Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Planuose – naujas oro uostas tarp Vilniaus ir Kauno, dabartinio sostinėje lauktų liūdnas likimas

    Visgi jei būtų nuspręsta imtis naujojo oro uosto statybos, Vilniaus oro uosto lauktų liūdnas scenarijus – jis būtų uždaromas. „Nes jeigu jis būtų neuždaromas, niekas neskraidytų į naująjį“, – iškart patikslino ministras ir sakė, kad šiandien Vilniaus oro uostas turi vieną, tačiau esminį trūkumą – ribotas plėtros galimybes.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=81470657

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Planuose – naujas oro uostas tarp Vilniaus ir Kauno, dabartinio sostinėje lauktų liūdnas likimas

      Visgi jei būtų nuspręsta imtis naujojo oro uosto statybos, Vilniaus oro uosto lauktų liūdnas scenarijus – jis būtų uždaromas. „Nes jeigu jis būtų neuždaromas, niekas neskraidytų į naująjį“, – iškart patikslino ministras ir sakė, kad šiandien Vilniaus oro uostas turi vieną, tačiau esminį trūkumą – ribotas plėtros galimybes.

      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=81470657
      Kam tada tas naujas oro uostas, jei į jį savo noru niekas neskraidytų, kol nebūtų uždarytas VNO? Udrius taigi juk sakė, kad Elektrėnuose oro uostas būtų patogiau visai Lietuvai, bet kaip matom niekas savo noru į tą visai Lietuvai patogenį oro uostą nenorėtų skraidyti. Įdomu, kokią plėtrą planuoja VNO, kad neužtenka dabartinių plynų laukų šalia.
      Flickr

      Comment


        Idomu procedūros pačios. Negi bet kokiam klounui valdininkui stovinčiam šiek tiek aukščiau už kitus klounus valdininkus šauna idėja uždaryti oro uosta ir jis gali būti uždarytas? Ar čia vistik labiau su pilnatim ir panašiais dalykais susijusios fantazijos? Nes koks nors kitas klounas gali sugalvoti dar ką nors uždaryti, pvz Lietuvą, priežastys tos pačios - ribotos plėtros galimybės.

        Comment


          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
          Idomu procedūros pačios. Negi bet kokiam klounui valdininkui stovinčiam šiek tiek aukščiau už kitus klounus valdininkus šauna idėja uždaryti oro uosta ir jis gali būti uždarytas? Ar čia vistik labiau su pilnatim ir panašiais dalykais susijusios fantazijos? Nes koks nors kitas klounas gali sugalvoti dar ką nors uždaryti, pvz Lietuvą, priežastys tos pačios - ribotos plėtros galimybės.
          Kadangi oro uostas valstybinis, tai jo uždarymas yra grynai politinis sprendimas. Net jei VNO būtų privatus, valdžia gali sugalvoti kokių nors taršos ar triukšmo reikalavimų dėl ko VNO nebegalėtų lesitis lėktuvai per miestą ir tektų savininkams jį uždaryti.
          Flickr

          Comment


            Paaiškinkite man, nes nesuprantu: kuomet metai iš metų vms mesdavo užuominas apie Vilniaus autobusų stoties perkelimą, tai buvo užuomina privatizuotai Paleičiko stočiai rekonstruotis, tolulintis, gerinti aplinką. Bet ką reiškia šitie pasisakymai apie oro uostus, kuomet metami dideli pinigai į oro uosto plėtrą (rekonstrukciją), aplinkuje statomos naujos stovėjimo aikštelės, gerinama infrastruktūra. Ar čia kokios povandeninės srovės, galios žaidimai?

