Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na pakolkas as matau tik vieną poziciją - nieko nedarom, nes mums, kaimiečiams, oi vilniečiams taip patogiau

    Tiekos to kiek galima apie tą patį... Kaimiečių neįtikinsi...
    Matosi kad su nervais netvarkoje, jei pastoviai vis užsikirtęs tą patį peza. Gal pabandyk atsakyti pirma, kur yra pagrindinis oro uostas iškeltas iš sostinės už 50 km? Helsinkio pavyzdį esi nurodęs, bet pasirodė, kad yra už 20 km.
    Ir antras klausimas gal palygink dabartines reisų skaitinimo priemonių išlaidas su potencialiomis išlaidomis iškeliant, ne vien oro uosto įrengimui, bet ir visos kitos infrastruktūros - keliai, geležinkeliai, turistų srauto praradimai, potencialus tarptautinio verslo praradimas.
    Ir dar buvo kitas klausimas, kada Kaunas turės pirmą rimtą verslo centrą, kad sukurti verslo keleivių srautą.
    Be šių visų klausimų atsakymų yra tik taškymasis seilėmis.

    Comment


      Man smagu, kai visi orouostai Lietuvoje vystosi ir plečiasi. Kadangi gyvenu Kaune, tai norisi, kad ir Kauno orouostas progresuotų ir nestovėtų vietoje. Tiems, kuriems 100km iki orouosto yra problema, tai jiems turbūt problema yra ir maisto prekių parduotuvė esanti už 500 metrų nuo namų. Aš nuskridęs į Berlyną laisvai galiu nuvažiuoti 200-300km ten kur reikia, kartais būna ir 500 km. Esmė, kad būtų patogus viešasis transportas toje šalyje, o jei ne, nuomoju automobilį. Žiūrint dabartinę situaciją VNO pasiekiamumas iš Kauno yra puikus, daug galimybių pasiekti tada kada tau reikia: traukinys, autobusas, privatūs vežėjai, citybee, taksi (kainų didėjimo tvarka). Tai manau kauniečiams nėra tikslo tikėtis, kad pastatytų kažkur dar vieną arčiau Kauno esantį orouostą, o Vilniaus uždarytų. Labai retas atvejis, kad toks miestas kaip Kaunas turėtų tarptautinio orouosto statusą su tarpatlantiniais skrydžiais. Pasiekti Vilnių iš kito Lietuvos miesto (ne Kauno), pvz Jurbarko yra sudėtinga, trūksta lankstumo grafikuose, bet iš to pačio Jurbarko ir Kauną pasiekti yra problematiška. Lieka naudotis dažniausiai kaimyno paslauga: "Duodu dvacoką, pavežk". Tai čia tik kelių eurų skirtumas tada gaunasi ar 15 eurų duot iki Kauno pavežt, ar 25 eurus duoti iki Vilniaus pavežt . Linkiu visiems kuo daugiau skraidyti lėktuvais ir naudotis viešuoju transportu, tada savaime rinka/vežėjai pasiūlys patogesnių ir lankstesnių būdų pasiekti VNO, KUN, PLQ.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą
        Man smagu, kai visi orouostai Lietuvoje vystosi ir plečiasi. Kadangi gyvenu Kaune, tai norisi, kad ir Kauno orouostas progresuotų ir nestovėtų vietoje. Tiems, kuriems 100km iki orouosto yra problema, tai jiems turbūt problema yra ir maisto prekių parduotuvė esanti už 500 metrų nuo namų. Aš nuskridęs į Berlyną laisvai galiu nuvažiuoti 200-300km ten kur reikia, kartais būna ir 500 km. Esmė, kad būtų patogus viešasis transportas toje šalyje, o jei ne, nuomoju automobilį. Žiūrint dabartinę situaciją VNO pasiekiamumas iš Kauno yra puikus, daug galimybių pasiekti tada kada tau reikia: traukinys, autobusas, privatūs vežėjai, citybee, taksi (kainų didėjimo tvarka). Tai manau kauniečiams nėra tikslo tikėtis, kad pastatytų kažkur dar vieną arčiau Kauno esantį orouostą, o Vilniaus uždarytų. Labai retas atvejis, kad toks miestas kaip Kaunas turėtų tarptautinio orouosto statusą su tarpatlantiniais skrydžiais. Pasiekti Vilnių iš kito Lietuvos miesto (ne Kauno), pvz Jurbarko yra sudėtinga, trūksta lankstumo grafikuose, bet iš to pačio Jurbarko ir Kauną pasiekti yra problematiška. Lieka naudotis dažniausiai kaimyno paslauga: "Duodu dvacoką, pavežk". Tai čia tik kelių eurų skirtumas tada gaunasi ar 15 eurų duot iki Kauno pavežt, ar 25 eurus duoti iki Vilniaus pavežt . Linkiu visiems kuo daugiau skraidyti lėktuvais ir naudotis viešuoju transportu, tada savaime rinka/vežėjai pasiūlys patogesnių ir lankstesnių būdų pasiekti VNO, KUN, PLQ.
        Įdomu skaityti padorų argumentuotą tekstą, o ne kvailą 100 kartų pasikartojantį taškymasi seilėmis kaip kokio spuoguoto paauglio.
        Visada turi būti obketyvių argumentų, kainos/kokybės analizė, o ne vien nepilnavertiškumo kompleksų stumiami tekstai.

