Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    O VNO uždarymas sąlygojamas ne tik dėl vietos stygiaus:


    Kaina taip pat "primetė" mažoką:


    Daugiau skaitykite:https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ie-1-mlrd-euru
    Kvaili argumentai, pasaulyje krūva oro uostų, esančių net ne miesto pakraštyje kaip VNO, o mieste centre, pvz. LCY. Triukšmas ir užterštumas? Gal jis bent pradžiai galėtų pasiklausyti A320neo, kuris po kokių 10 metų bus dominuojantis lėktuvas VNO, skleidžiamo garso. Geriau tegul paskaičiuoja, kiek triukšmo ir užterštumo skleistų dyzeliai važinėjantys po 50 km iki Elektrėnų. Na bet ko norėti iš socialinius mokslus Romeryje baigusio aviacijos eksperto.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.17, 14:12.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Įmanoma, tik problema ta, kad į jį nelabai kas nori skraidyti.
      Nenori dėl to, kad per mažai keleivių?
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Tikrai keista, vos ne prie kiekvieno didelio miesto yra mažas-premium oro uostas ir didelis sąlyginiuose Žiežmariuose (Orly-Beauvais, Brussels-Charleroi, Minskas-kitas Minskas, ir t.t.)

        Comment


          Parašė neamos Rodyti pranešimą
          Tikrai keista, vos ne prie kiekvieno didelio miesto yra mažas-premium oro uostas ir didelis sąlyginiuose Žiežmariuose (Orly-Beauvais, Brussels-Charleroi, Minskas-kitas Minskas, ir t.t.)
          Helsinkyje ir kituose pan. dydžio į Vilnių miestuose nėra.

          Parašė booraz Rodyti pranešimą

          Nenori dėl to, kad per mažai keleivių?
          Na taip, kitaip Lufthansa, SAS ir kitos bendrovės tikrai skraidytų į KUN, o ne VNO, juolab ir kaštai dar mažesni, trumpesnis atstumas skristi būtų ir t.t.
          Flickr

          Comment


            Minskas ar Briuselis yra 2mln+, t.y. 3x didesni. Briuselis ir keleivių daug daugiau turi dėl ES biurokratinių institucijų.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Įmanoma, tik problema ta, kad į jį nelabai kas nori skraidyti.
              cia kalba eina apie ta varianta, kai VNO uzsidarys.

              Comment


                Parašė neamos Rodyti pranešimą
                Tikrai keista, vos ne prie kiekvieno didelio miesto yra mažas-premium oro uostas ir didelis sąlyginiuose Žiežmariuose (Orly-Beauvais, Brussels-Charleroi, Minskas-kitas Minskas, ir t.t.)
                Tai kad netinkamas pavyzdys. Pagal keleivius ir ne tik ORY 10 kartų didesnis už BVA, nebent Bourget lyginti kaip VIP. BRU 5 kartus didesnis už CRL. MSQ-1 jau uždarytas.

                VNO yra vienas seniausių Europoje. Iš čia orlaiviai kilo dar I Pasaulinio karo metais.

                Bet dar senesni ir didesni HAM, BRE, CIA sėkmingai veikia iki šiolei.
                Paskutinis taisė Sula; 2019.06.17, 14:45.

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą

                  cia kalba eina apie ta varianta, kai VNO uzsidarys.
                  Jeigu avialinijos toliau mieliau skraidys iš VNO, o ne KUN, tai greičiau bus uždarytas KUN, o ne VNO.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Jeigu avialinijos toliau mieliau skraidys iš VNO, o ne KUN, tai greičiau bus uždarytas KUN, o ne VNO.
                    bet mes diskutuojame apie Masiulio plana, o ne kas bus, jeigu bus.

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą

                      bet mes diskutuojame apie Masiulio plana, o ne kas bus, jeigu bus.
                      Tai Masiulio planas nelogiškas, geriau tada apskritai plėsti KUN nei statyti naują oro uostą Elektrėnuose.
                      Flickr

                      Comment


                        Avulis šianakt nemiegos. Šimtai hektarų logistikai, o gal prekybcentriams, o gal, o gal. O mai gad, kaip iš dangaus. Gelžkelis, keliai, auksinė vieta.
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Tai Masiulio planas nelogiškas, geriau tada apskritai plėsti KUN nei statyti naują oro uostą Elektrėnuose.
                          kaip nelogiskas?! Tai jis ka, Lietuvos priesas? Jis cia specialiai nori pakenkti?

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Tai Masiulio planas nelogiškas, geriau tada apskritai plėsti KUN nei statyti naują oro uostą Elektrėnuose.
                            Nors #5797 poste parašyta, kad KUN plėtimas kainuotų tiek pat, kiek naujo statyba.
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Bet vistiek KUN ples

                              Comment


                                Bet plės iki 2 mln./metus, ne 15 mln
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                  Nors #5797 poste parašyta, kad KUN plėtimas kainuotų tiek pat, kiek naujo statyba.
                                  Todėl ir logiškiau už 1 mlrd. plėsti KUN nei už 2 mlrd. KUN ir Elektrėnus.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                    Bet plės iki 2 mln./metus, ne 15 mln
                                    O kiek kainuotų VNO išplėsti iki 15 mln.?
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                      Bet plės iki 2 mln./metus, ne 15 mln
                                      Vel klausimas, kam? Juk gali is VNO skraidyti, kol nauja pastatys. Kam dabar investuoti i keleiviu terminala, jei veliau liks tik kroviniai ir remontas?

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        Bet vistiek KUN ples
                                        Šiuo metu plės. Nes kol naują pastatys, praeis 15 metų.

                                        Comment


                                          Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                          Vel klausimas, kam? Juk gali is VNO skraidyti, kol nauja pastatys. Kam dabar investuoti i keleiviu terminala, jei veliau liks tik kroviniai ir remontas?
                                          Klausimas, klausimu, o kam RB statyt, jei bus sudeginti milijardai, kurie gyvenime neatsipirks?

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X