Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Mažesni Lietuvos oro uostai ir aerodromai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mažesni Lietuvos oro uostai ir aerodromai

    Žiebiasi viltis atgimti Nidos oro uostui

    Vadinamasis Nidos aerodromas neveikia jau daugiau kaip metus, mat galimybę čia tūpti ir kilti lengviesiems orlaiviams dar pernai užblokavo kariškiai. Tačiau šiemet Lietuvos aeroklubas ir Neringos miesto savivaldybė nusprendė ieškoti būdų skrydžiams į Kuršių neriją atnaujinti...
    ...Iki minėto draudimo oreiviams buvo taikomos supaprastintos taisyklės. Lėktuvų pilotai telefonu ar elektroniniu paštu susisiekdavo su Neringos merija ir nurodydavo, kada ketina atskristi, išskristi, pateikdavo orlaivio ir savo asmens duomenis. Jie taip pat privalėdavo apie savo planus pranešti Valstybės sienos apsaugos tarnybai, susisiekti su Palangos oro uosto skrydžių kontrolės bokštu.

    „Tačiau tokia tvarka netenkino nei kariškių, nei pasieniečių, nes pilotai skrisdavo gana chaotiškai, tūpdavo ir leisdavosi kaip kam patogiau. Sutarėme, kad turės būti sukurtas oficialus oro koridorius, įsteigta oro eismo zona, nustatytos kryptys, įrengtas skrydžių valdymo punktas, išduotas radijo dažnis. Tuomet orlaiviai nenukryptų nuo kurso ir galiotų griežta tvarka, o kariuomenė nebeturėtų pretenzijų“, – kalbėjo Neringos meras...
    ...Neringos politikai yra minėję, kad įteisinus aerodromą būtų galima rengti komercinius skrydžius lėktuvais, kuriuose telpa iki 20 žmonių. Tokiais skrydžiais į Nidą, ypač savaitgaliais, esą domėtųsi Druskininkai, turintys aerodromą. Tiesa, Kuršių nerijos nacionalinio parko tvarkymo plane, kurio keitimas – itin sudėtingas ir ilgas procesas, jokio oro uosto nenumatyta...
    Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/lzinios/Gimta...-uostui/267197
    © Lietuvos žinios
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    #2
    Parašė Perfect

    Tai jeigu atskrisdavo tik 40 lėktuviukų per metus, tai kam iš viso laikyti tokią infrastruktūrą?
    Geras pastebėjimas, kad išlaikyti tokio tipo infrastruktūrą, reikia užtikrinti tam tikrą minimalų lėktuvų kiekį. Asmeniškai nesu prieš oro uostą, svarbu Neringos napaversti Palanga...

    Comment


      #3
      Tai jeigu atskrisdavo tik 40 lėktuviukų per metus, tai kam iš viso laikyti tokią infrastruktūrą?
      O kokia ten ypatinga infrastruktūra yra? Nidos valdžia turbūt moka pasiskaičiuoti, ar apsimoka, ar ne. Veiklos nutraukimo priežastis ne pinigai ir ne nuostoliai, o kariškiai.

      Comment


        #4
        Klaipėdos oro uosto ir aerodromo įrenginių statybos ir eksploatacijos PŪV ataskaita.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          #5
          Ar galima manyti, kad ši išplatinta, miške esanti 2 km ilgio 123 kelio Biržai-Pandėlys atkarpa su apsisukimo takais galuose yra ne kas kita, kaip karinis aerodromas?
          https://beta.maps.lt/?b=orto&c=27778...&s=9027.977411
          https://www.google.com/maps/@56.1186...7i13312!8i6656
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            #6
            Turbut nuo sovietiniu laiku palikimas koks.Kazkas panasaus yra ir kely Sakiai-Slavikai,tik be apsisukimu tokiu,bet gan platus

            Comment


              #7
              Pseudo aerodromas buvo ir kelyje A11 tarp Kretingos ir Plungės. Po rekonstrukcijos jau sunku įžiūrėti tą vietą.

