Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą

    Esme ta,kad jokio tarpo laisvai praeit nera!Tenka brautis per zmones zigzagais laukiancius priduot savo "cemodanus".Tai kas ten bus dar po kokiu 5metu idomu?Keleiviu tik daugeja.Apie atvykima isvis tyliu
    Kiek teko lankytis didesniuose oro uostuose, tai ten žmonės į bagažo pridavimą eina gyvatėle (kaip pas mus į patikrą). Manau, ir pas mus reikia tą taikyti, o ne formuoti tiesias eiles į salės gilumą. Taip pat reikėtų check-in'o automatų. Kitas dalykas yra visokie durniai, kurie, pvz., galvoja kad taip paprastai prasmuks su viršsvoriu.
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Plius jau reikėtų įdieginėti automatines sistemas bagažo drop-off.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą
        Plius jau reikėtų įdieginėti automatines sistemas bagažo drop-off.
        Kurių avialinijų? Nes laikyti vieną "stand'ą" numesti bagažui, visą parą yra brangoka, kai vykdai 3 skrydžius į dieną.

        O keli check-in automatai stovi, pagrinde Lufthansa ir Turkish? niekad nesinaudojau.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

          Kurių avialinijų? Nes laikyti vieną "stand'ą" numesti bagažui, visą parą yra brangoka, kai vykdai 3 skrydžius į dieną.

          O keli check-in automatai stovi, pagrinde Lufthansa ir Turkish? niekad nesinaudojau.
          O kodėl turėtų būti skirstoma pagal avialinijas? Visų avialinijų bagažus reikia į vieną sistemą sujungti, paskui lagaminai pagal barkodus paskirstomi kur keliaus. Stovi vienas žmogus visą parą ir padeda nesusiprantantiems kaip kas, arba tiems kurie viršija svorį. Kiek teko sutikti, tai didesniuose orouostose atskiria pagal avialinijas, mažesniuose visiems bendri checkin automatai ir dropoff skylės.
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą

            O kodėl turėtų būti skirstoma pagal avialinijas? Visų avialinijų bagažus reikia į vieną sistemą sujungti, paskui lagaminai pagal barkodus paskirstomi kur keliaus. Stovi vienas žmogus visą parą ir padeda nesusiprantantiems kaip kas, arba tiems kurie viršija svorį. Kiek teko sutikti, tai didesniuose orouostose atskiria pagal avialinijas, mažesniuose visiems bendri checkin automatai ir dropoff skylės.
            Kad būtų visų avialinijų drop off, turi būti visų linijų check in, tam reikalinga integrali sistema. Ryanair ir Wizz tikrai pinigų nekiš, nes nėra prasmės - kol kas. O jie užima 60% rinkos.

            Vis vien kad sukurti bendrą sistemą, turi investuoti likusios 40% rinkos vežėjų.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

              Kad būtų visų avialinijų drop off, turi būti visų linijų check in, tam reikalinga integrali sistema. Ryanair ir Wizz tikrai pinigų nekiš, nes nėra prasmės - kol kas. O jie užima 60% rinkos.

              Vis vien kad sukurti bendrą sistemą, turi investuoti likusios 40% rinkos vežėjų.
              Jeigu paskaičiuos, kad yra ekonominė nauda, o manau, kad būtų, tai Ryanair ir Wizzair bus pirmieji, kurie investuotų į tai.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Taip, bet kiek žinau Ryanair turi self check in, tik Stanstede, o Wizz apskritai neturi.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Danija Alborgas, Kopenhaga Ryanair self check-in, drop-off, tam pačiam automate, kaip ir visos kitos avialinijos SAS, Norwegian, KLM.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Vilniaus oro uoste – inovatyvi bagažo valdymo sistema

                    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ldymo-sistema/

                    Comment


                      Po +14.52% augimo suasį ir +17.47% vasarį, kovą augimas dar labiau paspartėjo ir keleivių VNO sulaikė +19.71% daugiau, t.y. 358863.
                      20% yra milžiniškas augimas, o turint omeny, kad pernai pusantro mėnesio oro uostas neveikė apskritai, tai bendras augimas šiais metais tikriausiai bus tarp 30-40%.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                        Po +14.52% augimo suasį ir +17.47% vasarį, kovą augimas dar labiau paspartėjo ir keleivių VNO sulaikė +19.71% daugiau, t.y. 358863.
                        20% yra milžiniškas augimas, o turint omeny, kad pernai pusantro mėnesio oro uostas neveikė apskritai, tai bendras augimas šiais metais tikriausiai bus tarp 30-40%.
                        Šiaip daug kur oro uostai auga gana sparčiai, manęs toks augimas nestebina, netgi norėtųsi didesnio, net RIX, kuriam atrodytų potencialo augti mažiau, nes jau pernai aptarnavo 6 mln. keleivių, bet vasarį vis tiek augo 17,6%, o sausį net 20%.
                        Flickr

