Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ką čia detalizuoti - perkėlimams reikia 2 - 3 metų kartais daugiau. Taigi, realiai jau turėtume žinoti kas ateina ir kodėl ateina. Tačiau to nėra. Suprasčiau Heatrow, kur jungtys būtų, kad dar ir pritrauktų turistus. Mes jau turėjome tokį variantą - Stokholmą ir žinom kuom tai baigėsi. Beje, rinkimai artėja, dar ne tokių cirkų išgirsime
    jei cia apie imoniu FTE perkielima, tai mazam tekste, daug klaidu ir netikslumu palikta.
    Visuomene suzino paskutine, kad kazks ateina i Lietuva. Visai neseniai buvo paskelbta apie Catalyst (is UK beje) atejima i LT. Zmones buvo susamdyti way pries tai ir jau buvo UK projekte, kai paskelbe. Pats faktas kad LT lankesi ir Blackrock'ai pries 1.5-2m ir dar begale kitu imoniu, kurios jau turi sprendima ka kelia ir kiek kelia tik renkasi sali. Nuo uzklausos atejimo i HR imone (vienas is paskutiniu zingsniu renkantis sali) iki samdymo pradzios gali but apie 6-8menesiu tarpas, taip kad far from 2-3metai.
    Skrydis i UK verslui reikalingas. This is a fact.

    Comment


      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
      Skrydis i UK verslui reikalingas. This is a fact.
      Verslas nesunkiai gali ir su pigiom avialinijom nuskristi.
      Dvigubai pilietybei - griežtas NE!

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Verslas nesunkiai gali ir su pigiom avialinijom nuskristi.
        Ypač jei vežasi porą blokų cigarečių bagaže.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Verslas nesunkiai gali ir su pigiom avialinijom nuskristi.
          Nelygis, kad ant lektuvo ne toks logotipas nupieštas

          Tiesa Londono atveju, pigios skraido ne į Londoną.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Verslas nesunkiai gali ir su pigiom avialinijom nuskristi.
            Ir po to važiuoti dvi valandas į miestą? Vien dėl to, kad pigiau? Nah.

            Kai man reikėjo į Londoną rinkausi apie 100 EUR brangesnį skrydį į LHR su 45 minučių persėdimu FRA nei skrydį į kokį dievo užrmirštą LTN. Būtų 200 EUR brangesnis tiesioginis skrydis, tikrai būčiau rinkęsis jį.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą

              Ir po to važiuoti dvi valandas į miestą? Vien dėl to, kad pigiau? Nah.

              Kai man reikėjo į Londoną rinkausi apie 100 EUR brangesnį skrydį į LHR su 45 minučių persėdimu FRA nei skrydį į kokį dievo užrmirštą LTN. Būtų 200 EUR brangesnis tiesioginis skrydis, tikrai būčiau rinkęsis jį.
              Elementariai skaičiuoji pagal tai kiek uždirbi per valandą.

              Jei per valandą uždirbi 100 eur + tai renkiesi 2val sutaupyt mokėdamas 200 eur.
              Jei per valandą uždirbi mažiau 100 eur, renkiesi per dvi valandas "darbo" sėdint transporte uždorbti 200 eurų.

              Comment


                Keliesi 2h nakties, nes vienintelis skrydis pirmyn 5h ryto, po to visą dieną knapsi raudonom akim (gerai jei gali leisti laisvą dieną ir skaitosi, kad atskridai "iš vakaro"), galiausiai atsiprašai iš susitikimo anksčiau, nes vienintelis skrydis atgal 18h, o tau dar reikia 2h nusigauti iki oro uosto? Ačiū ne. Be to susitikimo datos pasirinkti negali ir tikslią dieną sužinai likus 20 d. iki skrydžio. Tokiu metu bilieto kaina gali reikšmingai ir nebesiskirti. Verslas kitaip skaičiuoja tuos sutaupytus eurus.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Elementariai skaičiuoji pagal tai kiek uždirbi per valandą.

                  Jei per valandą uždirbi 100 eur + tai renkiesi 2val sutaupyt mokėdamas 200 eur.
                  Jei per valandą uždirbi mažiau 100 eur, renkiesi per dvi valandas "darbo" sėdint transporte uždorbti 200 eurų.
                  Dar tas faktas, kad low costeriai skraido įdomiomis valandomis, dėl ko greičiausiai sugaiši papildomai tikrai ne valandą. Kas reiškia, kad prarasi tikrai daugiau nei sutaupysi. O jeigu skrisi su labai ansktyvu skrydžiu, tai dar ir ne baisiai darbingas būsi. Taip, kad tai visiškai ne variantas didžiąja dauguma atvejų.

