Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Evier Rodyti pranešimą
    Tada kažkoks labai jau mažas skaičius atrodo...
    Kodėl mažas?
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

      Kodėl mažas?
      Jei turistų virš milijono aplanko Vilnių, tai x2 jau apie 2 milijonai, iš mano pažistamų vos ne visi yra kur nors skridę šiais metais mažiausiai po vieną kartą, + kažkiek tranzitinių. Toks įspūdis kad daugiau.

      Comment


        Parašė liootas Rodyti pranešimą

        Bet juk visada kalbėta, kad VNO kilimo takas per mažas transatlantiniams skrydžiams
        Del tako ilgumo tai manau nesamone,nes yra neviena karta leidesi su Boeing 747.,tai takas tikrai neproblema.

        Comment


          Parašė Edis Rodyti pranešimą

          Del tako ilgumo tai manau nesamone,nes yra neviena karta leidesi su Boeing 747.,tai takas tikrai neproblema.
          Manau, kad tas gali priklausyti nuo kuro kiekio (gali riboti skrydžio atstumą) ir konfigūracijos. T.y. leistis tikrai gali, bet labai ilgų skrydžių (į kokį Sidnėjų) gali ir nepavykti padaryti.

          O šiaip visokių krovininių 747, krovininių ir vyriausybinių 777 skrisdamas iš Vilniaus esu matęs ne kartą.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė Evier Rodyti pranešimą

            Jei turistų virš milijono aplanko Vilnių, tai x2 jau apie 2 milijonai, iš mano pažistamų vos ne visi yra kur nors skridę šiais metais mažiausiai po vieną kartą, + kažkiek tranzitinių. Toks įspūdis kad daugiau.
            Daug turistų atvyksta į Vilnių ne lėktuvais.

            Comment


              Parašė Evier Rodyti pranešimą

              Jei turistų virš milijono aplanko Vilnių, tai x2 jau apie 2 milijonai, iš mano pažistamų vos ne visi yra kur nors skridę šiais metais mažiausiai po vieną kartą, + kažkiek tranzitinių. Toks įspūdis kad daugiau.
              Nebūtinai kurie išvyksta iš Vilniaus į jį ir pavyksta bei priešingai. Mažiausio ji dalis turistų atvyksta lėktuvu.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Na jo gal ir tiesa. Prie turistų skaitos ir latviai, baltarusiai bei lenkai, kurie ko gero dažniausiai ne lėktuvu atskrenda.

                Comment


                  Parašė Evier Rodyti pranešimą
                  Na jo gal ir tiesa. Prie turistų skaitos ir latviai, baltarusiai bei lenkai, kurie ko gero dažniausiai ne lėktuvu atskrenda.
                  Skirtingai nei į Rygą, kur pagrindiniai srautai yra iš oro uosto, mums tik pavydėti
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    Skirtingai nei į Rygą, kur pagrindiniai srautai yra iš oro uosto, mums tik pavydėti
                    Dėl antžeminių "turistų" mes greičiau nei Ryga IKEA gavom

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Manau, kad tas gali priklausyti nuo kuro kiekio (gali riboti skrydžio atstumą) ir konfigūracijos. T.y. leistis tikrai gali, bet labai ilgų skrydžių (į kokį Sidnėjų) gali ir nepavykti padaryti.

                      O šiaip visokių krovininių 747, krovininių ir vyriausybinių 777 skrisdamas iš Vilniaus esu matęs ne kartą.
                      Dublino oro uosto takas praktiškai tokio pačio ilgio kaip VNO, bet vykdoma daug reguliarių skrydžių su wide-body lėktuvais, ir ne tik su pačiais mažiausiais A330 ar B787, bet ir su B77W.

                      Beje, įdomus faktas, VNO pirmą kartą pateko tarp 100 didžiausių Europos oro uostų (91 vietoje dabar ir su didžiausiu metiniu augimu), tiesa, iki RIX, kuris yra 67 vietoje, dar toloka.

                      https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...orts_in_Europe
                      Flickr

                      Comment



                        Be šešių naikinamų wizzair skrydžių, tyliai išnyko SCAT maršrutas į Astaną, Ryanair nebeskraidys į Birmingemą..
                        Taigi po kelis metus regėto augimo šiais metais turime apmažėjimą.. Kažin ar nebus naujų maršrutų iki šios vasaros..
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Dublino oro uosto takas praktiškai tokio pačio ilgio kaip VNO, bet vykdoma daug reguliarių skrydžių su wide-body lėktuvais, ir ne tik su pačiais mažiausiais A330 ar B787, bet ir su B77W.

                          Beje, įdomus faktas, VNO pirmą kartą pateko tarp 100 didžiausių Europos oro uostų (91 vietoje dabar ir su didžiausiu metiniu augimu), tiesa, iki RIX, kuris yra 67 vietoje, dar toloka.

                          https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...orts_in_Europe
                          Kaip čia pasakius “toloka”, jei per metus 31% paaugo

                          Comment


                            Parašė Evier Rodyti pranešimą

                            Kaip čia pasakius “toloka”, jei per metus 31% paaugo
                            Šiemet neaišku, ar apskritai bus augimas, kai tiek skrydžių panaikinama, o naujų vos keli.

                            2018 m. VNO apžvalga:
                            http://simonas.bartkus.lt/blog/2019/...-uosto-metais/
                            Paskutinis taisė Lettered; 2019.02.06, 10:03.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Dublino oro uosto takas praktiškai tokio pačio ilgio kaip VNO, bet vykdoma daug reguliarių skrydžių su wide-body lėktuvais, ir ne tik su pačiais mažiausiais A330 ar B787, bet ir su B77W.

