Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aviacijos atsigavimas dar nėra prasidėjęs, o 2020 m. keleivių skaičius Lietuvos oro uostuose buvo sumažėjęs 72 proc., sako Lietuvos oro uostų Aviacinių paslaugų skyriaus vadovas Aurimas Stikliūnas. 2021 m. planuojama atkurti apie 50 proc. įprasto (priešpandeminio) mėnesinio keleivių srauto, skrydžiams pritraukti skirta apie 10 mln. eurų.

    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...egu-iki-krizes
    Situacija iki šios dienos vis dar yra įtempta. Aplinkybės tikrai nėra tokios, kad būtų galima sakyti, jog atsigavimas prasidėjo. Aviacija vis dar yra nuosmukyje. Europoje vykdoma tik apie 20 proc. iki pandemijos buvusių skrydžių, o keleivių srautas siekia tik 10–15 proc. iki tol buvusio“, – sako Lietuvos oro uostų atstovas A. Stikliūnas.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Bugas, Freebird ar Smartwings net neturi tokių lėktuvų, kurie iki Niujorko nuskristų.
      Pas juos ten kažkas sistemoje grybauja... Kovo 11d rodė švieslentės jog Wizzair skrenda į Hiustoną
      - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
      - Rusija su Amerika kariauja.
      - Ir ką, kaip ten reikalai?
      - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
      - O amerikiečiai?
      - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

      Comment


        Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
        Gal galit paaiškint iš kur čia tiek New York'o?
        Gal testuoja savo naują informavimo sistemą?

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          „Mitnija“ ir Lietuvos oro uostai nutraukė 25 mln. Eur vertės sutartį https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...vertes-sutarti
          Negali būti susiję su pasikeitusia Susisiekimo ministerijos pozicija dėl naujo oro uosto tarp Vilniaus ir Kauno vystymo? Skuodis ir Lietuvos oro uostai teigia, kad priežastis grynai finansinė ir ieškoma naujų finansavimo šaltinių. Bet jeigu VNO lieka pagrindiniais šalies oro vartais, reikės rimtesnės plėtros, nei išvykimo terminalas. Pandemija leidžia laimėti mažiausiai porą metų iki kol srautai vėl ims augti ir parengti normalų projektą.

          Comment


            Gal klystų - pataisykit, bet VNO turėjo būti dalininkas ir kaip supratau dėl sumažėjusių skrydžių yra kritusios jų pajamos ir jie nebegali prisidėti tokia dalimi, kokia planuota.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė kutas Rodyti pranešimą
              Negali būti susiję su pasikeitusia Susisiekimo ministerijos pozicija dėl naujo oro uosto tarp Vilniaus ir Kauno vystymo? Skuodis ir Lietuvos oro uostai teigia, kad priežastis grynai finansinė ir ieškoma naujų finansavimo šaltinių. Bet jeigu VNO lieka pagrindiniais šalies oro vartais, reikės rimtesnės plėtros, nei išvykimo terminalas. Pandemija leidžia laimėti mažiausiai porą metų iki kol srautai vėl ims augti ir parengti normalų projektą.
              Užsižioplinau ir pamiršau vakar įkelti

              M.Skuodis: su EK deramasi dėl 28 mln. eurų oro uostams

              Vyriausybė derasi su Europos Komisija dėl 28 mln. eurų paramos Vilniaus oro uosto naujo keleivių terminalo statybai ir Palangos oro uosto kilimo-tūpimo tako rekonstrukcijai, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.

              Jis BNS teigė apgailestaujantis, kad dėl lėšų trūkumo Lietuvos oro uostams teko nutraukti 25 mln. eurų (be PVM) vertės naujo Vilniaus oro uosto terminalo statybos sutartį su bendrove „Mitnija“. Pasak jo, tiek Vilniaus, tiek Palangos oro uostų projektai yra tarp artimiausių prioritetų.

              „Apgailestaujame dėl tokios situacijos Vilniaus oro uoste rangovui nutraukus sutartį. (...) Neabejojame, kad finansavimas Vilniaus oro uosto terminalo statybai bus užtikrintas, tam dedame daug pastangų“, – komentare BNS sakė ministras. „Tikiuosi, kad Vilniaus oro uostas neužtruks su naujo rangovo pirkimo paskelbimu ir tikimės patikimo rangovo, kuris laiku įgyvendins ir užbaigs terminalo statybą“, – pridūrė jis.

              Laiku negavus būtino finansavimo, Lietuvos oro uostai ir statybų bendrovė „Mitnija“ sutarė nutraukti naujo Vilniaus oro uosto terminalo statybos sutartį. „Mitnijos“ vadovas Julius Gendvilis teigė apgailestaujantis, jog įmonė turi atsisakyti terminalo statybos.

              Anot Lietuvos oro uostų vadovo Mariaus Gelžinio, jau iš pernai suteiktos 70 mln. eurų Šiaurės investicijų banko (ŠIB) paskolos gali būti finansuojama 65 proc. projekto vertės, tačiau dėl likusios sumos laukiama Vyriausybės sprendimo.

              Sausio pabaigoje skelbta, jog Palangos oro uosto kilimo-tūpimo taką už 16,5 mln. eurų rekonstruos Latvijos bendrovė „A.C.B.“.

              Comment


                Vasaros sezono VNO maršrutai
                https://www.ltou.lt/lt/ziniasklaidai...ik-40-marsrutu

                Keliaujantiems verslo tikslais, pagal dabartinius oro bendrovių planus, nuo balandžio bus sudarytos galimybės skristi į Briuselį („Brussels Airlines“), Stokholmą („SAS - Scandinavian Airlines“), o nuo kovo mėnesio pabaigos ir į verslo atstovams svarbius miestus – Oslą („airBaltic“), Miuncheną („airBaltic“), Kijevą („Ukraine International Airlines“, „Ryanair“), Dortmundą („Wizz Air“).