                        Comment


                          Aš tai stipriai abejočiau, kad 20% augimas yra plačiai paplitęs. Reikėtų stipriai 'cherry pickinti' norint tokius surasti. Tiesa, Ryga ir Talinas taip pat ganėtinai sparčiai auga, Talino kovo rezultatas yra +14,1%. Skirtumas tik tas, kad Talinui ir Rygai tai yra labai dideli skaičiai, nes pokriziniais metais tokio augimo jie nelabai metė, kai tuo tarpu Vilniaus augimas buvo labai spartus. 2000 metais Talino oro uostas pervežė netgi daugiau keleivių, nei Vilnius, kai tuo tarpu šiandien VNO jau aptarnauja vos ne dvigubai daugiau keleivių ir toliau sparčiau auga. Su Ryga panašiai, prieš tai ji Vilnių lenkė tris kartus, dabar jau tik trečdaliu.

                          Comment


                            Labai nemažai sparčiai augančių, Varšuvos pernai augo net 23%, Minsko 20%. Aišku svarbu žiūrėti ir palyginamąją bazę, tai VNO dar yra daug kur augti, kol kas dar nėra tarp 100 didžiausių oro uostų Europoje, kai RIX čia 72 vietoje.

                            https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...orts_in_Europe
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Labai nemažai sparčiai augančių, Varšuvos pernai augo net 23%, Minsko 20%. Aišku svarbu žiūrėti ir palyginamąją bazę, tai VNO dar yra daug kur augti, kol kas dar nėra tarp 100 didžiausių oro uostų Europoje, kai RIX čia 72 vietoje.

                              https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...orts_in_Europe
                              Reikia nepamiršti, kad Rix turi BT, kuris generuoja daug tranzitinio srauto, net 25%. Ir manau nesuklysiu pasakęs, kad kai kurios kryptis Airbaltic'o nėra jau tokios natūralios ir pagal poreikį. Talinas turi savo Nordica ir truputį tranzitu keliaujančių asmenų. Vilnius kitą vertus, auga dėl užsienio žaidėjų "malonės". O ta malonė yra tikrai įspūdinga 15-20% antrus metus iš eilės.

                              Tiesa reikia nepamiršti, kad VNO arkliukas yra čarteriai ir pigų sąnaudų bendrovės.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                VNO dar yra daug kur augti, kol kas dar nėra tarp 100 didžiausių oro uostų Europoje, kai RIX čia 72 vietoje.
                                Kad jau tikriausiai yra tarp 100 didžiausių Europos oro uostų, aišku kalbu apie šiuos metus, o ne pernai, kai oro uostas neveikė 1,5 mėnesio. Šiais metais jeigu dar ir nepasieksim 5 mln. keleivių, tai būsim labai netoli to.

                                Jeigu dar nebūtų tokios neteisingos politikos, kada VNO turi išlaikyti kitus, nuostolingai dirbančius Lietuvos oro uostus. Jeigu laiku būtų atlikti namų darbai ir įvykdyta oro uosto plėtra, tai šiandieną skaičiai būtų dar įspūdingesni.

                                Comment


                                  Kuo greičiau uždarytų tą Kauno daržinę, tuo geriau.
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    Reiktu Lietuvai nacionalinio vezejo,tai manau skaiciai dar didesni butu

                                    Comment


                                      Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                                      Reiktu Lietuvai nacionalinio vezejo,tai manau skaiciai dar didesni butu
                                      Kol turėjo, tol VNO panašiai ir turėjo keleivių skaičių su RIX, dabar dar daug metų praeis, kol pavys, nors šiaip Latvija 1,5 karto mažiau gyventojų turi, nėra šalia Minsko ir pan.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Tik tas latvių kilimas, nebuvo be dotacijų.
                                        VNO nemažai skrydžių ir dabar vis dar dotuojami.

                                        Flickr

                                        Comment


                                          Lietuvos oro uostuose pirmąjį ketvirtį – keleivių ir skrydžių augimas

                                          Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ydziu-augimas/


                                          Comment

                                          Working...
                                          X