai.
    Šiaip tai užsakomieji skrydžiai kvepia taip : +4 proc rinkos augimas, kai kuriais mėnesiais užsakomieji skrydžiai buvo minus 10 - 15 proc palyginti su 2018 metais. Užsakomųjų skrydžių augimas prikauso tik nuo vasaros - bus lietinga vasara - augimas bus + 30 proc, bus tokia kaip pernai augimas bus nulinis.

    Comment


      Reiktų kelti kompetencijos klausimą, kokia yra VNO strategija?
      Kas yra daroma stengiantis ją įgyvendinant?

      Nei, kai kurie įsivaizduoja VNO patrauklumu nepasižymi, skirtingai nei RIX ar TLL.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Reiktų kelti kompetencijos klausimą, kokia yra VNO strategija?
        Kas yra daroma stengiantis ją įgyvendinant?

        Nei, kai kurie įsivaizduoja VNO patrauklumu nepasižymi, skirtingai nei RIX ar TLL.
        Strategija aiški ir nuosekliai vykdoma. Kiekvienam čia atskridusiam iš karto parodyti į kokią žpb ir pasaulio užmirštą pakraštį jie pakliuvo.

        Comment


          Na, kuomet strategija yra vadinama dokumentu, tai žinai...

          Nieko keisto, kad ji puikiai veikia
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Silpnokai, RIX augo 10,5% iki 7.8 mln., tuo tarpu VNO tik 2% ir užstrigo ties 5 mln. riba.
            Kopenhaga minuse, Švedijos oro uostai minuse. Taip kad ne vieni tokie esame.
            Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Kopenhaga minuse, Švedijos oro uostai minuse. Taip kad ne vieni tokie esame.
              Greta Thumberg judėjimas labiausiai paveikia skandinavams.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Kopenhaga minuse, Švedijos oro uostai minuse. Taip kad ne vieni tokie esame.
                Tik Kopenhagos oro uostas aptarnauja 30 mln. keleivių, o panašaus dydžio miesto Vilniaus tik 5 mln., truputį skirtingos galimybės augti, turėtumėm po minimum 20% augti, jei norime pavyti vakarus.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Tik Kopenhagos oro uostas aptarnauja 30 mln. keleivių, o panašaus dydžio miesto Vilniaus tik 5 mln., truputį skirtingos galimybės augti, turėtumėm po minimum 20% augti, jei norime pavyti vakarus.
                  Kopenhaga tikrai nėra panašaus dydžio miestas, lyginant oro uostus geriausia naudoti populiacijos metro duomenis iš wiki, pagal juos populiacijos skirtumas 2.5 karto (2 milijonai vs Vilniaus 800k), be to Kopenhagos oro uostu naudojasi nemažai Malmės gyventojų.

                  Comment


                    CPH yra pagrindinis tranzitinis Skandinavijos oro uostas, o VNO tranzitas nykstamai mažas.

                    Comment


                      Kažkaip keista. Baltijos tobulasis hyperhubas RIX tik trisdešimt keliais proc. didesnis už užkampyje esantį, niekam nepatrauklų VNO. Hm... Misliju, kad skirtumas turėtų būti matuojamas kartais. Nesueina galai kažkaip.

                      Comment


                        Parašė VNS Rodyti pranešimą
                        Kažkaip keista. Baltijos tobulasis hyperhubas RIX tik trisdešimt keliais proc. didesnis už užkampyje esantį, niekam nepatrauklų VNO. Hm... Misliju, kad skirtumas turėtų būti matuojamas kartais. Nesueina galai kažkaip.
                        Latvijoje gyventojų 50% mažiau nei Lietuvoje, tai VNO kaip tik turėtų būti aukščiau RIX.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Latvijoje gyventojų 50% mažiau nei Lietuvoje, tai VNO kaip tik turėtų būti aukščiau RIX.
                          Taigi VNO užkampis!!! Bet užkampis tik tiek atsilieka? Be to kur 500 000 latvių/Latvijos rusų padėjai?

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Latvijoje gyventojų 50% mažiau nei Lietuvoje, tai VNO kaip tik turėtų būti aukščiau RIX.
                            O kodėl reikia lyginti gyventojų skaičių? Nepažįstu Šiauliečio ar Mažeikiškio, kuris skrydžiams atvažiuotų į VNO. Visi jie skraido iš/į RIX, nes tiesiog arčiau. Iš Latvijos tai vargu ar kažkas važiuoja iki VNO.

                            Comment


                              Parašė VNS Rodyti pranešimą

                              Taigi VNO užkampis!!! Bet užkampis tik tiek atsilieka? Be to kur 500 000 latvių/Latvijos rusų padėjai?
                              VNO kaip tik neužkampis, šalia Minskas su 2 mln. gyventojų rinka Ryanairui ir Wizzairui, Lietuvoje gyventojų žymiai daugiau.

                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              O kodėl reikia lyginti gyventojų skaičių? Nepažįstu Šiauliečio ar Mažeikiškio, kuris skrydžiams atvažiuotų į VNO. Visi jie skraido iš/į RIX, nes tiesiog arčiau. Iš Latvijos tai vargu ar kažkas važiuoja iki VNO.
                              Užtat iš Baltarusijos važiuoja į VNO.
                              Flickr

                              Comment


                                Kvaila lyginti lietuvius važiuojančius į RIX, ir baltarusius važiuojančius į VNO. Šiaurės Lietuvos gyventojams Ryga yra kur kas patogesnė, tik imk ir važiuok, o tuo tarpu baltarusiams, norintiems išvykti iš Lietuvos, dar reikia papildomos vizos. Jau nekalbu apie tai, kad Baltarusijos gyventojų pajamos ir perkamoji galia yra kur kas mažesnė, tad ir patys žmonės keliauja kur kas mažiau negu lietuviai.

