Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Bet kame čia esminė priežastis? Aplinkiniai sparčiai auga, ekonominės recesijos dar nėra..
    Čia ir yra pagrindinė priežastis, aplinkiniai auga, nes turi Flag carrier, LCC tikslas kuo daugiau uždirbti pelno, jei tarkim iš skrydžio Vilnius - Londonas jie uždirba 100 Eur, bet iš kokio kito jie gali uždirbti 120 Eur, jie ten ir perkels. LCC resursai riboti, jie neima visų pelningų krypčių, o renkasi pelningiausias.
    Flickr

    Comment




      Būtent, nes flag carrier gali skraidyti ant 0 ar net į nedidelį minusą, jei netiesioginiai kaštai yra didesni, ar yra vystoma strategija.

      Parašė udrius Rodyti pranešimą

      irgi kvailas argumentas - ne skrydžiai lemia keleivių skaičių, bet keleivių skaičius lemia skrydžius. Jeigu norinčiu skristis bus 1000, o skrydžių tik 500, tie kiti 500 ras kitus būdus išskristi - kad ir per Rygą ar per Varšuvą ar netiesiogiai. Be to, London Dublin emigrantinės kryptys, kur srautai nemažės bent artimiausius 10 metų.
      Juokaujate ar nesuprantate, yra toks dalykas, kaip konkurencinis principas ir pozicijų laikymas. Sujungus oro uostus, kainos pašoktų, nes mokės, kad tik skristų, o visi kiti lėktuvai bus perkelti į rotacijas, kaip Londonas - Paryžius, kur skrydis trunka 2.5 karto trumpiau, o bilietas kainuoja brangiau, nei KUN-DUB.

      Kam pasakot tokias demagogijas, tarsi Lietuva būtų pasaulio traukos centras ir turim išsirikiavusią eilę už durų.

      Net mums artimi BT ir LOT neskuba atidarinėti krypčių tiesioginių iš Lietuvos, nes mes nesame mokūs vis dar.
      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.08.26, 15:29.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Siekiant sumažinti orlaivių manevravimo trukmę, iki 2021 m. planuojama įrengti vieną naują riedėjimo taką. Tai leis sutrumpinti laiką, reikalingą lėktuvams riedėti tarp šiaurinio perono bei kilimo ir tūpimo tako pradžios. Projekto vertė – 1,9 mln. eurų, iš jų numatomos ES fondų investicijos – 0,9 mln. eurų.

        Taip pat numatoma praplatinti ir pailginti šiuo metu esamą riedėjimo taką F. Dėl to sutrumpės nutūpusių ir pakilti besirengiančių orlaivių riedėjimo laikas. Šį projektą planuojama įgyvendinti 2020–2022 m. Bendra projekto vertė – 9,3 mln. eurų, iš jų 4,6 mln. eurų – planuojamos ES lėšos.

        Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...o-taku-pletra/ .

        Comment


          Parašė Edis Rodyti pranešimą
          Siekiant sumažinti orlaivių manevravimo trukmę, iki 2021 m. planuojama įrengti vieną naują riedėjimo taką. Tai leis sutrumpinti laiką, reikalingą lėktuvams riedėti tarp šiaurinio perono bei kilimo ir tūpimo tako pradžios. Projekto vertė – 1,9 mln. eurų, iš jų numatomos ES fondų investicijos – 0,9 mln. eurų.

          Taip pat numatoma praplatinti ir pailginti šiuo metu esamą riedėjimo taką F. Dėl to sutrumpės nutūpusių ir pakilti besirengiančių orlaivių riedėjimo laikas. Šį projektą planuojama įgyvendinti 2020–2022 m. Bendra projekto vertė – 9,3 mln. eurų, iš jų 4,6 mln. eurų – planuojamos ES lėšos.

          Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...o-taku-pletra/ .
          Naujas riedėjimo takas kuris kaip suprantu bus arba vietoj A arba šiauriau A, yra logiškas sprendimas kad nereikėtų daryti back-taxi dėl tų extra 215 metrų. Tačiau man įdomu kur jie planuoja pratesti F? Kad ruošiasi praplatinti, tai yra gerai? Nors 23m pločio puikiai užtenka B737/A320 (Min. 15m) ir TEORIŠKAI tokiem lėktuvam kaip B787/B767/A330 (Min. 23m, nors naujesniem A330Neo reikia min 25m) Pratesti į šiaurę ir sujungti su B kaip ir nėra logikos kadangi distancija tarp terminalo ir KTT vargiai sumažėtų, nebent oro uostas turi kažkokių planų sumažinti transita per L del ten esančių angarų ARBA tikisi didesnio tipo lėktuvų oro uoste, kadangi, jei teisingai suprantu riedėjimo tako L wingspan limitas yra 42,5m - per mažas plačiam wingspan. Jeigu visa tai yra tiesa, manau oro uostas turi ambicijų pritraukti heavy tipo lėktuvų į VNO.

