Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Verslo kelionės bet kokiu atveju tilps Vilniuje. Visi kiti tegul skrenda per Kauną, kurie nebetilps Vilniuje. Ar tikrai Lietuvai tokia nauda iš tų turistų? Jau kiek kainuoja PVM lengvatos ir dar reikės sukrapštyti naujam oro uostui milijardą.
    Nereikia to milijardo ir nereikia jokio naujo oro uosto. Jeigu Vilniuje tilps verslo kelionės, tai tilps ir ne verslo kelionės. Kam tada tas naujas?
    Reikia tiesiog laiku ir pagal realius keleivių augimo srautus atnaujinti infrastruktūrą ir pastatyti (išplėsti) naują terminalą esamame oro uoste, o ne laukti kol esamo pajėgumai pasieks ribą ir tik tada susisgribti kažką daryti, kai visiems aiškų jog bet kokiai rimtesnei plėtrai įgyvendinti (su projektavimu, finansavimų tvirtinimais, pirkimais ir pačiais darbais) reikės bent 3 metų.

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą

      Verslo kelionės bet kokiu atveju tilps Vilniuje. Visi kiti tegul skrenda per Kauną, kurie nebetilps Vilniuje. Ar tikrai Lietuvai tokia nauda iš tų turistų? Jau kiek kainuoja PVM lengvatos ir dar reikės sukrapštyti naujam oro uostui milijardą.
      Turistai išsivysčiusioms šalims duoda ~3-5% BVP ir atneša daugiau pinigų, nei žemės ūkis. Tai tikrai yra svarbu.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

        Turistai išsivysčiusioms šalims duoda ~3-5% BVP ir atneša daugiau pinigų, nei žemės ūkis. Tai tikrai yra svarbu.
        Labai neprotingas palyginimas. Jeigu Londonas traukia turistus, tai nereiškia, kad Vilnius atitinkamai tiek jų pritrauks.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą
          Jau kiek kainuoja PVM lengvatos ir dar reikės sukrapštyti naujam oro uostui milijardą.
          Naujo oro uosto Vilniui tikrai nereikia - pakanka sutvarkyti terminalą (t.y. pastatyti naują) ir prailginti taką.

          Dvigubai pilietybei - griežtas NE!

          Comment


            Žinau, kad čia tik naivi svajonė, bet dar ir stalininę terminalo dalį nugriauti galėtų.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą
              Žinau, kad čia tik naivi svajonė, bet dar ir stalininę terminalo dalį nugriauti galėtų.
              Amerikonai net pavydi, o tu nevertini

              Projektuojant naująjį Vilniaus oro uostą teko atnaujinti ir senąjį kokybiškai pastatytą vokiečių belaisvių korpusą. Nesiginčijau, kai nuiminėjo dvi aukščiausias meninės klasės mozaikas, vaizduojančias M. Melnikaitę ir I. Černiachovskį (įdomu, kur jos dabar?) – tai tikrai ne tie „įvadiniai“ piliečiai į Lietuvos sostinę. Tačiau ginčijausi, kai taip pat puikios kokybės gipsatūras ant pakabinamųjų lubų norėta išnaikinti. Tai buvo ąžuolo lapų vainikuose įmontuotos penkiakampės žvaigždės ir pjautuvas su kūju.

              Man mūsų „Hight techo“ naujojo korpuso architektūros santykis su „stalinietiško“ dekoro fragmentais atrodė toks ironiškai postmodernistinis. Tai patvirtino ir keli užsienio svečiai architektai. Vienas amerikietis, paplojęs per petį, pasakė, kad tokių oro uostų kaip naujasis terminalas Amerikoje yra kas antrame kaime. Bet tos vietos, kur šiuolaikinės konstrukcijos susiliečia su socialistine pseudoklasicizmo architektūra yra absoliučiai originalios viso pasaulio mastu.
              http://www.bernardinai.lt/straipsnis...-nervas/120014

