Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Wizz Air”, skelbia dienos akciją bilietams: tik šiandien, balandžio 12 d., užsakant kompanijos skrydžio bilietus internetu, antrąjį keleiviai gali įsigyti už pusę kainos

    http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34303634

    Comment


      Parašė donatasa Rodyti pranešimą
      „Wizz Air”, skelbia dienos akciją bilietams: tik šiandien, balandžio 12 d., užsakant kompanijos skrydžio bilietus internetu, antrąjį keleiviai gali įsigyti už pusę kainos

      http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34303634
      Nors ir ne į temą, bet kažkoks kosmosas Wizz Air kainos pastaruoju metu. Kad ir dabar, su šita akcija kiek žiūrėjau, kainos gaunasi didesnės, nei Ryanair tom pačiom kryptim be jokių akcijų. Ir šiaip, normalesnėm kryptim jau be kokių 100 eurų niekaip nesuskraidysi, kai dar visai neseniai už pusę šios sumos pilna bilietų būdavo...

      Comment


        Nuo birželio 2 d - tiesioginisi skrydžiai du kartus Vilnius - Ciurichas - Vilnius

        http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...iai-637-610171

        Comment


          tie du kartai per dieną kažkaip labai stipriai skamba...

          Comment


            Parašė kazhkas Rodyti pranešimą
            tie du kartai per dieną kažkaip labai stipriai skamba...
            Du kartus per savaitę, gana sena naujiena.
            Flickr

            Comment


              Lietuvos oro uostų vadovas neslepia – laukia sunkūs laikai, jei išeis „Ryanair“ ir „Wizzair“
              http://www.15min.lt/verslas/naujiena...air-667-610395

              Trečiadienį Seime lūžo ietys dėl Lietuvos oro uostų likimo. Jau gegužės pradžioje gali būti priimtas įstatymas, kuris leistų Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostus perduoti valdyti koncesininkui. Lietuvos oro uostų vadovas Gediminas Almantas teigia, kad šiuo metu sandoriui situacija palankiausia, tačiau po kelių metų situacija gali būti priešinga.

              Lietuva itin priklauso nuo dviejų skrydžių bendrovių – „Ryanair“ ir „Wizzair“ ir vienai jų pasitraukus tai pajustume labai greitai ir ilgam. Taip pat jau artimiausiu metu valdžiai teks galvoti, iš kur paimti 200 mln. eurų būtinoms investicijoms. Net ir juos sukrapščius, nėra patirties, kaip juos efektyviai išleisti.
              Pasak Gedimino Almanto(Lietuvos oro uostų generalinis direktorius), mažesni oro uostai uždaromi. Tą jau daro suomiai, prie to eina švedai, prie to ateisime ir mes:

              „Lietuva turi perteklinę infrastruktūrą. Latvija turi vieną oro uostą, kuris yra tvarus ir gali išsilaikyti. Mes turime tris oro uostus, kurių kaštų bazė yra labai panaši. Mūsų veiklos kaštai yra labai dideli.
              Paskutinis taisė bato_usai; 2016.04.13, 14:09.

              Comment


                Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                Lietuvos oro uostų vadovas neslepia – laukia sunkūs laikai, jei išeis „Ryanair“ ir „Wizzair“
                http://www.15min.lt/verslas/naujiena...air-667-610395
                Atėjus koncesininkui, liks dirbti tos oro bendrovės, kurios skraidys prie maksimalių tarifų, t.y. iš kurių bus galima daugiausia uždirbti, nes koncesininkas suinteresuotas ne kuo didesniu skrydžių skaičiumi, o didesniu pajamų ir išlaidų santykiu.
                Flickr

                Comment


                  ups kaip netikėta, kad wizzair ir ryanair išėjus bus probliemų.... Dar didesnis netikėtumas, kad Lietuva turi perteklinę infrastruktūrą. Gal laikas ministerijos vadovams šį forumą pradėti skaityti ar kaip ? Apie tai rašyta berods prieš 3 metus?

                  Comment


                    Tai yra piarinė konferencija, skirta eilinį kartą pagąsdinti "kaip bus blogai, jei nedarysite, kaip mes siūlom".

