Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Bet kokiu atveju, kol bus pastatytas naujas oro uostas, lėktuvai iki to laiko taps ekologiški ir begarsiai .
    O dar palaukę, ir kirmgraužų sulauktume
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Liuksemburgo oro uostas yra mieste, keleivinių lėktuvų srautas yra panašus į VNO, bet jie turi didžiulę cargo bazę ir į dieną virš miesto kyla ir leidžiasi apie 80 b747 ir b777 ir tai, kad nuo oro uosto iki miesto centro yra tik 5 km. dauguma įvardija, kaip privalumą.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Liuksemburgui nelabai būtų ir įmanoma turėti oro uostą 50 km atstumu nuo sostinės, nes tada jis jau būtų užsienyje

        Comment


          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
          Liuksemburgui nelabai būtų ir įmanoma turėti oro uostą 50 km atstumu nuo sostinės, nes tada jis jau būtų užsienyje
          Nebent šiaurėje
          Bet kokiu atveju, net ir oro uostui nutolus nuo Liuksemburgo 50 km, tai keleiviaims sukeltų žymiai mažiau nepatogumų nei Vilniaus atveju. Ten gerai išvystytos galimybės susisiekimui ne tik automobiliu, bet ir VT (tiesiamas tramvajus), taip pat nedideliame mieste yra ne viena geležinkelio stotis/stotelė, kas suteikia galimybę traukinį pasiekti nesitrenkiant per visą miestą valandą laiko. O ką mes turime? Ok iškelsime oro uostą, atsiras greitas traukinio maršrutas iki jo, bet bus galima važiuoti tik iš centrinės stoties iki kurios važiuoti užtrunka ilgiau nei iki dabartinio oro uosto. Iš Rytinės, šiaurės-rytinės miesto dalies nėra galimybės aplinkkeliu greitai nuvažiuoti Kauno kryptimi ir t.t.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Aš 40 metų gyvenu Naujininkuose ir esu už dabatinio VNO plėtrą. O kas dėl triukšmo - jo dabar tiesiog nėra (nors prieš 30 metų jo buvo namažai - technika šiais laikais visai kitokia).
            40 metų??
            Aš galvojau kad tau koks 14.
            If a lion could speak, we could not understand him.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Ok iškelsime oro uostą, atsiras greitas traukinio maršrutas iki jo, bet bus galima važiuoti tik iš centrinės stoties iki kurios važiuoti užtrunka ilgiau nei iki dabartinio oro uosto.
              Yra dar vienas faktorius - dabar iki VNO dauguma vilniečių gali atvažiuoti tik už 0,90€ arba net nemokamai (jeigu turi nuolatinį bilietą). Kaik kainuotų "Vilnius airport express" iki naujojo oro uosto? - tikrai brangiau.
              Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

              Comment


                Parašė udrius
                Vilniečiai vis užmirša, kad oro uostas Lietuvos, ne Vilniaus ir turi tarnauti LIETUVOS poreikiams o ne Vilniaus poreikiams
                Tai ir tarnauja, face-control nėra prie durų ir atvykusių iš kitų miestų neišvaro Tamsta gal paklydote, nes čia Vilniaus oro uosto tema, egzistuoja dar ir Kauno oro uostas, kuris turbūt jūsų poreikiams geriau gali pasitarnauti.

                Comment


                  Sugrįžo amžinas Vilniaus temų trolis. Geriau rūpintusi tragiška situacija krabo išreklamuotose gatvėse https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...es-221-1161126 ir bandymu nutiesti gatvę Šančiuose savam projektui nepaisant visų vietos gyventojų protestų https://www.15min.lt/naujiena/aktual...edi-56-1161234

                  Comment


                    Parašė udrius
                    Vilniečiai vis užmirša, kad oro uostas Lietuvos, ne Vilniaus ir turi tarnauti LIETUVOS poreikiams o ne Vilniaus poreikiams
                    O Kauno oro uostas kieno poreikiams tarnauja?
                    Flickr

                    Comment


                      Nieks nestatys to naujo oro uosto, man yra absurdiška idėja ir kvepia pinigų švaistymu. Primena kažkiek Visagino AE, tiek kalbėta, darytos studijos, rezultate ištaškyti pinigai į balą. Be kalbų geriau plėtoti esamą VNO, galima gi išpirkti tuos sodus ir tai tikrai nekainuos "milijardo" nekalbant apie Elektrėnuose reikalingos naujos infrastruktūros kiekį + patogios ir greitos kelionės iki Kauno ir Vilniaus. Technologijos tobulėja, kaip jau minėta, triukšmo problema su laiku tik mažės.
                      Jei terminalas neatitinka poreikių, tai tiesiog griaut ir statyt šiuolaikinį, nematau aš čia kažkokių problemų, visi sprendiniai kainuos žymiai pigiau nei naujas oro uostas.