              Comment


                #8
                Kažkada ėjo gandas ir Karmėlavos pagrindinė gatvė tokia lygi ir plati dėl to, kol apie 2000kažkur įrengė atitvarus

                Comment


                  #9
                  Analogiskas nusileidimui tinkantis kelias yra/buvo ir netoli Naujosios Akmenės.

                  https://goo.gl/maps/R1bKPf57u2ZkebMG9

                  Comment


                    #10
                    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                    Turbut nuo sovietiniu laiku palikimas koks.Kazkas panasaus yra ir kely Sakiai-Slavikai,tik be apsisukimu tokiu,bet gan platus
                    Viename gale apsisukimas tikrai yra:
                    https://beta.maps.lt/?b=orto&c=25526...&s=9027.977411

                    Kitame gale kažkokios griuvenos:
                    https://www.google.com/maps/@54.9652...7i13312!8i6656

                    Analogiskas nusileidimui tinkantis kelias yra/buvo ir netoli Naujosios AkmenÄ—s.
                    Tikėjausi, kad tokia vieta yra ne vienintelė Lietuvoje. Konfigūracija identiška
                    https://beta.maps.lt/?b=orto&c=25590...s=18055.954822

                    Pseudo aerodromas buvo ir kelyje A11 tarp Kretingos ir PlungÄ—s. Po rekonstrukcijos jau sunku ÄÆžiÅ«rÄ—ti tÄ… vietÄ….
                    Yra :
                    https://beta.maps.lt/?b=orto&c=24005...&s=9027.977411

                    Kažin ar ši infrastruktūra figūruoja NATO "žemėlapiuose" ?
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      #11
                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Ar galima manyti, kad ši išplatinta, miške esanti 2 km ilgio 123 kelio Biržai-Pandėlys atkarpa su apsisukimo takais galuose yra ne kas kita, kaip karinis aerodromas?
                      https://beta.maps.lt/?b=orto&c=27778...&s=9027.977411
                      https://www.google.com/maps/@56.1186...7i13312!8i6656
                      Taip. Kiek žinau, ta kelia atkarpa pastatyta kaip rezervinis aerodromas tiek karo atvejui, tiek kokiam kolūkio kukurūznikui nusileisti.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        #12
                        Pasirodo internetuose net sąrašas yra:
                        https://cars.self-driving-tech.com/m...ay-strips.html
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          #13


                          https://twitter.com/simonasbartkus/s...61033342066688

                          Kainos atrodo nedidelės, gal kas žinote, koks 1969 m. buvo vidutinis atlyginimas?
                          Paskutinis taisė Lettered; 2019.05.23, 15:27.
                          Flickr

                          Comment


                            #14
                            Puikios naujienos Nidos oro uostui, tiksliau jo perspektyvoms.

                            Tarp Airbus vs. Boeing karų, naujo Airbus A321XLR, netikėto IAG/British Airways 200 vnt. Boeing 737MAX užsakymo ir kitų fancy dalykų Paris Air Show šią savaitę buvo pristatyta ir viena nedaug dėmesio sulaukusi lėktuvo modifikacija (pardavė 17 vnt. 3 aviakompanijoms).

                            ATR pristatė ATR 42-600 STOL.

                            STOL šifruojasi The Short Take Off and Landing.

                            ATR42 nėra niekingai mažas privatus lėktuvėlis - gan padorus komerciniam skraidymui iki 50 vietų regioninis lėktuvas.

                            ATR42-600 STOL gali kilti ir leistis nuo kilimo ir tūpimo takų, kurių ilgis nuo 800 metrų.

                            Žinot koks Nidos oro uosto tako ilgis?

                            815 metrų.

                            Mintį supratot.

                            Nepadoru, kad Nida yra toliau nuo Vilniaus nei Barselona.

                            Let's make something great!


                            https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
                            Flickr

                            Comment

                            Unconfigured Ad Widget

                            Collapse
                            Working...
                            X