                    Comment


                      Šveicarų invazija Lietuvon – neatsitiktinė: žadamas jų antplūdis
                      Ketvirtadienį į Vilniaus oro uostą atskrido pirmasis aviakompanijos „Germania“ lėktuvas iš Šveicarijos. Nors reguliarūs skrydžiai tarp Lietuvos sostinės ir Ciuricho prasidės daugiau nei po mėnesio – birželio 2 dieną, į Vilnių atskrido visa oro linijų vadovybė.

                      Į Lietuvą atvykęs „Germania“ vadovas Tobias Somandinis teigė, kad kartu su savimi atsivežė ir 75-ies žmonių delegaciją, kuri apžiūrės Lietuvą.

                      „Atvežėme su savimi žiniasklaidos, kelionių agentūrų atstovus, kurie nori susipažinti su Vilniumi ir paviešinti surinktą informaciją. Planuojame birželį pradėti skrydžius į Vilnių, taigi dar turime laiko garsinti šią kryptį tarp šveicarų, kadangi tai – vienintelis tiesioginis skrydis į Lietuvą“, – dar net nespėjęs išlipti iš lėktuvo sakė T.Somandinis.

                      Bendrovė į Lietuvą skraidys tik vasaros sezono metu, o kaip bus toliau – neaišku.
                      http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...-antpludis.htm

                      Comment


                        Gal jau metas sukurti atskirą temą Lietuvos aviacijos naujienoms, kurios netelpa į kažkurio vieno oro uosto ribas?

                        Lietuvos oro uostai pelną augino 74%
                        http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...elna-augino-74

                        Lietuvos oro uostų tinklas praėjusiais metais uždirbo 2,1 mln. Eur, 74% daugiau nei 2014 m.

                        Per metus Lietuvos oro uostų pajamos išaugo 12% ir siekė 24,5 mln. Eur. Pranešama, kad daugiau nei 60% pajamų sudarė aviacinė veikla, kuri augo 10%.

                        „Tai lėmė išplėstas skrydžių tinklas – pernai buvo aptarnaujama 15 krypčių daugiau negu metus prieš tai, įvesti papildomi skrydžių dažniai paklausiausiomis kryptimis. Šių metų vasaros sezono metu skrydžių bus dar daugiau – iš Lietuvos oro uostų 19 aviakompanijų skraido 65 kryptimis į 54 miestus 26 šalyse Europoje ir už jos ribų“, – rašoma bendrovės pranešime.

                        Neaviacinės Lietuvos oro uostų pajamos 2015-aisiais siekė 9,2 mln. Eur ir augo 15%. Geresnius rezultatus nulėmė naujų paslaugų teikėjų atsiradimas ir patalpų nuoma.

                        „Metiniai Lietuvos oro uostų veiklos rezultatai dar kartą įrodo, kad sujungiant Vilniaus, Kauno ir Palangos oro vartus buvo pasirinkta ir įgyvendinta teisinga strategija. Veiklos efektyvumas didėja, dabar visi siekiame tų pačių strateginių tikslų“, – aiškina Gediminas Almantas, Lietuvos oro uostų generalinis direktorius.

                        Investicijoms įmonė per metus išleido 7,8 mln. Eur, daugiau nei 70% išleista pastatams ir statiniams modernizuoti, plėsti bei įsigyti.

                        Bendrovės EBITDA, pelno prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją, marža praėjusiais metais siekė 34%.

                        Comment


                          Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                          Gal jau metas sukurti atskirą temą Lietuvos aviacijos naujienoms, kurios netelpa į kažkurio vieno oro uosto ribas?

                          Lietuvos oro uostai pelną augino 74%
                          http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...elna-augino-74
                          Tai,kad yra tema-Avia kompaniju najienos Lietuvoje

                          Comment


                            Bet esminis žodis pavadinime yra kompanijų, kuris pakankamai atfiltruoja informaciją(tuo labiau, kad paprastai tokia informacija būna susijusi su 1 konkrečiu oro uostu)

                            Comment


                              Vilniuje – pirmasis „Germania“ lėktuvas: taiko į turistus ir verslą
                              http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...stus-ir-versla

                              Šiek tiek papildomos informacijos, kurios nebuvo lryto straipsnyje:
                              Ketvirtadienį Vilniaus oro uoste nutūpė iš Ciuricho atskridęs kompanijos „Airbus A319“.

                              Vilniuje „Germania“ lėktuvai leisis du kartus per savaitę, pirmadienį 19.05 val. ir ketvirtadienį 11.15 val., o kils tomis pačiomis dienomis atitinkamai 19.50 ir 12.00 val.

