Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Neatsipirko, ir dar daug metų neatsipirks.
    Atsipirko ir jau senai, čia tik mažaraščiai nesupranta susisiekimo reikšmės ekonomikai, tokiems geriau numesti kelis eurus ant butelio.
    P.S. Kokia ekonominė logika subsidijuoti traukinių, autobusų maršrutus ar alkoholikus?
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 10:58.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Atsipirko ir jau senai, čia tik mažaraščiai nesupranta susisiekimo reikšmės ekonomikai, tokiems geriau numesti kelis eurus ant butelio.
      P.S. Kokia ekonominė logika subsidijuoti traukinių, autobusų maršrutus ar alkoholikus?
      Autobusų maršrutų susbsidijavimas yra socialinė paslauga. Ekonominės naudos čia nėra jokios. Kaip ir milijonų švaistymas "savoms" avialinijoms.
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

        Autobusų maršrutų susbsidijavimas yra socialinė paslauga. Ekonominės naudos čia nėra jokios. Kaip ir milijonų švaistymas "savoms" avialinijoms.
        Kaip tai nėra ekonominės naudos? Va vien tiesiogiai AirBaltic pernai uždirbo 5,4 mln. Eur pelno. Lietuva dėl neturėjimo "verslo" maršruto į Londoną kasmet prarado po 186 mln. Eur. Tikrai jokios finansinės naudos, ir dar kažką apie mažaraščius kalbat...
        Kuom naudingesnė "socialinė paslauga" vežioti grybautojus, o ne turistus ir verslininkus į savo šalį?

        Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 11:20.
        Flickr

        Comment


          Na tas 200 mln. į metus nėra pinigai išmesti į balą. Mokesčiai, mokami atlyginimai keliems tūkstančiams asmenų, kurie tiesiogiai ar netiesiogiai susiję su aviacine veikla(tetos kur sumuštinius tepa, kur lėktuvus valo, antžeminis personalas, visas oro uostas, tie patys pilotai).

          Infrastruktūros projektai, naujų lėktuvų užsakymai, lėktuvų priežiūros įmonių kūrimas, oro uosto plėtra.

          Reiktų skaičiuoti, norint gauti tikslius duomenis, bet latviai prasuko didelių pinigų ratą, kurių didžioji dalis grįžo. Tų į balą spėju, kokie 20 mln. į metus.

          Bet užtat dabar turi didelį oro uostą bei žinomas avialinijas su 40 naujų ir apynaujų lėktuvų.

          2011 m. atsiskraidinti Petrą iš Vilniaus kainavo - 5€, bet atskridęs Petras išgėrė alaus, nusipirko Rigos balzamo, užsisakė viešbutį, važiavo taksi. Ar verta patirtį 5€ nuostolį dėl visos išvardintos apyvartos?


          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Kaip tai nėra ekonominės naudos? Va vien tiesiogiai AirBaltic pernai uždirbo 5,4 mln. Eur pelno. Lietuva dėl neturėjimo "verslo" maršruto į Londoną kasmet prarado po 186 mln. Eur. Tikrai jokios finansinės naudos, ir dar kažką apie mažaraščius kalbat...
            Kuom naudingesnė "socialinė paslauga" vežioti grybautojus, o
            Na, po 200 įmerkdavo, dabar po 5 uždirba.

            Tai per kiek "investicija" atsipirks? Paskaičiavus infliaciją - niekada.
            If a lion could speak, we could not understand him.

            Comment


              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

              Na, po 200 įmerkdavo, dabar po 5 uždirba.

              Tai per kiek "investicija" atsipirks? Paskaičiavus infliaciją - niekada.
              Valstybei jau senai atsipirko, Čiurlionis gana tiksliai viską paaiškino, investuotojas turbūt irgi mato naudą, jei investuoja. Tesla, Amazon žymiai daugiau metų nuostolingai dirbo/dirba, bet žmonės investuoja.
              Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 11:58.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Valstybei jau senai atsipirko, Čiurlionis gana tiksliai viską paaiškino, investuotojas turbūt irgi mato naudą, jei investuoja. Tesla, Amazon žymiai daugiau metų nuostolingai dirbo/dirba, bet žmonės investuoja.
                Na taip, kai tas investuotojas yra valstybė, "investuojanti" mokesčių mokėtojų pinigus.

