Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mr.NJ Rodyti pranešimą
    O realiai mes negaunam panašaus efekto net neturėdami savo oro linijų? .
    Ne, negaunam, palyginkite krypčių skaičių VNO ir RIX. Plius dalį krypčių mes toliau subsidijuojam, o latviams jau senai nebereikia.
    Flickr

    Comment


      O gal RIX del kitu priezasciu daugiau krypciu? Centrinis ir didziausias Baltijos miestas juk.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Ne, negaunam, palyginkite krypčių skaičių VNO ir RIX. Plius dalį krypčių mes toliau subsidijuojam, o latviams jau senai nebereikia.
        Na, VNO+KUN jau baigia pavyti Rygą pagal keleivių skaičių. Ir tam nereikia šimtamilijoninių mokesčių mokėtojų subsidijų.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

          Na, VNO+KUN jau baigia pavyti Rygą pagal keleivių skaičių. Ir tam nereikia šimtamilijoninių mokesčių mokėtojų subsidijų.
          Na taip, mes turim daugiau gyventojų ir daugiau emigrantų, atostogautojų ir t.t. Tik įdomu, kodėl nepavijam RIX pagal krypčių skaičių? Tad iki "tokio paties rezultato" dar labai toli.
          P.S. Latviai į airbaltic nebekiša jau daug metų, o mes kišam į kryptis toliau, o tokio paties rezultato negaunam.
          Flickr

          Comment


            Parašė liutass Rodyti pranešimą
            O gal RIX del kitu priezasciu daugiau krypciu? Centrinis ir didziausias Baltijos miestas juk.
            Mes skraidom į kokį Ciurichą per Rygą, o galėjo būtų atvirkščiai....
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Na taip, mes turim daugiau gyventojų ir daugiau emigrantų, atostogautojų ir t.t. Tik įdomu, kodėl nepavijam RIX pagal krypčių skaičių? Tad iki "tokio paties rezultato" dar labai toli.
              P.S. Latviai į airbaltic nebekiša jau daug metų, o mes kišam į kryptis toliau, o tokio paties rezultato negaunam.
              Tokiais tempais, kokiais kišame dabar, pagal sukištus pinigus latvius pavysime tik už 200 metų.

              Na, o taip, Latvijos emigrantams ir atostogautojams yra platesnis kelionių spektras. Lietuvoje krypčių skaičius ne toks platus, nes nėra politinės valios (politinės korupcijos?) už šimtus milijonų mokesčių mokėtojų pinigų subsidijuoti papildomų krypčių.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Mes skraidom į kokį Ciurichą per Rygą, o galėjo būtų atvirkščiai....
                Į Rygą per Ciurichą?

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  Tokiais tempais, kokiais kišame dabar, pagal sukištus pinigus latvius pavysime tik už 200 metų.

                  Na, o taip, Latvijos emigrantams ir atostogautojams yra platesnis kelionių spektras. Lietuvoje krypčių skaičius ne toks platus, nes nėra politinės valios (politinės korupcijos?) už šimtus milijonų mokesčių mokėtojų pinigų subsidijuoti papildomų krypčių.
                  Latvių sukišti pinigai senai atsipirko. Apie susisiekimo naudą verslui turbūt irgi negirdėjote? Pagaliau išsiaiškinom, kad RIX vis tik krypčių skaičius gerokai didesnis ir "tokio paties" rezultato be savo avialinijų toli gražu nėra.
                  Flickr

                  Comment


                    Rygos oro uostą "remia" ir visa Šiaurės bei Vakarų Lietuva. Turbūt ir pietinė Estija. Iš Klaipėdos/Šiaulių Ryga arčiau nei Vilnius. O Panevėžys pusiaukelėje. Bet Rygoje daugiau skrydžių, tai turbūt didesnė tikimybė, kad ir panevėžietis rinksis Rygą. Šiaurės Lietuvą iš Rygos galima atsikovoti nebent su stipriu Kauno oro uostu. Vilnius geografiškai nepatogus didžiajai daliai Lietuvos. Bet patogus daliai baltarusių .
                    Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.25, 08:33.

                    Comment


                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                      Šiaurės Lietuvą iš Rygos galima atsikovoti nebent su stipriu Kauno oro uostu. Vilnius geografiškai nepatogus didžiajai daliai Lietuvos. Bet patogus daliai baltarusių .
                      Šiaurės Lietuvai vis vien bus patogiau į Rygą, kad ir kokį stiprų Kauno oro uostą išvystytum. O dar grįždamas pakeliui ir pigesnio alaus sustot gali, bei kiti privalumai
                      Iš Panevėžio ir jo apylinkių bet kokiu atveju patogiau į Vilnių, nes važiuoji automagistrale, kur kelionės laiką gali daug labiau prognozuoti, nei važiuojant kitokiais keliais.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Latvių sukišti pinigai senai atsipirko. Apie susisiekimo naudą verslui turbūt irgi negirdėjote? Pagaliau išsiaiškinom, kad RIX vis tik krypčių skaičius gerokai didesnis ir "tokio paties" rezultato be savo avialinijų toli gražu nėra.
                        Sakai už galimybę skristi ne tik į Mallorca, bet dar ir į Menorca verta išleisti 200 mln € mokesčių mokėtojų pinigų?
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Šiaurės Lietuvai vis vien bus patogiau į Rygą, kad ir kokį stiprų Kauno oro uostą išvystytum.
                          Jei iš Kauno bus reikalingas tiesioginis skrydis, o iš Rygos - nebus, tada didesnis atstumas iki oro uosto nebus lemiamas veiksnys. Jei, tarkim, Vilniaus oro uosto šiuo metu išvis nebūtų , Kaunas būtų gerokai stambesnis oro uostas.