                  Jie iš esmės tinkami tik atostogoms (nes skrendi ilgesniam laikotarpiui ir valanda į vieną ar kitą pusę nelabai svarbi) arba emigrantams, taupantiems kiekvieną centą ir verkiantiems kaip 100 eurų yra brangu ir nėra teisybės.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė kutas Rodyti pranešimą
                    Keliesi 2h nakties, nes vienintelis skrydis pirmyn 5h ryto, po to visą dieną knapsi raudonom akim (gerai jei gali leisti laisvą dieną ir skaitosi, kad atskridai "iš vakaro"), galiausiai atsiprašai iš susitikimo anksčiau, nes vienintelis skrydis atgal 18h, o tau dar reikia 2h nusigauti iki oro uosto? Ačiū ne. Be to susitikimo datos pasirinkti negali ir tikslią dieną sužinai likus 20 d. iki skrydžio. Tokiu metu bilieto kaina gali reikšmingai ir nebesiskirti. Verslas kitaip skaičiuoja tuos sutaupytus eurus.
                    Pranešime, kurį citavau buvo paminėtas tik 2 valandų skirtumas dėl kelionės iš Lutono.

                    Tavo variantui, aišku, kad pritariu.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Pranešime, kurį citavau buvo paminėtas tik 2 valandų skirtumas dėl kelionės iš Lutono.

                      Tavo variantui, aišku, kad pritariu.
                      Tai kitas blogybes buvau pamiršęs paminėti. Dar viena low-costerių blogybių (net ir mieliausio iš jų - Norwegian) yra dažnas skraidymas ne kiekvieną dieną. Tau susitikimas ketvirtadienį? Atsiprašom, gali skristi į priekį trečiadienį, o grįžti namo penktadienį.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą

                        Tai kitas blogybes buvau pamiršęs paminėti. Dar viena low-costerių blogybių (net ir mieliausio iš jų - Norwegian) yra dažnas skraidymas ne kiekvieną dieną. Tau susitikimas ketvirtadienį? Atsiprašom, gali skristi į priekį trečiadienį, o grįžti namo penktadienį.
                        Londono atveju tos problemos nelabai yra, nes kryptis populiari ir LCC iš Vilniaus vykdo kasdien po 4 skrydžius, nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro (gal toks dažnumas ir viena iš priežasčių, kodėl nėra kokio nors BA į VNO? ) Taip pat oro uosto susisiekimas nėra blogas. Stansted express atvažiuoja tiesiai į city, iš Heatrow su metro netgi dar ilgiau užtruka atvažiuoti iki ten.
                        Flickr

                        Comment


                          Ar London City gerai? - taip teigiamas rezultatas, bet nėra taip gerai kaip būtų turint jungtį su LGW ar LHR.

                          Vis dėl to su Londonu reiktų žvilgtelt ir į istoriją, Lietuvos avialinijos pardavė savo slotą LHR, FlyLAL o bankroto slotas buvo prarastas. Tame tarpe du kartus į rinką nesėkmingai bandė įeiti British Airways, bet taip Vilniuje ir neįsitvirtino.

                          Šiai dienai yra du kandidatai skraidyti šia kryptimi AirBaltic ir British Airways(abu atidarė skrydžius iš TLL). Vis dėl to dėl didelio LCC srauto, niekas į šią rinką nenori eiti. Kai rinka nėra didelė ir stabili mažai norinčių terliotis, o LCC monopolis ne visada yra naudingas oro uostui ar šaliai.

                          Puikus pavyzdys Atėnai: Aegean(tradicinė bendrovė paskelbė) aidaranti ATH, tuoj pat į tai atsakė WIZZ ir Ryanair, atidarydamos šią kryptį. Aegean pasitraukė, o dabar praėjus vos keliems mėnesiams, atbaidę Aegean traukiasi ir WIZZ su Ryanair. Ir tokių atvejų ateityje daugės.

