Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Valstybei jau senai atsipirko, Čiurlionis gana tiksliai viską paaiškino, investuotojas turbūt irgi mato naudą, jei investuoja. Tesla, Amazon žymiai daugiau metų nuostolingai dirbo/dirba, bet žmonės investuoja.
    Na taip, kai tas investuotojas yra valstybė, "investuojanti" mokesčių mokėtojų pinigus.

    Nes kiek realių investuotojų į airBaltic vis ėjo, ėjo, ir vis neatėjo, tai aš jau ir skaičių pamečiau. Kažin kodėl?

    O Čiurlionis viską paaiškino, tik nepaaiškino, kodėl mes turime beveik tiek pat keleivių be 200€ milijonų kasmetinių subsidijų.
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

      Na taip, kai tas investuotojas yra valstybė, "investuojanti" mokesčių mokėtojų pinigus.

      Nes kiek realių investuotojų į airBaltic vis ėjo, ėjo, ir vis neatėjo, tai aš jau ir skaičių pamečiau. Kažin kodėl?

      O Čiurlionis viską paaiškino, tik nepaaiškino, kodėl mes turime beveik tiek pat keleivių be 200€ milijonų kasmetinių subsidijų.
      Apie kokias čia kasmetines 200 mln. Eur subsidijas kalbat? Kokios pvz. buvo pernai?
      Tame ir esmė, kad krypčių tiek neturim, ar 186 mln. Eur per metus prarasti vien dėl Londono irgi nesvarbu? Ar pagal jus užtenka tik emigracinių krypčių į Londoną? Jei jau taip skaičiuojat, tai skaičiuokit bendrą ekonominę naudą/žalą.
      Flickr

      Comment


        Ne tik Londono Sitis: valdžia paramą žada ir už kitas skrydžių kryptis

        Subsidijuojama ir daugiau krypčių - net ir dažnesni AirBaltic skrydžiai tarp Vilniaus ir Rygos .

        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1001720?copied

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Apie kokias čia kasmetines 200 mln. Eur subsidijas kalbat? Kokios pvz. buvo pernai?
          Tame ir esmė, kad krypčių tiek neturim, ar 186 mln. Eur per metus prarasti vien dėl Londono irgi nesvarbu? Ar pagal jus užtenka tik emigracinių krypčių į Londoną? Jei jau taip skaičiuojat, tai skaičiuokit bendrą ekonominę naudą/žalą.
          Na, tai paskaičiuok, ir dėk skaičius ant stalo.

          Tu parodyk, kad tos multimilijoninės subsidijos atsipirko, arba kada nors atsipirks.

          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

            Na taip, kai tas investuotojas yra valstybė, "investuojanti" mokesčių mokėtojų pinigus.

            Nes kiek realių investuotojų į airBaltic vis ėjo, ėjo, ir vis neatėjo, tai aš jau ir skaičių pamečiau. Kažin kodėl?

            O Čiurlionis viską paaiškino, tik nepaaiškino, kodėl mes turime beveik tiek pat keleivių be 200€ milijonų kasmetinių subsidijų.
            Mes neturime, tiek pat keleivių. Šiemet Ryga turės netoli 8 mln., o mes tikimės perlipti 5 mln. skirtumas didelis. O be generuojamų pajamų ir srautų turime ką turime, savo pinigus už skrydžius atiduodam airiams, vengrams ir tiem patiem latviams. Sėdime apgailėtiname oro uoste į lėktuvus važiuojame autobusais, kurie pagaminti 1998 m.

            Čia pasainagrinėti, apie inderect revenue, jei įdomu:

            https://www.internalconsulting.com/s...y_Revenues.pdf
            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.06.25, 11:21.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

              Mes neturime, tiek pat keleivių. Šiemet Ryga turės netoli 8 mln., o mes tikimės perlipti 5 mln. skirtumas didelis. O be generuojamų pajamų ir srautų turime ką turime, savo pinigus už skrydžius atiduodam airiams, vengrams ir tiem patiem latviams. Sėdime apgailėtiname oro uoste į lėktuvus važiuojame autobusais, kurie pagaminti 1998 m.

              Čia pasainagrinėti, apie inderect revenue, jei įdomu:

              https://www.internalconsulting.com/s...y_Revenues.pdf
              AirBaltic sukuria 2,5% Latvijos BVP, tai tie kažkada investuoti keli šimtai milijonų Eur senai atsipirkę.

              airBaltic's influence in the wider economy was even greater than its figures suggest, citing a recent study by business strategy consultants Roland Berger which suggested airBaltic contributed 2.5% to Latvia’s GDP in 2018 and supported close to 30 000 jobs, directly and indirectly.
              Flickr

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                Mes neturime, tiek pat keleivių. Šiemet Ryga turės netoli 8 mln., o mes tikimės perlipti 5 mln. skirtumas didelis. O be generuojamų pajamų ir srautų turime ką turime, savo pinigus už skrydžius atiduodam airiams, vengrams ir tiem patiem latviams. Sėdime apgailėtiname oro uoste į lėktuvus važiuojame autobusais, kurie pagaminti 1998 m.

                Čia pasainagrinėti, apie inderect revenue, jei įdomu:

                https://www.internalconsulting.com/s...y_Revenues.pdf
                Na tai kad ne. Latviai turi 7, mes - 6,5 mln keleivių.

