Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kosminiai skrydžiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Panevezietis
    replied
    Gal yra kur aprašyta įvykusio skrydžio esmė. Ar iš vietinių forumiečių kas plačiau domisi.
    TKS yra ~ 400 km aukštyje, taip? Suprantu, kad TKS juda su tam tikru greičiu.
    SpaceX skrydis trūko ~19 valandų. Greitis tūkstantinis.
    Kam, kur didžioji dalis skrydžio laiko sunaudojama?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ko jiems skųstis? Ką duoda, su tuo skrenda. Žiūrėk dar po to pedofilu tviteryje išvadins jei ne tą pasakysi Tiesiog sakau, kad lietimui jautrūs ekranai nėra vienareikšmiškas žingsnis į priekį. Mygtukai irgi turi daug privalumų.

    Spėju, kad lietimui jautrūs ekranai sudėti visų pirma dėl Musko noro pasirodyti kaip viskas atseit moderniai atrodo. Kartą jau gavo per nagus dėl šito. Prieš n metų buvo istorija kai Teslų neleido pardavinėt kažkur, nes priešrūkiniai žibintai buvo įjungiami lietimui jautriame ekrane pasiknaisiojus po meniu. Gavo įdėt senobišką mygtuką...
    Na, su foruminiais ekspertais ginčytis neverta matau...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Drįstu nesutikti. Na, bet nei tu, nei aš nesame skridę jais ir neturime apmokymo. Bet panašu, kad astronautai priekaištų lietimui jautriems ekranams neturėjo/neturi.
    Ko jiems skųstis? Ką duoda, su tuo skrenda. Žiūrėk dar po to pedofilu tviteryje išvadins jei ne tą pasakysi Tiesiog sakau, kad lietimui jautrūs ekranai nėra vienareikšmiškas žingsnis į priekį. Mygtukai irgi turi daug privalumų.

    Spėju, kad lietimui jautrūs ekranai sudėti visų pirma dėl Musko noro pasirodyti kaip viskas atseit moderniai atrodo. Kartą jau gavo per nagus dėl šito. Prieš n metų buvo istorija kai Teslų neleido pardavinėt kažkur, nes priešrūkiniai žibintai buvo įjungiami lietimui jautriame ekrane pasiknaisiojus po meniu. Gavo įdėt senobišką mygtuką...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kosminis laivas būtent yra ta vieta kur gali prireikt spaust nežiūrint. Nes turi sekti n duomenų ir į juos reaguoti.
    Drįstu nesutikti. Na, bet nei tu, nei aš nesame skridę jais ir neturime apmokymo. Bet panašu, kad astronautai priekaištų lietimui jautriems ekranams neturėjo/neturi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Kosminis laivas tikrai nėra ta vieta, kur galim kažką bandyt spaust nežiūrint "nes
    Kosminis laivas būtent yra ta vieta kur gali prireikt spaust nežiūrint. Nes turi sekti n duomenų ir į juos reaguoti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Tik vienas svarbus faktas, jog tie ekranai skiriasi nuo įprastų mūsiškių. Ir erdvėlaivio valdymas nėra SMS rašymas, kuomet gali paspausti ne tą ekrano vietą - tai per eilę metų SpaceX išdirbta technologija, kur klaidos galimybė yra arti 0.

    Bet pats valdymo principas yra konceptualiai skirtingas: valdyti erdvėlaivį mygtukais ir jungikliais, čia kaip naršyti po windowsus be pelės
    Gali duot kokią nuorodą kuo įpatingas jų ekranas?

    Rimti vartotojai OS ir naudoja be pelės. Alt+F4 yra n kartų patogiau nei ieškot su pele kur lango uždarymas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Modernumas modernumu, bet dažnai mygtukai laimi dėl galimybės naudoti nežiūrint ir mažesnės tikimybės netyčia paspausti ne tai ką reikia. Pabandykit vairuodami pajunginėt radiją ar pareguliuot salono temperatūrą su senoviniais mygtukais ir moderniu liečiamu ekranu. Vienu atveju lengva operacija nenukreipiant akių nuo kelio, kitu atveju reikia dėmesio sutelkimo į ekraną.
    Kosminis laivas tikrai nėra ta vieta, kur galim kažką bandyt spaust nežiūrint "nes

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Modernumas modernumu, bet dažnai mygtukai laimi dėl galimybės naudoti nežiūrint ir mažesnės tikimybės netyčia paspausti ne tai ką reikia. Pabandykit vairuodami pajunginėt radiją ar pareguliuot salono temperatūrą su senoviniais mygtukais ir moderniu liečiamu ekranu. Vienu atveju lengva operacija nenukreipiant akių nuo kelio, kitu atveju reikia dėmesio sutelkimo į ekraną.
    Tik vienas svarbus faktas, jog tie ekranai skiriasi nuo įprastų mūsiškių. Ir erdvėlaivio valdymas nėra SMS rašymas, kuomet gali paspausti ne tą ekrano vietą - tai per eilę metų SpaceX išdirbta technologija, kur klaidos galimybė yra arti 0.

