Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    KUN nebus uždarytas:
    Ar visa to negalima bus daryti naujame oro uoste? Koks tada apskritai naujo oro uosto Elektrėnuose tikslas, jei lieka KUN su visais išplaukiančiais išlaikymo kaštais?
    Flickr

    Comment


      O dabar koks tikslas KUN su visais islaikymo kastais?

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Ar visa to negalima bus daryti naujame oro uoste? Koks tada apskritai naujo oro uosto Elektrėnuose tikslas, jei lieka KUN su visais išplaukiančiais išlaikymo kaštais?
        Bet prie pat KUN kuriasi ir jau įsikūrė nemažai įmonių, esamų ir potencialių oro uosto klientų.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą

          Bet prie pat KUN kuriasi ir jau įsikūrė nemažai įmonių, esamų ir potencialių oro uosto klientų.
          Tai persikurtu prie naujo

          Comment


            Be to, Kaunas - Lietuvos centre, svarbiausių kelių sankirtoje, kas prisidėtų prie krovinių skaičiaus.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Tai kodel KUN statys nauja keleiviu terminala?

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                Bet prie pat KUN kuriasi ir jau įsikūrė nemažai įmonių, esamų ir potencialių oro uosto klientų.
                Prie VNO dar daugiau prisikūrę, tai pagal tokią logiką reiktų KUN perkeltį į Elektrėnus, o ne VNO.
                Flickr

                Comment


                  Tai kam tada tas naujas oro uostas Elektrėnuose, jei KUN ir toliau sėkmingai gyvuotų ? Vien tam, kad vilniečiams prisidėtų 50km papildomo važinėjimo ?

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    Tai kam tada tas naujas oro uostas Elektrėnuose, jei KUN ir toliau sėkmingai gyvuotų ? Vien tam, kad vilniečiams prisidėtų 50km papildomo važinėjimo ?
                    Isdidumas neleidzia vaziuoti 100 km, tai sukande dantis nusileido bent iki 50 km

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                      Tai kodel KUN statys nauja keleiviu terminala?
                      Nes jau dabar pasiektas terminalo pajėgumas (800.000 per metus).

                      O kodėl neuždarys KUN tai reiktų klaust ministro, aš tik bandau logiškai pamąstyt

                      Taip pat nežinia, ar Elektrėnuose, ar kitur būtų oro uotas, nereiktų užbėgt įvykiams už akių.
                      Paskutinis taisė lukass; 2019.06.17, 12:58.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                        Nes jau dabar pasiektas terminalo pajėgumas (800.000 per metus).

                        O kodėl neuždarys KUN tai reiktų klaust ministro, aš tik bandau logiškai pamąstyt

                        Taip pat nežinia, ar Elektrėnuose, ar kitur būtų oro uotas, nereiktų užbėgt įvykiams už akių.
                        Čia jūs rimtai? 800 tūkst. pajėgumas per metus? Gaunasi 91 keleivis per valandą, Ok, išmetam naktį, gaunasi 137 keleivis per valandą dienos metu. Jeigu 7000 kvadratų terminalas tik tiek sugeba aptarnauti keleivių, kokio ploto reiktų norint aptarnauti bent tiek, kiek RIX dabar aptarnauja? Turbūt reiktų statyti kažką panašaus į Heathrow T5. Gal reiktų pirma išmokti optimaliai dirbti su turima infrastruktūra, o ne svaigti apie naujus terminalus VNO, KUN ir dar plius naują oro uostą Elektrėnuose.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Čia jūs rimtai? 800 tūkst. pajėgumas per metus?
                          Rimtai:
                          Bandysime terminalą pritaikyti 2 mln. keleivių, nes jis buvo statomas 800 tūkst. keleivių, o jau dabar turime 1 mln. keleivių per metus. Matome, kad Kaune toliau didės keleivių skaičius, tai norime tam pritaikyti.
                          Šaltinis:https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...no-oro-uostas/
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            O VNO uždarymas sąlygojamas ne tik dėl vietos stygiaus:
                            ...M. Gelžinis teigia, kad Vilniaus oro uosto plėtra yra apribota dėl to, kad nėra žemės plėsti oro uosto. Kitas aspektas, kad oro uostas yra per arti miesto.

                            „Ar galėtumėte įsivaizduoti 14–15 mln. keleivių srautą šalia Senamiesčio? Kalbame apie didelį lėktuvų srautą, triukšmą, anglies dvideginio emisiją, automobilių skaičiaus didėjimą. Būtų labai stipriai užkimštas susisiekimo mazgas. Vilnius nėra toks didelis megapolis, kur yra didžiuliai atstumai“, – sako M. Gelžinis.