                              Kol kas maršrutas yra suplanuotas iki vasaros sezono pabaigos spalio mėnesį. Ar skrydžiai bus tęsiami, priklausys nuo to, kaip seksis, teigia „Germania“ vadovas.

                              Apsispręsti pradėti naują maršrutą bendrovei padėjo ir parama. Tiek Vilniaus, tiek Ciuricho oro uostai, atidarant naują kryptį, teikia nuolaidas nuo rinkliavų. Vilniaus atveju, pasak oro uosto atstovų, nuolaidos siekia 80% pirmaisiais veiklos metais, 70% – antraisiais ir 60% – trečiaisiais.

                              Šiuo metu skrydžio į vieną pusę kaina liepos–rugpjūčio mėnesiais svyruoja tarp 69 ir 139 CHF (63–128 Eur).
                              Lryte kainos nurodomos 125-180 eurų, tad net įdomu pasidarė

                              Comment


                                Ghmmm... Dėl tos spaudos konferencijos ir koncesijos įdomią mintį išmetė kitame forume : "agi straipsnis su potekstė. P. Zemelis pamažu ieško būdų sugrįžti i gimtąją padangę. Kadangi biznelis Maskvos Ramenskoje orouoste, po didžiulių investicijų taip greičiausiai ir liks neužbaigtas dėl RU valdžios žingsnių , konkrečiai rybojant bet kokia konkurenciją aviacijos srityje. Tai patvirtina paskutiniai įvykiai Maskvoje, kai po 4 metu nuo sprogimo Domodedovo orouoste suimtas jo direktorius ir pagrindinis akcininkas Kamenscik. Neoficiali versija, kad jis kaltas dėl žmonių žūties, neoficialiomis duomenimis iš jo tokių būdų bando atimti, priverčiant parduoti akcijas vienam rusijos oligarchų, jeigu ne klystu , Rotenbergui. Rotenbergas priklauso Putinui artimam žmonių ratui.
                                Taigi mūsų dydisis biznerius Žemėlis po nepavykusių intervencinių grįžta namo, Kuri Tours , dar vienas ofigennas genialaus verslininko kūrinis, kaip sakoma pačiu laiku. Taigi lieka LT orouostu koncesiją. Nenustebsiu, jeigu gaus ją už simbolinį 1 eurą. Patirties turi. Pasekmės , kas turi kažkiek smegenų , aiškios. Kaip sakoma, duok D-ve suklysti."

                                Comment


                                  Atostogauti Egipte ir Turkijoje susiruošusiems lietuviams – nemaloni staigmena
                                  http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=71008000

                                  Į Antaliją (Turkija) šeštadienio rytą susiruošę atostogauti lietuviai buvo priversti kuriam laikui pakeisti savo planus – jų skrydis ilgam laikui buvo atidėtas dėl orlaivio gedimo.

                                  Ankstų šeštadienio rytą iš tarptautinio Vilniaus oro uosto į Turkiją turėjęs pakilti aviakompanijos „Small Planet Airlines“ lėktuvas sugedo, todėl skrydis buvo atidėtas 7 val. Dėl to vėluos ir keleiviai, turintys grįžti į Lietuvą. Ilgam oro uoste įkalinti ir keleiviai, turėję išskristi į Hurgadą.

                                  Aviakompanijos „Small Planet Airlines“ lėktuvas į Antaliją Vilniaus oro uoste turėjo pakilti 5.45 val., tačiau keleiviai mažiausiai 7 val. neišskrido iš Lietuvos.

                                  Aviakompanijos atstovas Simonas Bartkus DELFI sakė, kad gedimas lėktuvo hidraulinėje sistemoje buvo pastebėtas jam pajudėjus.

                                  „Dėl to lėktuvas negalėjo vykdyti skrydžio, todėl mes pasamdėme kitos aviakompanijos lėktuvą, kuris dabar jau pakeliui iš Talino ir paims keleivius iš Vilniaus ir nuskraidins į Antaliją ir taip pat parskraidins kelevius, laukiančius Antalijoje“, – sakė jis.

                                  S. Bartkaus teigimu, keleiviai iš Vilniaus turėtų išskristi apie 13 val.

                                  „Žinoma, keleiviams yra nepatogumų, atsiprašome, kad galbūt informacijos nepavyksta pateikti iki pat galo tikslios, bet stengėmės kiek įmanoma greičiau išspręsti iškilusias problemas“, - pabrėžė aviakompanijos atstovas.

