Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Kokia data? Avialinijos įspėjusios turi teisę įspėti 14 d. prieš skrydį apie laikų pakitimus.
    O ką daro avialinijos jei taip atsitinka, kad tenka įspėti likus mažiau nei 14 dienų?

    Comment


      #62
      Kokia data?
      Lapkričio 19 d. Taip, yra Turkish Airlines skrydis 16.00 val. ir jis man tiktų. Parašiau laišką, bet jaučiu, kad reikės skambinti, nes sprendžiant pagal nuorodas svetainėje, tai tokie reikalai labiau tvarkomi telefonu. Pasiskaičiau taisykles - tai taip, pinigai turi būti grąžinami, jei nepasiūloma klientui tinkamų alternatyvų.

      O ką daro avialinijos jei taip atsitinka, kad tenka įspėti likus mažiau nei 14 dienų?
      Turbūt stengiasi dėlioti tvarkaraščius taip, kad dėl to neturėtų per daug papildomų išlaidų, t. y. iš anksto.
      Paskutinis taisė senasnamas; 2017.08.28, 23:08.

      Comment


        #63
        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        O ką daro avialinijos jei taip atsitinka, kad tenka įspėti likus mažiau nei 14 dienų?
        Gali prašyti kompensacijos. Kompensacija riklauso nuo atstumo:
        Iki 1500 km - 250 Eur.
        1500-3500 - 400 Eur.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          #64
          „Ryanair“ naujienos: nuo lapkričio – pokyčiai dėl bagažo https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...azo-637-849570

          Comment


            #65
            Kas per nauja aviakompanija Lietuvoje Global Airways lithuania? Ieško skrydžio palydovų ? http://flyglobal.eu/

            Comment


              #66
              Kažkoks naujas užsakomųjų skrydžių startuoliukas. Dabar populiaru juos steigti - ne per seniausiai vienos tokios apie 30 m. amžiaus lėktuvas leidosi Vilniuje dėl gedimo.

              Comment


                #67
                Na čia kažkas sudėtingiau

                PAR kompanija nepradėjo planuotų statybų Kauno oro uoste


                Plačiau: https://www.vz.lt/sektoriai/transpor...#ixzz50ZIfzfRM

                Comment


                  #68
                  Na va pagaliau aišku kas ir kaip:

                  Europos regioninė skrydžių bendrovė „CityJet“ Vilniuje įkūrė naują bazę, iš kurios aptarnaus skrydžius Skandinavijoje, Šiaurės Europoje ir Baltijos šalyse. Nors „CityJet“ Lietuvoje nepasiūlys naujų krypčių, tačiau žada pasamdyti 40 darbuotojų – pilotų ir palydovų. Kompanija Vilniuje siūlys užsakomuosius skrydžius ir nuomos lėktuvus didžiosioms skrydžių kompanijoms.

                  Į Vilniaus oro uostą atsikraustė „CityJet“ – ieško 40 pilotų ir kitų įgulos narių

                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...riu-667-905896

                  Comment


                    #69
                    Turizmo departamentas kelionių organizatoriui pakirpo sparnus – atėmė veiklos pažymėjimą
                    https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...ejima-4446235/

                    Comment


                      #70
                      Greitu metu pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ uždarys vieną iš bazių, esančių Jungtinėje Karalystėje, dėl šio sprendimo liks vienu skrydžiu mažiau į Lietuvą

                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77283613

                      Comment


                        #71
                        Šį vasarį – dešimtadaliu daugiau skrydžių nei prieš metus https://www.vz.lt/transportas-logist...ei-pries-metus

                        Comment


                          #72
                          Iš didžiausių naujienų - Ryanair žengia į poilsinių kelionių į Turkiją rinką. Skrydžiai prasideda jau šiemet.

                          Comment


                            #73
                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Iš didžiausių naujienų - Ryanair žengia į poilsinių kelionių į Turkiją rinką. Skrydžiai prasideda jau šiemet.
                            Gera naujiena

                            Comment


                              #74
                              Tai jau varys dabar ex-vargolei į 3rd rate Turkijos kurortus atostogauti "10 kartų pigiau, nei Palangoje"
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                #75
                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Tai jau varys dabar ex-vargolei į 3rd rate Turkijos kurortus atostogauti "10 kartų pigiau, nei Palangoje"
                                Varo ir dabar, Ryanair tik prisitaiko prie rinkos.

                                Visi emigravo į Londoną? Visi keliai veda į Frankfurtą? Visi skrenda per Rygą?

                                Well, not. Fun fact - populiariausia kryptis gegužės mėnesį iš Vilniaus oro uosto buvo Antalija - 27 268 keleiviai.
                                https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
                                Paskutinis taisė Lettered; 2018.03.17, 00:15.
                                Flickr

                                Comment


                                  #76
                                  Toks gal tiks prie VNO temos, bet man kiek netikėtas įvykis atrodo - po 7 metus trukusios kartais įdomios LCC plėtros Vilniaus oro uoste, iš Wizz Air rudens-žiemos tvarkaraščio pokyčių matosi, jog planuoja uždaryti visą sąrašą maršrutų iš karto:
                                  Varšuva-Vilnius;
                                  Vilnius-Atėnai;
                                  Vilnius-Roma;
                                  Vilnius-Baris;
                                  Vilnius-Reikjavikas;
                                  Vilnius-Nica;
                                  Vilnius-Grenoblis.