          PS. Visi mano išvardinti lėktuvai B787/A350/A330 wingspan - 60m, B767 wingspan- 48m, turi didesnį wingspan negu leistinas 42,5m limitas naudotis L, kas reiškia net jeigu tie lėktuvai gali naudotis F taku, jie faktiškai į F patekti negali, kadangi kad patekti į F turi pirma pasinaudoti L kuriuo naudotis jie negali, gana kvaila situacija. Vienintelis variantas patekti į F būtų naudojant KTT tačiau tai yra visiškai nelogiška... Jeigu lėktuvas turi pakilti iš 01 KTT, heavy tipo lėktuvams reikia naudotis KTT kad pasiekti 01 pradžia, kas automatiškai užima KTT ir lėktuvai kilti arba leistis tuo metu negali. Mažuose oro uostuose tai nėra neįprasta pvz. Phuket, Shannon kur heavy tipo lėktuvai nėra dažnas reiškinys ir apskritai lėktuvai oro uoste nesileidžia kas 2min. yra tiesiog įprasta šiem heavy tipo lėktuvam naudoti KTT kad pasiekti KTT pradžią.

          PSS. Nesu tikras dėl limitų F dėl arti esamos tvoros, nors 23m pločio užtenka

          Comment


            Įdomu, ar dėl nebeaugančio keleivių skaičius nebus koreguojami plėtros planai.

            Nulis procentų – tiek per devynis šių metų mėnesius pakito skrydžių ir keleivių skaičius Vilniaus oro uoste.

            Plačiau: https://www.vz.lt/paslaugos/2019/10/...#ixzz62c8ZR58z
            Flickr

            Comment


              Nebus

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                Nebus
                Gal bent jau kosminio dydžio naujo oro uosto Elektrėnuose idėjos bus atsisakyta.
                Flickr

                Comment


                  Nebus

                  Comment


                    Matyt, i Ryga daugelis persimeta

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      tai 2023 atidarius nauja oro uostą Elektrėnuose nebūtų 8 mln. keleivių.
                      Jau kelinta karta matau forume pranesyma apie Elektrenu "kosmodroma" bet niekas taip man ir nepasake bei neparode zemelapyje kur gi tiksliai ji nori statyti bei svarbiausia - kaip bus isdestytos nutupimo/pakilimo takai. Ten gi vien kalvos visur! Is vienos puses aisku butu malonu pesciom arba su vietiniu mikroautobusu i terminala atvykti, bet gal eina velniop triuksmas bei lektuvai virs galvu. Man ir dabar patogu i/is VLN bei KNS nuvaziuoti. Kol stoves Elektrenu kaminai - jokio aerouosto salia negali buti - reikia neleisti ju griauti!
                      Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 10:37.

                      Comment


                        Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                        Jau kelinta karta matau forume pranesyma apie Elektrenu "kosmodroma" bet niekas taip man ir nepasake bei neparode zemelapyje kur gi tiksliai ji nori statyti bei svarbiausia - kaip bus isdestytos nutupimo/pakilimo takai. Ten gi vien kalvos visur!
                        Sorry už OT, bet aplink VNO dar didesnės kalvos, net pats takas kalvotas.

                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Sorry už OT, bet aplink VNO dar didesnės kalvos, net pats takas kalvotas.
                          Juokai juokais , bet gal kas visgi atsakis i mano klausima del tiksliosios vietos? Pagrindinis salies aeroustas, nors ir hipotetiskai planuojamas tai ne prekybinio tinklo sandelis. Vietiniai gyventojai turi teise zinoti kur, kaip bei kada
                          Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 10:45.

                          Comment


                            Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                            Juokai juokais , bet gal kas visgi atsakis i mano klausima del tiksliosios vietos?
                            Atsakymas labai paprastas, tokių vietų labai daug, kaip ir pvz. čia šalia geležinkelio linijos.

