Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
    O kaip bus su dirbančiais asmenimis Vilniaus oro uoste rekonstrukcijos metu ? Perkels į Kauną ar paleis "atostogų" ?
    Dalį manau perkels, pvz. pernai rugpjūtį VNO aptarnavo 332 tūkst. keleivių, KUN 85 tūkst., bet kitais metais reiks aptarnauti mažiausiai 417 tūkst. per tą remonto mėnesį, nemažas skirtumas, tad dabartinių darbuotojų pajėgumo tikrai neužteks.
    Paskutinis taisė Lettered; 2016.08.31, 23:29.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Dalį manau perkels, pvz. pernai rugpjūtį VNO aptarnavo 332 tūkst. keleivių, KUN 85 tūkst., bet kitais metais reiks aptarnauti mažiausiai 417 tūkst. per tą remonto mėnesį, nemažas skirtumas, tad dabartinių darbuotojų pajėgumo tikrai neužteks.
      O ar tikrai bus 417? Ar nebus kaip tik mažiau? Įsivaizduok save keleivio vietoje: nori skristi į Vilnių, bet sistema išmeta pranešimą, kad kažkas ten ne taip ir kad kažkokie darbai bla bla bla... turbūt net nebaigęs skaityti ieškosi kitos destinacijos arba išvis neskrisi. Bent jau iš turistinių keleivių perspektyvos tai bus netgi labai svarbus veiksnys. Emigrantinėms kryptims tai turės mažiau įtaskos, bet tikriausiai irgi turės. Bus tokių, kurie įprastas vasaros atostogas Lietuvoje praleis nė Lietuvoje, o kokioje Ispanijoje ir panašiose vietose.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        O ar tikrai bus 417? Ar nebus kaip tik mažiau? Įsivaizduok save keleivio vietoje: nori skristi į Vilnių, bet sistema išmeta pranešimą, kad kažkas ten ne taip ir kad kažkokie darbai bla bla bla... turbūt net nebaigęs skaityti ieškosi kitos destinacijos arba išvis neskrisi. Bent jau iš turistinių keleivių perspektyvos tai bus netgi labai svarbus veiksnys. Emigrantinėms kryptims tai turės mažiau įtaskos, bet tikriausiai irgi turės. Bus tokių, kurie įprastas vasaros atostogas Lietuvoje praleis nė Lietuvoje, o kokioje Ispanijoje ir panašiose vietose.
        Kažkiek keleivių mažės, bet dauguma keleivių juk patys lietuviai, tad manau 90% VNO to laikotarpio pajėgumo išliks, nebent pačios avialinijos nuspręs tą mėnesį neskraidyti į KUN. Valanda kelio nuo KUN iki Vilniaus nėra daug, Europoje nemažai oro uostų, kur tiek laiko užtrunka su VT atvažiuoti nuo miesto centro iki oro uosto.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Kažkiek keleivių mažės, bet dauguma keleivių juk patys lietuviai, tad manau 90% VNO to laikotarpio pajėgumo išliks, nebent pačios avialinijos nuspręs tą mėnesį neskraidyti į KUN. Valanda kelio nuo KUN iki Vilniaus nėra daug, Europoje nemažai oro uostų, kur tiek laiko užtrunka su VT atvažiuoti nuo miesto centro iki oro uosto.
          KUN nepajegus susidoroti su tokiu keleiviu srautu tad greiciausiai bus perkelta tik dalis skrydziu o kiti bus nutraukti.
          flickr >>>

          Comment


            /\
            Taip, kai kurios kompanijos tiesiog neskraidys tą mėnesį į Lietuvą visai, bet čia kiekvienos aviakompanijos reikalas, kol kas dar nėra aišku kuri ką būtent pasirinks ar skristi į KUN ar visai neskristi.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              O ar tikrai bus 417? Ar nebus kaip tik mažiau? Įsivaizduok save keleivio vietoje: nori skristi į Vilnių, bet sistema išmeta pranešimą, kad kažkas ten ne taip ir kad kažkokie darbai bla bla bla... turbūt net nebaigęs skaityti ieškosi kitos destinacijos arba išvis neskrisi. Bent jau iš turistinių keleivių perspektyvos tai bus netgi labai svarbus veiksnys. Emigrantinėms kryptims tai turės mažiau įtaskos, bet tikriausiai irgi turės. Bus tokių, kurie įprastas vasaros atostogas Lietuvoje praleis nė Lietuvoje, o kokioje Ispanijoje ir panašiose vietose.
              Reiktų žiūrėti, kiek yra skrendančių į Lietuvą, ir kiek - Vilnių. Vilnius visgi ne Paryžius. Patiems Lietuviams statistiškai bus patogiau, nes a) Vilnius (kol kas) nėra visa Lietuva b) iš Vilniaus regiono mažiau išvažiavusių, kalbant apie migracinius srautus. Štai nuo mano kelionės atsimes apie 1.5 h x 2 ir aš koregavęs kitus planus pirksiu bilietus būtent tam laikotarpiui į Lietuvą.

