Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Neblogai - vietoje to kad statyti statyti naują oro uostą, rekonstruojame seną. Tratiname pinigus toliau
    Ir viskas dėl Vilniaus kaimiečių...

    O koks oro uostas išeitų už 60 mln? Pociūnų aerodromo lygio?
    Paskutinis taisė lukass; 2018.01.30, 13:21.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Na, panašu, kad bus tikrai geriau. Nors neįtikino manęs, kad reikės mažiau eiti keleiviams, nes iš vizualizacijos, tai atstumas pailgėja.
      Jeigu naujame priestate bus registracija/bagažo atidavimas/patikra, tai atstumas iki šių procedūrų nuo viešojo transporto ar parkingo aikštelių sutrumpės. Nes dabar reikėdavo pereiti senąjį pastatą ir kilti į antrą aukštą, arba kopti aukštyn palei užvažiavimo pandusą. Nei vienas iš variantų nebuvo patogus.

      Gerai bus sutvarkytas ir privažiavimas. Jeigu iki šiol pasitinkant reikėdavo važiuoti į aikštelę ir net per lietų eiti su lagaminais iki automobilio, dabar panašu atvykimas ir išvykimas bus vienoje vietoje po stogu, kur galima bus trumpam sustoti. Tai gerokai patogiau bus. Na ir naujas terminalas kiek pagerins viso oro uosto įvaizdį.
      Tai, kad iki šiol buvo lygiai tas pats. Atvažiavus tik pasiimti keleivio, buvo galima per pandusą užvažiuoti į viršų ir ten jį įlaipinti. O jeigu palikus aikštelėje ir einant į pastatą pasitikti, tai visiškai niekas nesikeičia, nes atvykimas lieka ten kur buvęs.

      Comment


        Parašė lukass Rodyti pranešimą

        Ir viskas dėl Vilniaus kaimiečių...

        O koks oro uostas išeitų už 60 mln? Pociūnų aerodromo lygio?
        na Rygoje naujas takas kainavo berods pigiau nei Vilniaus tako rekonstrukcija, o už 60 mlj būtų naujas modernus terminalas tikrai .

        Comment


          O kada griaus tą Stalino laikų šlykštynę? Ar tai tas neliečiamasis Europos G-taškas?
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą

            na Rygoje naujas takas kainavo berods pigiau nei Vilniaus tako rekonstrukcija, o už 60 mlj būtų naujas modernus terminalas tikrai .
            Terminalas (mažokas), o kaip žemės išpirkimas, infrastruktūros sukūrimas, pakilimo takai ir t.t.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              O kada griaus tą Stalino laikų šlykštynę? Ar tai tas neliečiamasis Europos G-taškas?
              Vartai į G tašką
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                O koks oro uostas išeitų už 60 mln? Pociūnų aerodromo lygio?
                Maždaug toks:









                60 million euros expansion project is expected to be complete in the autumn of 2018
                Flickr

                Comment


                  Expansion - plėtra, jei gerai žinau.
                  Pristatyt dėžutę prie esamo oro uosto bus pigiau nei, kaip minėjau, visą infrastruktūrą sukurt nuo nulio.
                  Priminkit, už kiek Lenkijoj planuojama statyt naują oro uostą?
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą

                    na Rygoje naujas takas kainavo berods pigiau nei Vilniaus tako rekonstrukcija, o už 60 mlj būtų naujas modernus terminalas tikrai .
                    Rygoje tako rekonstrukcija ar naujo tako statyba, nes kiek žinau jie turi vienintelį taką, kurį rekonstravo? Ir gal galima šaltinį apie mažesnes išlaidas. Nes kiek randu, tai jų planai rekonstruoti taką ir privažiavimus (taxiways) buvo įvertinti ~60 mln. latų, kas yra daugiau nei 80 mln. eurų.

                    Kitas dalykas, apie ką kalbama kai sakoma "nauja statyba"? Jeigu statyti pilnai naują terminalą kitoje oro uosto pusėje, tai vien susisiekimo komunikacijos ir inžineriniai tinklai turbūt kainuotu panašią sumą, neskaitant terminalo ir gretimų pastatų, bei aerodromo pertvarkos įrengiant lėktuvams stovėjimo vietas prie naujo terminalo.
                    O jeigu išvis apie naujo oro uosto statybas, tai žiūrėk, kad tų 60 mln. pakaktų vien susisiekimo komunikacijoms: keliams/gatvėms.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Kitas dalykas, apie ką kalbama kai sakoma "nauja statyba"? Jeigu statyti pilnai naują terminalą kitoje oro uosto pusėje, tai vien susisiekimo komunikacijos ir inžineriniai tinklai turbūt kainuotu panašią sumą, neskaitant terminalo ir gretimų pastatų, bei aerodromo pertvarkos įrengiant lėktuvams stovėjimo vietas prie naujo terminalo.
                      O jeigu išvis apie naujo oro uosto statybas, tai žiūrėk, kad tų 60 mln. pakaktų vien susisiekimo komunikacijoms: keliams/gatvėms.
                      Apie tą ir kalbu!
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                        O nebuvo zadeta kazkokios info del tako ilginimo/antro tako? Ar cia maisau su kita studija?
                        Nematau antro tako poreikio. Gatwick su vienu taku 2015 metais aptarnavo >40 mln

