Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

    Regis dar nebuvo temos, skirtos šiam infrastruktūros objektui

    Vilniaus oro uostas šiemet uždirbo 10,2 mln. litų pelno

    Tarptautinis Vilniaus oro uostas šiemet pirmąjį pusmetį uždirbo 10,2 mln. litų ikimokestinio pelno - 1,7 karto daugiau nei pernai tuo pačiu metu (6 mln. litų). Palyginamuoju laikotarpiu pajamos išaugo 37,3 proc. - nuo 33,2 mln. iki 45,6 mln. litų, pranešė oro uostas.

    Vien šių metų birželio mėnesį, palyginti su pernykščiu birželiu, Vilniaus oro uosto pajamos išaugo 23,8 proc.- iki 9,9 mln. litų, o ikimokestinis pelnas padidėjo 48 proc. - iki 3,7 mln. litų.

    Pasak pranešimo, Vilniaus oro uosto pelnas bei pajamos pirmiausiai augo dėl to, kad Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą atsivėrė sienos.

    Šiuo metu iš Tarptautinio Vilniaus oro uosto skrydžius atlieka 12 aviakompanijų. Sparčiai augant skrydžių bei keleivių skaičiui, dar rudenį pagrindiniuose Lietuvos oro vartuose tikimasi sulaukti milijonojo keleivio.

    2004 metais trys Lietuvos oro uostai - Vilniaus, Kauno ir Palangos - sulaukė 1,097 mln. keleivių - 41 proc. daugiau nei 2003-iaisiais (778,06 tūkst.). Vien Vilniaus oro uostas pernai aptarnavo 994,16 tūkst. keleivių, arba 38,1 proc. daugiau nei užpernai (719,85 tūkst.).

    Vilniaus oro uosto pajamos pernai išaugo 37,9 proc. - iki 78,6 mln. litų, o ikimokestinis pelnas padidėjo 29,4 proc. - iki 16,4 mln. litų.

    Valstybei priklauso 100 proc. Tarptautinio Vilniaus oro uosto akcijų.

    ELTA
    Mano galerija Flickr'yje

    #2
    Vilniaus oro uostas šiemet uždirbo 10,2 mln. litų pelno ir tapo daugiausiai uzdirbusia darzine Europoje







    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

    Comment


      #3
      Hehe Šiaip jam daug uždirbti nepriklauso, tad geriau tegu mokesčius pamažina
      Mano galerija Flickr'yje

      Comment


        #4
        Šiaip buvo planai statyti naują terminalą ir rekonstruoti senąjį. Ar jie vis dar egzistuoja, ar mintys krypstys prie naujo oro uosto?
        music on my mind.
        FC Žaibai

        Comment


          #5
          Kauno oro uostas laikomas vienu pagrindinių Vilniaus-Kauno dvimiesčio varikliu

          Vilniaus ir Kauno miesto savivaldybių atstovai drauge nutarė siūlyti tarptautinį Kauno oro uostą paversti svarbiausiu keleivinių bei krovininių skrydžių centru Lietuvoje. Tuo tarpu Vilniaus oro uostas toliau liktų tarptautinis, tačiau labiau miesto oro uostas.

          Antradienį Vilniaus ir Kauno dvimiesčio strategai pripažino didelę Kauno oro uosto reikšmę visam dvimiesčio regiono ekonomikos bei turizmo vystymuisi, nutarė palaikyti ir remti oro uosto plėtros iniciatyvas bei dar kartą kreiptis į Susisiekimo ministeriją, kad valstybiniu lygiu būtų pradėta diskusija dėl dvimiesčio strateginio sprendimo - bendrai valdomo Lietuvos oro uosto su terminalais Vilniuje ir Kaune įsteigimo, pranešė miestų savivaldybės.

          "Turi būti bendra Lietuvos politika - bus čia kryžkelė, kur susikirs geležinkelių, autotransporto, logistikos ir oro transporto keliai, ar nebus. Oro uostas yra tik viena iš grandžių - kas bus, jei, pavyzdžiui, krovinius į Karmėlavą atskraidins, o nebus sandėlių, nebus kam jų išvežti?", - Eltai teigė bendrovės "Kauno aerouostas" vadovas Kęstutis Cucėnas.

          Jo teigimu, išaugus keleivių skaičiui, Kauno oro uostui būtina plėsti keleivių ir krovinių terminalą, įrengti daugiau automobilių stovėjimo aikštelių, gerinti susisiekimą tarp miestų ir oro uosto bei geležinkelio linijomis, plėtoti logistikos centrus. Modernizacijai reikėtų mažiausiai 0,5 mlrd. litų.

          Susisiekimo ministerija neskuba palaiminti tokios Kauno oro uosto plėtros. Pasak Susisiekimo ministerijos sekretoriaus Valdemaro Šalausko, dėl nacionalinės svarbos oro uosto statuso bus apsispręsta ne anksčiau kaip po 1-1,5 metų.