                                Comment


                                  Prailginus VNO taka iki 3100-3500m, pasistacius visiskai nauja terminala is rytines puses, butu galima kainomis nukonkuruoti ir pasiglemzti kazkiek Azijos persedimu is Helsinkio ar panasiai. As manau cia vienintele viltis mums, nes ryga neturi nei vienu vartu tinkamu wide body lektuvams.

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                    Kvaila lyginti lietuvius važiuojančius į RIX, ir baltarusius važiuojančius į VNO. Šiaurės Lietuvos gyventojams Ryga yra kur kas patogesnė, tik imk ir važiuok, o tuo tarpu baltarusiams, norintiems išvykti iš Lietuvos, dar reikia papildomos vizos.
                                    Skrendant į Ispaniją, Italiją, Graikiją, Prancūziją ir kitas Šengeno erdvės šalis papildomos vizos nereikia.
                                    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                    Comment


                                      Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                                      Prailginus VNO taka iki 3100-3500m, pasistacius visiskai nauja terminala is rytines puses, butu galima kainomis nukonkuruoti ir pasiglemzti kazkiek Azijos persedimu is Helsinkio ar panasiai. As manau cia vienintele viltis mums, nes ryga neturi nei vienu vartu tinkamu wide body lektuvams.
                                      Naujo terminalo ir ilgesnio tako deja bet šitam neužteks, reikia turėti vežėją, kuriam Vilnius būtų pagrindinė-namų bazė, tam kad tokio tipo tranzitas galėtų vykti. Vargu ar Suomijos vyriausybė sutiks perkelti Finnair operacijas iš Helsinkio į Vilnių dėl mažesnių oro uosto mokesčių ir gražiau atrodančio terminalo .

                                      Comment


                                        Kalbant apie skirtumus tarp VNO ir RIX pagrindinis ir pats didžiausias skirtumas yra tas, kad RIX turi bazinį vežėją, kuris Rygoje vykdo tranzitą ir tai labai stipriai prisideda prie gerokai didesnio bendrai aptarnautų keleivių skaičiaus. Iš 7,8 milijono keleivių 2019-ais Rygoje 2,38 mil. arba 30% viso keleivių srauto buvo tranzitiniai keleiviai, kuriems RIX buvo tiesiog tarpinė stotelė, kai tuo tarpu Vilniuje tranzito praktiškai nėra.

                                        Jei palyginsim tiesioginį RIX srautą, atmetus tranzitą, su VNO tiesioginiu srautu gausim labai panašius skaičius, RIX - 5,421 mil. ir VNO - 5 mil. Sirtumas vos 400 tūkstančių keleivių per metus ir turint galvojd, kad Ryga taip pat yra šiek tiek didesnis miestas už Vilnių ir Latvijoje iš principo tai vieninteliai oro vartai, nes antras pagal dydį oro uostas - Liepojoj turi vieną skrydį per dieną į tą pačią Ryga ir pernai aptarnavo nepilnus 14 tūkstančių keleivių per visus metus .

                                        Neturėdami bazinio namų vežėjo Vilniuje bandyti konkuruoti keleivių skaičiumi su Ryga yra tiesiog nerealu ir bazinis vežėjas garantuoja ne tik gerokai didesnį keleivių skaičių bet ir papildomas kryptis, kurios gali egzistuoti tik dėka tranzitinio srauto, kuomet tiesioginis srautas yra nepakankamas turėti tiesioginį maršrutą, bet tranzitu atskrendantys keleiviai padaro tokį maršrutą komerciškai įmanomu. Rezultate turim ne tik didesnį skaičių keleivių bet ir didesnį skaičių tiesioginių krypčių.

                                        Taip pat naujos aviakompanijos, ypač tos, kurios turi bendradarbiavimo sutartis su airBaltic greičiausiai pirma pradės tiesiogiai skraidyti į RIX, dėl galimybės pasijungti į airBaltic tinklą ir taip jos pačios galės vežti ne tik tiesioginį srautą į Ryga savo nauju maršrutu iš kažkur, bet tuo pačiu reisiu skraidinti ir keleivius, kurių kelionės tikslas yra Talinas ar tas pats Vilnius ar bet kur kitur kur skrenda airBaltic.

                                        Comment


                                          Parašė pauliaK Rodyti pranešimą

                                          Naujo terminalo ir ilgesnio tako deja bet šitam neužteks, reikia turėti vežėją, kuriam Vilnius būtų pagrindinė-namų bazė, tam kad tokio tipo tranzitas galėtų vykti. Vargu ar Suomijos vyriausybė sutiks perkelti Finnair operacijas iš Helsinkio į Vilnių dėl mažesnių oro uosto mokesčių ir gražiau atrodančio terminalo .
                                          Airbus a321 neo xlr gali is Vilniaus pasiekt visa Kanada, Bostona, didziaja dali Azijos (Kinija, Japonija, Indija...). Ne visa Europa gali pasiulyti tokiu long haul low expectations variantu. Problema kad long haul lektuvai uzsipyle kuro ilgam skrydziui yra sunkus, reikalauja ilgo tako. O ilgiem skrydziam scarbu terminalo instaliacijos, tad neturim tokiu skrydziu nes netinka infa, debiliskas dalykas laukti stebuklo kad paskui aceit prisitaikyti. Nesakau kad statom ir laukiam kol kazkas atskris, orlaiviu gamintojai irgi ne is fantazijos naujus modelius kuria, o tariasi su oro linijom ir iesko neuzpildytu ar netenkinamu nisu kad jas patenkinti ir uzsidirbti. Na o VNO niekuo netaps irgi jei bus tik naturalus pasyvus augimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X