Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip čia taip? Taigi takas per trumpas dideliems lėktuvams
    Smulkaus oro uosto su trumpu taku kompleksai: didžiuotis užsukančiais dideliais lėktuvais .
    Patys didžiausi turbūt neprikraunami maksimaliai. Tada užtenka ir trumpesnio tako.

    Comment


      Kuo toliau tuo mažiau bus populiarūs patys didžiausi lėktuvai su pvz Airbus A321XLR atsiradimu. Todėl ir ilgų takų poreikis mažės mažiems oro uostams.

      Comment


        Pristatytas patikslintas oro uosto rekonstrukcijos projektas (vizualizacijos)

        Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...izualizacijos/ .

        Comment


          Aš teisingai suprantu, kad pagrindinis šalies oro uostas yra ant tiek nereikšmingas dalykas, kad net nereikia skelbt arch. konkurso, o galima tiesiog patiems šaut kitokios spalvos GV Rimi su stikliniu fasadu ir bus ok?

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą
            Aš teisingai suprantu, kad pagrindinis šalies oro uostas yra ant tiek nereikšmingas dalykas, kad net nereikia skelbt arch. konkurso, o galima tiesiog patiems šaut kitokios spalvos GV Rimi su stikliniu fasadu ir bus ok?
            Energetinio efektyvumo klasė – C

            Kas tai?
            Iš esmės naujam statiniui galėtų iškelti ir aukštesnius reikalavimus.

            Nuo šių metų visiems valstybiniams objektams taikomas A++ energinės klasės reikalavimas, kuris nuo 2021 m. įsigalios ir verslo projektams.

            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/bustas/statyba/....d?id=81871941


            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
              Aš teisingai suprantu, kad pagrindinis šalies oro uostas yra ant tiek nereikšmingas dalykas, kad net nereikia skelbt arch. konkurso, o galima tiesiog patiems šaut kitokios spalvos GV Rimi su stikliniu fasadu ir bus ok?
              Nes sprendziant is ankstesniu straipsniu, cia yra laikinas sprendimas, nes visgi per ateinancius 10 metu prasides naujo oro uosto statybos netoli elektrenu. Rase kad sitas prapletimas jiems atsipirks pilnai, bet vis tiek bus statomas naujas oro uostas.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Nuo šių metų visiems valstybiniams objektams taikomas A++ energinės klasės reikalavimas, kuris nuo 2021 m. įsigalios ir verslo projektams.
                A++ naujai projektuojamiems statiniams. Rekonstrukcijoms reikalavimai kitokie.

                Comment


                  Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                  A++ naujai projektuojamiems statiniams. Rekonstrukcijoms reikalavimai kitokie.
                  Tai kad tas priestatas naujas (jo dabar nėra).

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Tai kad tas priestatas naujas (jo dabar nėra).
                    Rekonstravimas pristatant?

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                      Aš teisingai suprantu, kad pagrindinis šalies oro uostas yra ant tiek nereikšmingas dalykas, kad net nereikia skelbt arch. konkurso, o galima tiesiog patiems šaut kitokios spalvos GV Rimi su stikliniu fasadu ir bus ok?
                      Ir ne tik pastatas, bet ir parkingas priešais - vienas prie vieno prekybcentrio aikštelė su tikslu išspausti kuo daugiau parkavimo vietų, o keleiviai su lagaminais jau kaip nors... kokie šeši nusileidimai nuo bordiūro, keturi 90 laipsnių posūkiai, pora apsitaškymų balose ant asfalto ir tu jau prie automobilio
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2019.08.10, 06:52.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Ir ne tik pastatas, bet ir parkingas priešais - vienas prie vieno prekybcentrio aikštelė su tikslu išspausti kuo daugiau parkavimo vietų, o keleiviai su lagaminais jau kaip nors... kokie šeši nusileidimai nuo bordiūro, keturi 90 laipsnių posūkiai, pora apsitaškymų balose ant asfalto ir tu jau prie automobilio
                        Na, tai teisybės dėlei prie laukiančio auto prieiti bus paprasčiau. Po stogu, tvarkingai.

                        O dėl kitko reik rašyt komentarus projektuotojui, gali koreguoti projektą. Savo komentarus jau nusiunčiau, priede buvo toks brėžinys:

                        Click image for larger version

Name:	vno_aplinka.png
Views:	1
Size:	644,4 kB
ID:	1741198

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Ir ne tik pastatas, bet ir parkingas priešais - vienas prie vieno prekybcentrio aikštelė su tikslu išspausti kuo daugiau parkavimo vietų, o keleiviai su lagaminais jau kaip nors... kokie šeši nusileidimai nuo bordiūro, keturi 90 laipsnių posūkiai, pora apsitaškymų balose ant asfalto ir tu jau prie automobilio
                          Dėl parkingo priešais tai nemanau, kad labai blogai, nes taip yra daug kur pasaulyje ir iš esmės yra patogu. Pavyzdžiui toks pat yra Barcelonoje, jame stovi tik nuomojami automobiliai, būtų gerai, kad ir Vilniuje šiame parkinge būtų tas pats (nors Vilniuj, žinoma, nėra tokios didelės paklausos), nes pavyzdžiui aš ir dauguma mano pažįstamų, grįžę iš kažkur, kelionei iš oro uosto iki namų pasirenka CityBee arba Spark.