                            Jo teigimu, kasmet sostinės oro uoste fiksuojamas apie 5 mln. siekiantis keleivių srautas. „Padauginkite šį skaičių iš trijų. Aš netikiu, kad būtume pajėgūs aptarnauti tokį srautą Vilniaus mieste“, – įsitikinęs Lietuvos oro uostų vadovas...
                            Kaina taip pat "primetė" mažoką:
                            ...„Nenorime, kad per tuos 15 metų oro uostai Lietuvoje būtų nemodernūs, todėl į juos bus investuojama ir toliau. Tačiau pasiskaičiavome, kad tos investicijos atsipirktų, o oro uostai galėtų būti parduoti“, – portalui LRT.lt tvirtino Lietuvos oro uostų vadovas M. Gelžinis bei pridūrė, kad naujo oro uosto statybos kaina galėtų siekti nuo 800 mln. iki 1 mlrd. eurų...
                            Daugiau skaitykite:https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ie-1-mlrd-euru
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              O tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas? Vilniaus oro uostas liktų vipiniams-nišiniams skrydžiams. 100 km atstumas yra juokas investavus į geresnį susisiekimą. Trečias oro uostas pusiaukelėje yra kažkoks reklaminis nesusipratimas ir lėšų mėtymas. Pradžiai į demografiją reikėtų pasižiūrėti. Kaip "protingai" priimami sprendimai, rodo 2008 m. šalia Vilniaus oro uosto atidarytos naujos kapinės.
                              Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.17, 13:45.

                              Comment


                                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                Nes jau dabar pasiektas terminalo pajėgumas (800.000 per metus).

                                O kodėl neuždarys KUN tai reiktų klaust ministro, aš tik bandau logiškai pamąstyt
                                Todėl kad žmogus uždaręs KUN oro uostą taptų politiniu, o gal ir tikru lavonu, Niekas taip nerizikuos.
                                VNO uždarymas tokių rizikų nekelia.

                                Comment


                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  O tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas? Vilniaus oro uostas liktų vipiniams-nišiniams skrydžiams. 100 km atstumas yra juokas investavus į geresnį susisiekimą. Trečias oro uostas pusiaukelėje yra kažkoks reklaminis nesusipratimas ir lėšų mėtymas. Pradžiai į demografiją reikėtų pasižiūrėti. Kaip "protingai" priimami sprendimai, rodo 2008 m. šalia Vilniaus oro uosto atidarytos naujos kapinės.
                                  sic!

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    O tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas?
                                    ...„Tačiau Kauno variantas svarstymo metu buvo sunkiai, bet atmestas. Pagrindė priežastis – jis pakankamai nutolęs nuo Vilniaus. Išnagrinėjome daug oro uostų Europoje ir pastebėjome, kad Kauno oro uostas nuo Vilniaus būtų nutolęs daugiau nei 90 kilometrų. Konsultantų teigimu, tai yra per toli, ir būtų kvestionuojamas oro uosto atsiperkamumas“, – sakė R. Masiulis

                                    Antrasis kriterijus, kodėl idėja Kauno oro uostą paversti šalies pagrindiniu oro uostu buvo atmesta – tai, jog Kauno oro uosto plėtros kaina būtų labai panaši į naujojo statybą, todėl apsimokėtų statyti visiškai naują...
                                    Daugiau skaitykite:https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ie-1-mlrd-euru
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Todėl kad žmogus uždaręs KUN oro uostą taptų politiniu, o gal ir tikru lavonu, Niekas taip nerizikuos.
                                      VNO uždarymas tokių rizikų nekelia.
                                      pradziai galetu jo neplesti. Nes taip tik didina kastus, kuriuos VNO turi padengti, norint islaikyti KUN. Galetu aplamai uzdrausti keleivinius reisus, paliekant tik krovinius ir remonta. Butu optimalu, manau.

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        O tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas? Vilniaus oro uostas liktų vipiniams-nišiniams skrydžiams. 100 km atstumas yra juokas investavus į geresnį susisiekimą. Trečias oro uostas pusiaukelėje yra kažkoks reklaminis nesusipratimas ir lėšų mėtymas. Pradžiai į demografiją reikėtų pasižiūrėti. Kaip "protingai" priimami sprendimai, rodo 2008 m. šalia Vilniaus oro uosto atidarytos naujos kapinės.
                                        Įmanoma, tik problema ta, kad į jį nelabai kas nori skraidyti.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Tos kapinės šalia šiaurinio VNO perono yra pats didžiausias Lapusus Magnus, koks galiojo būti padarytas per visą VNO istoriją.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X