        Vienintelė pastaba, kad negalima lyginti 5 km nuo miesto centro su 200km kažkur. Verslui iš principo nepriimtini tokie atstumai. Tai tinka tik vienkartinėms metuose kelionėms kai neskubi ir nesi užsibeldęs nuo tokių kelionių.
        Paskutinis taisė Arunasx; 2017.09.01, 16:59.

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą
          Tiems, kuriems 100km iki orouosto yra problema, tai jiems turbūt problema yra ir maisto prekių parduotuvė esanti už 500 metrų nuo namų. .
          Teisingai, tai klasikinis vilniečių požiuris... Deja Dabar pirkome bilietą verslo reikalais į priekį iš Vilniaus atgal į Rygą. Ar taip darytų vilnietis ? Ne

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Vienintelė pastaba, kad negalima lyginti 5 km nuo miesto centro su 200km kažkur. Verslui iš principo nepriimtini tokie atstumai. Tai tinka tik vienkartinėms metuose kelionėms kai neskubi ir nesi užsibeldęs nuo tokių kelionių.
            Tinka verslui didesnis atstumas, konkretus mano pavyzdys ir yra, kad vienam iš Berlyno orouostų nusileidi, tada iki Rostoko 230km (autobusas, traukinys, automobilis). Ir taip koks virš 100 skrydžių atlikta 6-7 žmonių per 2 metų laikotarpį. Norėtusi iš karto Rostoke nusileisti, bet kaina 150 eurų į Berlyną ar 900 eurų į Rostoką. Niekaip morališkai/finansiškai ar dar kažkaip neina pagrįsti šito piniginio skirtumo ir 230 km atstumo. Renkiesi Berlyną ir viskas.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Ūdrius siūlo slaptą Elektrėnų suklestėjimo planą .
              Šiuo atveju gaunami keleiviai iš Kauno, Palangos, grąžinami iš Rygos oro uosto Šiaurės LT keleiviai, praktiškai neribota plėtra.
              Nepuls tie keleiviai iš Šiaurės ar Vakarų Lietuvos į Elektrėnus, nes Ryga jiems vis tiek nenutols. Ypač jei siūlys daugiau skrydžių. Į demografiją irgi reikia žiūrėti - Vilnius plečiasi, Panevėžys su Šiauliais - traukiasi. Vilniaus oro uostas ateityje gali daug tikėtis iš Baltarusijos rinkos, kuri yra didelė, auganti ir labai arti. Tai nėra reikalo nuo jos bėgti .

              Comment


                Parašė booraz Rodyti pranešimą

                Tinka verslui didesnis atstumas, konkretus mano pavyzdys ir yra, kad vienam iš Berlyno orouostų nusileidi, tada iki Rostoko 230km (autobusas, traukinys, automobilis). Ir taip koks virš 100 skrydžių atlikta 6-7 žmonių per 2 metų laikotarpį. Norėtusi iš karto Rostoke nusileisti, bet kaina 150 eurų į Berlyną ar 900 eurų į Rostoką. Niekaip morališkai/finansiškai ar dar kažkaip neina pagrįsti šito piniginio skirtumo ir 230 km atstumo. Renkiesi Berlyną ir viskas.
                Jeigu tu renkiesi, tai nėra galutinis argumentas, kad kiti gali apsieiti be artimų oro uostų. Nejaugi galvoji, kad 230km x 2 atstumas yra tinkamas vienadienėms verslo kelionėms? Nemanau.