                          Comment


                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                            Dėl parkingo priešais tai nemanau, kad labai blogai, nes taip yra daug kur pasaulyje ir iš esmės yra patogu. Pavyzdžiui toks pat yra Barcelonoje, jame stovi tik nuomojami automobiliai, būtų gerai, kad ir Vilniuje šiame parkinge būtų tas pats (nors Vilniuj, žinoma, nėra tokios didelės paklausos), nes pavyzdžiui aš ir dauguma mano pažįstamų, grįžę iš kažkur, kelionei iš oro uosto iki namų pasirenka CityBee arba Spark.
                            Nesupratau tamstos komentaro. Aš ne prieš aikštelės buvimo vietą, o apie tai, kaip apgalvotas patekimas nuo atvykimų zonos iki jos pėstute. Galite patikrinti maršrutą - nesumelavau nei apie posūkių, nei apie bordiūrų skaičių.

                            Comment


                              Gal ne apie tą pačią aikštelę kalbam? Bet patekimai yra du ir labai tiesūs. Bordiūrai gi bus nuleisti arba jų visai nebus.

                              Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-08-10 115901.jpg
Views:	1
Size:	70,5 kB
ID:	1741209

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Gal ne apie tą pačią aikštelę kalbam? Bet patekimai yra du ir labai tiesūs. Bordiūrai gi bus nuleisti arba jų visai nebus.

                                Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-08-10 115901.jpg
Views:	1
Size:	70,5 kB
ID:	1741209
                                Vis tik sutinku, kad aikštelė suprojektuota nelabai patogiai. Į ją numatyti 6 įvažiavimai iš oro uosto pusės. Pėstieji galės eiti viename lygyje, bet tai nepanaikina pėsčiųjų-automobilių trajektorijų konflikto. Geriausiu atveju, trajektorijos kirsis 3 kartus, blogiausiu - 6. Atvažiuojantiems/išvažiuojantiems automobiliu irgi nepatogu dairytis į visas puses ir sukinėtis per bortus, jeigu aikštelė artipilnė. Reikėtų naikinti tą pravažiuojamą kelią, tiksliau įkelti jį į aikštelę. Labiau pasistengus, manau galima ir įvažiavimą/išvažiavimą perkelti į "miesto" pusę.

                                Comment


                                  Į miesto pusę sunkiai, nes per arti sankryžos. Ten ta aikštelė bus su pakeliamais užtvarais ko gero, tai susidarys eilutės. Jeigu eilutė susidarys sankryžoje - blogai. Tada reikėtų vistiek kelt aukščiau. Tik, aišku, galima būtų sukeisti vietomis su pėsčiųjų taku ir pravažiavimą daryt aikštelėje.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Į miesto pusę sunkiai, nes per arti sankryžos. Ten ta aikštelė bus su pakeliamais užtvarais ko gero, tai susidarys eilutės. Jeigu eilutė susidarys sankryžoje - blogai. Tada reikėtų vistiek kelt aukščiau. Tik, aišku, galima būtų sukeisti vietomis su pėsčiųjų taku ir pravažiavimą daryt aikštelėje.
                                    Būtent. Tie įvažiavimai prailginti, kad neužsikimštų sankryža. Jau dabar didesnio skrydžių piko metu, ten eismas visiškai paralyžuotas, nes važiuojantys į aikštelę ir sustojantys prie užtvaro visiškai užkiša sankryžą visomis kryptimis.

                                    Comment


                                      Apie Vikingų g. tiesioginę jungtį (pratęsimą) su oro uostu jau užmiršta?

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Rekonstravimas pristatant?
                                        Viskas priklauso nuo to kaip dokumentuose viskas suforminta. "priestatas" gali būti ir naujas statinys ir seno statinio rekonstrukcijos dalis.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Apie Vikingų g. tiesioginę jungtį (pratęsimą) su oro uostu jau užmiršta?
                                          Nepamiršta, bet jis atrodė ir atrodo taip. Suprantu, kad turės atsirasti baigus vystyti VNO verslo ir prekybos parką

                                          Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-08-10 215904.jpg
Views:	1
Size:	89,7 kB
ID:	1741265

                                          Comment

                                          Working...
                                          X