Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Tai jei statyti Elektrėnuose, tuomet ir Vilniaus ir Kauno tektų uždarinėti? Kažkokia labai jau grandiozinė idėja, kažin ar tokią sugebės "parduoti".
    Aha, suderina labai specifinių lėktuvų skrydžius iš London City ir nukreiptų juos kažkur už papildomų 50km su kuriuo būtų blogesnis susisiekimas nei su Lutonu ar Standstedu. Monkės biznis.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Sekasi man su tais skrydžiais. Kažkada vos nusipirkęs bilietus sužinojau, kad bankrutuoja Lituanika, dabar tik nusipirkęs bilietus sužinojau, kad nutraukė skrydžius. Nemėgsta manęs lėktuvai

      Tai jei statyti Elektrėnuose, tuomet ir Vilniaus ir Kauno tektų uždarinėti? Kažkokia labai jau grandiozinė idėja, kažin ar tokią sugebės "parduoti".
      Įtariu, kad nieko neplanuojama pilnai uždarinėti.

      Comment


        Manau tai tiesiog kalbos vardan kalbų, kad sudaryt iliuziją kad kažką veikia ir neveltui gauna algas. O ir iš studijų gali užsidirbt tie, kas turi... Šiaip jeigu kažkokiu kosminiu scenarijumi tai įvyktų, būtų vienas nelogiškiausių sprendimų Vilniaus istorijoje, kam tada reikėjo statyt tuos visus viadukus, leist traukinį į oro uostą, kam visos investicijos į parkingus, viešbučius, infrastruktūrą? Oro uostas už 50km nuo miesto? Lietuvos mąsteliu? Seriously? Tokia nesąmonė sueitų tik jeigu Kaune nebūtų oro uosto, galima būtų vėl prikelt kalbas apie dvimiestį ir panašias populistines utopijas, bet pagal esamą situaciją tai atrodo kiek absurdiškai.

        Comment


          Gal ne pats geriausias pavyzdys, bet lenkai planuoja statyti naują didelį Varšuvos oro uostą tolokai nuo miesto. Dabartinis Okięce oro uostas irgi jau miesto ribose atsidūrė.

          https://en.wikipedia.org/wiki/New_Ce...Polish_Airport

          Comment


            VNO 2025 planuoja baigti rekonstrukciją tik KUN irgi plės savo terminalą, nes dabartinis pritaikytas 800 000, o po plėtros bus 2 mln. keleivių.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
              Manau tai tiesiog kalbos vardan kalbų, kad sudaryt iliuziją kad kažką veikia ir neveltui gauna algas. O ir iš studijų gali užsidirbt tie, kas turi... Šiaip jeigu kažkokiu kosminiu scenarijumi tai įvyktų, būtų vienas nelogiškiausių sprendimų Vilniaus istorijoje, kam tada reikėjo statyt tuos visus viadukus, leist traukinį į oro uostą, kam visos investicijos į parkingus, viešbučius, infrastruktūrą? Oro uostas už 50km nuo miesto? Lietuvos mąsteliu? Seriously? Tokia nesąmonė sueitų tik jeigu Kaune nebūtų oro uosto, galima būtų vėl prikelt kalbas apie dvimiestį ir panašias populistines utopijas, bet pagal esamą situaciją tai atrodo kiek absurdiškai.

              Jeigu iš to oro uosto galėsi nuskristi tiesiogiai į Niujorką, manau kad taip, nesunku bus pavažiuoti tuos 50 km

              Comment


                Parašė liootas Rodyti pranešimą
                Jeigu iš to oro uosto galėsi nuskristi tiesiogiai į Niujorką, manau kad taip, nesunku bus pavažiuoti tuos 50 km
                Kokiame fantazijų pasaulyje Lietuva be tranzitinių keleivių gali sukurti ženklų trafiką tokiam skrydžiui?

                Comment


                  Parašė liootas Rodyti pranešimą


                  Jeigu iš to oro uosto galėsi nuskristi tiesiogiai į Niujorką, manau kad taip, nesunku bus pavažiuoti tuos 50 km
                  Jeigu dabar nėra reisų į Niujorką, tai perkėlus oro uostą 50 km. nuo Vilniaus, tuo labiau nebus, atkris net dabartiniai kai kurie reisai į Europą.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Jeigu dabar nėra reisų į Niujorką, tai perkėlus oro uostą 50 km. nuo Vilniaus, tuo labiau nebus, atkris net dabartiniai kai kurie reisai į Europą.
                    Bet juk visada kalbėta, kad VNO kilimo takas per mažas transatlantiniams skrydžiams

                    Comment


                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                      Bet juk visada kalbėta, kad VNO kilimo takas per mažas transatlantiniams skrydžiams
                      Maža kas ką šneka atsitojęs prie turgaus tvoros ir gliaudymas sėmkes. Ar tai tau labai rimtas argumentas? Kitokių rimtesnių nebeliko?