              Comment


                Šiuo metu sistema išvis nerodo skrydžių tuo laiku kai kuriu bendrovių, pvz sk ar ay. Lot ir airbaltic dar skrenda. I Kauną skrydžių nematau.
                Paskutinis taisė Lunar; 2016.09.03, 19:53. Priežastis: Spelling

                Comment


                  Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                  Reiktų žiūrėti, kiek yra skrendančių į Lietuvą, ir kiek - Vilnių. Vilnius visgi ne Paryžius. Patiems Lietuviams statistiškai bus patogiau, nes a) Vilnius (kol kas) nėra visa Lietuva b) iš Vilniaus regiono mažiau išvažiavusių, kalbant apie migracinius srautus. Štai nuo mano kelionės atsimes apie 1.5 h x 2 ir aš koregavęs kitus planus pirksiu bilietus būtent tam laikotarpiui į Lietuvą.
                  Kažkokia šleiva logika. O tai tie, kurie skrenda į Kauną, negali lygiai taip pat to daryti dabar ar bet kada, nepriklausomai nuo Vilniaus?
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Šių metų liepa 375726 keleivių VNO, kitais metais mėnesinis natūralus prieaugis turėtų būti apie 5-7%, t.y. teoriškai apie 400k keleivių. atmeskim apie 10% avialinijų, kurios nutrauks skrydžius ir pridėkim apie 90k KUN keleivių, gaunasi apie 450 000 žmonių.

                    Dėl to ir bus daromi tam tikri terminalų pakitimai KUN.



                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Šių metų liepa 375726 keleivių VNO, kitais metais mėnesinis natūralus prieaugis turėtų būti apie 5-7%, t.y. teoriškai apie 400k keleivių. atmeskim apie 10% avialinijų, kurios nutrauks skrydžius ir pridėkim apie 90k KUN keleivių, gaunasi apie 450 000 žmonių.

                      Dėl to ir bus daromi tam tikri terminalų pakitimai KUN.

                      Atvaizdas


                      Atvaizdas
                      Turbūt dar bus ir papildomų autobusų/traukinių paleista tarp Vilniaus ir KUN.
                      Flickr

                      Comment


                        pasirodo galima... Ir nereikia jokių kosminiu konstrukcijų, 3 aukštų pastatų, kaip Vilniuje

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          pasirodo galima... Ir nereikia jokių kosminiu konstrukcijų, 3 aukštų pastatų, kaip Vilniuje
                          Taip - galima mėnesį padirbėti ir palapinėse. Bet ne visą gyvenimą.
                          Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            pasirodo galima... Ir nereikia jokių kosminiu konstrukcijų, 3 aukštų pastatų, kaip Vilniuje
                            Tai griaunam naują Kauno terminalą? Per prabangus...

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Tai griaunam naują Kauno terminalą? Per prabangus...
                              Akivaizdu kad jam senojo Kauno terminalo būda yra kaip etalonas
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Kažkokia šleiva logika. O tai tie, kurie skrenda į Kauną, negali lygiai taip pat to daryti dabar ar bet kada, nepriklausomai nuo Vilniaus?
                                Gali gali plačiau apie tuos logikos trūkumus? Dabar skrydžių kryptys juk nesidubliuoja kad eitų rinktis.

                                Comment


                                  Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                                  Gali gali plačiau apie tuos logikos trūkumus? Dabar skrydžių kryptys juk nesidubliuoja kad eitų rinktis.
                                  Kopenhaga, Londonas, Dublinas sutampa. Beveik sutampa Kipro oro uostai.
                                  Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Kopenhaga, Londonas, Dublinas sutampa. Beveik sutampa Kipro oro uostai.
                                    Tai išeina vos keletas krypčių. Statistiniam užsieniečiui keliautojui bus nusispjaut, į kurį kaimą atskrist, o statistiniam lietuviui į Kauną bus patogiau.

                                    Comment


                                      Jei statistiniam lietuviui būtų patogiau, tai dauguma lėktuvų ir skraidytų iš Kauno, o ne Vilniaus.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Jei statistiniam lietuviui būtų patogiau, tai dauguma lėktuvų ir skraidytų iš Kauno, o ne Vilniaus.
                                        Tokia baigtis būtų galima tik rinkos sąlygoms lemiant aviakompanijų kaštus.

                                        Comment


                                          Tai taip ir yra dabar - visos aviakompanijos kai tik galėjo perbėgo iš Kauno į Vilnių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X