                O kad savo pinigus atiduodame airiams (aer Lingus?) ar kam kitam, aš nematau jokių problemų. Dabar perkam mums reikalingą paslaugą (skrydžius į tam tikrą oro uostą) konkurencingoje rinkoje už patraukliausią kainą. Tai man skamba daug patraukliau nei kad valstybė pati imasi organizuoti tokį brangų ir nedėkingą verslą kaip oro linijos.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  AirBaltic sukuria 2,5% Latvijos BVP, tai tie kažkada investuoti keli šimtai milijonų Eur senai atsipirkę.
                  Na tai puiku, Lietuvoje ryanair, Wizz air & co sukuria irgi 2,5% BVP. Tik nereikėjo investuoti šimtų milijonų.
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment




                    Below are the Top IVF Centres in Varanasi with options to book your first appointment FREE. Check Reviews, IVF Cost, Success rates, Fees, Contact Number and Address for all In Vitro Fertilization treatments. Also find affordable test tube baby costs.


                    Top 10 Best IVF Centres in Varanasi ✓Find IVF Treatment Hospitals ✓Infertility Clinics Varanasi, ✓Best Infertility Doctors, ✓IVF Treatment Cost in Varanasi ✓Top IVF Centre Reviews and Success rates in Elawoman.com

                    Comment


                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                      Na tai puiku, Lietuvoje ryanair, Wizz air & co sukuria irgi 2,5% BVP. Tik nereikėjo investuoti šimtų milijonų.
                      Tiek nesukuria, nes skrenda emigracinėmis, o ne verslo kryptimis. Beto Lietuvoje gyventojų 50% daugiau, tai tą irgi vertinkite lyginant keleivių skaičius.

                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                      O kad savo pinigus atiduodame airiams (aer Lingus?) ar kam kitam, aš nematau jokių problemų.
                      Ne tik airiams, bet ir tiems patiems latvių AirBaltic.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą


                        Ne tik airiams, bet ir tiems patiems latvių AirBaltic.
                        Puiku, latviai iš savo mokesčių mokėtojų kišenės finansuoja mūsų skrydžius.
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                          Puiku, latviai iš savo mokesčių mokėtojų kišenės finansuoja mūsų skrydžius.
                          Už subsidijuojamus SAS ar Finnair skrydžius irgi moka skandinavų mokesčių mokėtojai?
                          Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 12:05.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Už subsidijuojamus SAS skrydžius irgi moka skandinavų mokesčių mokėtojai?
                            O tai sunku pačiam pažiūrėti?

                            2018 -

                            Pretax profit for the May to July quarter came in at 2.00 billion Swedish crowns ($219.7 million), slightly up from 1.97 billion a year ago, and beating the 1.77 billion crowns expected in a Reuters poll of analysts.
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                              O tai sunku pačiam pažiūrėti?

                              2018 -
                              Puiku, už SAS skrydžius skandinavų mokesčių mokėtojai nemoka, taip pat kaip ir latviai už pelningai dirbančios airBaltic.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Puiku, už SAS skrydžius skandinavų mokesčių mokėtojai nemoka, taip pat kaip ir latviai už pelningai dirbančios airBaltic.
                                Taip, bet dar neseniai mokėjo po 200mln€.

                                Su dabartiniu pelnu sukišti pinigai latviams niekada neatsipirks.
                                If a lion could speak, we could not understand him.

                                Comment


                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                  Taip, bet dar neseniai mokėjo po 200mln€.

                                  Su dabartiniu pelnu sukišti pinigai latviams niekada neatsipirks.
                                  O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.
                                    Tai reikia žiūrėti aggregate duomenis. Dabar latvių tokie duomenys, kad jų sumerkti milijonai niekada negrįš.

                                    O bet tačiau ką gali žinoti, gal airBaltic netrukus taps dominuojančiu žaidėju pasaulyje, ir neš mžiniškus pelnus šaliai. Visko gali būti. Nors abejotina, aišku. Kur kas didesnė tikimybė kad sumekti pinigai niekada negrįš, o tikėtina kad ateityje ir vėl reikės merkti.
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.
                                      Na taip, latviai dirba pelningai kur kas ilgiau - ne 4 metus kaip SAS ar Finnair, o netgi 5 metus

                                      https://www.airbaltic.com/airbaltic-...-profit-1h2014
                                      Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.25, 13:06.

                                      Comment


                                        Jeigu RIX planuoja aptarnauti 8 mln šiais metais, ivertinus kad Lietuvoje pusantro karto daugiau gyventoju, kad butu lygiosios Vilniui, Kaunui, Palangai reikia aptarnauti 12 mln sias metais. Toli mums iki to.

                                        Comment


                                          Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                                          Jeigu RIX planuoja aptarnauti 8 mln šiais metais, ivertinus kad Lietuvoje pusantro karto daugiau gyventoju, kad butu lygiosios Vilniui, Kaunui, Palangai reikia aptarnauti 12 mln sias metais. Toli mums iki to.
                                          Negalima taip tiesioginiai lyginti pagal gyventojų skaičių. Visai šiaurės ir vakarų Lietuvai, o taip pat ir pietų Estijai yra arčiau Ryga negu Vilnius (Talinas).

                                          Be to, Ryga yra ir Baltijos regiono centras, daugelis tarptautinių įmonių padalinių Baltijos šalims kuriasi būtent čia, todėl Ryga tiesiog natūraliai yra didesnis traukos centras.
                                          Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.26, 20:50.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X