                                  Iš Antalijos į Vilnių aviakompanijos lėktuvas turėjo parskristi 12.50 val., tačiau skrydžiui vėluojant iš Vilniaus, jis buvo atidėtas iki šeštadienio vakaro.

                                  Tuo metu atidėtas skrydis iš Vilniaus į Hurgadą dabar suplanuotas 19.50 val.
                                  Paskutinis taisė bato_usai; 2016.04.17, 11:57.

                                  Comment


                                    Chaosas Vilniaus oro uoste: atostogos prasidėjo ne taip, kaip tikėjosi
                                    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=71011326

                                    Ankstyvą sekmadienio rytą DELFI redakciją pasiekė nerimastingas skambutis iš Vilniaus oro uosto: moteris susijaudinusiu balsu pranešė, kad atostogos prasidėjo ne taip, kaip tikėjosi: 05.45 į Antaliją turėjusio išskristi „Small Planet Airlines“ lėktuvo skrydis atidėtas iki 13.30. Šis scenarijus kartojasi jau antrą dieną iš eilės.

                                    Netrukus „Small Planet Airlines“ atstovas Simonas Bartkus suskubo nuraminti:

                                    “Šiandien sekmadienį, prieš skrydį S5 3523 Vilnius-Antalija buvo pastebėtas orlaivio techninis gedimas, dėl kurio, remiantis aukščiausiai saugos reikalavimais skrydis negalėjo būti vykdomas. Todėl šis skrydis bus vykdomas kitu "Small Planet Airlines" orlaiviu, numatomas išvykimo laikas iš Vilniaus - 13 val. 30 min.“

                                    Pasak jo, skrydžio iš Vilniaus į Antaliją laukia 180 keleivių, skrydžio iš Antalijos į Vilnių - 166 keleiviai. Visiems keleiviams suteiktas maitinimas. Pagal galimybes, keleiviams bus suteikta galimybė skrydžio laukti viešbučiuose.

                                    Comment


                                      G. Žiemelis apie plėtrą VNO ir koncesiją.

                                      – Lietuvoje yra ir daugiau galimybių investuoti. Štai valstybė netrukus oro uostams ieškos nuomininko. Gal dalyvausite konkurse?

                                      – Tikrai ne, nes nėra tikslo. Nors Lietuvoje daugiau niekas neturi tokios patirties kaip mes. Bet mūsų dalyvavimas šiame konkurse prilygtų išėjimo į cirką pasirodymui.

                                      Europoje yra 4-5 žaidėjai, kurie gali pasiskolinti pigiai ir sumokėti milžiniškus pinigus už koncesiją. Pavyzdžiui, Liublianos oro uostą išsinuomojusi kompanija už 49 metus sumokėjo 240 milijonų eurų. O ten tik vos per milijoną keleivių per metus.

                                      Lietuvos oro uostai per metus aptarnauja per 4 milijonus keleivių, tad valstybė gali tikėtis per 600 milijonų eurų. Žinoma, privatininkas pirmiausia galvos, kaip uždirbti daugiau. Todėl jis mums ir leis statyti angarą Vilniuje.

                                      Kitas klausimas – ar pabrangus mes dar čia ką statysime, tačiau gerai, kad šioje vietoje politikavimas baigsis. O jei valstybė kaip nors apribos investicijas, tai gaus mažesnę kainą už koncesiją.
                                      Pašmaikštausiu, kad už oro uostus 600 mln yra Vilniaus metro

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        G. Žiemelis apie plėtrą VNO ir koncesiją.



                                        Pašmaikštausiu, kad už oro uostus 600 mln yra Vilniaus metro
                                        Oro uostas manau svarbiau už metro. Dabar svarbu žinosim sumą, kurią turi gauti vyriausybė, ir galėsim lyginti, ar gaus už koncesiją mažiau nei 600 mln. ar daugiau.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2016.04.18, 12:52.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Nesąmonė už tą koncesiją apskritai kažką būtų gauti. Išnuomoti reikia už eurą ir tiems, kas galės užtikrinti didžiausias investicijas ir plėtrą. Pinigus iš kitų dalykų reikia uždirbinėti, nes kokia Ryga savo oro uosto ne tik nenumelžinėja, tačiau dar ir savo pinigus investuoja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X