                              Beje, įdomus faktas, VNO pirmą kartą pateko tarp 100 didžiausių Europos oro uostų (91 vietoje dabar ir su didžiausiu metiniu augimu), tiesa, iki RIX, kuris yra 67 vietoje, dar toloka.

                              https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...orts_in_Europe
                              kitas dalykas, jei neklistu, A321LR jau galetu is VNO be sustojimo iki NY ar Delhi nuskrist ir tam pilnai uztektu VNO tako + ten reiketu uzpildyti iki 240 vietu (jei tik economy klase) ir maziau, jei kartu su premium

                              Comment


                                Lėktuvų charakteristikas galima rasti "Airport Planning Guide". A321 - https://www.airbus.com/content/dam/c...ft-AC-A321.pdf

                                VNO 2.5 km takas, tai pagal "Take-Off Weight Limitation - ISA Conditions LEAP-1A Series Engine" MTOW yra ~94 tonos - panašiai tiek, kiek ir sveria lėktuvas.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Šiemet neaišku, ar apskritai bus augimas, kai tiek skrydžių panaikinama, o naujų vos keli.

                                  2018 m. VNO apžvalga:
                                  http://simonas.bartkus.lt/blog/2019/...-uosto-metais/
                                  Na, metų eigoje dar gali daug kas keistis. Jei keleivių augimas yra toks didelis, logiškai mąstant, nėra priežasčių masiškai mažinti krypčių, juk paklausa yra, gal tiesiog jas pakeis kitos arba dar bus didinamas skrydžių kiekis paklausesnėse kryptyse.
                                  Bet aš ne ekspertas šioje srityje, nenoriu prognozuot. Bus matyt metų pabaigoje.

                                  Comment


                                    Jei lyginama su 2017 metais, tai nepamirškit, kad 1,5 mėnesio neveikė VNO, tai skaičius automatiškai bus dalinai didesnis dėl to

                                    Comment


                                      Puikiai veikia skatinimo fondas, visos įmonės gaunančios paramą, nustoja skraidyti dar nesibaigus sutartyje numatytam laikui, kitos net ir to laiko nesulaukia. Nėra nei vienos priviliotos kompanijos ar maršruto, kuris pasinaudojas fondo lėšomis skraidytü šiandien, pataisykit jei klystu?
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Puikiai veikia skatinimo fondas, visos įmonės gaunančios paramą, nustoja skraidyti dar nesibaigus sutartyje numatytam laikui, kitos net ir to laiko nesulaukia. Nėra nei vienos priviliotos kompanijos ar maršruto, kuris pasinaudojas fondo lėšomis skraidytü šiandien, pataisykit jei klystu?
                                        Daugiau gyvų maršrutų nei užsidariusių. Bold - vykstantys skrydžiai, italic - bilietai pardavime, arba dar tik prasidės arba seasonal.

                                        Dokumentai čia:
                                        https://www.ltou.lt/lt/lietuvos-oro-...rsrutu-pletra/

                                        2018
                                        3R-267 AS Air Baltic Corporation 200 000 Eur Papildomi skrydžių dažniai: PLQ – RIX ir VNO – RIX
                                        3R-274 Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. 200 000 Eur Naujas maršrutas WAW-KUN
                                        3R-882 Norwegian Air Shuttle ASA 200 000 Eur Papildomi skrydžių dažniai ARN - VNO
                                        3R-879 Wizz Air Hungary Airlines Limited Liability Company 100 000 Eur Naujas maršrutas KUN - TKU
                                        3R-1298 Wizz Air Hungary Airlines Limited Liability Company 100 000 Eur Naujas maršrutas PLQ - DTM
                                        3R-1300 Air Company ,,Georgian Airways” Ltd. 200 000 Eur Naujas maršrutas VNO -TBS
                                        2015 m.
                                        SAS, Papildomas dažnis VNO-ARN, 100.000 EUR
                                        Air Baltic, Nauji maršrutai VNO-TXL; VNO-CDG, 200.000 EUR
                                        Wizz Air, Naujas maršrutas PLQ-LTN, 200.000 EUR

                                        LOT, Naujas maršrutas PLQ-WAW, 200.000 EUR
                                        Germania, Naujas maršrutas VNO-ZRH, 113.670 EUR
                                        SPA, Papildomas dažnis VNO-BCN, 50.000 EUR
                                        Vueling, Papildomas dažnis VNO-BCN, 50.000 EUR
                                        Belavia, Papildomas dažnis VNO-MSQ, 100.000 EUR

                                        2016 m.
                                        Belavia, Papildomas dažnis PLQ-MSQ, 100.000 EUR
                                        Adria Airways, Papildomas dažnis VNO-TLL, 100.000 EUR (*Nordica)
                                        Ukraine International Airlines, Naujas maršrutas PLQ – KBP, 200.000 EUR
                                        Ryanair, Naujas maršrutas PLQ – GLA, 200.000 EUR
                                        Turkish Airlines, Papildomas dažnis VNO – IST, 200.000 EUR

                                        2017 m.
                                        Finnair, Papildomas dažnis VNO-HEL, 62.000 EUR
                                        Ruslaine, Papildomas dažnis VNO-LED, 50.000 EUR
                                        SCAT, Naujas maršrutas VNO-TSE, 200.000 EUR

                                        Comment


                                          Ok, ne taip išdėsčiau mintį, maršrutai, kurie skatinimo fondo dėka atsirado ir veikia, dažnis labai jautrus dalykas ir nebūtinai yra įtakotas finansinės paramos. Dažnai būna priešingai, aviakompanija padidina skrydžių skaičių ir tuo pačiu pasiimama fondo pinigus.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X