                                  Nežinau, ar tai tik žiemai ar visam - visgi, gan sakyčiau netikėtas žingsnis, juolab, kad visi šie maršrutai buvo vykdomi praeitą žiemą (išskyrus Atėnai, kuriuos atidarė tik prieš tris mėnesius).

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė smb Rodyti pranešimą
                                    Toks gal tiks prie VNO temos, bet man kiek netikėtas įvykis atrodo - po 7 metus trukusios kartais įdomios LCC plėtros Vilniaus oro uoste, iš Wizz Air rudens-žiemos tvarkaraščio pokyčių matosi, jog planuoja uždaryti visą sąrašą maršrutų iš karto:
                                    Varšuva-Vilnius;
                                    Vilnius-Atėnai;
                                    Vilnius-Roma;
                                    Vilnius-Baris;
                                    Vilnius-Reikjavikas;
                                    Vilnius-Nica;
                                    Vilnius-Grenoblis.

                                    Nežinau, ar tai tik žiemai ar visam - visgi, gan sakyčiau netikėtas žingsnis, juolab, kad visi šie maršrutai buvo vykdomi praeitą žiemą (išskyrus Atėnai, kuriuos atidarė tik prieš tris mėnesius).
                                    O apskritai kokių nors naujų maršrutų nuo sezono pradžios bus? Gal šitie maršrutai buvo populiarūs, bet tiesiog Wizz Air nori skraidyti Europoje kitais, kur dar didesnis užpildymas.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      O apskritai kokių nors naujų maršrutų nuo sezono pradžios bus? Gal šitie maršrutai buvo populiarūs, bet tiesiog Wizz Air nori skraidyti Europoje kitais, kur dar didesnis užpildymas.
                                      Kol kas vienas paskelbtas - iš Vilniaus į Marakešą.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė smb Rodyti pranešimą
                                        Toks gal tiks prie VNO temos, bet man kiek netikėtas įvykis atrodo - po 7 metus trukusios kartais įdomios LCC plėtros Vilniaus oro uoste, iš Wizz Air rudens-žiemos tvarkaraščio pokyčių matosi, jog planuoja uždaryti visą sąrašą maršrutų iš karto:
                                        Varšuva-Vilnius;
                                        Vilnius-Atėnai;
                                        Vilnius-Roma;
                                        Vilnius-Baris;
                                        Vilnius-Reikjavikas;
                                        Vilnius-Nica;
                                        Vilnius-Grenoblis.

                                        Nežinau, ar tai tik žiemai ar visam - visgi, gan sakyčiau netikėtas žingsnis, juolab, kad visi šie maršrutai buvo vykdomi praeitą žiemą (išskyrus Atėnai, kuriuos atidarė tik prieš tris mėnesius).
                                        Visi, kaip ir suprantami išskyrus:

                                        Vilnius-Reikjavikas
                                        Vilnius-Nica

                                        Gal skambės makabriškai, bet Wizz mažėjimas, man asmeniškai yra be galo gera naujiena, o bet tačiau tik tuo atveju jei būtų "tier" produktas pakeitimui.


                                        Varšuva - ramu yra LOT'as, kartais brangu vis dėl to LT-PL rinka auganti ir kažkada vietos LCC atsiras.
                                        Atėnai - yra skaudulys, su šeima mėgstame graikų salas ir ypač star alliance, vis dėl to AEGEAN sugrįžimo vargu bau ar galima tikėtis.
                                        Roma - visada pavydėjau lenkams turintiems Alitalia į Romą... gal kažkada ir mano svajonė išsipildis.
                                        Baris - niekada nereikėjo, nemanau, kad ir reikės- Napolis, Palermas, Pisa, kryptis kurios puikiai pildytųsi iš VNO.
                                        Reikjavikas - Iceland air yra "too big", dėl savo 757, bet puikus potencialas jungimams į JAV, vis dėl to susigrąžinti WOW būtų svajonė.
                                        Nica - HOP atrodo didesnė tikimybė, nei EasyJet, vis dėl to ar tai būtų a319, ar e-175, manau ilgainiui šiuos lėktuvus VNO keleiviai užpildys ypač sezono metu.
                                        Grenoblis- hmmm, neturiu komentaro, Ciurichas yra labiau reikalingas.

                                        Mano fantazijos ir norai.
                                        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.07.10, 23:25.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          #80
                                          Gal ir gražu fantazijos ir norai, bet tai nieko neduos Lietuvai, nes vėl bus skatinamas pinigų išvežimas iš Lietuvos. Pagaliau turim ką turim

                                          Air Italia ant bankroto ribos, nieko nedarys
                                          Atėnai su Aegean ir salos - na blyn brangu pasvajojai ir gana
                                          Ciurichas buvo - fail
                                          Nica - air baltic turi. Beje, skirtingai nuo lietuvių, Airbaltic atidarius skrydį į Bordo, latviai pasikvietė prancūzus į Rygą ir piarino kryptį.
                                          Baris - problema, kaip ir visoje italijoje pervežimas į viešbučius ir viešbučių kaina.

                                          Žodžiu panašu kad rinka perkaito, na o Lietuvoje skrydžių plėtros strategijos nerasta. Beje, aš pats asmeniškai laukiu LCC skrydžių į Turkiją. Va čia jau būtų gerai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X