Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Teisingai sakai - KUN yra nereikalingas balastas.
    Teisingai sakai - Vilniaus oro uostą reikia kuo skubiau uždaryti, nes tarnauja tik vienam miestui. O jei rimtai reikia uždaryti visus oro uostus ir statyti naują. Kuo ilgiau neieškosime problemų sprendimų tuo bus blogiau.

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą

      Teisingai sakai - Vilniaus oro uostą reikia kuo skubiau uždaryti, nes tarnauja tik vienam miestui. O jei rimtai reikia uždaryti visus oro uostus ir statyti naują. Kuo ilgiau neieškosime problemų sprendimų tuo bus blogiau.
      Tas naujas oro uostas Žiežmariuose aptarnautų mažiau keleivių nei dabartiniai 3 kartu sudėjus, plius būtų visiems nepatogioje vietoje.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Tas naujas oro uostas Žiežmariuose aptarnautų mažiau keleivių nei dabartiniai 3 kartu sudėjus, plius būtų visiems nepatogioje vietoje.
        Pagrįskite prašau savo teiginį?

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Pagrįskite prašau savo teiginį?
          Ir į VNO, ir į KUN galima atvažiuoti paprastu miesto autobusu (kaina iki 1€). Kiek kainuos Žiežmariai Express? - ne mažiau 10€.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Ir į VNO, ir į KUN galima atvažiuoti paprastu miesto autobusu (kaina iki 1€). Kiek kainuos Žiežmariai Express? - ne mažiau 10€.
            Juo labiau, kad ir greičiau. Kam važiuoti kokias 45 minutes į oro uostą vidury niekur (prieš tai dar važiavęs į autobusų stotį) kai gali važiuoti 15 minučių?
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Ir į VNO, ir į KUN galima atvažiuoti paprastu miesto autobusu (kaina iki 1€). Kiek kainuos Žiežmariai Express? - ne mažiau 10€.
              Ir ?? Sunku nuvaziuoti? Niekinis argumentas

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Ir ?? Sunku nuvaziuoti? Niekinis argumentas
                Kodėl? Kaip tik labai svarbus. Ir dar plius, kad naujo oro uosto niekam nereikia, nes jie jau yra ir geresnėse vietose. Maximum ko reikia, tai terminalus sutvarkyti/naujus pastatyti.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Ir ?? Sunku nuvaziuoti? Niekinis argumentas
                  Dabartinis VNO (ar KUN) privalumas ir yra tas, kad oro uostas yra labai arti miesto, todėl Vilnius (na, arba Kaunas) tampa konkurencingu kovoje dėl užsienio turistų, kaip puikus destination’as savaitgalinėms kelionėms. Ką duos oro uosto perkėlimas 50km ? Užsieniečiai nesirinks Lietuvos, kaip savaitgalinės krypties dėl to, kad nuvykimas/išvykimas nuo oro uosto iki paties miesto užims pernelyg daug laiko lyginant su visos kelionės trukme, taip pat bus pernelyg brangus.

                  O jūs, išvis, turit bent vieną argumentą UŽ oro uostų perkėlimą ?

                  Comment


                    Apskritai kelionių eksperto Udriaus argumentus reikėtų vertinti tokiame lygyje, kaip ir googliaus. Jis vis išlenda iš krūmų, dažniau per rinkimus pagiedoti koks Kubilius blogas ir kartais ant Vilniaus pastumti. Paskutinis bajeris buvo, kai turizmo ekspertas sukritikavo Vilniaus G reklamą ir kaip argumentą, kad ką tik pasirodžiusi reklama yra nevykusi, pateikė kažkokius senus Vilniaus turizmo statistikos duomenis. Apie ką galima diskutuoti, kai esmė yra ne tikrovė, o fantazijos, kurią norint pagrįsti faktai yra belenkaip pritempiami, iš serijos 'gi matosi, kad žemė plokščia'.

                    Comment


                      Įdomu, ar kas nors skaitė tą susisiekimo ministerijos gautą nepriklausomą studiją, kurią pristatė Masiulis, kurioje rekomenduojama po 10 metų vis dėlto statyti naują oro uostą prie Žiežmarių ir uždaryti VNO/KUN? Būtų įdomu sužinoti, kokia logika jie rėmėsi. Žiniasklaidoje akcentavo didelį triukšmą miesto gyventojams, bet ir dabar tie lėktuvai prie manęs Antakalnyje skraido ir problemų jokių. Namuose Salininkuose situacija daug blogesnė, bet paprasčiau turbūt tas žemes išpirkti ir praplėsti oro uosta, o ne dėl tų gyventojų visiems skraidyti per Žiežmarius. Kad udrius palaiko šitą variantą rodo, kad tai bloga mintis ir yra nenulinė tikimybė, kad tą nepriklausomą studiją užsakė Kremlius

