Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą


    Tiesą pasakius, nematau nei vienos priežasties šiai dienai, kam reikalingas naujas oro uostas.
    Ta pati, kaip ir su stadionu - lesu isisavinimas.

    Comment


      VNO,KUN bei PLQ pilnai patenkina Lietuvos poreikius. Jai del avariniu priezasciu reik pasodint koki aerobusa tam yra SQQ. Jokiu tarpkontinentiniu skrydziu is LT nebuvo bei nebus del akyvaizdziu priezasciu.

      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      o KUN vystis Cargo
      Ta pati galetu vystiti SQQ ten kaip suprantu bet kokio dydzio lektuvus imanoma priimti.

      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      nematau nei vienos priežasties šiai dienai, kam reikalingas naujas oro uostas
      Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 18:09.

      Comment


        Kiek aš žinau tai ieškomas naujas sklypas, kaip oro uostui tarp Elektrėnų ir Vilniaus, nors dar nenuspręsta ar jis bus ar ne. Jeigu rastų tokį sklypą ir nuspręstų, kad nereikia tokio oro uosto LT, tada ten kurtų kokį LEZą ir vystytų pramonę.
        Mano nuomonę logiška vieta turi būti šalia esamo geležinkelio arba būsimos RailBalticos. Automobilių kelius privesti lengviau.
        Logiška būtų plėsti KUN dėl geografinės padėties ir laisvų plotų,kitoje tako pusėje šalia būsimos RailBaltic, o VLN palikti labiau verslo skrydžius, kas ten nori skraidyti į LCY ar panašius oro uostus.

        Comment


          Aš nesuprantu, kam tas naujas oro uostas, gal klystu, bet vizualiai norint plėstis Kaune susidaro įspūdis, kad pilna vietos dar bent dviem ar trims naujiems pakilimo takams.
          O iš Vilniaus esant greitajam traukiniui ar 15 min ar 30 min važiuoti nelabai skirtumas yra.

          Comment


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą
            Logiška būtų plėsti KUN dėl geografinės padėties ir laisvų plotų,kitoje tako pusėje šalia būsimos RailBaltic, o VLN palikti labiau verslo skrydžius, kas ten nori skraidyti į LCY ar panašius oro uostus.
            Nelogiška, nes tame "paliktame VNO" ir toliau būtų vykdomi tie patys skrydžiai ir skraidytų didžiausias kiekis keleivių. Plėtra (oro uosto iškėlimas) turi būti natūralus, kai dėl kažkokių aplinkybių nebeįmanoma plėtra esamame oro uoste ir jo pajėgumai tampa nebepakankamais. Gali išplėsti KUN, pastatyti 10x didesnį terminalą, nutiesti prie jo geležinkelį, bet jeigu toliau veiks VNO, tai tie kas iki šiol skrido iš jo, toliau iš jo ir skraidys.
            Reikia pagaliau suprasti, kad ne oro uostas organizuoja skrydžius, o avialinijos. Jeigu ateisi ir pasakysi "tu ir tu nuo rytojaus skraidai iš KUN, o tu gali toliau skraidyti iš VNO", tai bus, kad pasiųs tave velniop ir išivis nuims skrydžius. Galėsime tada būti visiškas užkampis su "išplėtotu oro uostu" bet be skrydžių jame.

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              Matyt, i Ryga daugelis persimeta
              O tai kodėl ne į Kauną ? Gi Lietuvos širdis ir visiem arčiau privažiuoti iki Kauno, o ne iki Rygos.

              Comment


                RB2 padarys kad tiek Vilniaus tiek Kauno gyventojams bus paprasčiau į RIX nuvykti nei į vietinius oro uostukus, kurie ir taip nebus naudingi nes neturės Jums reikiamos krypties.

                Comment


                  Parašė evvt Rodyti pranešimą
                  RB2 padarys kad tiek Vilniaus tiek Kauno gyventojams bus paprasčiau į RIX nuvykti nei į vietinius oro uostukus, kurie ir taip nebus naudingi nes neturės Jums reikiamos krypties.
                  Gal kaunieciams, bet kaip RB2 pades pav. vilnieciams? Per pastaruosius 15 metu esu keleta kartu skrydes is/i Ryga, visu pirma noredamas pasimatyti su draugais-rygieciais, keliaudamas is/i Elektrenu /s. Atleiskite bet tai buva kazkokie kryziaus keliai su persedimais.
                  Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.19, 17:33.

                  Comment


                    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                    Gal kaunieciams, bet kaip RB2 pades pav. vilnieciams? Per pastaruosius 15 metu esu keleta kartu skrydes is/i Ryga, visu pirma noredamas pasimatyti su draugais-rygieciais, keliaudamas is/i Elektrenu /s. Atleiskite bet tai buva kazkokie kryziaus keliai su persedimais.
                    Tai dabar beliks iki Vievio pavažiuoti, nes ten bus RB stotelė kur stos traukinukas į RIX nuvežantis per pusantros val.

