Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kosminiai skrydžiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Запуск спутников «Ресурс-П» отложили из-за отсутствия комплектующих https://www.kommersant.ru/doc/4474370
    Запуск на орбиту четвертого и пятого спутников «Ресурс-П» отложили из-за отсутствия комплектующих, сообщил «РИА Новости» генеральный директор Ракетно-космического центра «Прогресс» Дмитрий Баранов. Господин Баранов не стал прогнозировать сроки запуска.«Четвертый и пятый "Ресурсы-П" откладываются из-за того, что нет ряда комплектующих, поставляемых внешними предприятиями… По срокам запуска я не стал бы ничего прогнозировать»,— сказал господин Баранов. Первые три «Ресурса-П» были запущены на орбиту в 2013, 2014 и 2016 годах. В конце 2018 года сообщалось, что «Роскосмос» планирует запустить еще два спутника в 2020 и 2021 годах. Спутники «Ресурс-П» могут снимать объекты в космосе с расстояния порядка 400–500 км.
    Dėl komplektuojančių, turbūt ne savo gamybos, trūkumo atidėti 2 palydovų startai neaiškiai ateičiai.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vatnikų Roskosmos vadas Rogozinas nesugalvojo daugiau nieko protingesnio, tik savo kosminius laivus išpaišyti tautiniais motyvais (гжель, хохлома), nors iš pradžių žadėjo, kad 2020 metai taps didžiųjų pokyčių metai vatnikų kosminėje programoje
    https://en.wikipedia.org/wiki/Gzhel
    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A5...BE%D0%BC%D0%B0
    «Та же самая гжель, хохлома и так далее, Федоскино. Почему бы, например, не наносить часть этого узора на какие-то ракеты или корабли.
    ...
    Ранее глава «Роскосмоса» говорил, что 2020 год станет переломным для российской космической отрасли.
    https://www.kommersant.ru/doc/4449802

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „SpaceX“ kosminė kapsulė prigamina daugiau energijos, nei tikėtasi https://www.15min.lt/mokslasit/strai...si-651-1341940
    „Crew Dragon“ turimi saulės moduliai veikia „geriau, nei buvo prognozuota“, ir tai reiškia, kad jis gali būti prisijungęs prie TKS dar 114 dienų. Tai yra gerokai ilgiau nei, kad planuojama, jog misijos pabaiga bus rugpjūčio 2 dieną, kai su „Crew Dragon“ atgal į Žemę grįš ją nuskridę Bobas Behnkenas ir Dougas Hurley. Tai yra labai gera žinia ir reiškia, kad „Crew Dragon“ saulės moduliai sugeneruoja ganėtinai daug energijos ir taip su šia kapsule nuskrieję astronautai gali dar ilgiau išbūti TKS. Tai labai svarbus momentas ateities skrydžiams. Su „Crew Dragon“ kapsule bus atliekamas dar ne vienas bandymas. NASA planuoja į šią kapsulę pasiųsti ją skridusius astronautus bei dar du TKS įgulos narius ir pasižiūrėti, kaip 4 žmonės telpa šioje kapsulėje. Astronautų patirtis ir pastabos bus labai vertingos ateities skrydžiams. Taip pat buvo skelbti planai išbandyti „evakuacijos simuliaciją“. Kaip pavyktų greitai astronautams iš TKS nukakti iki „Crew Dragon“ kapsulės ir atsijungti nuo TKS, jei pastarojoje įvyktų kažkokia nelaimė.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Įdomus filmukas, kuriame viskas paprastai paaiškinta.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Ir tas pastovus greitis ne toks ir mažas - maždaug 27 000 km/h. Žemę apskrieja per 1,5 h.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    Gal yra kur aprašyta įvykusio skrydžio esmė. Ar iš vietinių forumiečių kas plačiau domisi.
    TKS yra ~ 400 km aukštyje, taip? Suprantu, kad TKS juda su tam tikru greičiu.
    SpaceX skrydis trūko ~19 valandų. Greitis tūkstantinis.
    Kam, kur didžioji dalis skrydžio laiko sunaudojama?
    Tam, kad išsilaikytu pastovioje orbitoje, palydovai ir erdvėlaiviai turi skrieti tam tikru pastoviu greičiu. Kitaip tariant, nuotolis nuo žemės centro priklauso nuo palydovo greičio. Jeigu norime persimesti keliais gestais su priekyje arba užpakalyje gretima juosta važiuojančiu vairuotoju, tiesiog padidiname arba sulėtiname savo automobilio greitį, kol automobilių pozicijos ir greičiai susilygina. To nepavyktų padaryti orbitoje, nes kiekvienas greičio padidinimas arba sumažinimas reikštų, kad pasikeistų pati orbita. Dėl tos pačios priežasties iškėlus erdvėlaivį į tą pačia orbitą, kaip TKS, erdvėlaivis negalėtų tiesiog "pasivyti" TKS. Vienintelis būdas - erdvėlaiviui išnirti tiesiai TKS prieš nosį vienu metu kylant aukštyn ir lėtėjant. Yra ir kitų apribojimų, pvz. ribotas pasirinkimas pradinių orbitų, į kurias galima iškelti erdvėlaivius iš konkretaus kosmodromo, manevravimo paklaidos, apribojimai gabenamam kuro kiekiui. Todėl paprasčiausias būdas susilygiuoti su TKS yra palaipsniui pakilti į aukštesnes orbitas, pasinaudoti perkėlimo orbitomis (pvz. Hohmann transfer orbit). Trajektorijų sulygiavimai ir reikalauja daugiausiai laiko, per tą laiką ervėlaivis ne vieną kartą apskrieja žemę. Pats iškėlimas į pradinę orbitą Crew Dragon Demo-2 atveju tetruko 12 min.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Iš TC straipsnio

