Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Bet kame čia esminė priežastis? Aplinkiniai sparčiai auga, ekonominės recesijos dar nėra..
    Čia ir yra pagrindinė priežastis, aplinkiniai auga, nes turi Flag carrier, LCC tikslas kuo daugiau uždirbti pelno, jei tarkim iš skrydžio Vilnius - Londonas jie uždirba 100 Eur, bet iš kokio kito jie gali uždirbti 120 Eur, jie ten ir perkels. LCC resursai riboti, jie neima visų pelningų krypčių, o renkasi pelningiausias.
    Flickr

    Comment




      Būtent, nes flag carrier gali skraidyti ant 0 ar net į nedidelį minusą, jei netiesioginiai kaštai yra didesni, ar yra vystoma strategija.

      Parašė udrius Rodyti pranešimą

      irgi kvailas argumentas - ne skrydžiai lemia keleivių skaičių, bet keleivių skaičius lemia skrydžius. Jeigu norinčiu skristis bus 1000, o skrydžių tik 500, tie kiti 500 ras kitus būdus išskristi - kad ir per Rygą ar per Varšuvą ar netiesiogiai. Be to, London Dublin emigrantinės kryptys, kur srautai nemažės bent artimiausius 10 metų.
      Juokaujate ar nesuprantate, yra toks dalykas, kaip konkurencinis principas ir pozicijų laikymas. Sujungus oro uostus, kainos pašoktų, nes mokės, kad tik skristų, o visi kiti lėktuvai bus perkelti į rotacijas, kaip Londonas - Paryžius, kur skrydis trunka 2.5 karto trumpiau, o bilietas kainuoja brangiau, nei KUN-DUB.

      Kam pasakot tokias demagogijas, tarsi Lietuva būtų pasaulio traukos centras ir turim išsirikiavusią eilę už durų.

      Net mums artimi BT ir LOT neskuba atidarinėti krypčių tiesioginių iš Lietuvos, nes mes nesame mokūs vis dar.
      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.08.26, 14:29.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Siekiant sumažinti orlaivių manevravimo trukmę, iki 2021 m. planuojama įrengti vieną naują riedėjimo taką. Tai leis sutrumpinti laiką, reikalingą lėktuvams riedėti tarp šiaurinio perono bei kilimo ir tūpimo tako pradžios. Projekto vertė – 1,9 mln. eurų, iš jų numatomos ES fondų investicijos – 0,9 mln. eurų.

        Taip pat numatoma praplatinti ir pailginti šiuo metu esamą riedėjimo taką F. Dėl to sutrumpės nutūpusių ir pakilti besirengiančių orlaivių riedėjimo laikas. Šį projektą planuojama įgyvendinti 2020–2022 m. Bendra projekto vertė – 9,3 mln. eurų, iš jų 4,6 mln. eurų – planuojamos ES lėšos.

        Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...o-taku-pletra/ .

        Comment


          Parašė Edis Rodyti pranešimą
          Siekiant sumažinti orlaivių manevravimo trukmę, iki 2021 m. planuojama įrengti vieną naują riedėjimo taką. Tai leis sutrumpinti laiką, reikalingą lėktuvams riedėti tarp šiaurinio perono bei kilimo ir tūpimo tako pradžios. Projekto vertė – 1,9 mln. eurų, iš jų numatomos ES fondų investicijos – 0,9 mln. eurų.

          Taip pat numatoma praplatinti ir pailginti šiuo metu esamą riedėjimo taką F. Dėl to sutrumpės nutūpusių ir pakilti besirengiančių orlaivių riedėjimo laikas. Šį projektą planuojama įgyvendinti 2020–2022 m. Bendra projekto vertė – 9,3 mln. eurų, iš jų 4,6 mln. eurų – planuojamos ES lėšos.

          Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...o-taku-pletra/ .
          Naujas riedėjimo takas kuris kaip suprantu bus arba vietoj A arba šiauriau A, yra logiškas sprendimas kad nereikėtų daryti back-taxi dėl tų extra 215 metrų. Tačiau man įdomu kur jie planuoja pratesti F? Kad ruošiasi praplatinti, tai yra gerai? Nors 23m pločio puikiai užtenka B737/A320 (Min. 15m) ir TEORIŠKAI tokiem lėktuvam kaip B787/B767/A330 (Min. 23m, nors naujesniem A330Neo reikia min 25m) Pratesti į šiaurę ir sujungti su B kaip ir nėra logikos kadangi distancija tarp terminalo ir KTT vargiai sumažėtų, nebent oro uostas turi kažkokių planų sumažinti transita per L del ten esančių angarų ARBA tikisi didesnio tipo lėktuvų oro uoste, kadangi, jei teisingai suprantu riedėjimo tako L wingspan limitas yra 42,5m - per mažas plačiam wingspan. Jeigu visa tai yra tiesa, manau oro uostas turi ambicijų pritraukti heavy tipo lėktuvų į VNO.

          PS. Visi mano išvardinti lėktuvai B787/A350/A330 wingspan - 60m, B767 wingspan- 48m, turi didesnį wingspan negu leistinas 42,5m limitas naudotis L, kas reiškia net jeigu tie lėktuvai gali naudotis F taku, jie faktiškai į F patekti negali, kadangi kad patekti į F turi pirma pasinaudoti L kuriuo naudotis jie negali, gana kvaila situacija. Vienintelis variantas patekti į F būtų naudojant KTT tačiau tai yra visiškai nelogiška... Jeigu lėktuvas turi pakilti iš 01 KTT, heavy tipo lėktuvams reikia naudotis KTT kad pasiekti 01 pradžia, kas automatiškai užima KTT ir lėktuvai kilti arba leistis tuo metu negali. Mažuose oro uostuose tai nėra neįprasta pvz. Phuket, Shannon kur heavy tipo lėktuvai nėra dažnas reiškinys ir apskritai lėktuvai oro uoste nesileidžia kas 2min. yra tiesiog įprasta šiem heavy tipo lėktuvam naudoti KTT kad pasiekti KTT pradžią.

          PSS. Nesu tikras dėl limitų F dėl arti esamos tvoros, nors 23m pločio užtenka

          Comment

          Working...
          X