          "Darysime galimybių studiją, kaip turi vystytis mūsų oro uostai: ar plėsime iki tam tikros ribos Vilniaus oro uostą, ar dėl geros geografinės padėties nacionalinės svarbos skrydžių centru paversime Kauno oro uostą, ar ieškosime trečio varianto statyti oro uostą kur nors per vidurį. Žiūrėsime pigiausio varianto", - Eltai sakė V.Šalauskas.

          Kauno oro uosto atsigavimas siejamas ir su laisvosios ekonominės zonos (LEZ) plėtra. Dvimiesčio strateginio planavimo komisijos nariai sutarė visais būdais prisidėti pritraukiant investicijas į Kauno LEZ, o Vilniaus mieste prioritetu laikyti Vaidotų logistikos centro plėtrą.

          Vienas svarbiausių Kauno oro uosto plėtros variklių yra čia veiklą pradėsiančios pigių skrydžių bendrovės. Iš jų veiklos Lietuvoje tikimasi didelės ekonominės naudos, tad Vilniaus ir Kauno miesto savivaldybės teigė prisidėsiančios prie išlaidų skrydžių bei regiono reklamai, taip pat užtikrins tiesioginį susisiekimą su Kauno oro uostu autobusais.

          Pasak K.Cucėno, skaičiuojama, kad pigių skrydžių bendrovės kasmet iš Lietuvos viena kryptimi skraidins po 100 tūkst. keleivių. Prognozuojama, kad pigių skrydžių bendrovių paslaugomis besinaudojantys turistai Vilniaus ir Kauno dvimiestyje per metus išleis 36,2 mln. litų, o turistų srautai turėtų ryškiai paskatinti smulkiojo ir vidutinio verslo plėtrą.

          Žemų kaštų aviakompanija "Ryanair" skrydžius iš Kauno į Londoną pradės rugsėjo pabaigoje, o "Wizz air" iš Kauno į Varšuvą keleivius skraidins nuo gruodžio 1-osios.

          Šių metų sausio-birželio mėnesiais per Kauno oro uostą skrido 17,48 tūkst. keleivių - 55,3 proc. daugiau nei pirmąjį 2004-ųjų pusmetį (11,25 tūkst.), skrydžių pirmąjį pusmetį padaugėjo 1,9 proc. - iki 2,279 tūkstančio.

          Dvimiesčio strateginio planavimo komisija antradienį nusprendė sudaryti darbo grupę Kauno oro uosto strategijai sukurti, į kurią būtų kviečiami Susisiekimo ministerijos, savivaldybių, Kauno oro uosto ir Kauno LEZ atstovai. Komisiją sudaro dešimt narių - miestų merai ir savivaldybių tarybų atstovai.

          ELTA
          Mano galerija Flickr'yje

          Comment


            #6
            Tai kiek keleivių pervežė per I pusmetį 2004 ir 2005 m.?

            Comment


              #7
              Hm, gal vertėtų sukurti bendrą temą Lietuvos oro uostų bei bendrovių naujienoms?

              LAL pirmąjį pusmetį skraidino 39 proc. daugiau keleivių
              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=7205408
              Mano galerija Flickr'yje

              Comment


                #8
                Permainų metas aviatorių padangėje
                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=7222568
                Mano galerija Flickr'yje

                Comment


                  #9
                  Ar yra kokiu nors ziniu apie 'VNO' rekonstrukcija? Pamenu Mant'o rodytas vizualizacijas labai senai ir jei neklystu buvo pasirinktas "besiruosiancio kilti vabzdzio" projektas? Kol 'Elektrenai International' arba 'KUN' spes issiplesti ir tapti didziausiu LT oro uostu, zut but reikalinga atnaujinti 'VNO' vistide

                  Beje, ta istiklinto stalininio fasado vizualizacija visai neblogai atrode IMO

                  Comment


                    #10
                    Vilniaus oro uostas sulauks 9 mln. Lt investicijų

                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=7313337
                    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                    Comment


                      #11
                      radau kazka, gal ir projekta Vilniaus aerouosto, tik deja viskas vokiskai... kaikas supras.
                      http://www.flusiforum.de/reviews/inc...aywareszenerie

                      Comment


                        #12
                        Deja, cia tik dabartinio oro uosto vizualizacijos modelis. Yra ir angliskas variantas
                        http://secure.simmarket.com/product_...te_banner_id=1
                        Pati modeli galima nusipirkti uz 12 EUR.

                        Comment


                          #13
                          Susisiekimo ministerija "palaimino" naujo terminalo ne Šengeno šalių keleiviams statybą

                          http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=7685093
                          Mano galerija Flickr'yje

                          Comment


                            #14
                            Aciu dievui nors projektas neuztruks kaip dazniausia kokius kaip minimum 3 metus, o tik metus su trupuciu, sveikintina!