                            https://www.google.com/maps/@54.8033...7i13312!8i6656
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Atsakymas labai paprastas, tokių vietų labai daug, kaip ir pvz. čia šalia geležinkelio linijos.
                              https://www.google.com/maps/@54.8033...7i13312!8i6656
                              tokius "pasiulimus" prasyciau paciam pateikti "po langais". mano tevams isvys neimanoma bus gyventi del triuksmo bei namas pavojingoje vietoje atsidurs nes ant kalvos randasi. gal tu mano tevams kompensacija mokesi? Dar aviakatastrofu mums Elektrenuose betruko! Einu is kacapu uzsisakineti MPADS, senobinio SA-7 Grail turi pakakt!

                              O jai rimtai - aerouostas tai kaip auksciau minejau - ne prekybinio tinklo sandelis. Tokie dalykai turi but derinami su vietiniais gyventojais.
                              Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 11:44.

                              Comment


                                Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                                tokius "pasiulimus" prasyciau paciam pateikti "po langais". mano tevams isvys neimanoma bus gyventi del triuksmo bei namas pavojingoje vietoje atsidurs nes ant kalvos randasi. gal tu mano tevams kompensacija mokesi? Dar aviakatastrofu mums Elektrenuose betruko! Einu is kacapu uzsisakineti MPADS, senobinio SA-7 Grail turi pakakt!

                                O jai rimtai - aerouostas tai kaip auksciau minejau - ne prekybinio tinklo sandelis. Tokie dalykai turi but derinami su vietiniais gyventojais.
                                Kuomet nuspręs, jog bus statoma Elektrėnuose, tada ieškos sklypo, bet pirminė idėja buvo tarp Vievio ir Elektrėnų, truputį arčiau pastarųjų.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Kuomet nuspręs, jog bus statoma Elektrėnuose, tada ieškos sklypo, bet pirminė idėja buvo tarp Vievio ir Elektrėnų, truputį arčiau pastarųjų.
                                  Kazkokia nesamone tarp Vievio ir Elektrenu kad statyti aerouosta reik nerealios apimties zemes darbu. As tas vietoves puikiai zinau nes paaugulysteje ten viska isvaiksciojau ten ladsaftas kaip skalbymo lenta.
                                  Ir kurioje A1 puseje pietineje ar siaurineje?
                                  Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 15:57.

                                  Comment


                                    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                                    Kazkokia nesamone tarp Vievio ir Elektrenu kad statyti aerouosta reik nerealios apimties zemes darbu. As tas vietoves puikiai zinau nes paaugulysteje ten viska isvaiksciojau ten ladsaftas kaip skalbymo lenta.
                                    Ir kurioje A1 puseje pietineje ar siaurineje?
                                    Šiaurinėje, bet kaip ir minėjau, tai labai seni, nepriklausomybės aušros, laikus menantys planai.

                                    Dėl garso abejojų ar Elektrėnai girdėtų kažką, ypač jei būtų palikta orientacija rytai-vakarai.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Šiaurinėje, bet kaip ir minėjau, tai labai seni, nepriklausomybės aušros, laikus menantys planai.
                                      Dėl garso abejojų ar Elektrėnai girdėtų kažką, ypač jei būtų palikta orientacija rytai-vakarai.
                                      Siaurineje ... igrusti ta aerouosta tarp A1 bei kelio 4728 ? Azuolynai -Streipunai- Zebertonys? Del garso tai tu Tamsta visiskai klisti, musu Sabaliskese gelezinkelis kartais girdisi nors iki jo kokie 4-5 kilometrai jai ziureti tiesiai.
                                      Gal verta sukurti tema - Elektrenu tarpplanetinis kosmodromas?
                                      Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 17:01.

                                      Comment


                                        Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                                        Siaurineje ... igrusti ta aerouosta tarp A1 bei kelio 4728 ? Azuolynai -Streipunai- Zebertonys? Del garso tai tu Tamsta visiskai klisti, musu Sabaliskese gelezinkelis kartais girdisi nors iki jo kokie 4-5 kilometrai jai ziureti tiesiai.
                                        Gal verta sukurti tema - Elektrenu tarpplanetinis kosmodromas?
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė ZYKLON-B
                                          Ir taip per pastaruosius 10 metu Lietuvoje puse misko iskyrto...
                                          Tad tikėkimės, kad nestatys. Kad bus priimtas normalus VNO plėtros planas, o KUN vystis Cargo, lėktuvų aptarnavimo bei atostogų kryptis.

                                          Tiesą pasakius, nematau nei vienos priežasties šiai dienai, kam reikalingas naujas oro uostas.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X