                Nes kiek realių investuotojų į airBaltic vis ėjo, ėjo, ir vis neatėjo, tai aš jau ir skaičių pamečiau. Kažin kodėl?

                O Čiurlionis viską paaiškino, tik nepaaiškino, kodėl mes turime beveik tiek pat keleivių be 200€ milijonų kasmetinių subsidijų.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  Na taip, kai tas investuotojas yra valstybė, "investuojanti" mokesčių mokėtojų pinigus.

                  Nes kiek realių investuotojų į airBaltic vis ėjo, ėjo, ir vis neatėjo, tai aš jau ir skaičių pamečiau. Kažin kodėl?

                  O Čiurlionis viską paaiškino, tik nepaaiškino, kodėl mes turime beveik tiek pat keleivių be 200€ milijonų kasmetinių subsidijų.
                  Apie kokias čia kasmetines 200 mln. Eur subsidijas kalbat? Kokios pvz. buvo pernai?
                  Tame ir esmė, kad krypčių tiek neturim, ar 186 mln. Eur per metus prarasti vien dėl Londono irgi nesvarbu? Ar pagal jus užtenka tik emigracinių krypčių į Londoną? Jei jau taip skaičiuojat, tai skaičiuokit bendrą ekonominę naudą/žalą.
                  Flickr

                  Comment


                    Ne tik Londono Sitis: valdžia paramą žada ir už kitas skrydžių kryptis

                    Subsidijuojama ir daugiau krypčių - net ir dažnesni AirBaltic skrydžiai tarp Vilniaus ir Rygos .

                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1001720?copied

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Apie kokias čia kasmetines 200 mln. Eur subsidijas kalbat? Kokios pvz. buvo pernai?
                      Tame ir esmė, kad krypčių tiek neturim, ar 186 mln. Eur per metus prarasti vien dėl Londono irgi nesvarbu? Ar pagal jus užtenka tik emigracinių krypčių į Londoną? Jei jau taip skaičiuojat, tai skaičiuokit bendrą ekonominę naudą/žalą.
                      Na, tai paskaičiuok, ir dėk skaičius ant stalo.

                      Tu parodyk, kad tos multimilijoninės subsidijos atsipirko, arba kada nors atsipirks.

                      If a lion could speak, we could not understand him.

                      Comment


                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                        Na taip, kai tas investuotojas yra valstybė, "investuojanti" mokesčių mokėtojų pinigus.

                        Nes kiek realių investuotojų į airBaltic vis ėjo, ėjo, ir vis neatėjo, tai aš jau ir skaičių pamečiau. Kažin kodėl?

                        O Čiurlionis viską paaiškino, tik nepaaiškino, kodėl mes turime beveik tiek pat keleivių be 200€ milijonų kasmetinių subsidijų.
                        Mes neturime, tiek pat keleivių. Šiemet Ryga turės netoli 8 mln., o mes tikimės perlipti 5 mln. skirtumas didelis. O be generuojamų pajamų ir srautų turime ką turime, savo pinigus už skrydžius atiduodam airiams, vengrams ir tiem patiem latviams. Sėdime apgailėtiname oro uoste į lėktuvus važiuojame autobusais, kurie pagaminti 1998 m.

                        Čia pasainagrinėti, apie inderect revenue, jei įdomu:

                        https://www.internalconsulting.com/s...y_Revenues.pdf
                        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.06.25, 12:21.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                          Mes neturime, tiek pat keleivių. Šiemet Ryga turės netoli 8 mln., o mes tikimės perlipti 5 mln. skirtumas didelis. O be generuojamų pajamų ir srautų turime ką turime, savo pinigus už skrydžius atiduodam airiams, vengrams ir tiem patiem latviams. Sėdime apgailėtiname oro uoste į lėktuvus važiuojame autobusais, kurie pagaminti 1998 m.