                            Comment


                              #15
                              Vilniaus oro uostas per devynis mėnesius gavo 21,5 mln. litų pelno
                              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=7745981
                              Mano galerija Flickr'yje

                              Comment


                                #16
                                Parašė John

                                Valio! Reiktu bandyti gauti dar didesni pelna
                                Siulyciau padidinti oro uosto mokesti.
                                Pritariu tavo sarkazmui
                                Mano galerija Flickr'yje

                                Comment


                                  #17
                                  Vilniaus oro uostas naujo terminalo statybai iš bankų skolinsis iki 60 mln. litų


                                  BNS
                                  27.10.2005

                                  Šiemet pelną sparčiai didinantis tarptautinis Vilniaus oro uostas iki šių metų pabaigos planuoja paskelbti didžiausio dviejų ateinančių metų investicijų projekto -ne Šengeno šalių keleiviams skirto terminalo statybos darbų konkursą.
                                  Į projektą planuojantis investuoti 90-100 mln. litų Vilniaus oro uostas planuoja iš bankų skolintis apie 50-60 mln. litų.

                                  "Finansavimo projektuose galės dalyvauti tiek užsienio, tiek mūsų šalies bankai", - BNS sakė Vilniaus oro uosto generalinis direktorius Mindaugas Ivanauskas.

                                  Pasak jo, dabar, palyginti su 1993-aisiais, kai naujo terminalo statybai Lietuvos bankai buvo "per maži" paskolinti 60 mln. litų, situacija yra labai pasikeitusi.

                                  Vilniaus oro uostui yra "rezervuota" apie 20 mln. litų Šengeno fondo parama. Dar apie 20 mln. litų tikimasi investuoti atgavus 20 mln. litų skolą iš didžiausios šalyje oro bendrovės "Lietuvos avialinijos", kurios vien 13 mln. litų oro uostui įsiskolino nuo šių metų balandžio mėnesio nemokėdamos keleivių mokesčio, tūpimo rinkliavų, už transporto, komunalines paslaugas.

                                  Lietuva turi tris tarptautinius oro uostus, tačiau Šengeno sutarties reikalavimams užtikrinti skirtas lėšas galima skirti tik išoriniams oro uostams, į kuriuos skraidys ne Europos Sąjungos šalių lėktuvai.

                                  Šiemet Vilniaus oro uostas planuoja investuoti ne mažesnę sumą nei pernai, kuomet investicijoms skyrė 12 mln. litų.

                                  Be naujojo terminalo, artimiausiu metu Vilniaus oro uostas planuoja išplėsti peroną, įrengti naujas lėktuvų stovėjimo aikšteles, suremontuoti orlaivių riedėjimo takus, pastatyti antrą daugiaaukštį garažą (1 tūkst. vietų), parengti kilimo-tūpimo taką pailginimo 500 metrų iki 3 tūkst. metrų projektą.

                                  Augant lėktuvų bei keleivių srautams, Vilniaus oro uostas šiemet per devynis mėnesius uždirbo 21,5 mln. litų ikimokestinio pelno - 43,3 proc. daugiau negu pernai tuo pačiu laikotarpiu.

                                  Pernai Vilniaus oro uostas uždirbo 16,5 mln. litų grynojo pelno ir gavo 78,6 mln. litų pajamų. Planuojama, kad šiemet jo pajamos išaugs iki maždaug 95 mln. litų. Šiemet oro uostas planuoja uždirbti daugiau kaip 20 mln. litų grynojo pelno - mažiausiai penktadaliu daugiau nei pernai.

                                  Didžiausiam Lietuvoje Vilniaus oro uostui pernai teko 90,6 proc. visų šalies oro uostų keleivių ir 70 proc. visų lėktuvų skrydžių.
                                  Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                                  Comment


                                    #18
                                    Lietuva turi tris tarptautinius oro uostus, tačiau Šengeno sutarties reikalavimams užtikrinti skirtas lėšas galima skirti tik išoriniams oro uostams, į kuriuos skraidys ne Europos Sąjungos šalių lėktuvai.
                                    Vadinasi ir Kauno oro uostas tures statytis panasu terminala? Nes ten juk skraido Ryanair is Anglijos, kuri nera Sengeno zonos salis..

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė sauls
                                      Vadinasi ir Kauno oro uostas tures statytis panasu terminala? Nes ten juk skraido Ryanair is Anglijos, kuri nera Sengeno zonos salis..
                                      Jei nebus keleiviu tranzito, tai terminalo Kaune irgi nebus
                                      O kad Kaune nebus tranzito artimiausius 10 metu, tai tikrai

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Artas
                                        O kad Kaune nebus tranzito artimiausius 10 metu, tai tikrai
                                        nebuciau toks tikras

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X