    “The difference is you’ve got to be very deliberate when you’re putting in input, relative to what you would do with a stick,” he continued. “Because you know, when you’re flying an airplane for example, if I push the stick forward it’s going to go down. I actually have to make a concerted effort to do that with the touchscreen, if that makes sense.”
    “I don’t think I’m going too far out on a limb to say that the right answer for all flying is not to switch to a touchscreen, necessarily,” said Behnke. “But for the task that we have and to keep ourselves safe flying close to the ISS, the touchscreen is gonna provide us that capability just fine.”

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gali duot kokią nuorodą kuo įpatingas jų ekranas?

    Rimti vartotojai OS ir naudoja be pelės. Alt+F4 yra n kartų patogiau nei ieškot su pele kur lango uždarymas.
    http://www.space.com/amp/spacex-crew...-thoughts.html

    http://www.techcrunch.com/2020/05/04...uchscreen/amp/

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Taigi pasakojo per pačią transliaciją, kad buvo bandomos visos sistemos, nes šiaip ir skrydžio tikslas testuoti naują transportinį modulį, kuris nuolat skraidys su žmonėmis. Taip pat astronautai miegojo Dragon'e 7-ias valandas. Todėl tiek laiko ir užtruko.
    Kaip aš suprantu, tai skrydis maždaug tiek ir trunka ir čia dar yra gana greitai palygint su skrydžiais prieš 10-15 metų.

    Čia gana neblogai paaiškinta:

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Na, su foruminiais ekspertais ginčytis neverta matau...
    viskas tvarkoje, diskutuojant apie automobilius visada irgi atsiras tokių, kuriems mechaninė pavarų dėžė universaliai geresnė nes turi privalumų tik argumentai dažniausiai užsibaigia ties sunkvežimiais ir nieko bendro su diskutuojamais automobiliais neturi.
    Paskutinis taisė themanual; 2020.06.01, 10:58.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Na, su foruminiais ekspertais ginčytis neverta matau...
    Tada paklausysiu patarimo ir nebesiginčysiu...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Taigi pasakojo per pačią transliaciją, kad buvo bandomos visos sistemos, nes šiaip ir skrydžio tikslas testuoti naują transportinį modulį, kuris nuolat skraidys su žmonėmis. Taip pat astronautai miegojo Dragon'e 7-ias valandas. Todėl tiek laiko ir užtruko.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kelis kartus apskrieti aplink žemę, kad pilnai sulygiuoti orbitą.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Gal yra kur aprašyta įvykusio skrydžio esmė. Ar iš vietinių forumiečių kas plačiau domisi.
    TKS yra ~ 400 km aukštyje, taip? Suprantu, kad TKS juda su tam tikru greičiu.
    SpaceX skrydis trūko ~19 valandų. Greitis tūkstantinis.
    Kam, kur didžioji dalis skrydžio laiko sunaudojama?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ko jiems skųstis? Ką duoda, su tuo skrenda. Žiūrėk dar po to pedofilu tviteryje išvadins jei ne tą pasakysi Tiesiog sakau, kad lietimui jautrūs ekranai nėra vienareikšmiškas žingsnis į priekį. Mygtukai irgi turi daug privalumų.