              Comment


                Parašė andyour Rodyti pranešimą

                Labai neprotingas palyginimas. Jeigu Londonas traukia turistus, tai nereiškia, kad Vilnius atitinkamai tiek jų pritrauks.
                Aš tokio palyginimo ir nedariau. Aš kalbėjau apie procentalią išraišką, o ne absoliučius skaičius. Estija iš turizmo generuoją panašų % nuo BVP, kaip ir UK (3,5%), Lietuva tuo tarpu dvigubai mažesnį (1.8%), taip kad potencialo plėstis tikrai yra ir plečiamės - turistų skaičius jau kelinti metai iš eilės auga 7-10%, dvigubai sparčiau, nei auga mūsų ekonomika, kas reiškia, kad truzimas kas met sudaro vis rimtesnę dalį mūsų pajamų. Kartu auga ir Vilniaus oro uostas.

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą
                  Žinau, kad čia tik naivi svajonė, bet dar ir stalininę terminalo dalį nugriauti galėtų.
                  O 1993 ar 2007 m. priestatai labai patinka? Stalininis terminalas yra architektūros paveldas, tai griaut neleis, bet čia nedidelė problema, ateityje vis tiek reiks normalaus naujo didesnio terminalo, o senas tada galės likti aptarnaujančiom funkcijom.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2018.03.13, 23:28.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                    Aš tokio palyginimo ir nedariau. Aš kalbėjau apie procentalią išraišką, o ne absoliučius skaičius. Estija iš turizmo generuoją panašų % nuo BVP, kaip ir UK (3,5%), Lietuva tuo tarpu dvigubai mažesnį (1.8%), taip kad potencialo plėstis tikrai yra ir plečiamės - turistų skaičius jau kelinti metai iš eilės auga 7-10%, dvigubai sparčiau, nei auga mūsų ekonomika, kas reiškia, kad truzimas kas met sudaro vis rimtesnę dalį mūsų pajamų. Kartu auga ir Vilniaus oro uostas.
                    Estijos turistai pagrinde tai ar ne suomiai? Lietuvos turizmas yra toks, kiek tai yra patrauklu.

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą

                      Estijos turistai pagrinde tai ar ne suomiai? Lietuvos turizmas yra toks, kiek tai yra patrauklu.
                      Suomija Estijai yra labai ribota rinka, vos 5 mln. gyventojų. Baltarusija tuo tarpu dvigubai didesnė, pastaruoju metu ypač smarkiai išaugo turistų skaičius iš Ukrainos su 40 mln. gyventojų. Smarkiai neišnaudojamas turistų potencialas iš Lenkijos ir Skandinavijos. O vokiečiams, su 80 mln. gyventojų Lietuva taip pat yra dvigubai arčiau, nei Estija, kaip ir daugumai kitų Europos šalių. Taip kad Estijai lengviau pritraukti turistus iš kelių milijonų gyventojų rinkos, o mums turėtų būti lengviau pritraukti turistus iš kelių šimtų milijonų gyventojų rinkos. Bet juk geriausią tai rodo skaičiai, kad kelintus metus iš eilės sparčiai auga turistų skaičius, kad kyla tiek naujų viešbučių, kiek dar niekada nekilo, kad Vilniaus oro uoste sparčiai daugėja keleivių ir kad netgi pernai, kai per patį turižmo įkarštį mėnesiui buvo uždarytas oro uostas, Vilniuje turizmo sektorius vistiek paaugo daugiau, nei bendrai kilo šalies ekonomika. Nesuprantu, kam tą reikėtų neigti, nes skaičiai kalba patys už save.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                        Nesuprantu, kam tą reikėtų neigti, nes skaičiai kalba patys už save.
                        Tai gerai, jei taip turistai čia veržiasi patys, tada reikia naikinti viešbučiams lengvatas ir tegul skraido per Kauną jei netilps Vilniuje. Patys turistų skaičiai dar nepasako, kiek valstybei konkrečiai į sąskaitą įkrito pinigų atėmus PVM lengvatas.