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Nematau antro tako poreikio. Gatwick su vienu taku 2015 metais aptarnavo >40 mln
                          Pradžiai užtektų Šopeno oro uosto lygio (apie 15 mln.)
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            O kada griaus tą Stalino laikų šlykštynę? Ar tai tas neliečiamasis Europos G-taškas?
                            Ta sovietinė šlykštynė pasirodo yra kultūros paveldas deja,nesuvokiama

                            Comment


                              Šiame straipsnyje yra detalesnės info.
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Nematau antro tako poreikio. Gatwick su vienu taku 2015 metais aptarnavo >40 mln
                                Nes jo nėra, o ir būtinybės antram takui niekada nebus (nebent išnyktų traukiniai ir autobusai, o visur būtų skraidoma vien lėktuvais).

                                Juo labiau Lietuvos mastu žiūrint, tai už 100 km yra Kauno oro uostas, kuris gali kompensuoti bet kokį nepamatuotą VNO augimą. Šiai dienai ko Vilniui reikėtų, tai arba esminės esamo terminalo pertvarkos ir išplėtimo, arba naujo terminalo ir oro uosto plėtros klausimas būtų uždarytas labai ilgam laikui.

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                  Expansion - plėtra, jei gerai žinau.
                                  Pristatyt dėžutę prie esamo oro uosto bus pigiau nei, kaip minėjau, visą infrastruktūrą sukurt nuo nulio.
                                  Priminkit, už kiek Lenkijoj planuojama statyt naują oro uostą?
                                  Beabejo pigiau, bet už 60 mln. Eur kaip matom išeina truputį daugiau nei tik Pociūnų aerodromas.

                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                  Pradžiai užtektų Šopeno oro uosto lygio (apie 15 mln.)
                                  Gal pradžiai užtektų ir Jono Pauliaus II oro uosto lygio?
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2018.01.30, 14:21.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Beabejo pigiau, bet už 60 mln. Eur kaip matom išeina truputį daugiau nei tik Pociūnų aerodromas.
                                    Pociūnų aerodromas gautųsi su išpirkta žeme, nutiestu žvirkeliu ir kitom kominikacijom, daržine-terminalu ir gruntiniu pakilimo taku, kuriame galėtų leistis tik An-2 (kitaip sakant, viską nuo nulio statant).
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Naujas oro uostas kainuotų, spėčiau, apie 1000 mln, +/- 20%

                                      Investicija, kuri anksčiau ar vėliau vis tiek bus reikalinga.

                                      Naujas Heraklion oro uostas Kretoje - http://www.chaniapost.eu/2017/12/02/...k-off-in-2018/ - projekto vertė - 850 mln eurų

                                      P.S. Berods, tai vienintelis greenfield oro uosto projektas šiuo metu Europoje.
                                      Daugiau info - https://www.airport-technology.com/p...ional-airport/
                                      Paskutinis taisė sankauskas; 2018.01.30, 14:28.
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Beabejo pigiau, bet už 60 mln. Eur kaip matom išeina truputį daugiau nei tik Pociūnų aerodromas.
                                        Čia priklausomai ar tas "Pociūnų aerodromas" būtų statomas visiškai nuo 0 kažkokioje laukymėje, ar prie esamo oro uosto/aerodromo. Jeigu visiškai naujoje vietoje kurti kad ir tokį aerodromą kaip Pociūnuose, su minimalia susisiekimo infrastruktūra ir minimaliais statiniais, tai tikėtina, kad panašiai tiek tikriausiai ir kainuotų

                                        Jeigu kalbant apie Splito oro uosto plėtrą už 60 mln., tai iš tų vizualizacijų labai sunku susidaryti vaizdą kas atsirastų naujo, o ką sudarytų jau esami statiniai/infrastruktūra. Kitas dalykas, kad 60 mln. investicijų leis jiems pajėgumus padidinti nuo 2 mln. keleivių per metus iki 3,5 mln. keleivių. Jeigu Vilniuje statyti kažką naujo, tai reikėtų orientuotis į minimum 5 mln. kas reikštų ir investicijų poreikį 3-4 kartus didesnį nei Splito pvz.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                          Investicija, kuri anksčiau ar vėliau vis tiek bus reikalinga.
                                          Čia daug aplinkos veiksnių ir filosofinių klausimų:
                                          - ar tebebus ES?
                                          - ar ekologija įsivyraus? (Norvegija pusė naujų mašinų elektrinės, o vidaus skrydžiai pradedami riboti, nes visi tingi važiuoti, o skristi nebrangu).
                                          - kokia bus laiko vertė? (kažkada dirbo 6 dienas, dabar 5, gal po IV revoliucijos užteks 3 dirbti?).

                                          Esant greitesniems geležinkeliams iki 600-1000 km gali būti uždrausta skristi. Į Rygą, Taliną, Helsinkį, Minską, Varšuvą, Berlyną, gal net Prahą ir Vieną bėgiais traukiniu, kuris varomas saulės elektrinių elektra.
                                          Neverta spėlioti (nors ir smagu)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X