Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Į miesto pusę sunkiai, nes per arti sankryžos. Ten ta aikštelė bus su pakeliamais užtvarais ko gero, tai susidarys eilutės. Jeigu eilutė susidarys sankryžoje - blogai. Tada reikėtų vistiek kelt aukščiau. Tik, aišku, galima būtų sukeisti vietomis su pėsčiųjų taku ir pravažiavimą daryt aikštelėje.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Į miesto pusę sunkiai, nes per arti sankryžos. Ten ta aikštelė bus su pakeliamais užtvarais ko gero, tai susidarys eilutės. Jeigu eilutė susidarys sankryžoje - blogai. Tada reikėtų vistiek kelt aukščiau. Tik, aišku, galima būtų sukeisti vietomis su pėsčiųjų taku ir pravažiavimą daryt aikštelėje.
      Būtent. Tie įvažiavimai prailginti, kad neužsikimštų sankryža. Jau dabar didesnio skrydžių piko metu, ten eismas visiškai paralyžuotas, nes važiuojantys į aikštelę ir sustojantys prie užtvaro visiškai užkiša sankryžą visomis kryptimis.

      Comment


        Apie Vikingų g. tiesioginę jungtį (pratęsimą) su oro uostu jau užmiršta?

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Rekonstravimas pristatant?
          Viskas priklauso nuo to kaip dokumentuose viskas suforminta. "priestatas" gali būti ir naujas statinys ir seno statinio rekonstrukcijos dalis.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Apie Vikingų g. tiesioginę jungtį (pratęsimą) su oro uostu jau užmiršta?
            Nepamiršta, bet jis atrodė ir atrodo taip. Suprantu, kad turės atsirasti baigus vystyti VNO verslo ir prekybos parką

            Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-08-10 215904.jpg
Views:	1
Size:	89,7 kB
ID:	1741265

            Comment


              maŽĖjantis keleiviŲ skaiČius vilniaus oro uoste. Ar verta panikuoti?

              vilniaus oro uoste du mėnesius iš eilės keleivių skaičius mažėja. Berods, tokios situacijos nebuvo bene nuo 2011 metų. Šį kartą paanalizuosiu tik dviejų mėnesių laikotarpį (birželį ir liepą): Toks trumpas laikotarpis ne visada leidžia įžvelgti ilgalaikes tendencijas, tačiau kai situacija tokia drastiškai pasikeitųsi, tikslas yra suprasti, kas vyksta ir ko laukti toliau.

              2019 m. Birželio mėnesį vilniaus oro uostas aptarnavo 470 712 keleivių, kai prieš metus tą patį mėnesį – 480 403. T. Y., šiemet keleivių pervežta 2% mažiau. Birželio mėnesį reguliariaisiais skrydžiais skridusių skaičius mažėjo 1,3%, o užsakomaisiais – 5%.

              2019 m. Liepos mėnesį vilniaus oro uostu pasinaudojo 448 545 keleiviai, kai prieš metus – 478 933 keleiviai. Aptarnautų klientų skaičius sumažėjo net 6,4%. Liepą reguliariaisiais skrydžiais keliautojų sumažėjo 4,7%, o užsakomaisiais – jau net 14,7%.

              Kas darosi? Ar tai beprasidenčios krizės pranašas?

              Aplinkiniuose oro uostuose keleivių skaičius auga. Kauno oro uoste pirmaisiais dviem vasaros mėnesiais keleivių srautas išaugo 13,3%. Rygos oro uoste – 9,6% (minsko ten apie 20%, bet atskira kalba).

              Ar keleivių srautas iš vilniaus oro uosto keliasi į kauno oro uostą? Iš dalies, tačiau suminis skaičius yra mažėjantis. Birželio-liepos mėnesiais kauno oro uosto keleivių srautas paaugo 25,6 tūkst. Keleivių, kai per tą laiką vilniaus oro uostas neteko 40 tūkst. Keleivių.

              Tai kas vyksta?

              Mano vertinimu, vilniaus oro uostas tapo dviejų išorinių rinkos veiksnių įkaitu – „wizz air“ sprendimo mažinti apsukas lietuvoje bei didžiųjų lietuvos kelionių organizatorių pasiūlos mažinimu.
              Flickr

              Comment


                Del Wizz tenka sutikti. Neliko reiso į Varšuvą, kuris pernai buvo kelis kartus per savaitę. Taip pat neliko jungčių su Švedija. Abiem kryptimis dalį srauto sudarė persėdimai.

                Comment

                Unconfigured Ad Widget

                Collapse
                Working...
                X