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                      O tai kodėl ne į Kauną ? Gi Lietuvos širdis ir visiem arčiau privažiuoti iki Kauno, o ne iki Rygos.
                      Lietuvoje visi skrydziai is Vilniaus, tai daug kam arciau ir patogiau is Rygos, nes ten skrydziu hubas. Kaune tik emigrantu kryptys.

                      Comment


                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                        tai daug kam arciau ir patogiau is Rygos
                        Cia faktas, siaures vei vakaru Lietuvos gyventojams Ryga yra daug patogesne

                        Comment


                          Nu į/ iš Klaipėdos iš/į Rygà kelias, švelniai tariant nekoks, į Vilniù trunka greičiau ir patogiau nuvažiuot

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Nelogiška, nes tame "paliktame VNO" ir toliau būtų vykdomi tie patys skrydžiai ir skraidytų didžiausias kiekis keleivių. Plėtra (oro uosto iškėlimas) turi būti natūralus, kai dėl kažkokių aplinkybių nebeįmanoma plėtra esamame oro uoste ir jo pajėgumai tampa nebepakankamais. Gali išplėsti KUN, pastatyti 10x didesnį terminalą, nutiesti prie jo geležinkelį, bet jeigu toliau veiks VNO, tai tie kas iki šiol skrido iš jo, toliau iš jo ir skraidys.
                            Reikia pagaliau suprasti, kad ne oro uostas organizuoja skrydžius, o avialinijos. Jeigu ateisi ir pasakysi "tu ir tu nuo rytojaus skraidai iš KUN, o tu gali toliau skraidyti iš VNO", tai bus, kad pasiųs tave velniop ir išivis nuims skrydžius. Galėsime tada būti visiškas užkampis su "išplėtotu oro uostu" bet be skrydžių jame.
                            Galima, tiesiog uždaryti VNO arba nustatant kosminius mokesčius, tada avialinijos būtų priverstos skraidyti iš KUN.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Nu į/ iš Klaipėdos iš/į Rygà kelias, švelniai tariant nekoks, į Vilniù trunka greičiau ir patogiau nuvažiuot
                              Su RB2 situacija zenkliai pageres. Nuo Kauno iki RIX apie 40 min. ir tiesiai is traukinio i oro uosto terminala.

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                Su RB2 situacija zenkliai pageres. Nuo Kauno iki RIX apie 40 min. ir tiesiai is traukinio i oro uosto terminala.
                                Tai skraidysit emigrantinėmis kryptimis iš Rygos, nebe iš Kauno ?

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Galima, tiesiog uždaryti VNO arba nustatant kosminius mokesčius, tada avialinijos būtų priverstos skraidyti iš KUN.
                                  Galima, tik kam to reikia? Kažkieno nepamatuotoms ambicijoms patenkinti, kad vat KUN yra didžiausias oro uostas? Nors didžioji keleivių dalis tik išėję iš oro uosto terminalo sėstų į traukinį/autobusą/automobilį ir išvažiuotų į kitus miestus. Ar patenkinti kažkieno norą įsisavinti didžiules sumas pinigų vykdant grandiozinę oro uosto plėtą ar netgi naujo statybas? Galima situacijos scenarijų puikiai įsivaizduoti pasiskaičius apie Berlyno Brandenburgo oro uosto istoriją, nes būtų 1 prie 1.
                                  Geriau lėšas investuoti į susisiekimo šalies viduje gerinimą. T.y. sujungiant didžiuosius miestus greitojo traukinio linija, kas leistų jau veikiančius oro uostos pasiekti optimaliai greitai.

                                  Comment


                                    Skolintas žemėlapis, bet idėja aiški.

                                    P.S. Šiaurės LT turi įprotį važiuoti į Rygą, "no matter what", kaip ir buvo minėta tai yra sadomazochizmas, keliaujant rajoniniais keliais.

                                    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.10.19, 23:25.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Skolintas žemėlapis, bet idėja aiški:

                                      Jei padarytu RB2 stoti KUN, tai is Vilniaus i KUN atsirastum greiciau, negu VNO

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                        Jei padarytu RB2 stoti KUN, tai is Vilniaus i KUN atsirastum greiciau, negu VNO
                                        Iš Vilniaus, tai iš kurios vietos? Geležinkelio stoties?
                                        Iš stoties iki VNO traukinys nuveža per 7 min, vargu ar iki KUN per tiek bet kokiu būdu pavyktų nukakti.
                                        Man praktiškai iš kito miesto galo iki VNO nuvažiuoti užtrunka 17-18 min, iki geležinkelio stoties apie 15 min. Tai kažin kaip čia pavyktų per tas likusias tris minutes nukeliauti iki KUN

                                        Comment


                                          Ziurint, kaip ir kur butu irengta RB stotis Vilniuje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X