                          Čia pasainagrinėti, apie inderect revenue, jei įdomu:

                          https://www.internalconsulting.com/s...y_Revenues.pdf
                          AirBaltic sukuria 2,5% Latvijos BVP, tai tie kažkada investuoti keli šimtai milijonų Eur senai atsipirkę.

                          airBaltic's influence in the wider economy was even greater than its figures suggest, citing a recent study by business strategy consultants Roland Berger which suggested airBaltic contributed 2.5% to Latvia’s GDP in 2018 and supported close to 30 000 jobs, directly and indirectly.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                            Mes neturime, tiek pat keleivių. Šiemet Ryga turės netoli 8 mln., o mes tikimės perlipti 5 mln. skirtumas didelis. O be generuojamų pajamų ir srautų turime ką turime, savo pinigus už skrydžius atiduodam airiams, vengrams ir tiem patiem latviams. Sėdime apgailėtiname oro uoste į lėktuvus važiuojame autobusais, kurie pagaminti 1998 m.

                            Čia pasainagrinėti, apie inderect revenue, jei įdomu:

                            https://www.internalconsulting.com/s...y_Revenues.pdf
                            Na tai kad ne. Latviai turi 7, mes - 6,5 mln keleivių.

                            O kad savo pinigus atiduodame airiams (aer Lingus?) ar kam kitam, aš nematau jokių problemų. Dabar perkam mums reikalingą paslaugą (skrydžius į tam tikrą oro uostą) konkurencingoje rinkoje už patraukliausią kainą. Tai man skamba daug patraukliau nei kad valstybė pati imasi organizuoti tokį brangų ir nedėkingą verslą kaip oro linijos.
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              AirBaltic sukuria 2,5% Latvijos BVP, tai tie kažkada investuoti keli šimtai milijonų Eur senai atsipirkę.
                              Na tai puiku, Lietuvoje ryanair, Wizz air & co sukuria irgi 2,5% BVP. Tik nereikėjo investuoti šimtų milijonų.
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment




                                Below are the Top IVF Centres in Varanasi with options to book your first appointment FREE. Check Reviews, IVF Cost, Success rates, Fees, Contact Number and Address for all In Vitro Fertilization treatments. Also find affordable test tube baby costs.


                                Top 10 Best IVF Centres in Varanasi ✓Find IVF Treatment Hospitals ✓Infertility Clinics Varanasi, ✓Best Infertility Doctors, ✓IVF Treatment Cost in Varanasi ✓Top IVF Centre Reviews and Success rates in Elawoman.com

                                Comment


                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                  Na tai puiku, Lietuvoje ryanair, Wizz air & co sukuria irgi 2,5% BVP. Tik nereikėjo investuoti šimtų milijonų.
                                  Tiek nesukuria, nes skrenda emigracinėmis, o ne verslo kryptimis. Beto Lietuvoje gyventojų 50% daugiau, tai tą irgi vertinkite lyginant keleivių skaičius.

                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                  O kad savo pinigus atiduodame airiams (aer Lingus?) ar kam kitam, aš nematau jokių problemų.
                                  Ne tik airiams, bet ir tiems patiems latvių AirBaltic.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą


                                    Ne tik airiams, bet ir tiems patiems latvių AirBaltic.
                                    Puiku, latviai iš savo mokesčių mokėtojų kišenės finansuoja mūsų skrydžius.
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                      Puiku, latviai iš savo mokesčių mokėtojų kišenės finansuoja mūsų skrydžius.
                                      Už subsidijuojamus SAS ar Finnair skrydžius irgi moka skandinavų mokesčių mokėtojai?
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 13:05.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Už subsidijuojamus SAS skrydžius irgi moka skandinavų mokesčių mokėtojai?
                                        O tai sunku pačiam pažiūrėti?

                                        2018 -

                                        Pretax profit for the May to July quarter came in at 2.00 billion Swedish crowns ($219.7 million), slightly up from 1.97 billion a year ago, and beating the 1.77 billion crowns expected in a Reuters poll of analysts.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          O tai sunku pačiam pažiūrėti?

                                          2018 -
                                          Puiku, už SAS skrydžius skandinavų mokesčių mokėtojai nemoka, taip pat kaip ir latviai už pelningai dirbančios airBaltic.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X