                Comment


                  Atsakymas paprastas Arūnai, jei verslas vyksta į Vilnių tik dėl oro uosto artumo, atleisk, tada toks ten ir verslas. Vadinasi Vilnius nėra verslui būtina vieta , t.y. verslas nesako "we must be in Vilnius". Iš kitos pusės kiek to verslo skrenda? per lėktuvą max 1 - 2 vieta verslo klasėje būna. Taip kad baikite anekdotus apie tuos mistinius "verslininkus"

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Atsakymas paprastas Arūnai, jei verslas vyksta į Vilnių tik dėl oro uosto artumo, atleisk, tada toks ten ir verslas. Vadinasi Vilnius nėra verslui būtina vieta , t.y. verslas nesako "we must be in Vilnius". Iš kitos pusės kiek to verslo skrenda? per lėktuvą max 1 - 2 vieta verslo klasėje būna. Taip kad baikite anekdotus apie tuos mistinius "verslininkus"
                    Pirma atsakyk į užduotus klausimus dėl investicijų į tavo svaigstamą oro uostą, o po to šokinėk prie kitų niuansų. Ir pasimokyk atstumų nemeluodamas (Helsinkio atvejis).

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Atsakymas paprastas Arūnai, jei verslas vyksta į Vilnių tik dėl oro uosto artumo, atleisk, tada toks ten ir verslas. Vadinasi Vilnius nėra verslui būtina vieta , t.y. verslas nesako "we must be in Vilnius". Iš kitos pusės kiek to verslo skrenda? per lėktuvą max 1 - 2 vieta verslo klasėje būna. Taip kad baikite anekdotus apie tuos mistinius "verslininkus"
                      Dažnai ar itin dažnai skraidantys verslininkai naudojasi naudojasi ekonomine klase. Jei per kiekvieną kelionę taškyti pinigus verslo klasei (o jei dar skrenda ne vienas darbuotojas), taip ir bankrutuoti galima. Visi skaičiuoja pinigus, net ir tie, kam, atrodo, būtų galima neskaičiuoti. Verslininkas gi nereiškia oligarchas
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Pirma atsakyk į užduotus klausimus dėl investicijų į tavo svaigstamą oro uostą, o po to šokinėk prie kitų niuansų. Ir pasimokyk atstumų nemeluodamas (Helsinkio atvejis).
                        Kokie dar niuansai ? Pagal užsienio įmones ir investicijas mes esame gilioje duobėje pagal Estiją ir Latviją. Ar tai lemia oro uosto artumas iki centro ? Baikit , nemanau

                        Comment


                          Vienas prietranka užšiko visą temą. Reikėtų tokiems sukurti atskirą rezervatą ir neleisti jų į tam tikras temas, nes juos Vilniaus pavadinimas veikia kaip kraujo kvapas įkyrius uodus. Tegul susikuria sau atskirą temą ir šnekasi pats su savimi.
                          Arba reikia sukurti naują temą: Apie VNO (draudžiama daliai kauniečių)
                          Paskutinis taisė Arunasx; 2017.09.01, 19:47.

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą

                            Kokie dar niuansai ? Pagal užsienio įmones ir investicijas mes esame gilioje duobėje pagal Estiją ir Latviją. Ar tai lemia oro uosto artumas iki centro ? Baikit , nemanau
                            O prie ko čia Estija ar Latvija? Ar Rygos ir Talino oro uostai yra nutolę nuo miesto centro pusšimčiu kilometrų? Ne.

                            Nuo Rygos oro uosto iki centro 10 km, miesto autobusai nuveža per 25 min.