                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            man keista, kodel iskele butent 98 vietu lektuvo salyga, taip iskart atmetant CRJ900 ir paliekant gan populiaru lektuva out of scope (maziau avialiniju galinciu dalyvaut konkurse).. man AirBaltic=LCC su ju service'u

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                              Ar London City gerai? - taip teigiamas rezultatas, bet nėra taip gerai kaip būtų turint jungtį su LGW ar LHR.
                              Kodėl Heatrow geriau? Toliau nuo centro, sudėtingesnis susisiekimas, o dėl jungiamųjų skrydžių, tai tam nėra poreikio ir šiuo atveju prioritetas susisiekimas su pačiu Londonu.
                              Flickr

                              Comment


                                Ne visi skrenda būtent į Angliją ar Londoną. Nesant skrydžio į Heathrow Londonas iškrenta kaip persėdimo variantas. Ir tai didelis trūkumas, nes Heathrow yra didžiausias Europos oro uostas. Ir jis ne taip ir toli nuo Londono centro. London City yra nišinis oro uostas, į kurį skraidys tik tie, kurie ir be subsidijų pajėgtų susimokėti brangiau . Kitaip sakant skrydžiai į Heathrow būtų patrauklesni didesniam keleivių skaičiui, gal net ir subsidijų nereikėtų.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Kodėl Heatrow geriau? Toliau nuo centro, sudėtingesnis susisiekimas, o dėl jungiamųjų skrydžių, tai tam nėra poreikio ir šiuo atveju prioritetas susisiekimas su pačiu Londonu.
                                  Jungimų poreikis yra tik, jo negali pamatuoti. Bet kokios buvo kainos, kuomet VNO rinkoje karaliavo SAS su Kopenhaga ir Lufthansa su Frankfurtu. Kai atėjo Turkish ir AirBaltic įjungė Amsterdamą su Paryžiumi, atsirado galimybių ir iš Vilniaus pasiekti JAV už 450 Eur.

                                  Be to mes neturime jokio vežėjo iš Oneworld aljanso, tad ta jungimų vertė yra didelė, bet kaip ir sakiau sunkiai pamatuojama, kol nėra realių skrydžių.

                                  Nors gal būt tu ir aš suprantame, kad Stansted tam tikrais atvejais gali būti patogiau, bet tu to nepaiškinsi Sityje dirbančiam klerkui, kuris mėgsta skristi tik su BA, atvykti į oro uostą, praleisti dvi valandas ložėje gerdamas kokteilius ir skaitydamas laikraštį. Čia yra susiformavusi kultūra ir tradicijos ir jų neišgyvendinsi- ypač kai kalbame apie britus.

                                  Tad jei jau darome skrydį Į Londoną geriausiai nušauti du zuikius, verslą ir tranzitą, emigracinius srautus paliekant LCC. Bet čia tik mano nuomonė

                                  Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                  man keista, kodel iskele butent 98 vietu lektuvo salyga, taip iskart atmetant CRJ900 ir paliekant gan populiaru lektuva out of scope (maziau avialiniju galinciu dalyvaut konkurse).. man AirBaltic=LCC su ju service'u
                                  CRJ nėra atorizuotas skraidyti į CITY.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                    Be to mes neturime jokio vežėjo iš Oneworld aljanso,
                                    Finnair?

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Finnair?
                                      Taip teisingai, atsiprašau.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                        Jungimų poreikis yra tik, jo negali pamatuoti. Bet kokios buvo kainos, kuomet VNO rinkoje karaliavo SAS su Kopenhaga ir Lufthansa su Frankfurtu. Kai atėjo Turkish ir AirBaltic įjungė Amsterdamą su Paryžiumi, atsirado galimybių ir iš Vilniaus pasiekti JAV už 450 Eur.

                                        Be to mes neturime jokio vežėjo iš Oneworld aljanso, tad ta jungimų vertė yra didelė, bet kaip ir sakiau sunkiai pamatuojama, kol nėra realių skrydžių.

                                        Nors gal būt tu ir aš suprantame, kad Stansted tam tikrais atvejais gali būti patogiau, bet tu to nepaiškinsi Sityje dirbančiam klerkui, kuris mėgsta skristi tik su BA, atvykti į oro uostą, praleisti dvi valandas ložėje gerdamas kokteilius ir skaitydamas laikraštį. Čia yra susiformavusi kultūra ir tradicijos ir jų neišgyvendinsi- ypač kai kalbame apie britus.

                                        Tad jei jau darome skrydį Į Londoną geriausiai nušauti du zuikius, verslą ir tranzitą, emigracinius srautus paliekant LCC. Bet čia tik mano nuomonė



                                        CRJ nėra atorizuotas skraidyti į CITY.
                                        tai kas lieka tada is realiu variantu? Embraer 190-195 ir CS100 (kuris tik pradetas tiekt) ir gal BAe 146-300, Avro RJ100, and RJ115

                                        Comment


                                          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                                          tai kas lieka tada is realiu variantu? Embraer 190-195 ir CS100 (kuris tik pradetas tiekt) ir gal BAe 146-300, Avro RJ100, and RJ115
                                          Realiai ERJ 190.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X