                          Comment


                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            Sakai už galimybę skristi ne tik į Mallorca, bet dar ir į Menorca verta išleisti 200 mln € mokesčių mokėtojų pinigų?
                            Į Menorcą plius dar 70 krypčių, tai įvertinus ekonominę naudą iš turizmo, verslo, aptarnaujančio verslo, senai tie 200 atsipirko per 10 metų. Bet turbūt būtų buvę naudingiau juos išleisti pašalpoms ar subsidijoms traukinių maršrutų į kaimus? Juk susisiekimas su Europos verslo centrais ar pritraukimas turistų reikalingas tik ponams, kokia iš to nauda paprastam kaimo žmogui.

                            https://www.airbaltic.com/en/destinations
                            Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 09:27.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Į Menorcą plius dar 70 krypčių, tai įvertinus ekonominę naudą iš turizmo, verslo, aptarnaujančio verslo, senai tie 200 atsipirko per 10 metų. Bet turbūt būtų buvę naudingiau juos išleisti pašalpoms ar subsidijoms traukinių maršrutų į kaimus? Juk susisiekimas su Europos verslo centrais ar pritraukimas turistų reikalingas tik ponams, kokia iš to nauda paprastam kaimo žmogui.

                              https://www.airbaltic.com/en/destinations
                              Neatsipirko, ir dar daug metų neatsipirks.

                              Čia yra mažaraščio plikbajorio "onoras" turėti "savo" avialinijas, nors nėra jokios ekonominės logikos tą daryti.
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Neatsipirko, ir dar daug metų neatsipirks.
                                Atsipirko ir jau senai, čia tik mažaraščiai nesupranta susisiekimo reikšmės ekonomikai, tokiems geriau numesti kelis eurus ant butelio.
                                P.S. Kokia ekonominė logika subsidijuoti traukinių, autobusų maršrutus ar alkoholikus?
                                Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 09:58.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Atsipirko ir jau senai, čia tik mažaraščiai nesupranta susisiekimo reikšmės ekonomikai, tokiems geriau numesti kelis eurus ant butelio.
                                  P.S. Kokia ekonominė logika subsidijuoti traukinių, autobusų maršrutus ar alkoholikus?
                                  Autobusų maršrutų susbsidijavimas yra socialinė paslauga. Ekonominės naudos čia nėra jokios. Kaip ir milijonų švaistymas "savoms" avialinijoms.
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                    Autobusų maršrutų susbsidijavimas yra socialinė paslauga. Ekonominės naudos čia nėra jokios. Kaip ir milijonų švaistymas "savoms" avialinijoms.
                                    Kaip tai nėra ekonominės naudos? Va vien tiesiogiai AirBaltic pernai uždirbo 5,4 mln. Eur pelno. Lietuva dėl neturėjimo "verslo" maršruto į Londoną kasmet prarado po 186 mln. Eur. Tikrai jokios finansinės naudos, ir dar kažką apie mažaraščius kalbat...
                                    Kuom naudingesnė "socialinė paslauga" vežioti grybautojus, o ne turistus ir verslininkus į savo šalį?

                                    Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 10:20.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Na tas 200 mln. į metus nėra pinigai išmesti į balą. Mokesčiai, mokami atlyginimai keliems tūkstančiams asmenų, kurie tiesiogiai ar netiesiogiai susiję su aviacine veikla(tetos kur sumuštinius tepa, kur lėktuvus valo, antžeminis personalas, visas oro uostas, tie patys pilotai).

                                      Infrastruktūros projektai, naujų lėktuvų užsakymai, lėktuvų priežiūros įmonių kūrimas, oro uosto plėtra.

                                      Reiktų skaičiuoti, norint gauti tikslius duomenis, bet latviai prasuko didelių pinigų ratą, kurių didžioji dalis grįžo. Tų į balą spėju, kokie 20 mln. į metus.

                                      Bet užtat dabar turi didelį oro uostą bei žinomas avialinijas su 40 naujų ir apynaujų lėktuvų.

                                      2011 m. atsiskraidinti Petrą iš Vilniaus kainavo - 5€, bet atskridęs Petras išgėrė alaus, nusipirko Rigos balzamo, užsisakė viešbutį, važiavo taksi. Ar verta patirtį 5€ nuostolį dėl visos išvardintos apyvartos?


                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Kaip tai nėra ekonominės naudos? Va vien tiesiogiai AirBaltic pernai uždirbo 5,4 mln. Eur pelno. Lietuva dėl neturėjimo "verslo" maršruto į Londoną kasmet prarado po 186 mln. Eur. Tikrai jokios finansinės naudos, ir dar kažką apie mažaraščius kalbat...
                                        Kuom naudingesnė "socialinė paslauga" vežioti grybautojus, o
                                        Na, po 200 įmerkdavo, dabar po 5 uždirba.

                                        Tai per kiek "investicija" atsipirks? Paskaičiavus infliaciją - niekada.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Na, po 200 įmerkdavo, dabar po 5 uždirba.

                                          Tai per kiek "investicija" atsipirks? Paskaičiavus infliaciją - niekada.
                                          Valstybei jau senai atsipirko, Čiurlionis gana tiksliai viską paaiškino, investuotojas turbūt irgi mato naudą, jei investuoja. Tesla, Amazon žymiai daugiau metų nuostolingai dirbo/dirba, bet žmonės investuoja.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 10:58.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X