            Comment


              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
              Paaiškinkite man, nes nesuprantu: kuomet metai iš metų vms mesdavo užuominas apie Vilniaus autobusų stoties perkelimą, tai buvo užuomina privatizuotai Paleičiko stočiai rekonstruotis, tolulintis, gerinti aplinką. Bet ką reiškia šitie pasisakymai apie oro uostus, kuomet metami dideli pinigai į oro uosto plėtrą (rekonstrukciją), aplinkuje statomos naujos stovėjimo aikštelės, gerinama infrastruktūra. Ar čia kokios povandeninės srovės, galios žaidimai?
              Tai juk parašyta:
              Tiesa, jei bus nuspręsta imtis naujo oro uosto statybos, dabartinės investicijos, kurios bus skirtos atnaujinti tris pagrindinius Lietuvos oro uostus, kaip pabrėžė ministras, jau bus spėjusios atsipirkti.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Įdomu, kokią plėtrą planuoja VNO, kad neužtenka dabartinių plynų laukų šalia.
                Būten aplink kažkokie laukai ir sodai, tik plėskis, geresnes galimybes plėtrai pasaulyje nebent Dubajus su savo dykumum aplink teturi.

                Comment


                  Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                  Būten aplink kažkokie laukai ir sodai, tik plėskis, geresnes galimybes plėtrai pasaulyje nebent Dubajus su savo dykumum aplink teturi.
                  Kažkokie paistalai apie ribotas plėtros galimybes, nes visiškai nepasakoma kas trukdo tą plėtrą. Jeigu verkiant reikėtų ilgesnio KTT, tai gal ir galima būtų kalbėti apie ribotas plėtros galimybes, nors ir esamoje vietoje pailginti taką būtų nepalyginamai pigiau, nei statyti visą oro uostą nuo 0. Juo labiau, kad žiūrint į perspektyvą, tai vis labiau net ir transatlantiniams skrydžiams populiarėja mažesni lėktuvai, kurie tobulėjant technologijoms gali nuskristi vis ilgesnius atstumus. Vargu ar kažkas čia pradės skraidyti su A380 ir pan., kad prireiktų labai ilgo KTT. Na nebent patys planuojame įkurti dideles transatlantines avialinijas ir užsipirkti tokių lėktuvų.
                  Jeigu kalbant apie terminalų dydį, tai vietos plėstis yra per akis, net ir esamoje vietoje perstatant ir perkeliant kai kurias tarnybas, galima pastatyti kelis kartus didesnį terminalą. Jeigu reikia didesnių peronų ir terminalų, tai kitapus KTT, Lydos pl. pusėje yra bene 2x daugiau ploto, nei užima dabartinė infrastruktūra, tik imk ir plėskis. Na nebent kažkas prognozuoja kokius 30-40 mln. keleivių. Bet čia mažai tikėtina, o augti iki 15 mln. galima be problemų ir netaškant milžiniškų pinigų naujam oro uostui.

                  Visiems tokiems planuotojams reikėtų gerai išsianalizuoti Berlyno Brandenburgo oro uosto pavyzdį, nes panašu, kad panašus scenarijus gali pasikartoti. Ne tik laiko prasme, bet ir kainos,

                  Comment


                    Nu gal ir neblogai. Salia Kauno bus du neblogi oro uostai

                    Comment


                      Labai kukliais skaičiavimais naujas oro uostas kainuotų apie 1 mlrd. EUR (nenustebčiau jei bestatant išaugtų dvigubai). Tai nėra fantastinė suma, bet matant kaip stringa visi strateginiai projektai Lietuvoje, be stipraus politinio-ekonominio palaikymo šiuo atveju nieko neišeis. Arba, neduok Dieve, pasikartotų Nacionalinio stadiono likimas.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Labai kukliais skaičiavimais naujas oro uostas kainuotų apie 1 mlrd. EUR (nenustebčiau jei bestatant išaugtų dvigubai). Tai nėra fantastinė suma, bet matant kaip stringa visi strateginiai projektai Lietuvoje, be stipraus politinio-ekonominio palaikymo šiuo atveju nieko neišeis. Arba, neduok Dieve, pasikartotų Nacionalinio stadiono likimas.
                        1 mlrd. čia žiauriai kukliais skaičiavimais. Vien keliai, geležinkeliai kainuos nemažai, o kur visos komunikacijos, el. tinklai. Kažkodėl man atrodo, kad mažiau nei 2 ar net 3 mlrd. nesigaus

                        Comment


                          a380 vienu ar kitu atveju neskraidys į Lietuvą, o kelionės į Madagaskarą parodė, kad tiesiogiai iš VNO, be problemų gali pasiekti: Čikagą, NY, Wašingtoną, Pekiną, Šanchajų, Tokiją. Tad b767,b787 a330 gali drąasiai skraidyti iš ir į VNO.