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą

                          Tai gerai, jei taip turistai čia veržiasi patys, tada reikia naikinti viešbučiams lengvatas ir tegul skraido per Kauną jei netilps Vilniuje. Patys turistų skaičiai dar nepasako, kiek valstybei konkrečiai į sąskaitą įkrito pinigų atėmus PVM lengvatas.
                          Aš internete radau skaičius kiek mes gaunam iš turistų. Bet nerodysiu, kad pats nepatingėtum susirasti

                          Comment


                            Visas pasaulis stengiasi, turistams padaryti kelionę ir paslaugų prieinamumą, kuo patogesnį, o mes siųsime žmones į Kauną? Kaunas turi savo turistus ir jų daugės, jeigu bus dirbama su Druskinikais, Birštonu tarptautiniame sektoriuje. Į vengriškus SPA žmonės iš JAV skrenda.

                            Dėl VNO, klaida buvo padaryta, kai buvo pastatytas antras priestatas 1989 m. Naujasis terminalas turėjo būti statomas, visai naujoje vietoje. O senąjį palikti, kaip ofisus arba viešbutį. Dar didesnė klaida buvo padaryta, kai antrasis terminalas 2008 m. praplėstas dar kartą.

                            Dabar iš esmės padėtis gerėja, nes pagaliau, ketvirtasis terminalas bus statomas toliau.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Vilniaus oro uosto rekonstrukcija startuoja nuo pertvarkų išvykimo salėje

                              Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...vykimo-saleje/

                              Comment


                                Ryanair artimiausiu metu planuoja įžengti į Ukrainos rinka su 15 naujų maršrutų, tarp jų - Vilnius-Kijevas
                                http://www.airliners.net/forum/viewt...?f=3&t=1389555
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Dabar jau oficialiai - Ryanair nuo lapkričio pradžios skraidys triskart per savaitę iš Vilniaus į Kijevą. Nors nauja kryptim Kijevą sunkiai pavadinsi - ten jau ir taip skraido UIA ir Wizz Air. Sakyčiau, geriau jau į Lvovą paleistų skrydį - ten tikrai būtų daugiau perspektyvos, tuo labiau kai UIA tos krypties jau atsisakė.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Valanda su „Lietuvos oro uostų“ vadovu Mariumi Gelžiniu: nauji skrydžiai ir nauja vieta stebėti lėktuvus

                                    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/pokalbi...beti-lektuvus/

                                    Comment



                                      Traukiasi Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius Voveris

                                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77533717


                                      Comment


                                        Mažas jubiliejus
                                        Vilniaus oro uosto terminalui - 25 metai


                                        Terminalas buvo atidarytas 1993.03.31
                                        Iki tol Vilniuje buvo tik stalinistinis 1955 m. pastatytas oro uostas. Statybos metu muitininkai ir pasieniečiai tikrino keleivius kažkokiose lauko būdelėse.
                                        Oro uosto plėtra buvo pirmaisiais nepriklauosomybės metais, kai viskas keitėsi - nuo pinigų iki krypčių. Beje, tuomet lietuviškas pinigas buvo talonai ("vagnorkės")
                                        Pastačius terminalą senasis pastatas paliktas keleivių atvykimui.

                                        Apie tolesnes pačio uosto ir krypčių atliktą ir būsimą plėtrą vien šioje temoje pridiskutuota 270 puslapių.
                                        Tačiau naujojo VNO oro uosto pradžia - šis prieš ketvirtį amžiaus atidarytas terminalas

                                        Gal kas nors netyčia turi savo darytų nuotraukų.
                                        Paskutinis taisė Romas; 2018.04.01, 13:12.

                                        Comment


                                          Jeigu neklystu, 1993m. pastatytas VNO terminalas atrodė šiek tiek kitaip.







                                          Vilniaus oro uostas rekonstruotas 1993 m. pristačius naują stiklinio fasado terminalą. Tai - pirmasis tokio masto projektas, suprojektuotas ir įgyvendintas nepriklausomoje Lietuvoje ir pirmoji modernios architektūros kregždė. Po dar vienos rekonstukcijos 2007 m. šio pastato nebesimato - iš vienos pusės jį užstoja sovietinis, iš kitos - 2007 m. Vilniaus oro uosto korpusas.

                                          Nuotraukos ir tekstas iš čia:
                                          http://augustinas.net/ode-pirmajam-n...-2000-metai-56
                                          https://flyawaysimulation.com/news/1432/
                                          Paskutinis taisė Robertas; 2018.03.31, 19:33.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X