                      Comment


                        Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                        Nieks nestatys to naujo oro uosto, man yra absurdiška idėja ir kvepia pinigų švaistymu. Primena kažkiek Visagino AE, tiek kalbėta, darytos studijos, rezultate ištaškyti pinigai į balą. Be kalbų geriau plėtoti esamą VNO, galima gi išpirkti tuos sodus ir tai tikrai nekainuos "milijardo" nekalbant apie Elektrėnuose reikalingos naujos infrastruktūros kiekį + patogios ir greitos kelionės iki Kauno ir Vilniaus. Technologijos tobulėja, kaip jau minėta, triukšmo problema su laiku tik mažės.
                        Jei terminalas neatitinka poreikių, tai tiesiog griaut ir statyt šiuolaikinį, nematau aš čia kažkokių problemų, visi sprendiniai kainuos žymiai pigiau nei naujas oro uostas.
                        Bet tai laidoja kavianskų svajones apie VNO uždarymą

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Bet tai laidoja kavianskų svajones apie VNO uždarymą
                          Normaliems kauniečiams reikia ir VNO ir KUN. Svarbu kuo daugiau skrydžių krypčių.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Po RB2 atsiras labai patogus ir greitas tiesioginis susisiekimas su RIX. Va ten tai daug krypciu bus

                            Comment


                              VNO nesuklestės, kol neatsikratys to sovietinio furunkulo

                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Jeigu jau statom naujus terminalus VNO ir KUN, tai gal reikėtų vis dėlto kažką padaryti labai super, kad na puse pasaulio kalbėtų kokie geri ir patogūs terminalai Lietuvoje, sugalvoti idėjas kaip naujas bagažo registravimas, apsaugos praėjimas, vartai, dar kas nors. Nemanau, kad verta dėti daug pastangų į grožį, bet geriau į patogumą ir greitį.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Tas furunkulas geriausiai atrodo, palyginti su tomis naujesnėmis chaotiškai prilipdytomis dėžutėmis, kurios dar klausimas, ar yra funkcionalesnės.

                                  Comment


                                    Per paskutinius 10 metų skrydžių skaičius VNO išaugo tik 24%, o dar kažkas verkia, kad tuoj neliks slot'ų ir reikia antrą taką ar naują oro uostą statyti.

                                    In 2018, Vilnius Airport served 2.4x more passengers than in 2008. But at the same time, number of flights increased by 24% only. Average number of passengers per movement was 54 in 2008 and 104 in 2018.
                                    https://twitter.com/simonasbartkus/s...98777832116225
                                    Flickr

                                    Comment


                                      VIP terminalą Vilniuje už 3,6 mln. Eur statys „Eikos statyba“

                                      Lietuvos oro uostai pasirašė rangos sutartį su UAB „Eikos statyba“ dėl naujo labai svarbių asmenų (VIP) terminalo su konferencijų centru Vilniaus oro uoste statybos. Skelbiama, jog sutarties vertė – 3,6 mln. Eur.

                                      Šiaurinėje Vilniaus oro uosto teritorijoje per artimiausius 9 mėnesius iškils modernus, A+ energinės klasės, dviejų aukštų su požemine dalimi pastatas, kurį suprojektavo „Vilniaus architektūros studijos“ architektai, rašoma VĮ Lietuvos oro uostai pranešime.

                                      Naujojo VIP terminalo su konferencijų centru projektas apima ne tik pastato, bet ir automobilių aikštelių, privažiavimų bei lauko inžinerinių tinklų, perimetro tvorų pertvarkymą ir naujų įrengimą...
                                      Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5rVfS3yXP
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Vilniaus oro uoste auga didžiųjų orlaivių skaičius

                                        Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...iviu-skaicius/ .
                                        Jau pernai Vilniaus oro uostą aplankė 152 didieji orlaiviai, kai 2017 metais tokių lėktuvų buvo tik aštuoni. Šiemet sostinėje jau leidosi 92 tokie lėktuvai, tad metų pabaigoje tikimasi pasiekti rekordą.

                                        Aviacijos specialistai didžiųjų orlaivių kategorijai priskiria lėktuvus, kurių sparnų ilgis (arba sparnų mojis) yra nuo maždaug 40 iki daugiau 60 metrų. Vieni jų gali perskraidinti apie 300 tonų krovinių, kiti – beveik 700 keleivių. Jau pernai Vilniaus oro uostą aplankė 152 didieji orlaiviai, kai 2017 metais tokių lėktuvų buvo tik aštuoni. Šiemet sostinėje jau leidosi 92 tokie lėktuvai, tad metų pabaigoje tikimasi pasiekti rekordą. Planuojama, kad po rekonstrukcijos Vilniaus oro uosto peronas bus dar geriau pritaikytas šiems orlaiviams,

                                        Leidžiasi ir „Padangių karalienė“ Vilniaus oro uoste besileidžiantys didieji orlaiviai skirtingi ir kiekvienas pasižymi įspūdinga charakteristika. Dažniausiai sostinės oro vartuose apsilanko „Airbus A330-200“, kurio didžiausias operatorius – oro linijos „Turkish Airlines“. Keleivinė tokio orlaivio versija gali sutalpinti net 406 žmones, o krovininis lėktuvas perskraidina iki 70 tonų krovinių. Kitas Vilniaus oro uosto „svečias“ yra lėktuvas „Boeing 747-400“, jis gerai atpažįstamas dėl įspūdingos išvaizdos – antrojo aukšto lėktuvo priekyje. Išskirtinis orlaivis vadinamas „Padangių karaliene“ (angl. Queen of the skies). Jis gali perskraidinti 660 keleivių, jo ilgis – 74 m, o sparnų mojis 64,4 metrų. Sostinės oro vartuose apsilanko ir didieji „Boeing 767-300“ bei „Airbus A340-300“.

                                        Comment


                                          Kaip čia taip? Taigi takas per trumpas dideliems lėktuvams

                                          Comment

                                          Working...
                                          X