                          Trūksta vietos? nugriaukit garažus šiaurėje, išvalykite oro uosto teritoriją. Kažkas yra skaičiavęs, berods dabar esamoje VNO teritorijoje taką galima ilginti iki 600m. !!! p.s. galima ir porą sodų nugriauti.
                          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.06.17, 10:43.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Na, dėl geležinkelių, tai rašo „Pats tikslas yra tas, kad oro uostas būtų tarp Vilniaus ir Kauno, tačiau kartu siejamas su „Rail Baltica“ stotimi“, tai reikia suprast, jog prie pat geležinkelio statys.
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Pavyzdžiui Liuksemburgo oro uosto teritorija ir takas, ir VNO pievos ir takas, tik statyk ir statyk.




                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                1 mlrd. čia žiauriai kukliais skaičiavimais. Vien keliai, geležinkeliai kainuos nemažai, o kur visos komunikacijos, el. tinklai. Kažkodėl man atrodo, kad mažiau nei 2 ar net 3 mlrd. nesigaus
                                Sutinku. Na tokią sumą įvardijo oro uosto vadovai remdamiesi konsultantų pateiktais skaičiavimais. Kas į tą projektą įtraukta, nėra man tiksliai žinoma. Bet privažiuojamieji keliai ir geležinkeliai tikrai ne. Tik artimiausia infrastruktūra. Be abejo, tie skaičiavimai jau sensta. O ir pačio oro uosto pajėgumai turi būti ko gero reikalingi didesni, nei planuota. Dabar skaičiuota, kad naujas oro uostas turėtų "generuoti" apie 8-10 mln. keleivių nelabai tolimoje ateityje (2035 m.?). Toks RIX jau pasieks 8 mln. jau ko gero dar šiemet.

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                  Na, dėl geležinkelių, tai rašo „Pats tikslas yra tas, kad oro uostas būtų tarp Vilniaus ir Kauno, tačiau kartu siejamas su „Rail Baltica“ stotimi“, tai reikia suprast, jog prie pat geležinkelio statys.
                                  O RB projekte numatyta stotis Elektrenuose?

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    O RB projekte numatyta stotis Elektrenuose?
                                    Dar net nėra aiški atšakos trasa, tik neseniai skelbtas konkursas atšakos vystymo planui rengti, kurio metu "turės būti parengta planuojamos teritorijos plėtros koncepcija su ne mažiau kaip keturiomis naujosios geležinkelio linijos infrastruktūros objektų vystymo alternatyvomis."

                                    Plačiau: https://www.vz.lt/2019/04/02/skelbia...#ixzz5r5pOt0bu
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      Nu gal ir neblogai. Salia Kauno bus du neblogi oro uostai
                                      Kodėl tu manai kad dabartinio (KUN) neuždarys? toks pirminis tikslas buvo vietoje 2konkuruojančių, bei dotuojamo (KUN) turėti vieną stiprų?

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Kodėl tu manai kad dabartinio (KUN) neuždarys? toks pirminis tikslas buvo vietoje 2konkuruojančių, bei dotuojamo (KUN) turėti vieną stiprų?
                                        KUN nebus uždarytas:
                                        „Tikėtina, kad didžioji dalis keleivių persikeltų į naująjį oro uostą. Šiuo atveju, manau, kad Kaune liktų viena kita kryptis, o pats oro uostas tikrai liktų, nes jis turėtų tiek krovinių pergabenimo funkciją, tiek orlaivių remonto funkciją“, – kalbėjo ministras.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                                          Kodėl tu manai kad dabartinio (KUN) neuždarys? toks pirminis tikslas buvo vietoje 2konkuruojančių, bei dotuojamo (KUN) turėti vieną stiprų?
                                          Tai naujas ir toliau dotuotu KUN. Planuojamas naujas terminalas, gelezinkelio stotis, tiems keliems skrydziams, anot Masiulio, turetu uztekti
                                          Paskutinis taisė liutass; 2019.06.17, 11:07.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X