                            Nuo Talino oro uosto iki miesto centro išvis tik 5 km, o nuo šiandien iki jo galima nuvažiuoti tramvajumi (šaunuoliai estai, vos per metus nutiesė liniją iki oro uosto)
                            http://www.railbaltica.org/lt/naujaj...eji-keleiviai/

                            Tikrai keista, kai Jūs sakote, kad mes esame mažiau patrauklūs užsienio investicijoms nei mūsų kaimynai dėl to, kad turime oro uostą miesto ribose, o ne kažkur dykynėje. Logikos čia tikrai nerasta. Tikrai ne tame yra priežastis, jos reikia kitur ieškoti. Dar kvailesnis, atleiskite, yra pasiūlymas uždaryti kiekvieną vasaros sezoną augantį Palangos oro uostą. Manote, didžiausios kompanijos šiaip sau ten pradėjo ten skraidyti? Tikrai ne, jei jos nematytų ten jokios perspektyvos, tai ir 100 tūkst. eurų vienkartinė išmoka jų nesuviliotų.


                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą

                              Teisingai, tai klasikinis vilniečių požiuris... Deja Dabar pirkome bilietą verslo reikalais į priekį iš Vilniaus atgal į Rygą. Ar taip darytų vilnietis ? Ne
                              Kiekvieną vasarą skraidau iš Kauno į Pafosą atostogoms. Todėl esu giliai įsitikinęs kad tu vėl nusišneki.
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Ne spėjimai, o realybė, kodėl Ryanair neskraidė iš KUN uždarius VNO? Kaimiečių logika yra dėl savo siaurų interesų norėti iškelti oro uostą iš sostinės arčiau savo kaimo, nes tingi truputį pavažinėti. Kaip ir sakiau, niekur to Europoje nėra ir tikrai niekur nebus, kad oro uostas iškeliamas iš sostinės už 50 km. Galit čia svaigti apie vasiukus ir naują oro uostą Elektrėnuose, bet valstybė savo pinigų nemėtys vėjais.
                                Iškėlė Oslas savo oro uostą jau gan senokai iš miesto,rajono Fornebu kur dabar stovi TELENOR ARENA į užmiestį nuo centro 40km

                                Comment


                                  Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                                  Iškėlė Oslas savo oro uostą jau gan senokai iš miesto,rajono Fornebu kur dabar stovi TELENOR ARENA į užmiestį nuo centro 40km
                                  Norvegai turi tiek daug lengvų pinigų iš naftos, kad gali švaistytis jais į kairę-į dešinę (nors net ir jie po oro uosto atidarymo skundėsi kad iki naujo oro uosto nuvažiuoti kainuoja brangiau). Tuo labiau kad jie ne statė naują oro uostą "nuo nulio', o rekonstravo seniai toje vietoje veikiantį.
                                  Paskutinis taisė Aleksio; 2017.09.02, 04:53.
                                  Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                  Comment


                                    Oslo istorija pakankamai unikali, bet ir tai prasidėjo 1978, sąlyginai daugelį procesų atlikti tuomet buvo lengviau. Pažiūrėkite kiek laiko statomas Berlyno Brandeburgo oro uostas, per 20 m. pavyko sutarti dėl naujo Heathrow tako. Gal klystu, bet priminkit per pastaruosius 25 m. Europoje pastatyta bent vieną, visiškai nuo pagrindo mega oro uostą?
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Oslo istorija pakankamai unikali, bet ir tai prasidėjo 1978, sąlyginai daugelį procesų atlikti tuomet buvo lengviau. Pažiūrėkite kiek laiko statomas Berlyno Brandeburgo oro uostas, per 20 m. pavyko sutarti dėl naujo Heathrow tako. Gal klystu, bet priminkit per pastaruosius 25 m. Europoje pastatyta bent vieną, visiškai nuo pagrindo mega oro uostą?
                                      Tiksliau:
                                      Štai Londono Hitrou oro uoste dar 1992 m. pradėtas trečiojo tako projektas ir tik dabar tarsi galutinai susitarta, kad jį tikrai statys. Ir tai – tik susitarimas, ne statybų pradžia.
                                      http://verslas.lrytas.lt/izvalgos-ir...ijos--2238118/

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Gal klystu, bet priminkit per pastaruosius 25 m. Europoje pastatyta bent vieną, visiškai nuo pagrindo mega oro uostą?
                                        Po metų turi pradėti veikti naujas Stambulo oro uostas.

                                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                        Comment


                                          Tuoj bus koncesininkas ir viska sustatys i vietas pagal verslo plana

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X