                      Comment


                        Parašė neamos Rodyti pranešimą
                        Įdomu, ar kas nors skaitė tą susisiekimo ministerijos gautą nepriklausomą studiją, kurią pristatė Masiulis, kurioje rekomenduojama po 10 metų vis dėlto statyti naują oro uostą prie Žiežmarių ir uždaryti VNO/KUN?
                        Jo mintis buvo, kad 2022m, matysim tikresni apkrovos vaizda ir tuomet bus ieskomas planas B. Esme - planui B but pasiruosiam. Bet apie jokius sprendimus nejo net kalba.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          Apskritai kelionių eksperto Udriaus argumentus reikėtų vertinti tokiame lygyje, kaip ir googliaus. Jis vis išlenda iš krūmų, dažniau per rinkimus pagiedoti koks Kubilius blogas ir kartais ant Vilniaus pastumti. Paskutinis bajeris buvo, kai turizmo ekspertas sukritikavo Vilniaus G reklamą ir kaip argumentą, kad ką tik pasirodžiusi reklama yra nevykusi, pateikė kažkokius senus Vilniaus turizmo statistikos duomenis. Apie ką galima diskutuoti, kai esmė yra ne tikrovė, o fantazijos, kurią norint pagrįsti faktai yra belenkaip pritempiami, iš serijos 'gi matosi, kad žemė plokščia'.
                          Guglius yra pamirses istorikas, o udrius eilinis medkirtys, ale verslynkas ar kas ten, net neidomu. Kaip Bartkus sake - pats didziausias musu oro uosto privalumas - jo artima dislokacija. PLQ vadovas minejo, kad sie metai nera nuostolingi, pritraukiami turistai is Dortmundo, bandys pritraukt is Hamburgo, skaicius gali siekt 400k 2020m. Tai tie patys turistai, kurie is jokiu Ziezmariu nesivilktu i Palanga ir zinoma, savo euru miestui nepalikinetu. Vargu bau. Skaiciuot reik ir pridetine verte miestui, ne tik atsipirko-neatspirko.

                          Comment


                            Nepamirškit vieno fakto, kad daugelis VNO ir KUN krypčių dubliuojasi. Tai yra jei 2022 VNO būtų 6 mln keleivių, o KUN 2 mln. tai 2023 atidarius nauja oro uostą Elektrėnuose nebūtų 8 mln. keleivių.

                            Nes vietoje 6 savaitinių skrydžių į Tel Avivą, būtų 4-5, tas pats ir su London, ir Dublin ir t.t.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                              Apskritai kelionių eksperto Udriaus argumentus reikėtų vertinti tokiame lygyje, kaip ir googliaus. Jis vis išlenda iš krūmų, dažniau per rinkimus pagiedoti koks Kubilius blogas ir kartais ant Vilniaus pastumti. Paskutinis bajeris buvo, kai turizmo ekspertas sukritikavo Vilniaus G reklamą ir kaip argumentą, kad ką tik pasirodžiusi reklama yra nevykusi, pateikė kažkokius senus Vilniaus turizmo statistikos duomenis. Apie ką galima diskutuoti, kai esmė yra ne tikrovė, o fantazijos, kurią norint pagrįsti faktai yra belenkaip pritempiami, iš serijos 'gi matosi, kad žemė plokščia'.
                              Ale tu matai kaip čia yra . Tuo tarpu Keliauk Lietuvoje rašo:
                              "Vis dar atsiliekame nuo Latvijos ir Estijos. „Užsienio turistų augimas – itin optimistinis ir remdamiesi pirmojo metų pusmečio skaičiais galime prognozuoti, kad šitie metai bus labai geri, tačiau pagal užsienio turistų skaičių mes vis dar atsiliekame nuo regiono kaimynų. Latvijoje ir Estijoje užsienio turistų yra daugiau, tiek absoliučiais skaičiais, tiek skaičiuojant tūkstančiui gyventojų. Jei ir toliau Lietuvos užsienio turistų skaičius augs esamu lygiu, latvius pavysime 2024, o estus 2030 metais. Jeigu norime pavyti greičiau, turime visi kartu vystyti turizmo infrastruktūrą, tiksliau skaičiuoti atvykstančius turistus bei vykdyti tikslią ir efektyvią šalies turizmo rinkodarą,”- teigia Nacionalinės turizmo skatinimo agentūros “Keliauk Lietuvoje” direktorius Dalius Morkvėnas."