    Bet pats valdymo principas yra konceptualiai skirtingas: valdyti erdvėlaivį mygtukais ir jungikliais, čia kaip naršyti po windowsus be pelės
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.05.31, 23:59.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Kuris jums atrodo labiau modernus?
    Modernumas modernumu, bet dažnai mygtukai laimi dėl galimybės naudoti nežiūrint ir mažesnės tikimybės netyčia paspausti ne tai ką reikia. Pabandykit vairuodami pajunginėt radiją ar pareguliuot salono temperatūrą su senoviniais mygtukais ir moderniu liečiamu ekranu. Vienu atveju lengva operacija nenukreipiant akių nuo kelio, kitu atveju reikia dėmesio sutelkimo į ekraną.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Įdomu tai, kad dabar rusų naudojamas Sojuz yra iš esmės modifikuota Koroliovo R-7, kuri 1957 m. Sputniką iškėlė.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Dragon sėkmingai susijungė su TKS.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Panašu, kad greit pačiam chuilostanui teks naudotis batutais, nes negaus iš JAV babkių ir beliks čiulpti savo pirštą:
    Elonas kaip tik tai priminė:

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Mėnulis bus bazė prieš skrydį į Marsą.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    Nepriestarauju, bet "kasti" galima distanciniu budu valdomu robotu pagalba. Bet kokiu atveju daug "pigiau" ir saugiau apseiti be zmoniu. Isivaizduok kiek kainuos gelbejimo operacija bei kokie moraliniai nuostoliai jai paliks zmones mirciai ivykus avarijai.
    Tiesa, nemanau, kad yra ir planuojama naudoti žmogiškuosiu išteklius, kita vertus norint inicijuoti procesus turbūt reikės ne vienos žmoniųs misijos.

    Kaio ir skubėjimas yra suprantamas - energetinė nepriklausomybė suteiktų daug pranašumo.

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    O dėl mėnulio, tai ten yra kasimo lobynas.
    Nepriestarauju, bet "kasti" galima distanciniu budu valdomu robotu pagalba. Bet kokiu atveju daug "pigiau" ir saugiau apseiti be zmoniu. Isivaizduok kiek kainuos gelbejimo operacija bei kokie moraliniai nuostoliai jai paliks zmones mirciai ivykus avarijai.
    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.05.31, 00:52.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Panašu, kad greit pačiam chuilostanui teks naudotis batutais, nes negaus iš JAV babkių ir beliks čiulpti savo pirštą:
    действующий гендиректор «Роскосмоса» Дмитрий Рогозин в апреле 2014 года, занимая в российском правительстве должность вице-премьера, порекомендовал Соединенным Штатам использовать батуты для доставки людей на МКС. «Проанализировав санкции против нашего космопрома, предлагаю США доставлять своих астронавтов на МКС с помощью батута», — написал тогда в Twitter чиновник. Подобные заявления, напрямую сказывающиеся на финансовом благополучии российской космонавтики, не могли не услышать и не принять к сведению в США.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    No joke

    https://twitter.com/BoeingDefense/st...709506053?s=19

    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu kam tuo reikia? "Cock measurement competition" laikai praejo. Dabar grieztai skaiciuojami pinigai. Nelabai aisku kokia nauda gali atnesti austronautai Menulyje.
    O dėl mėnulio, tai ten yra kasimo lobynas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Российская пилотируемая космонавтика существовала за счет контрактов с НАСА
    По состоянию на июль 2019 года НАСА за 70 мест для астронавтов на «Союзах» заплатило «Роскосмосу» 3,9 миллиарда долларов. В период с 2006 до 2020 года стоимость места для западных партнеров на «Союзах» выросла с 21,3 миллиона до 90 миллионов долларов. От потери монополии «Роскосмос» ежегодно будет недополучать около 400 [per metus]миллионов долларов — примерно такая же сумма ушла у SpaceX на разработку Falcon 9 с многоразовой первой ступенью. Для сравнения, бюджет госкорпорации в 2020 году в открытой части всего в шесть раз больше и составляет 176 миллиардов рублей (или 2,38 миллиарда долларов), а создаваемый в течение последних десяти лет космический корабль «Федерация» еще не готов.
    https://lenta.ru/brief/2020/05/30/crewdragon/
    Crew Dragon выгоднее «Союза» Полная стоимость одной миссии Crew Dragon к МКС, включающая затраты на ракету и космический корабль, при условии заказа не менее четырех таких миссий в год оценивается в 160 [per metus]миллионов долларов, то есть менее 23 миллионов за человека (в случае максимально заполненной кабины). В случае, если Crew Dragon переносит трех астронавтов, стоимость одного места повышается до 53,3 миллиона долларов. Таким образом транспортные услуги по доставке астронавтов на МКС при помощи Crew Dragon НАСА обойдутся дешевле, чем при использовании «Союзов», которые последние десять лет запускаются по четыре раза в год.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2020.05.31, 00:08.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu kam tuo reikia? "Cock measurement competition" laikai praejo.
    Trump'o rinkiminis šūkis Let's do America great again

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Įdomus niuansas:
    Nelabai suprantu kam tuo reikia? "Cock measurement competition" laikai praejo. Dabar grieztai skaiciuojami pinigai. Nelabai aisku kokia nauda gali atnesti austronautai Menulyje.

    Komentuoti:

Working...
X