    Spėju, kad lietimui jautrūs ekranai sudėti visų pirma dėl Musko noro pasirodyti kaip viskas atseit moderniai atrodo. Kartą jau gavo per nagus dėl šito. Prieš n metų buvo istorija kai Teslų neleido pardavinėt kažkur, nes priešrūkiniai žibintai buvo įjungiami lietimui jautriame ekrane pasiknaisiojus po meniu. Gavo įdėt senobišką mygtuką...
    Na, su foruminiais ekspertais ginčytis neverta matau...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Drįstu nesutikti. Na, bet nei tu, nei aš nesame skridę jais ir neturime apmokymo. Bet panašu, kad astronautai priekaištų lietimui jautriems ekranams neturėjo/neturi.
    Ko jiems skųstis? Ką duoda, su tuo skrenda. Žiūrėk dar po to pedofilu tviteryje išvadins jei ne tą pasakysi Tiesiog sakau, kad lietimui jautrūs ekranai nėra vienareikšmiškas žingsnis į priekį. Mygtukai irgi turi daug privalumų.

    Spėju, kad lietimui jautrūs ekranai sudėti visų pirma dėl Musko noro pasirodyti kaip viskas atseit moderniai atrodo. Kartą jau gavo per nagus dėl šito. Prieš n metų buvo istorija kai Teslų neleido pardavinėt kažkur, nes priešrūkiniai žibintai buvo įjungiami lietimui jautriame ekrane pasiknaisiojus po meniu. Gavo įdėt senobišką mygtuką...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kosminis laivas būtent yra ta vieta kur gali prireikt spaust nežiūrint. Nes turi sekti n duomenų ir į juos reaguoti.
    Drįstu nesutikti. Na, bet nei tu, nei aš nesame skridę jais ir neturime apmokymo. Bet panašu, kad astronautai priekaištų lietimui jautriems ekranams neturėjo/neturi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Kosminis laivas tikrai nėra ta vieta, kur galim kažką bandyt spaust nežiūrint "nes
    Kosminis laivas būtent yra ta vieta kur gali prireikt spaust nežiūrint. Nes turi sekti n duomenų ir į juos reaguoti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Tik vienas svarbus faktas, jog tie ekranai skiriasi nuo įprastų mūsiškių. Ir erdvėlaivio valdymas nėra SMS rašymas, kuomet gali paspausti ne tą ekrano vietą - tai per eilę metų SpaceX išdirbta technologija, kur klaidos galimybė yra arti 0.

    Bet pats valdymo principas yra konceptualiai skirtingas: valdyti erdvėlaivį mygtukais ir jungikliais, čia kaip naršyti po windowsus be pelės
    Gali duot kokią nuorodą kuo įpatingas jų ekranas?

    Rimti vartotojai OS ir naudoja be pelės. Alt+F4 yra n kartų patogiau nei ieškot su pele kur lango uždarymas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Modernumas modernumu, bet dažnai mygtukai laimi dėl galimybės naudoti nežiūrint ir mažesnės tikimybės netyčia paspausti ne tai ką reikia. Pabandykit vairuodami pajunginėt radiją ar pareguliuot salono temperatūrą su senoviniais mygtukais ir moderniu liečiamu ekranu. Vienu atveju lengva operacija nenukreipiant akių nuo kelio, kitu atveju reikia dėmesio sutelkimo į ekraną.
    Kosminis laivas tikrai nėra ta vieta, kur galim kažką bandyt spaust nežiūrint "nes

    Komentuoti:

Working...
X