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Maža kas ką šneka atsitojęs prie turgaus tvoros ir gliaudymas sėmkes. Ar tai tau labai rimtas argumentas? Kitokių rimtesnių nebeliko?
                        Berods Čiurlionis apie tai anksčiau kalbėjo. Wide body lėktuvai gali leistis ir kilti, bet būtų niuansų su maksimaliu svoriu. Kas reiškia, kad negalėtų turėti duag degalų arba krovinio.
                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                        Comment


                          Parašė liootas Rodyti pranešimą

                          Bet juk visada kalbėta, kad VNO kilimo takas per mažas transatlantiniams skrydžiams
                          Ne per mažas, pavasarį prasidės tiesioginiai reisai į Madagaskarą, kas yra dar toliau nei koks Niujorkas.

                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Berods Čiurlionis apie tai anksčiau kalbėjo. Wide body lėktuvai gali leistis ir kilti, bet būtų niuansų su maksimaliu svoriu. Kas reiškia, kad negalėtų turėti duag degalų arba krovinio.
                          Čia jei būtų norima skraidyti iki kokio Singapūro ar Australijos, iki Niujorko jokių realių niuansų nėra.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Maža kas ką šneka atsitojęs prie turgaus tvoros ir gliaudymas sėmkes. Ar tai tau labai rimtas argumentas? Kitokių rimtesnių nebeliko?
                            Turgaus tvora:

                            R.Masiulis teigė, kad net ir po rekonstrukcijos Vilniaus oro uostas negalės priimti transatlantinių lėktuvų. Tam reikėtų taką ilginti. (iš čia)

                            Comment


                              Transatalantinius nebent turima omeny kokį b747 ar b773 į rytinę pakrantę, bet kur mes pririnksim po 500 keleivių reisui? Kitas dalykas nebent jis kalbą apie vakarų pakrantę. Beje kokios problemos su ilginimu? takas keliais šimtais metrų gali būti ilginamas dabartinėje oro uosto teritorijoje, nebėda ir pora trobų už oro uosto pietinės dalies nugriaut Net griauti jų nereiktų - jei sutiktų, kad žemėjimo lempas ant stogų užkels.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                Turgaus tvora:
                                R.Masiulis teigė, kad net ir po rekonstrukcijos Vilniaus oro uostas negalės priimti transatlantinių lėktuvų. Tam reikėtų taką ilginti. (iš čia)
                                Nu ir kas? Teorinis klausimas tau: Kokios avialinijos tavo manymu galėtų atidaryti tokį reisą, kad apsimokėtų, būtų pakankamas keleivių srautas ir t.t.?
                                Kai yra šalia Varšuva, Stockholmas, Helsinkis su savo avialinijomis.

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Nu ir kas? Teorinis klausimas tau: Kokios avialinijos tavo manymu galėtų atidaryti tokį reisą, kad apsimokėtų, būtų pakankamas keleivių srautas ir t.t.?
                                  Kai yra šalia Varšuva, Stockholmas, Helsinkis su savo avialinijomis.
                                  Kokia pažanga - ArūnasX pagaliau pripažino, kad Vilniaus oro uostas konkuruoja tarptautiniu lygiu ir realiai yra visiška skylė

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                    Kokia pažanga - ArūnasX pagaliau pripažino, kad Vilniaus oro uostas konkuruoja tarptautiniu lygiu ir realiai yra visiška skylė
                                    Surask nors vieną žinutę, kur neigiau dėl pirmo teiginio. O dėl antro tavo susapnuoto teiginio galiu parekomenduoti teksto suvokimo pratybas šioje akių klinikoje: https://www.google.com/maps/place/Ey...!4d-77.054707
                                    Aš nesergu New Vasiuki sindromu kaip tam tikro miesto kelkraštyje pakeliui iki Klaipėdos gyventojai.
                                    Paskutinis taisė Arunasx; 2019.02.01, 07:05.

                                    Comment


                                      Aš tokį klausimėlį turiu: jei VNO 2018 metais aptarnavo 4,8 mln keleivių, kas į tai įeina? Jei aš skridau į užsienį ir po savaitės grįžau, tai mane skaičiuoja kaip 2 keleivius (pirmyn ir atgal) ar kaip 1?

                                      Comment


                                        Parašė Evier Rodyti pranešimą
                                        Aš tokį klausimėlį turiu: jei VNO 2018 metais aptarnavo 4,8 mln keleivių, kas į tai įeina? Jei aš skridau į užsienį ir po savaitės grįžau, tai mane skaičiuoja kaip 2 keleivius (pirmyn ir atgal) ar kaip 1?
                                        Kaip du.

                                        Comment


                                          Tada kažkoks labai jau mažas skaičius atrodo...

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X