                              https://www.lithuania.travel/lt/news...rEt50.facebook

                              Apie tai rašiau bene prieš 3 metus. Pas kažką matyt žirafos kaklas. Įsikalkite į savo durną galvą - kad būtų turistų , reikia kad būtume įdomūs, o ne kad būtų skrydžių. Jeigu tapsime įdomūs - skrydžiai patys pasipils. Iš kitos pusės ... Man tikrai reikia vežti turistus į Lietuvą, kai turiu darbo Lenkijoje, Vokietijoje, Suomijoje, Rusijoje, Baltarusijoje? Kai man moka už žinias ir patirtį?

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                Nepamirškit vieno fakto, kad daugelis VNO ir KUN krypčių dubliuojasi. Tai yra jei 2022 VNO būtų 6 mln keleivių, o KUN 2 mln. tai 2023 atidarius nauja oro uostą Elektrėnuose nebūtų 8 mln. keleivių.

                                Nes vietoje 6 savaitinių skrydžių į Tel Avivą, būtų 4-5, tas pats ir su London, ir Dublin ir t.t.
                                irgi kvailas argumentas - ne skrydžiai lemia keleivių skaičių, bet keleivių skaičius lemia skrydžius. Jeigu norinčiu skristis bus 1000, o skrydžių tik 500, tie kiti 500 ras kitus būdus išskristi - kad ir per Rygą ar per Varšuvą ar netiesiogiai. Be to, London Dublin emigrantinės kryptys, kur srautai nemažės bent artimiausius 10 metų.

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                  irgi kvailas argumentas - ne skrydžiai lemia keleivių skaičių, bet keleivių skaičius lemia skrydžius. Jeigu norinčiu skristis bus 1000, o skrydžių tik 500, tie kiti 500 ras kitus būdus išskristi - kad ir per Rygą ar per Varšuvą ar netiesiogiai. Be to, London Dublin emigrantinės kryptys, kur srautai nemažės bent artimiausius 10 metų.
                                  Tu esi iš vis lėktuvu skridęs ar bent jau lėktuvą savom akim matęs?

                                  Papasakosiu, kaip aš planuoju keliones: atsidarau Google Flights, pasirenku, kad rodytų visus skrydžius iki pvz. 100 Eur ir taip issirenku kur keliausiu. Prieš mėnesį skridau į Izraelį, jei skrydžių į Izraelį nebūtų buvę, ten tikrai nebūčiau autobusu ar jungiamaisiais skrydžiais keliavęs ir palikęs ten savo pinigų. Vietoj to būčiau pasirinkęs kitą kryptį, kur galiu pigiai ir patogiai nuskristi. Į oro uostus, kaip Paris-Beauvais taip pat stengiuos neskraidyti, nes visiškai jokio kaifo po 2 valandų lėktuve dar dvi valandas kratytis autobusu 100 kilometrų. Ir taip keliauju ne aš vienas, o daugybė turistų iš viso pasaulio.

                                  Jei mes ir norim "Centrinio" oro ousto visai lietuvai, tai jį reikia daryti plečiant Karmėlavos infrasktruktūrą ir padarant maksimaliai patogų ir greitą susisiekima so oro uostu traukiniais iš kiek įmanoma daugiau Lietuvos miestų be jokių pavežėjimų autobusais. Pvz. Vilnius-Kauno Oro Uostas traukiniu turi būti nedaugiau 30min. ir pan.

                                  Kad norėtum oro uosto Žiežmariuose ar Elektrėnuose, turi arba tuose miestuose gyventi arba būti mazochistu.
                                  Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2019.08.26, 09:48.

                                  Comment


                                    DUB, kaip emigrantinė kryptis savo piką jau senokai praėjo ir po truputį krenta toliau.

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                      Aišku, skraidyti į įvairius oro uostus yra gerai, bet, mano nuomone, didžiulis trūkumas susisiekimo su Londonu prasme - skrydžio į Heathrow ar Gatwicko oro uostus nebuvimas. Visgi Londonas - tai ne tik verslininkų ar emigrantų kryptis, tai ir svarbus persėdimų taškas, o, neturint skrydžių į didžiausius UK oro uostus, jungiąmųjų kelionių potencialas neišnaudojamas.
                                      Apskritai su UK susisiekimas tragiškas apart Luton ir Stansted, reikėtų dar tiesioginio į Mančesterį.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                        Apskritai su UK susisiekimas tragiškas apart Luton ir Stansted, reikėtų dar tiesioginio į Mančesterį.
                                        Neturint Flag carrier toks ir liks, dabar net LCC jau mažina apsukas, nes savo lėktuvams randa pelningesnių krypčių, dėl ko krenta keleivių skaičius...
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Neturint Flag carrier toks ir liks, dabar net LCC jau mažina apsukas, nes savo lėktuvams randa pelningesnių krypčių, dėl ko krenta keleivių skaičius...
                                          Bet kame čia esminė priežastis? Aplinkiniai sparčiai auga, ekonominės recesijos dar nėra..

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X