                Atostogų krypčių išsiilgusiems žmonėms sostinės oro vartai pasiūlys populiarius maršrutus Europos žemyne ir už jo ribų. Nuo kovo mėnesio pabaigos oro bendrovė „Ryanair“ skraidins į Milaną, nuo balandžio pabaigos iš Vilniaus oro uosto bus galima skristi į vieną seniausių Kipro miestų Larnaką, o egzotiškų atostogų norintiems keliautojams bus siūlomas maršrutas į Kutaisi miestą Gruzijoje.

                Vilniaus oro uoste jau startavo ir dar startuos papildomi skrydžiai populiariomis poilsinėmis kryptimis (užsakomieji skrydžiai). Be šiuo metu jau vykstančių ir lietuvių pamėgtų kelionių į Tenerifės salą, vyksta skrydžiai į populiarius Egipto kurortus Hurgadą ir Šarm aš Šeichą. Suplanuoti skrydžiai taip pat ir į kitą Egipto kurortą Marsa Alamą. Jau startavo „Itaka Lietuva“ skrydžiai į Madeirą.

                Nuo balandžio mėnesio bus sudarytos galimybės atostogoms tokiuose Turkijos kurortuose kaip Alanija (vykdys „Novaturas“) ir Antalija („Tez Tour“, „Tiketa Tour“ ir „Novaturas“).
                Click image for larger version  Name:	2005_85c1e09e32e5c3d9c6fc7ac330aebf1b.jpg Views:	0 Size:	171.9 KB ID:	1873634

                Comment


                  Menas Vilniaus oro uosto stovėjimo aikštelėje: kviečia panirti į meną neišlipus iš automobilio
                  Meno išsiilgusius tapytojas Ramūnas Dagys nuo kovo 27–osios vakaro kvies į parodą „Miražas“, kuri bus surengta neįprastoje menininkams erdvėje - daugiaaukštėje stovėjimo aikštelėje Vilniaus oro uoste. Pasinerti į dailininko meno kūrinius bus galima neišlipus iš automobilio.

                  Visą mėnesį (iki balandžio 27-osios) R.Dagio tapybos darbus bus galima išvysti „Unipark“ P4 ilgalaikės stovėjimo aikštelės 6-ajame aukšte. Menininko paveikslai iš jo dirbtuvių buvo perkelti ir pritaikyti ypatingai ekspozicijos vietai: išdidinti taip, kad būtų patogu juos apžiūrėti net sėdint automobilyje.

                  Bilietu į parodą taps 2,5 euro mokestis už automobilio stovėjimą įvažiuojant į „Unipark“ aikštelę prie sostinės oro uosto. Paroda atidaroma kovo 27 d. 19 val. Ji veiks iki balandžio 27 d. Planuojama, kad vėliau paroda bus perkelta į vieną iš sostinės Santariškių rajone esančių „Unipark“ stovėjimo aikštelių.

                  Comment


                    Flight schedule for the summer will bring back the favourite destinations of Estonians
                    Duringthe summer season also a Ryanair flight from Tallinn to London, an airBaltic flight to Vilnius and a SAS flight to Copenhagen will be added.
                    Estų sąrašas straipsnyje. Ką jie planuoja turėti ko nenupaišė mūsiškiai iš Vilniaus: Malaga, Maskva, Lvovas, Viena, Atėnai, Charkovas, neaiškus Dublinas (VNO puslapyje parašyta, kad planuojama ir iš Vilniaus, bet pranešime viršuje jau nebeliko) nu ir nesustabdytas Helsinkis.

                    Dortmund Airport presents summer flight schedule
                    Tarp Dortmundo ir Lietuvos tik VNO, bet yra identiškas jų krypčių sąrašas pateikiamas.
                    Paskutinis taisė bato_usai; 2021.03.29, 21:14.

                    Comment


                      Vyriausybė blokavo „Avia Solutions Group“ plėtrą Vilniaus oro uoste

                      Vyriausybė blokavo aviacijos verslo grupės „Avia Solutions Group“ planus plėsti angarą Vilniaus oro uoste dėl rizikos nacionaliniam saugumui, penktadienį patvirtino Vyriausybės atstovai.

                      „Vyriausybės sprendimas priimtas. Vyriausybė patvirtino komisijos išvadą“, – BNS penktadienį sakė premjerės patarėjas nacionalinio saugumo klausimais Kęstutis Lančinskas. Jo teigimu, toks sprendimas priimtas anksčiau šį mėnesį.

                      Comment


                        Pandemija kartais atneša ir gerų dalykų, SAS į Vilnių pradėjo skraidyti vietoje senų nurašytų kibirų CRJ-900 naujais A320neo (panašiai kaip ir airBaltic vietoje Q400 dabar skraido naujais A220).



                        https://www.facebook.com/LithuanianP...31972846869831
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Pandemija kartais atneša ir gerų dalykų, SAS į Vilnių pradėjo skraidyti vietoje senų nurašytų kibirų CRJ-900 naujais A320neo (panašiai kaip ir airBaltic vietoje Q400 dabar skraido naujais A220).
                          Bent jau Stokholmo reisu skraidė vos kelių metų senumo CRJ wet-lease'inti iš CityJet. Labai patogus, tylus lėktuvas su 2+2 sėdėjimu, man asmeniškai labiau patiko nei SAS A320 (ne neo, su SAS 320neo neteko skristi).

                          Comment

                          Working...
                          X